Ook gezond eten hèquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Geen bier drinken omdat ik wat kilootjes kwijt wil.
Ha gayyyy
Gewoon genoeg sporten boeler.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Geen bier drinken omdat ik wat kilootjes kwijt wil.
Ha gayyyy
Ik was op mijn 10e al een man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Je bent pas een man als je bier lust en een vrouw oraal hebt bevredigd.
Maar je hoeft toch niet buiten te spelen als je nog geen man bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Je bent pas een man als je bier lust en een vrouw oraal hebt bevredigd.
Ik voel je. Het was een vreemde gewaarwording. Met tranen in mijn ogen moeten toeschouwen hoe mijn helden een vete uitvochten. Ik vrees voor het voortbestaan maar ik houd hoop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima man! Alhoewel ben net diep in mijn ziel geraakt.
Jep, morgen weer lekker tonijnsaladetje in elkaar knallen met wat bruinbrood er naast. Lekker man.quote:
Er is een breuk zichtbaar, VI was sowieso het VI niet meer van voor de TelevizierRing. Maar toch..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel je. Het was een vreemde gewaarwording. Met tranen in mijn ogen moeten toeschouwen hoe mijn helden een vete uitvochten. Ik vrees voor het voortbestaan maar ik houd hoop.
Zeker ook een pastaatje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, morgen weer lekker tonijnsaladetje in elkaar knallen met wat bruinbrood er naast. Lekker man.
Als VI uitstapt dan is dat hun gemis en die van Gijp want die vind nooit meer zo'n 2 wekelijkse schnabbel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel je. Het was een vreemde gewaarwording. Met tranen in mijn ogen moeten toeschouwen hoe mijn helden een vete uitvochten. Ik vrees voor het voortbestaan maar ik houd hoop.
Het was nog steeds vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is een breuk zichtbaar, VI was sowieso het VI niet meer van voor de TelevizierRing. Maar toch..
Ah joh. Ik ben daar niet zo van. Geef mij maar pizzaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien, ligt er aan of er iemand komt eten ofzo anders inderdaad nog pastaatje erbij.
Tuurlijk maar het zwakte al af dat zeiden wel al maanden. Blijft het feit dat het voor altijd mijn lievelings televisieprogramma zal blijven. Deze avond is een dieptepunt waar 9/11 niks bij was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was nog steeds vermakelijk hoor
Daarom gaat dat echt nooit gebeurenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als VI uitstapt dan is dat hun gemis en die van Gijp want die vind nooit meer zo'n 2 wekelijkse schnabbel.
Komt wel weer goed. Voor VI is het ook goed (financieel vast ook)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als VI uitstapt dan is dat hun gemis en die van Gijp want die vind nooit meer zo'n 2 wekelijkse schnabbel.
Ga morgen gewoon staken, blokkeer Utrecht CS met een spandoek voor VI op je trein gebonden. Haal je 8 uur journaal wel mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder gesprekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
Haha wat, ik had voor de gein gesolliciteerd bij een game website als redacteur. Ineens geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga morgen gewoon staken, blokkeer Utrecht CS met een spandoek voor VI op je trein gebonden. Haal je 8 uur journaal wel mee.
Genee staat gewoon in zijn recht man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Voor VI is het ook goed (financieel vast ook)
Maar Genee was al tijdje vies bezig.
Iedereen weet dat Derksen ook niet altijd even goed zit, maar hij is een fijne persoonlijkheid. Kan ik van Genee niet zeggen, kwal
Homoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bier is niet weg te krijgenBitter eten en drinken
Nog vaak zat een topshowtje. Alleen nu werden anekdotes wel herhaald enzo. Jammer. Misschien over een paar jaar de opvolgers met hun kinderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het zwakte al af dat zeiden wel al maanden. Blijft het feit dat het voor altijd mijn lievelings televisieprogramma zal blijven. Deze avond is een dieptepunt waar 9/11 niks bij was.
Wat betalen ze?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
Haha wat, ik had voor de gein gesolliciteerd bij een game website als redacteur. Ineens geaccepteerd.
Ja idd, maar hij brengt het gewoon te vies. Hij lokt dit ook gewoon uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Genee staat gewoon in zijn recht man.
E-mailtje met een voorbeeld artikel, motivatie en cv.quote:
Hij heeft heus wel werk hoor. Goede presentator.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd, maar hij brengt het gewoon te vies. Hij lokt dit ook gewoon uit.
Hij moet niet gaan janken als VI nu kapot gaat en hij geen werk meer heeft.
Eigen schuld.
Verkondig het evangelie van '88 Knut!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drink gewoon bier als een echte man.
Als ik iets vies vind dan drink ik het niet. Dan maar geen echte man zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drink gewoon bier als een echte man.
Feliquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
E-mailtje met een voorbeeld artikel, motivatie en cv.Ben er wel al sinds mijn 14e ofzo actief op dat forum, alleen nu al jaren amper wat gepost.
Eens kijken of het was is. Gratis games nooit verkeerd.
86quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verkondig het evangelie van '88 Knut!
Ik ga niet uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
JR waarom drink je geen bier man?Wat drink je dan als je uitgaat oid?
Ah hier is El Stinho dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef mij maar een glas water, dat is prima. Of melk.
Wat een onzin, sommige dingen moet je leren drinken en eten. Je kunt niet heel je leven bij je cola en patatje met blijven hangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik iets vies vind dan drink ik het niet. Dan maar geen echte man zijn
Oh je hebt echt autisme of wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is mij te druk. Dan komt de autist in mij naar boven
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, sommige dingen moet je leren drinken en eten. Je kunt niet heel je leven bij je cola en patatje met blijven hangen.
Waarom zou ik bier leren drinken? Is niet eens goed voor jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, sommige dingen moet je leren drinken en eten. Je kunt niet heel je leven bij je cola en patatje met blijven hangen.
Omdat je dan pas een eckte man bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik bier leren drinken? Is niet eens goed voor jeEn cola drink ik ook niet
Jawel hoor. Heb een maat (al is dat de laatste tijd wat verwaterd) die lust nog steeds niks fancy's in een restaurant. Aardappelen met appelmoes, broodje frikandel is het meest exotische wat hij eet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef mij maar een glas water, dat is prima. Of melk.
Jep, jackpot.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is mij te druk. Dan komt de autist in mij naar boven
Dan maar niet. Dat is allemaal je ego dan die voor je praat, geen zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je dan pas een eckte man bent.
Ah, dat kan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon niet van grote groepen mensen.
Misschien moet je er wat aan doen ipv in je angsten blijven hangen. Is maar een tip hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon niet van grote groepen mensen.
Wat mis je dan veel zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb een maat (al is dat de laatste tijd wat verwaterd) die lust nog steeds niks fancy's in een restaurant. Aardappelen met appelmoes, broodje frikandel is het meest exotische wat hij eet.En drinkt niet 'want dat is ongezond', maar wel elk weekend andere drugs gebruiken.
Zo erg is het bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb een maat (al is dat de laatste tijd wat verwaterd) die lust nog steeds niks fancy's in een restaurant. Aardappelen met appelmoes, broodje frikandel is het meest exotische wat hij eet.En drinkt niet 'want dat is ongezond', maar wel elk weekend andere drugs gebruiken.
Fucking lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mis je dan veel zeg
Hoe was de sushi trouwens?
Met zulke figuren zou ik niet naar een restaurant willen. Ik had ook zo'n maat, gelukkig heb ik' m redelijk kunnen omturnen toen we in 't zelfde huis op kamers gingen. Hij drinkt alleen nog altijd geen alcohol.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat aan doen? Gewoon ontwijken werkt ook primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat aan doen ipv in je angsten blijven hangen. Is maar een tip hoor.
De weg naar een succesvol levenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat aan doen? Gewoon ontwijken werkt ook prima
Zolang je niet in een sociaal isolement terecht komt is er niks aan de hand inderdaad. Zat andere leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben 19. Ik heb het ooit wel eens geprobeerd maar toen spuugde ik het meteen uit. Kreeg er ook maar dorst van en werd er misselijk van. dus je hebt er niks aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef Monopoly het volgende:
JR ben je echt 20 en je drinkt geen bier (ook niet af en toe?)
Daar word je geen beter of stabieler persoon van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige jongenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met zulke figuren zou ik niet naar een restaurant willen. Ik had ook zo'n maat, gelukkig heb ik' m redelijk kunnen omturnen toen we in 't zelfde huis op kamers gingen. Hij drinkt alleen nog altijd geen alcohol.
Al kan ik dan wel naar een voetbalwedstrijd. Maar je zal mij nooit op een festival of concert zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang je niet in een sociaal isolement terecht komt is er niks aan de hand inderdaad. Zat andere leuke dingen te doen.
Nee. Omdat een biertje fucking lekker is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige jongenWaarom zou je perse alcohol drinken? Omdat iedereen dat doet?
Ik zie een persoon niet als een statisch en gepredetermineerd iets. Ik probeer mezelf in ieder geval te blijven ontwikkelen, ook al heb ik er geen zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang je niet in een sociaal isolement terecht komt is er niks aan de hand inderdaad. Zat andere leuke dingen te doen.
Ach, wat is succesvol...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De weg naar een succesvol leven
Op den duur niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar word je geen beter of stabieler persoon van.
Nee, omdat 't een lekker gevoel is en het een maatschappelijk geaccepteerde vorm van drugs gebruiken is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige jongenWaarom zou je perse alcohol drinken? Omdat iedereen dat doet?
Maar als je het niet lekker vind. Waarom zou je dat dan drinken? Alleen maar omdat iedereen het doet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Omdat een biertje fucking lekker is.
Niet iedereen zit zo elkaar. Ik ken zat gasten hier die ook gewoon happy zijn en zelden tot nooit uitgaan. Ieder zijn ding toch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie een persoon niet als een statisch en gepredetermineerd iets. Ik probeer mezelf in ieder geval te blijven ontwikkelen, ook al heb ik er geen zin in.
Die motivatie heb ik totaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie een persoon niet als een statisch en gepredetermineerd iets. Ik probeer mezelf in ieder geval te blijven ontwikkelen, ook al heb ik er geen zin in.
Wat jij voor ogen hebt. Als jouw doel is hoe je nu bent dan moet je vooral zo blijven doorgaan. Ben je echter nog niet tevreden met jezelf en je leven dan moet je er iets aan doen lijkt me.quote:
Ik hou er niet van als je niet makkelijk weg kan komen. Als de controle weg is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op den duur niet.
Ik zal je iets vertellen over iets bij ons in het werkgebied!
Er krijgen regelmatig machinisten een persoon onder de trein door zelfmoord, of een auto door roekeloos rijgedrag.
Er zijn er een paar die daar nooit meer willen komen, door angstgevoel.
Dat is op het begin logich (heftige ervaring, klote enzo) maar op den duur creëren ze een angst voor dat ene station, of die ene overweg.
Is echt niet goed. Dealen daarmee.
Angst is pas echt angst als het een fobie is.
Waarheid. Ik kan 't beamen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op den duur niet.
Ik zal je iets vertellen over iets bij ons in het werkgebied!
Er krijgen regelmatig machinisten een persoon onder de trein door zelfmoord, of een auto door roekeloos rijgedrag.
Er zijn er een paar die daar nooit meer willen komen, door angstgevoel.
Dat is op het begin logich (heftige ervaring, klote enzo) maar op den duur creëren ze een angst voor dat ene station, of die ene overweg.
Is echt niet goed. Dealen daarmee.
Angst is pas echt angst als het een fobie is.
Het is een smaak die je moet ontwikkelen. Meeste kinderen vinden mossels ook niet lekker, nu kan je me daar midden in de nacht voor wakker maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je het niet lekker vind. Waarom zou je dat dan drinken? Alleen maar omdat iedereen het doet?
Maar als je die behoefte totaal niet hebt om ook maar iets te gebruiken? Waarom zou je doen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat 't een lekker gevoel is en het een maatschappelijk geaccepteerde vorm van drugs gebruiken is.
Daar is ook echt niets mis mee hoor, dat heb ik met psycho drugs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als je niet makkelijk weg kan komen. Als de controle weg is.
Is daar geen term voor en/of therapie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind mosselen al vanaf mn 5e lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een smaak die je moet ontwikkelen. Meeste kinderen vinden mossels ook niet lekker, nu kan je me daar midden in de nacht voor wakker maken.
Hij gaat ook al niet op vakantiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
moet wel zeggen dat mijn allerleukste dingen vaak geboren op, na of onderweg naar een feestje. Vakanties niet meegerekend.
Al kan een avondje Fifa of skaffa kut films kijken ook leuk zijn natuurlijk.
Dat mag, maar dan vraag ik me af waar je je voldoening uithaalt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die motivatie heb ik totaal niet
Je bent toch nooit tevreden met je leven. Je wil altijd wel meer verbeteren. Dan blijf je bezig. Maar ik zit zo niet in elkaar. Ik zit de rit uit en zie wel tot hoever het komt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jij voor ogen hebt. Als jouw doel is hoe je nu bent dan moet je vooral zo blijven doorgaan. Ben je echter nog niet tevreden met jezelf en je leven dan moet je er iets aan doen lijkt me.
Deze man!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat een gedoe he in VI.Tijd voor iets sterkers (gedistilleerd)
Ik zie dat het hier ook over bier gaat dus komt goed uit
Ach dat kan best. Maar ik vind het nu niet lekker. Dus ga ik niet bier drinken omdat iedereen het zo geweldig vind. Is niet eens goed voor je, dus is die noodzaak er ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een smaak die je moet ontwikkelen. Meeste kinderen vinden mossels ook niet lekker, nu kan je me daar midden in de nacht voor wakker maken.
Gaat niet om 't uitgaan, gaat me meer om het 'ik vind iets niet prettig dus ik vermijd het'. Als dat nu op je gezicht schijtende dwergen waren, dan zou ik 't nog begrijpen. Maar bij iets als grote groepen mensen vind ik 't een beetje apart, aangezien dat je toch op z'n tijd moet blokkeren lijkt me.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet iedereen zit zo elkaar. Ik ken zat gasten hier die ook gewoon happy zijn en zelden tot nooit uitgaan. Ieder zijn ding toch.
Shiiit. Ik ga zo vaak mogelijk. Ik ben nu in de fase van zon, zee, bier en neuk vakanties maar als ik straks een beetje gesetteld ben wil ik echt veel shit zien. Sowieso wil ik vaak naar Azië gaan, lijkt mij wel tof.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij gaat ook al niet op vakantie
echte mannen drinken whisky.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan best. Maar ik vind het nu niet lekker. Dus ga ik niet bier drinken omdat iedereen het zo geweldig vind. Is niet eens goed voor je, dus is die noodzaak er ook niet.
Jawel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat man.
Af en toe een biertje is wel goed. Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan best. Maar ik vind het nu niet lekker. Dus ga ik niet bier drinken omdat iedereen het zo geweldig vind. Is niet eens goed voor je, dus is die noodzaak er ook niet.
Ik ook niet, maar ik push mezelf wel om 't gewoon te doen. Anders creeer je fobieen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dezequote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel autisme ofzo. Dan heb ik dat maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar geen term voor en/of therapie?
I see what you did there.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh. Moet je je daar weer aanpassen enzo. Ik hou ook niet van vliegen enzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij gaat ook al niet op vakantie
Beste tijd van het jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shiiit. Ik ga zo vaak mogelijk. Ik ben nu in de fase van zon, zee, bier en neuk vakanties maar als ik straks een beetje gesetteld ben wil ik echt veel shit zien. Sowieso wil ik vaak naar Azië gaan, lijkt mij wel tof.
Onzin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel autisme ofzo. Dan heb ik dat maar. Kan er ook niks aan doen.
Geen idee. Maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan vraag ik me af waar je je voldoening uithaalt.
Als je 't nooit gebruikt hebt dan weet je niet of je die behoefte wel of niet hebt. Nogmaals, je staat jezelf gigantisch in de weg door je zo te beperken. Ik zeg niet dat je alles moet doen omdat anderen het doen, maar wat jij doet is jezelf de negatieve aspecten enorm benadrukken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je die behoefte totaal niet hebt om ook maar iets te gebruiken? Waarom zou je doen dan?
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat niet om 't uitgaan, gaat me meer om het 'ik vind iets niet prettig dus ik vermijd het'. Als dat nu op je gezicht schijtende dwergen waren, dan zou ik 't nog begrijpen. Maar bij iets als grote groepen mensen vind ik 't een beetje apart, aangezien dat je toch op z'n tijd moet blokkeren lijkt me.
Ja, pleinvrees.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar geen term voor en/of therapie?
Niet grote groepen die als een malle gaan staan dansen en die te onvoorspelbaar zijn. Dat vind ik echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat niet om 't uitgaan, gaat me meer om het 'ik vind iets niet prettig dus ik vermijd het'. Als dat nu op je gezicht schijtende dwergen waren, dan zou ik 't nog begrijpen. Maar bij iets als grote groepen mensen vind ik 't een beetje apart, aangezien dat je toch op z'n tijd moet blokkeren lijkt me.
Dafuqquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet grote groepen die als een malle gaan staan dansen en die te onvoorspelbaar zijn. Dat vind ik echt helemaal niks.
Is ook vet ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shiiit. Ik ga zo vaak mogelijk. Ik ben nu in de fase van zon, zee, bier en neuk vakanties maar als ik straks een beetje gesetteld ben wil ik echt veel shit zien. Sowieso wil ik vaak naar Azië gaan, lijkt mij wel tof.
Als ik op vakantie ga, moet het een luxe iets zijn met een mooi appartement en alles erbij. Anders hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, weet niet waar je uitgaat rensie maar dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vaak is indrinken met ze allen daadwerkelijk leuker dan het uitgaan zelf
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga, moet het een luxe iets zijn met een mooi appartement en alles erbij. Anders hoeft het van mij niet.
Jij hebt dan een veel betere zelfdiscipline. Dat heb ik totaal niet. Ik ben te lui voor woordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik push mezelf wel om 't gewoon te doen. Anders creeer je fobieen.
Ja hier, is altijd hartstikke lachen. Maar voor goede gesprekken of lachbuien dan moet je bij het indrinken wezen natuurlijk. Met 6 man lekker lachen bij iemand in de woonkamer of in de zomer in een tuinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, weet niet waar je uitgaat rensie maar dan doe je iets niet goed
Poortugaal? Jij blijft lekker dicht bij huisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.2 badkamers, 6 personen. Niks mis mee.
Wil ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onzin.
Daar kan je wel wat aan doen. Alles kan in deze wereld als je maar wilt.
Dat is het fucking ding. Je moet het doen, dan ga je maar een keer op je bek...maakt 't uit, die fobie is 1000x erger dan die ene keer dat je voor lul staat voor je gevoel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.![]()
Nu kan ik een baksteen presenteren als een iPad.
Dafuq.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet grote groepen die als een malle gaan staan dansen en die te onvoorspelbaar zijn. Dat vind ik echt helemaal niks.
Oh, crap haha.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Poortugaal? Jij blijft lekker dicht bij huis
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 't nooit gebruikt hebt dan weet je niet of je die behoefte wel of niet hebt. Nogmaals, je staat jezelf gigantisch in de weg door je zo te beperken. Ik zeg niet dat je alles moet doen omdat anderen het doen, maar wat jij doet is jezelf de negatieve aspecten enorm benadrukken.
Je wilt toch leven of wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.
Ja klopt zijn net van die kakkers als uit Rhoon, ze praten zelfs met een RRRRRquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, crap haha.![]()
Kut voetbalclub trouwens, altijd ouwe hoeren daar.
Hij heeft het niet over bier zuipen, maar over je beperkingen voor groepen en jezelf tegenwerken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.
Dat vind ik helemaal vreselijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.![]()
Nu kan ik een baksteen presenteren als een iPad.
Precies. Ik wil altijd zo snel mogelijk naar de stad man. Beetje chicks hosselen etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, weet niet waar je uitgaat rensie maar dan doe je iets niet goed
Waar ergens?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.2 badkamers, 6 personen. Niks mis mee.
Computeren is ook niet goed voor je, een chipje, glas cola of witte boterham is ook niet goed voor je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je een kluizenaar in wording. Get your shit together man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt dan een veel betere zelfdiscipline. Dat heb ik totaal niet. Ik ben te lui voor woorden
Wit brood is niet slecht voor je, bruin brood is beter. Beter wit brood dan geen brood.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Computeren is ook niet goed voor je, een chipje, glas cola of witte boterham is ook niet goed voor je.
Albufeira.quote:
Ik vertrouw die hygiëne nooit daar. En allemaal enge beesten enzo .quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albufeira.Ben de enige vrijgezel dus had weinig anders in te brengen. maar mooi weer, dicht bij het strand dus ik vermaak mij sowieso wel.
Alcohol is ook niet slecht voor je als je het bij 1 of 2 glaasjes laat. Het spijt mij smoof.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wit brood is niet slecht voor je, bruin brood is beter. Beter wit brood dan geen brood.
Alcohol is niet per definitie slecht voor je hoor. En als dat je redenering is dan moet je eens goed onderzoek doen naar de troep die je dagelijks naar binnen werkt en de lichaamsbeweging, of beter het gebrek eraan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die hygiëne nooit daar. En allemaal enge beesten enzo .
Vrijgezel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albufeira.Ben de enige vrijgezel dus had weinig anders in te brengen. maar mooi weer, dicht bij het strand dus ik vermaak mij sowieso wel.
Ik ben een praktijkvoorbeeld wat dat onderwerp betreft dus heb wel enig recht van spreken idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over bier zuipen, maar over je beperkingen voor groepen en jezelf tegenwerken.
Kapi mag zich misschien als een dwaas in deze reeks gedragen, die man weet waarover hij praat.
Hoop het.quote:
Ik zit hier serieus de vakjes af te vinken. 't is gewoon wachten tot jij een hypverventilatie/pleinvrees patientje wordt hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal vreselijkAl die mensen die naar je kijken. In het middelpunt van de belangstelling staan vind ik echt vreselijk
Bij een concert hoef je mij niet heen te sturen. Naar een voetbalwedstrijd gaan vind ik primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef Typisch het volgende:
Ik ken een FOK!er die dat ook heeft trouwens JR, maar die gaat sinds een tijd ook gewoon naar concerten en shit. misschien kan je eens met diegene praten?
Iig beter eten daar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop het.Vorig jaar Salou geweest, dat zou vergane glorie zijn, maar heb mij daar prima vermaakt op 1 knokpartij na.
OMFG ben je nu aan 't trollen of serieus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die hygiëne nooit daar. En allemaal enge beesten enzo .
Dat ik je daarop moet verbeterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuck, enige niet vrijgezel. Wats met mij.
Hij lijkt me ook best een verstandige jongen. Maar zo zit ik in elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over bier zuipen, maar over je beperkingen voor groepen en jezelf tegenwerken.
Kapi mag zich misschien als een dwaas in deze reeks gedragen, die man weet waarover hij praat.
Behalve dat, je bent een gozer met inhoud! Dat mag ik altijd wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben een praktijkvoorbeeld wat dat onderwerp betreft dus heb wel enig recht van spreken idd.
Maar dat vind ik wel lekker en leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Computeren is ook niet goed voor je, een chipje, glas cola of witte boterham is ook niet goed voor je.
Ik houd daar ook niet van, maar als ik weet waar ik over praat dan kan mij niks gebeuren als ik voor een groep sta. En zo is dat met dingen, de knop om zetten en goan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal vreselijkAl die mensen die naar je kijken. In het middelpunt van de belangstelling staan vind ik echt vreselijk
ALlemaal stevens dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Behalve dat, je bent een gozer met inhoud! Dat mag ik altijd wel.
Ik was afgelopen zondag voor 020 - PEC in dat supportershonk, echt debiele doorgesnoven kaalkoppen.
Iemand met inhoud en voetbalkennis is gewoon tof.
Dan maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je een kluizenaar in wording. Get your shit together man.
Achja wat moet je andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
JR kan niet voor niks zo goed overweg met paint hij komt verder nooit buiten. Niks mis mee want hij heeft zijn ding waar hij zich helemaal in kan uitleven en hij heeft FOK!.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een concert hoef je mij niet heen te sturen. Naar een voetbalwedstrijd gaan vind ik prima
Maar die troep vind ik dan wel lekker enzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol is niet per definitie slecht voor je hoor. En als dat je redenering is dan moet je eens goed onderzoek doen naar de troep die je dagelijks naar binnen werkt en de lichaamsbeweging, of beter het gebrek eraan.
Als je serieus bent ga je jezelf nog wel eens heel erg tegen komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook best een verstandige jongen. Maar zo zit ik in elkaar.
Het grootste bullshit argument ter wereld. En dat zeg ik omdat ik het echt vind. In tegenstelling tot wat je denkt ben je geen statisch geheel, je bent te kneden en te vormen tot op zekere hoogte. Je hebt geen idee wat voor onrecht je jezelf aandoet door zo laks in 't leven te staan man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook best een verstandige jongen. Maar zo zit ik in elkaar.
Ik vind dat ook niets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van ja. Jij zal d'r wel eens komen denk ik? Ik vond het echt zo tering triest hoor
Heb je wel maatjes in de buurt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel lekker en leuk
quote:
Dat kan best. Kan voortkomen uit dingen uit mijn jeugd. Maar het is wie ik benquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit hier serieus de vakjes af te vinken. 't is gewoon wachten tot jij een hypverventilatie/pleinvrees patientje wordt hoor.
Dus slaat je argument nergens op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die troep vind ik dan wel lekker enzo.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OMFG ben je nu aan 't trollen of serieus?
Dit. Kijk naar mij, wandelend fucking voorbeeld JR.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je serieus bent ga je jezelf nog wel eens heel erg tegen komen.
WoW is dan ook gewoon een toffe game.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
Als je toch de hele dag achter je PC zit en niet naar buiten wilt kun je beter WoW doen, ben je tenminste nog in contact met mensen ofzo
Zal wel , Blizzard kennende, Diablo of Starcraft MMO worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
De E3 gaat Blizzard waarschijnlijk shit bekend maken over Titan.
Ja maar ook vorig jaar met diploma-uitreiking. Die leraar die je voor een aula vol mensen toespreekt. Dan voel ik me totaal niet op mijn gemak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd daar ook niet van, maar als ik weet waar ik over praat dan kan mij niks gebeuren als ik voor een groep sta. En zo is dat met dingen, de knop om zetten en goan.
Je had hier echt in real life voor me moeten zitten. Dan had je echt 3 kankerharde bitchslaps in je face gekregen debieltje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best. Kan voortkomen uit dingen uit mijn jeugd. Maar het is wie ik ben
Als het voor Ajax is juichen. Als de tegenpartij scoort schelden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Apart, en als er dan gescoord wordt?
Swaffelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had hier echt in real life voor me moeten zitten. Dan had je echt 3 kankerharde bitchslaps in je face gekregen debieltje.
Vroeger welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
WoW is dan ook gewoon een toffe game.
Dat zou ik eerst ook hebben. maar ik heb mijzelf ontwikkeld en vind het nu leuk om in de aandacht te staan, tot een bepaalde hoogte.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ook vorig jaar met diploma-uitreiking. Die leraar die je voor een aula vol mensen toespreekt. Dan voel ik me totaal niet op mijn gemak.
Ach joh. Dat is dan al een paar keer gebeurd. Maar het is een kwestie van de rit uitzitten. Zo sta ik in het leven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je serieus bent ga je jezelf nog wel eens heel erg tegen komen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach joh. Dat is dan al een paar keer gebeurd. Maar het is een kwestie van de rit uitzitten. Zo sta ik in het leven.
Het is dat het internet is, in real life was ik echt kwaad op 'm geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
Kapi bedoeld het goed hoor JR. Neem zijn advies gewoon aan, of denk er over na!
Hij heeft echt een solide punt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wacht maar tot vanmiddag/vanavond en de uncut versie komt
Ja ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een gast van level 85 volgens mij.
Ach maar je doet me wel denken aan mijn broer. Die zegt ook die shit soms. Maar ik kan daar niks mee om eerlijk te zijn. Ik heb nou eenmaal die laksheid en luiheid in me. Ik ga echt geen initiatief nemen ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grootste bullshit argument ter wereld. En dat zeg ik omdat ik het echt vind. In tegenstelling tot wat je denkt ben je geen statisch geheel, je bent te kneden en te vormen tot op zekere hoogte. Je hebt geen idee wat voor onrecht je jezelf aandoet door zo laks in 't leven te staan man.
Ik was vroeger ook een tering nerdje waar mijn stem al over sloeg als ik een meisje wou aansprekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dat het internet is, in real life was ik echt kwaad op 'm geworden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een tering nerdje waar mijn stem al over sloeg als ik een meisje wou aanspreken
En van de week gewoon voor FOK!TV voor de camera staan met een tering lelijk kut brilletje op mijn ongeschoren teringbakkes
Schijt hebben, heerlijk
Jawel. Want dat andere vind ik niet lekker. Dus waarom zou ik dat dan gaan drinken of doen enzo? Terwijl ik de rest wel lekker vind dus is er een reden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus slaat je argument nergens op.
Je bent russische roulette aan 't spelen. Onthou het en denk aan wat kapi je vertelde als je over 3 jaar mentaal aan de grond zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach maar je doet me wel denken aan mijn broer. Die zegt ook die shit soms. Maar ik kan daar niks mee om eerlijk te zijn. Ik heb nou eenmaal die laksheid en luiheid in me. Ik ga echt geen initiatief nemen ofzo.
Daar komt die marktkleding dus vandaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een tering nerdje waar mijn stem al over sloeg als ik een meisje wou aanspreken
En van de week gewoon voor FOK!TV voor de camera staan met een tering lelijk kut brilletje op mijn ongeschoren teringbakkes
Schijt hebben, heerlijk
Hoezo een voorbeeld?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Kijk naar mij, wandelend fucking voorbeeld JR.
Hier ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
Als je toch de hele dag achter je PC zit en niet naar buiten wilt kun je beter WoW doen, ben je tenminste nog in contact met mensen ofzo
Snap je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schijt hebben, heerlijk
Nee daar schiet je wat mee opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had hier echt in real life voor me moeten zitten. Dan had je echt 3 kankerharde bitchslaps in je face gekregen debieltje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar komt die marktkleding dus vandaan.
Toen je net geboren was vond je frikandel speciaal ook niet lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel. Want dat andere vind ik niet lekker. Dus waarom zou ik dat dan gaan drinken of doen enzo? Terwijl ik de rest wel lekker vind dus is er een reden.
Ik weet wel wat hij wil zeggen hoor. Al zo vaak gehoord van mensen. Maar ik kan niet zo denken zegmaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
Kapi bedoeld het goed hoor JR. Neem zijn advies gewoon aan, of denk er over na!
Hij heeft echt een solide punt.
Ik ga er niet eens meer op in. Zonde van m'n tijd. Ik denk dat jij de praktijkschool maar moet volgen.quote:
Dit. En het levert ook gewoon genoeg op hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je.Wie kan me raken? Come at me bitches!
Ik vind het nog altijd vreselijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst ook hebben. maar ik heb mijzelf ontwikkeld en vind het nu leuk om in de aandacht te staan, tot een bepaalde hoogte.
Omdat je er tot op heden niets aan gedaan hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd vreselijk.
Ik word dus ook bijna nooit kwaad. Ik ga me echt nergens druk meer over maken hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dat het internet is, in real life was ik echt kwaad op 'm geworden.
Wilde shit ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. En het levert ook gewoon genoeg op hoor.
Na die film achterin de auto gezeten met iemand die me thuis bracht. Zat een leuke dame naast me achterin en gewoon wilde shit bro.
Schijt aan, ik had echt een top avond
Ga dan in therapie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hij wil zeggen hoor. Al zo vaak gehoord van mensen. Maar ik kan niet zo denken zegmaar.
Meisjes is helemaal een ramp bij mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schijt hebben, heerlijk
quote:
Zo zat ik ook manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wilde shit ja?![]()
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW BRRRA BRRRAA
Geloof me. Dat heb ik al gezeten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent russische roulette aan 't spelen. Onthou het en denk aan wat kapi je vertelde als je over 3 jaar mentaal aan de grond zit.
Iedereen kan je raken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je.Wie kan me raken? Come at me bitches!
Step the fuck up dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof me. Dat heb ik al gezeten.
Toen had ik ook nog geen besef en werd ik maar gevoerd. En dat vond ik wel lekker hoor de eerste keer. En bier heb ik al zo vaak geproefd, en blijf het afwaswater vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen je net geboren was vond je frikandel speciaal ook niet lekker.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meisjes is helemaal een ramp bij mij
Ik ben ook naar een psycholoog geweest. 2x en toen heb ik besloten dat 't niks voor mij was. Ik kon het niet serieus nemen. Alles wat ze zeiden wist ik zelf al. Het moet vanuit jezelf komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
Ik heb ooit bij zo'n psycholoog of wat het ook was gezeten toen ik een jaartje of 12 was, toen heb ik hem uitgescholden en wilde ze mij niet meer als cliënt/klant.Werkt niet bij iedereen die crap.
Ik hossel nooit en toch heb ik die 4/5 jaar dat ik er echt mee bezig ben al aardig wat leuke gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben trouwens ook niet de grootste hosselkoning, ik ben nogal kritisch..
Waarom dat nou weerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in. Zonde van m'n tijd. Ik denk dat jij de praktijkschool maar moet volgen.
Gaat vanzelf wel over als je een tijdje vrijgezel bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
Valt niks aan te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je er tot op heden niets aan gedaan hebt.
Als je niks anders was geforceerd had je nu nog aan je moeders tepel gehangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had ik ook nog geen besef en werd ik maar gevoerd. En dat vond ik wel lekker hoor de eerste keer. En bier heb ik al zo vaak geproefd, en blijf het afwaswater vinden.
Eens in de zoveel tijd gebeurd dat hier, vind het wel vermakelijk. Leer er zelf ook wat van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn een soort Dr Phil aan het spelen hier hahaha
Nou ik heb het wel eens geprobeerd via internet iets. Maar toen werd ik al moe van die doorzichtige psychologische vragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga dan in therapie.
Ik heb ook een tijdje met iemand gepraat. Genoeg bullshit en kankerzooi in mijn leven mee gemaakt. En het helpt wel. Die lui zitten er niet om je uit te lachen, maar om je te stimuleren een beter pad te kiezen dan dat je op dat moment doet.
Helpt echt bro.
Ga weg man, je ziet er prima uit lul. Sowieso geven chicks bar weinig om uiterlijk. Het gaat om je uitstraling en houding en om je geld. True story.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Kijk die aflevering van FOK!TV op die premiere van Oz, dan zie je mij wat zeggen!
Ben ik een mooiboy ofzo? Nee man, als het om uiterlijk gaat verlies ik van zo'n beetje 80% van Nederland.
Dus als uiterlijk niet optimaal is, moet je het op een andere boeg gooien.
Ik heb voor humor en "schijt" gekozen. Niemand raakt mij, mensen kunnen praten ik geef geen neuk!
Ik heb een slettenperiode gehad dat ik elke week zeker 2 meisjes neukte. Gewoon omdat ik er zin in had. Schijt aan alles en prima tijd gehad man
Denk dat we Stijn niet echt geholpen hebben .quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gebeurd dat hier, vind het wel vermakelijk. Leer er zelf ook wat van.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg man, je ziet er prima uit lul. Sowieso geven chicks bar weinig om uiterlijk. Het gaat om je uitstraling en houding en om je geld. True story.
Kan jij ff opkankeren debieltje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn een soort Dr Phil aan het spelen hier hahaha
Dat is bij mij al minder geworden. Qua kritisch zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
Nee die kut Stijn luistert toch naar niemand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat we Stijn niet echt geholpen hebben .
Ach wie zegt dat ik dat niet doe. Dit hele verhaal begon met dat ik geen bier lusttequote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Step the fuck up dan.Doe er iets aan.
In reallife zou ik in theorie jou kunnen aanraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij mij niet, kapi mij niet, mono mij niet.
gwn heineken drinken, smaakt toch naar waterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wie zegt dat ik dat niet doe. Dit hele verhaal begon met dat ik geen bier lustte
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg man, je ziet er prima uit lul. Sowieso geven chicks bar weinig om uiterlijk. Het gaat om je uitstraling en houding en om je geld. True story.
Ehm...ik noem maar iets hoor: Je vorige 25 reacties ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wie zegt dat ik dat niet doe. Dit hele verhaal begon met dat ik geen bier lustte
TR gemaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij ff opkankeren debieltje.
Ik vond je brilletje wel kek man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]Nah, het is niet slecht ofzo, maar ik hoop dat JR het snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop vast qua vlotte babbel en geen zelfverzekerdheid. En daar kijken ze naar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Kijk die aflevering van FOK!TV op die premiere van Oz, dan zie je mij wat zeggen!
Ben ik een mooiboy ofzo? Nee man, als het om uiterlijk gaat verlies ik van zo'n beetje 80% van Nederland.
Dus als uiterlijk niet optimaal is, moet je het op een andere boeg gooien.
Ik heb voor humor en "schijt" gekozen. Niemand raakt mij, mensen kunnen praten ik geef geen neuk!
Ik heb een slettenperiode gehad dat ik elke week zeker 2 meisjes neukte. Gewoon omdat ik er zin in had. Schijt aan alles en prima tijd gehad man
Ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook naar een psycholoog geweest. 2x en toen heb ik besloten dat 't niks voor mij was. Ik kon het niet serieus nemen. Alles wat ze zeiden wist ik zelf al. Het moet vanuit jezelf komen.
En dan? Van de zomer nog door een raam gedonderd omdat ik een maatje hielp. Nou hechtinkjes in de schouder en de volgende ochtend lach je er om en heb je er voor gezorgd dat je maat niet de tyfus is geslagen. Toch mooi man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In reallife zou ik in theorie jou kunnen aanraken.
Dat is dus gewoon te verhelpen manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop vast qua vlotte babbel en geen zelfverzekerdheid. En daar kijken ze naar.
Ach zo gaan die dingen. Maar als ik gewoon geen alcohol wil drinken, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je niks anders was geforceerd had je nu nog aan je moeders tepel gehangen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gebeurd dat hier, vind het wel vermakelijk. Leer er zelf ook wat van.
Echt kut dat vind zo'n chick mij leuk maar dan geef ik het geen kans en later spijt hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij mij al minder geworden. Qua kritisch zijn.
Deze man weet hoe 't zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon te verhelpen manVroeger durfde ik niet eens hoi te zeggen tegen een chick.
Komt vanzelf, als je er wat hulp bij hebt man
niks, kan ook gewoon coke ofzo, ook goed voor zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo gaan die dingen. Maar als ik gewoon geen alcohol wil drinken, wat is daar mis mee?
Weet je wat daar een goede hulp bij is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon te verhelpen manVroeger durfde ik niet eens hoi te zeggen tegen een chick.
Komt vanzelf, als je er wat hulp bij hebt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar dat was m'n punt ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo gaan die dingen. Maar als ik gewoon geen alcohol wil drinken, wat is daar mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |