Ik ga niet uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
JR waarom drink je geen bier man?Wat drink je dan als je uitgaat oid?
Ah hier is El Stinho dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef mij maar een glas water, dat is prima. Of melk.
Wat een onzin, sommige dingen moet je leren drinken en eten. Je kunt niet heel je leven bij je cola en patatje met blijven hangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik iets vies vind dan drink ik het niet. Dan maar geen echte man zijn
Oh je hebt echt autisme of wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is mij te druk. Dan komt de autist in mij naar boven
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, sommige dingen moet je leren drinken en eten. Je kunt niet heel je leven bij je cola en patatje met blijven hangen.
Waarom zou ik bier leren drinken? Is niet eens goed voor jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, sommige dingen moet je leren drinken en eten. Je kunt niet heel je leven bij je cola en patatje met blijven hangen.
Omdat je dan pas een eckte man bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik bier leren drinken? Is niet eens goed voor jeEn cola drink ik ook niet
Jawel hoor. Heb een maat (al is dat de laatste tijd wat verwaterd) die lust nog steeds niks fancy's in een restaurant. Aardappelen met appelmoes, broodje frikandel is het meest exotische wat hij eet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef mij maar een glas water, dat is prima. Of melk.
Jep, jackpot.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is mij te druk. Dan komt de autist in mij naar boven
Dan maar niet. Dat is allemaal je ego dan die voor je praat, geen zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je dan pas een eckte man bent.
Ah, dat kan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon niet van grote groepen mensen.
Misschien moet je er wat aan doen ipv in je angsten blijven hangen. Is maar een tip hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hou gewoon niet van grote groepen mensen.
Wat mis je dan veel zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb een maat (al is dat de laatste tijd wat verwaterd) die lust nog steeds niks fancy's in een restaurant. Aardappelen met appelmoes, broodje frikandel is het meest exotische wat hij eet.En drinkt niet 'want dat is ongezond', maar wel elk weekend andere drugs gebruiken.
Zo erg is het bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb een maat (al is dat de laatste tijd wat verwaterd) die lust nog steeds niks fancy's in een restaurant. Aardappelen met appelmoes, broodje frikandel is het meest exotische wat hij eet.En drinkt niet 'want dat is ongezond', maar wel elk weekend andere drugs gebruiken.
Fucking lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mis je dan veel zeg
Hoe was de sushi trouwens?
Met zulke figuren zou ik niet naar een restaurant willen. Ik had ook zo'n maat, gelukkig heb ik' m redelijk kunnen omturnen toen we in 't zelfde huis op kamers gingen. Hij drinkt alleen nog altijd geen alcohol.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |