Ook gezond eten hèquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Geen bier drinken omdat ik wat kilootjes kwijt wil.
Ha gayyyy
Gewoon genoeg sporten boeler.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Geen bier drinken omdat ik wat kilootjes kwijt wil.
Ha gayyyy
Ik was op mijn 10e al een man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Je bent pas een man als je bier lust en een vrouw oraal hebt bevredigd.
Maar je hoeft toch niet buiten te spelen als je nog geen man bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Je bent pas een man als je bier lust en een vrouw oraal hebt bevredigd.
Ik voel je. Het was een vreemde gewaarwording. Met tranen in mijn ogen moeten toeschouwen hoe mijn helden een vete uitvochten. Ik vrees voor het voortbestaan maar ik houd hoop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima man! Alhoewel ben net diep in mijn ziel geraakt.
Jep, morgen weer lekker tonijnsaladetje in elkaar knallen met wat bruinbrood er naast. Lekker man.quote:
Er is een breuk zichtbaar, VI was sowieso het VI niet meer van voor de TelevizierRing. Maar toch..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel je. Het was een vreemde gewaarwording. Met tranen in mijn ogen moeten toeschouwen hoe mijn helden een vete uitvochten. Ik vrees voor het voortbestaan maar ik houd hoop.
Zeker ook een pastaatje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, morgen weer lekker tonijnsaladetje in elkaar knallen met wat bruinbrood er naast. Lekker man.
Als VI uitstapt dan is dat hun gemis en die van Gijp want die vind nooit meer zo'n 2 wekelijkse schnabbel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel je. Het was een vreemde gewaarwording. Met tranen in mijn ogen moeten toeschouwen hoe mijn helden een vete uitvochten. Ik vrees voor het voortbestaan maar ik houd hoop.
Het was nog steeds vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is een breuk zichtbaar, VI was sowieso het VI niet meer van voor de TelevizierRing. Maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |