Waarom zou ik er wat aan doen? Gewoon ontwijken werkt ook primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat aan doen ipv in je angsten blijven hangen. Is maar een tip hoor.
De weg naar een succesvol levenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat aan doen? Gewoon ontwijken werkt ook prima
Zolang je niet in een sociaal isolement terecht komt is er niks aan de hand inderdaad. Zat andere leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben 19. Ik heb het ooit wel eens geprobeerd maar toen spuugde ik het meteen uit. Kreeg er ook maar dorst van en werd er misselijk van. dus je hebt er niks aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef Monopoly het volgende:
JR ben je echt 20 en je drinkt geen bier (ook niet af en toe?)
Daar word je geen beter of stabieler persoon van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige jongenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met zulke figuren zou ik niet naar een restaurant willen. Ik had ook zo'n maat, gelukkig heb ik' m redelijk kunnen omturnen toen we in 't zelfde huis op kamers gingen. Hij drinkt alleen nog altijd geen alcohol.
Al kan ik dan wel naar een voetbalwedstrijd. Maar je zal mij nooit op een festival of concert zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang je niet in een sociaal isolement terecht komt is er niks aan de hand inderdaad. Zat andere leuke dingen te doen.
Nee. Omdat een biertje fucking lekker is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige jongenWaarom zou je perse alcohol drinken? Omdat iedereen dat doet?
Ik zie een persoon niet als een statisch en gepredetermineerd iets. Ik probeer mezelf in ieder geval te blijven ontwikkelen, ook al heb ik er geen zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang je niet in een sociaal isolement terecht komt is er niks aan de hand inderdaad. Zat andere leuke dingen te doen.
Ach, wat is succesvol...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De weg naar een succesvol leven
Op den duur niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar word je geen beter of stabieler persoon van.
Nee, omdat 't een lekker gevoel is en het een maatschappelijk geaccepteerde vorm van drugs gebruiken is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige jongenWaarom zou je perse alcohol drinken? Omdat iedereen dat doet?
Maar als je het niet lekker vind. Waarom zou je dat dan drinken? Alleen maar omdat iedereen het doet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Omdat een biertje fucking lekker is.
Niet iedereen zit zo elkaar. Ik ken zat gasten hier die ook gewoon happy zijn en zelden tot nooit uitgaan. Ieder zijn ding toch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie een persoon niet als een statisch en gepredetermineerd iets. Ik probeer mezelf in ieder geval te blijven ontwikkelen, ook al heb ik er geen zin in.
Die motivatie heb ik totaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie een persoon niet als een statisch en gepredetermineerd iets. Ik probeer mezelf in ieder geval te blijven ontwikkelen, ook al heb ik er geen zin in.
Wat jij voor ogen hebt. Als jouw doel is hoe je nu bent dan moet je vooral zo blijven doorgaan. Ben je echter nog niet tevreden met jezelf en je leven dan moet je er iets aan doen lijkt me.quote:
Ik hou er niet van als je niet makkelijk weg kan komen. Als de controle weg is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op den duur niet.
Ik zal je iets vertellen over iets bij ons in het werkgebied!
Er krijgen regelmatig machinisten een persoon onder de trein door zelfmoord, of een auto door roekeloos rijgedrag.
Er zijn er een paar die daar nooit meer willen komen, door angstgevoel.
Dat is op het begin logich (heftige ervaring, klote enzo) maar op den duur creëren ze een angst voor dat ene station, of die ene overweg.
Is echt niet goed. Dealen daarmee.
Angst is pas echt angst als het een fobie is.
Waarheid. Ik kan 't beamen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op den duur niet.
Ik zal je iets vertellen over iets bij ons in het werkgebied!
Er krijgen regelmatig machinisten een persoon onder de trein door zelfmoord, of een auto door roekeloos rijgedrag.
Er zijn er een paar die daar nooit meer willen komen, door angstgevoel.
Dat is op het begin logich (heftige ervaring, klote enzo) maar op den duur creëren ze een angst voor dat ene station, of die ene overweg.
Is echt niet goed. Dealen daarmee.
Angst is pas echt angst als het een fobie is.
Het is een smaak die je moet ontwikkelen. Meeste kinderen vinden mossels ook niet lekker, nu kan je me daar midden in de nacht voor wakker maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je het niet lekker vind. Waarom zou je dat dan drinken? Alleen maar omdat iedereen het doet?
Maar als je die behoefte totaal niet hebt om ook maar iets te gebruiken? Waarom zou je doen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat 't een lekker gevoel is en het een maatschappelijk geaccepteerde vorm van drugs gebruiken is.
Daar is ook echt niets mis mee hoor, dat heb ik met psycho drugs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als je niet makkelijk weg kan komen. Als de controle weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |