Kan jij ff opkankeren debieltje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Jullie zijn een soort Dr Phil aan het spelen hier hahaha
Dat is bij mij al minder geworden. Qua kritisch zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben trouwens ook niet de grootste hosselkoning, ik ben nogal kritisch..
Nee die kut Stijn luistert toch naar niemand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat we Stijn niet echt geholpen hebben .
Ach wie zegt dat ik dat niet doe. Dit hele verhaal begon met dat ik geen bier lusttequote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Step the fuck up dan.Doe er iets aan.
In reallife zou ik in theorie jou kunnen aanraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij mij niet, kapi mij niet, mono mij niet.
gwn heineken drinken, smaakt toch naar waterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wie zegt dat ik dat niet doe. Dit hele verhaal begon met dat ik geen bier lustte
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg man, je ziet er prima uit lul. Sowieso geven chicks bar weinig om uiterlijk. Het gaat om je uitstraling en houding en om je geld. True story.
Ehm...ik noem maar iets hoor: Je vorige 25 reacties ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wie zegt dat ik dat niet doe. Dit hele verhaal begon met dat ik geen bier lustte
TR gemaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij ff opkankeren debieltje.
Ik vond je brilletje wel kek man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]Nah, het is niet slecht ofzo, maar ik hoop dat JR het snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop vast qua vlotte babbel en geen zelfverzekerdheid. En daar kijken ze naar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Kijk die aflevering van FOK!TV op die premiere van Oz, dan zie je mij wat zeggen!
Ben ik een mooiboy ofzo? Nee man, als het om uiterlijk gaat verlies ik van zo'n beetje 80% van Nederland.
Dus als uiterlijk niet optimaal is, moet je het op een andere boeg gooien.
Ik heb voor humor en "schijt" gekozen. Niemand raakt mij, mensen kunnen praten ik geef geen neuk!
Ik heb een slettenperiode gehad dat ik elke week zeker 2 meisjes neukte. Gewoon omdat ik er zin in had. Schijt aan alles en prima tijd gehad man
Ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook naar een psycholoog geweest. 2x en toen heb ik besloten dat 't niks voor mij was. Ik kon het niet serieus nemen. Alles wat ze zeiden wist ik zelf al. Het moet vanuit jezelf komen.
En dan? Van de zomer nog door een raam gedonderd omdat ik een maatje hielp. Nou hechtinkjes in de schouder en de volgende ochtend lach je er om en heb je er voor gezorgd dat je maat niet de tyfus is geslagen. Toch mooi man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In reallife zou ik in theorie jou kunnen aanraken.
Dat is dus gewoon te verhelpen manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop vast qua vlotte babbel en geen zelfverzekerdheid. En daar kijken ze naar.
Ach zo gaan die dingen. Maar als ik gewoon geen alcohol wil drinken, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je niks anders was geforceerd had je nu nog aan je moeders tepel gehangen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gebeurd dat hier, vind het wel vermakelijk. Leer er zelf ook wat van.
Echt kut dat vind zo'n chick mij leuk maar dan geef ik het geen kans en later spijt hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij mij al minder geworden. Qua kritisch zijn.
Deze man weet hoe 't zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon te verhelpen manVroeger durfde ik niet eens hoi te zeggen tegen een chick.
Komt vanzelf, als je er wat hulp bij hebt man
niks, kan ook gewoon coke ofzo, ook goed voor zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo gaan die dingen. Maar als ik gewoon geen alcohol wil drinken, wat is daar mis mee?
Weet je wat daar een goede hulp bij is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon te verhelpen manVroeger durfde ik niet eens hoi te zeggen tegen een chick.
Komt vanzelf, als je er wat hulp bij hebt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |