Ja, pleinvrees.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar geen term voor en/of therapie?
Niet grote groepen die als een malle gaan staan dansen en die te onvoorspelbaar zijn. Dat vind ik echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat niet om 't uitgaan, gaat me meer om het 'ik vind iets niet prettig dus ik vermijd het'. Als dat nu op je gezicht schijtende dwergen waren, dan zou ik 't nog begrijpen. Maar bij iets als grote groepen mensen vind ik 't een beetje apart, aangezien dat je toch op z'n tijd moet blokkeren lijkt me.
Dafuqquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet grote groepen die als een malle gaan staan dansen en die te onvoorspelbaar zijn. Dat vind ik echt helemaal niks.
Is ook vet ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shiiit. Ik ga zo vaak mogelijk. Ik ben nu in de fase van zon, zee, bier en neuk vakanties maar als ik straks een beetje gesetteld ben wil ik echt veel shit zien. Sowieso wil ik vaak naar Azië gaan, lijkt mij wel tof.
Als ik op vakantie ga, moet het een luxe iets zijn met een mooi appartement en alles erbij. Anders hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shiiit. Ik ga zo vaak mogelijk. Ik ben nu in de fase van zon, zee, bier en neuk vakanties maar als ik straks een beetje gesetteld ben wil ik echt veel shit zien. Sowieso wil ik vaak naar Azië gaan, lijkt mij wel tof.
mwah, weet niet waar je uitgaat rensie maar dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vaak is indrinken met ze allen daadwerkelijk leuker dan het uitgaan zelf
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga, moet het een luxe iets zijn met een mooi appartement en alles erbij. Anders hoeft het van mij niet.
Jij hebt dan een veel betere zelfdiscipline. Dat heb ik totaal niet. Ik ben te lui voor woordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik push mezelf wel om 't gewoon te doen. Anders creeer je fobieen.
Ja hier, is altijd hartstikke lachen. Maar voor goede gesprekken of lachbuien dan moet je bij het indrinken wezen natuurlijk. Met 6 man lekker lachen bij iemand in de woonkamer of in de zomer in een tuinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, weet niet waar je uitgaat rensie maar dan doe je iets niet goed
Poortugaal? Jij blijft lekker dicht bij huisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.2 badkamers, 6 personen. Niks mis mee.
Wil ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onzin.
Daar kan je wel wat aan doen. Alles kan in deze wereld als je maar wilt.
Dat is het fucking ding. Je moet het doen, dan ga je maar een keer op je bek...maakt 't uit, die fobie is 1000x erger dan die ene keer dat je voor lul staat voor je gevoel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.![]()
Nu kan ik een baksteen presenteren als een iPad.
Dafuq.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet grote groepen die als een malle gaan staan dansen en die te onvoorspelbaar zijn. Dat vind ik echt helemaal niks.
Oh, crap haha.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Poortugaal? Jij blijft lekker dicht bij huis
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 't nooit gebruikt hebt dan weet je niet of je die behoefte wel of niet hebt. Nogmaals, je staat jezelf gigantisch in de weg door je zo te beperken. Ik zeg niet dat je alles moet doen omdat anderen het doen, maar wat jij doet is jezelf de negatieve aspecten enorm benadrukken.
Je wilt toch leven of wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |