Ja klopt zijn net van die kakkers als uit Rhoon, ze praten zelfs met een RRRRRquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, crap haha.![]()
Kut voetbalclub trouwens, altijd ouwe hoeren daar.
Hij heeft het niet over bier zuipen, maar over je beperkingen voor groepen en jezelf tegenwerken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.
Dat vind ik helemaal vreselijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.![]()
Nu kan ik een baksteen presenteren als een iPad.
Precies. Ik wil altijd zo snel mogelijk naar de stad man. Beetje chicks hosselen etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, weet niet waar je uitgaat rensie maar dan doe je iets niet goed
Waar ergens?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.2 badkamers, 6 personen. Niks mis mee.
Computeren is ook niet goed voor je, een chipje, glas cola of witte boterham is ook niet goed voor je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse die dingen gebruiken als ik toch weet dat het niet goed voor je is. Dan maar niet er aan beginnen denk ik dan.
Dan ben je een kluizenaar in wording. Get your shit together man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt dan een veel betere zelfdiscipline. Dat heb ik totaal niet. Ik ben te lui voor woorden
Wit brood is niet slecht voor je, bruin brood is beter. Beter wit brood dan geen brood.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Computeren is ook niet goed voor je, een chipje, glas cola of witte boterham is ook niet goed voor je.
Albufeira.quote:
Ik vertrouw die hygiëne nooit daar. En allemaal enge beesten enzo .quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vakantie nu geboekt, 10 dagen portugaal. Gewoon apartementje 100 eu pp per week.2 badkamers, 6 personen. Niks mis mee.
Leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albufeira.Ben de enige vrijgezel dus had weinig anders in te brengen. maar mooi weer, dicht bij het strand dus ik vermaak mij sowieso wel.
Alcohol is ook niet slecht voor je als je het bij 1 of 2 glaasjes laat. Het spijt mij smoof.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wit brood is niet slecht voor je, bruin brood is beter. Beter wit brood dan geen brood.
Alcohol is niet per definitie slecht voor je hoor. En als dat je redenering is dan moet je eens goed onderzoek doen naar de troep die je dagelijks naar binnen werkt en de lichaamsbeweging, of beter het gebrek eraan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die hygiëne nooit daar. En allemaal enge beesten enzo .
Vrijgezel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albufeira.Ben de enige vrijgezel dus had weinig anders in te brengen. maar mooi weer, dicht bij het strand dus ik vermaak mij sowieso wel.
Ik ben een praktijkvoorbeeld wat dat onderwerp betreft dus heb wel enig recht van spreken idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over bier zuipen, maar over je beperkingen voor groepen en jezelf tegenwerken.
Kapi mag zich misschien als een dwaas in deze reeks gedragen, die man weet waarover hij praat.
Hoop het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |