quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OMFG ben je nu aan 't trollen of serieus?
Dit. Kijk naar mij, wandelend fucking voorbeeld JR.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je serieus bent ga je jezelf nog wel eens heel erg tegen komen.
WoW is dan ook gewoon een toffe game.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
Als je toch de hele dag achter je PC zit en niet naar buiten wilt kun je beter WoW doen, ben je tenminste nog in contact met mensen ofzo
Zal wel , Blizzard kennende, Diablo of Starcraft MMO worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
De E3 gaat Blizzard waarschijnlijk shit bekend maken over Titan.
Ja maar ook vorig jaar met diploma-uitreiking. Die leraar die je voor een aula vol mensen toespreekt. Dan voel ik me totaal niet op mijn gemak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd daar ook niet van, maar als ik weet waar ik over praat dan kan mij niks gebeuren als ik voor een groep sta. En zo is dat met dingen, de knop om zetten en goan.
Je had hier echt in real life voor me moeten zitten. Dan had je echt 3 kankerharde bitchslaps in je face gekregen debieltje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best. Kan voortkomen uit dingen uit mijn jeugd. Maar het is wie ik ben
Als het voor Ajax is juichen. Als de tegenpartij scoort schelden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Apart, en als er dan gescoord wordt?
Swaffelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had hier echt in real life voor me moeten zitten. Dan had je echt 3 kankerharde bitchslaps in je face gekregen debieltje.
Vroeger welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
WoW is dan ook gewoon een toffe game.
Dat zou ik eerst ook hebben. maar ik heb mijzelf ontwikkeld en vind het nu leuk om in de aandacht te staan, tot een bepaalde hoogte.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ook vorig jaar met diploma-uitreiking. Die leraar die je voor een aula vol mensen toespreekt. Dan voel ik me totaal niet op mijn gemak.
Ach joh. Dat is dan al een paar keer gebeurd. Maar het is een kwestie van de rit uitzitten. Zo sta ik in het leven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je serieus bent ga je jezelf nog wel eens heel erg tegen komen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach joh. Dat is dan al een paar keer gebeurd. Maar het is een kwestie van de rit uitzitten. Zo sta ik in het leven.
Het is dat het internet is, in real life was ik echt kwaad op 'm geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
Kapi bedoeld het goed hoor JR. Neem zijn advies gewoon aan, of denk er over na!
Hij heeft echt een solide punt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wacht maar tot vanmiddag/vanavond en de uncut versie komt
Ja ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een gast van level 85 volgens mij.
Ach maar je doet me wel denken aan mijn broer. Die zegt ook die shit soms. Maar ik kan daar niks mee om eerlijk te zijn. Ik heb nou eenmaal die laksheid en luiheid in me. Ik ga echt geen initiatief nemen ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grootste bullshit argument ter wereld. En dat zeg ik omdat ik het echt vind. In tegenstelling tot wat je denkt ben je geen statisch geheel, je bent te kneden en te vormen tot op zekere hoogte. Je hebt geen idee wat voor onrecht je jezelf aandoet door zo laks in 't leven te staan man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |