Geen zin meer in. Was een fase.quote:
Jullie waren ook massaal bezig. Gelukkig was Smoof niet zo gemeen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:49 schreef mrstylo het volgende:
Was best gemene troll om eerlijk te zijn. Wij allemaal gingen via DM door.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen zin meer in. Was een fase.
Jij?
Nee nooit gekeken swa.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen zin meer in. Was een fase.
Jij?
Spel was zelf leuk. Echt leuk. altijd spannend.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
hij staat erop, ik wou niet uit de toon vallen dus heb de schrijfstijl even goed bekeken
Vreselijk sportland ook dat Amerikaquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spel was zelf leuk. Echt leuk. altijd spannend.
Maar Amerika maakt het kut. Om de 3 minuten reclame.
GGMM zal wel schuldig zijn volgens hunquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:53 schreef RensAjacied het volgende:
C_A post hier ook nooit meer net als het rijtje Caland, Happel, Sjaak, HMF, Kapiteintje, Jimbo en Onlogisch.
Maar met basketbal hebben je de drie helften. Met ieder weer 4 time-outs. Dus dat is in totaal 11 onderbrekingen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk sportland ook dat Amerika
Die superbowl draait ook grotendeels om de acts en de show en de commercie
Bij voetbal zal er wel een reclameflits komen elke keer als de bal uit het spel is daarquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar met basketbal hebben de drie helften. Met ieder weer 4 time-outs. Dus dat is in totaal 11 onderbrekingen.
Link?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
JR ik heb een topic gevonden uit je depressieve tijd in de VBL SC.
Bij de drinkpauzes tijdens het wk hadden ze toen reclame erin gepropt. :'gquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij voetbal zal er wel een reclameflits komen elke keer als de bal uit het spel is daar![]()
Geen wonder dat die Amerikanen niks met voetbal hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
Kapi bedoeld het goed hoor JR. Neem zijn advies gewoon aan, of denk er over na!
Hij heeft echt een solide punt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in. Zonde van m'n tijd. Ik denk dat jij de praktijkschool maar moet volgen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga dan in therapie.
Ik heb ook een tijdje met iemand gepraat. Genoeg bullshit en kankerzooi in mijn leven mee gemaakt. En het helpt wel. Die lui zitten er niet om je uit te lachen, maar om je te stimuleren een beter pad te kiezen dan dat je op dat moment doet.
Helpt echt bro.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Ik was vroeger als de dood voor presentaties, ineens. Groep 7 en 8 hoefde ik alleen een presentatie te doen voor de juf, omdat ik het gewoon niet trok. Toen door mijn mentrix en lerares Engels 2 maanden lang elke week voor de klas gezet met een presentatie en het was over.![]()
Nu kan ik een baksteen presenteren als een iPad.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal vreselijkAl die mensen die naar je kijken. In het middelpunt van de belangstelling staan vind ik echt vreselijk
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit hier serieus de vakjes af te vinken. 't is gewoon wachten tot jij een hypverventilatie/pleinvrees patientje wordt hoor.
Stelletje mongolen daarquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij de drinkpauzes tijdens het wk hadden ze toen reclame erin gepropt. :'g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |