Schitterende tijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet en je komt hier ineens meeposten in de SC alsof je 't al maanden doet. Dat kan niet.
Eigenlijk best zielig ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappig dat er nog exact dezelfde figuren hier posten als 2 jaar terug
Mwuah zijn heel veel weg inmiddels. Best aardig wat veranderd hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
grappig dat er nog exact dezelfde figuren hier posten als 2 jaar terug
Nee iedereen dacht dat ik kloon van je wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik nog akelige dingen gezegd?
Volgens mij viel dat gelijk samen met mijn kloon Spangtoz.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee iedereen dacht dat ik kloon van je was
Stylo enzo
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Deze opstelling hanteren:
----Huntelaar---VanPersie------
Sneijder-------------------------Robbeh
-----------------VD Vaart-----------------
Affelay------------------------Kuyt-----
----------Boula---Heiitng---_VdWiel----
----------------Stekelbrug-----------------
3-2-1-2-2 formatie, werkt ziek goed
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
brazilie gaat domineren op wk 2014
met dit elftal:
neymar----pato----hulk
kaka-------------robinho
------------ramires-----------
marcelo-----------maicon
-----------t.s.----lucio------
-----------ccesrar---------
4-1-2-3
Dan had het 1-17 geworden voor Duitslandquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deze opstelling hadden ze serieus wel kunnen maken, misschien had ik dan gelijk gehad
[..]
Eerst werd ik niet getrollt -> toen wel -> toen niet -> toen weer wel -> uiteindelijk trollde ik terug.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet nog dat ik hier net nieuw was en Rens getrollt werd toen met die nepfissa van Davy
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst werd ik niet getrollt -> toen wel -> toen niet -> toen weer wel -> uiteindelijk trollde ik terug.
Ja Smoofie vertelde me per DM dat het niet waar wasquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Smoofie vertelde me per DM dat het niet waar waseerste luisterde ik niet maar later weer wel.
Uiteindelijk wist ik het zeker toen ik zag op Facebook wanneer Davy jarig was
kijk je nog steeds basketbal?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Basketbal is bijna altijd.
Maar ik kijk ook alleen OKC en Heat.
Ik zal even reagerenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
hij staat erop, ik wou niet uit de toon vallen dus heb de schrijfstijl even goed bekeken
Kan gebeuren Rensiequote:Op donderdag 31 juli 2014 04:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie wist het wel. Maar ik was er eerder goed ingetrapt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |