quote:Op zondag 20 mei 2012 02:45 schreef Doublepain het volgende:
Jullie stellen GGMM teleur, deze man doet zijn best en jullie zijn hem aan het disrespecten.. kan niet meer zo
Maar de Lakers willen Howard oowk, dan gaat het zoals vroegah wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dwade zal nooit weg gaan bij Heat.
Maar zou wel baas worden als het zou gebeuren.
Aguero UP of Aguero TOTY is de vraagquote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de Lakers willen Howard oowk, dan gaat het zoals vroegah worden
Shaq 2 + Kobe
Nop hij gaat naar Bulls.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de Lakers willen Howard oowk, dan gaat het zoals vroegah worden
Shaq 2 + Kobe
U vraagt, hij antwoordquote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aguero UP of Aguero TOTY is de vraag
Maar je bent boos op alle psvers omdat, je een ban hebt gekregen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij en Double Pain nou eens kappen met hier te posten.,
Zo was het ja..,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
Mooi, erg mooi.
Dank.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
Mooi, erg mooi.
Nee Geo is een goeie vent.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je bent boos op alle psvers omdat, je een ban hebt gekregen?
Zal vast wel terecht zijn als ik het zo zie
Wat post je nou behalve loller gifs en lelijke chicks?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja zo kom ik er nooit achter waarom ik niet mag posten.
Ik vroeg wat ik moest koken. Toen ging je ook al huilen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat post je nou behalve loller gifs en lelijke chicks?
Hij is een relaxte dude, ik snap niet waarom je moeilijk doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat post je nou behalve loller gifs en lelijke chicks?
Ik ben jouw assistent, onthoud dat manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
De waarheid is gewoon dat we kapiteintje missen. Hij houdt orde in deze SC.
Mwah...,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
En is altijd ts, dus geen bs van mensen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
wat een onzinquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, post hier het meest, gaat altijd inhoudelijk in op berichten, post geen bullshit.
ach je kan leuk de discussie met hem aangaan inderdaad.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, post hier het meest, gaat altijd inhoudelijk in op berichten, post geen bullshit.
ik zag twee beren broodjes smeren oh het was zo zondequote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
Waarom staat BMI eigenlijk in jou UI ? of zie je in dat hij veel beter is dan wat er bij jullie in de achterhoede loopt.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
Daarom stel ik dus voor om BMI in OP te plaatsen
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom staat BMI eigenlijk in jou UI ? of zie je in dat hij veel beter is dan wat er bij jullie in de achterhoede loopt.,
Dus je bent een fan., stiekem toch verstand van voetbal dan?quote:
Onmogelijk man, onmogelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus je bent een fan., stiekem toch verstand van voetbal dan?
Vertel meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
BMI kan ik wel waarderen ja, net zoals Clasie.. De rest niet..quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus je bent een fan., stiekem toch verstand van voetbal dan?
Doublepain de succes supporter.,quote:
Sowieso alle FC Twente fans, dat is al een miljoen?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef Cara het volgende:
over 4 jaar loopt iedereen met een Feyenoord UI
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zou graag iets gelijks waardig terug zeggen uit vriendelijkheid nu maar kan geen speler bedenken.,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BMI kan ik wel waarderen ja, net zoals Clasie.. De rest niet..
Klopt, ik ben ook altijd sprakeloos als ik een PSV speler wil noemen..quote:Op zondag 20 mei 2012 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou graag iets gelijks waardig terug zeggen uit vriendelijkheid nu maar kan geen speler bedenken.,
leeftijd maakt niet uit bradaquote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Was ik maar 10 jaar jonger, dan kon ik ongegeneerd voetbalplaatjes sparen.
Als ik moet kiezen; Willems.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou graag iets gelijks waardig terug zeggen uit vriendelijkheid nu maar kan geen speler bedenken.,
Kan nog steeds:quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Was ik maar 10 jaar jonger, dan kon ik ongegeneerd voetbalplaatjes sparen.
Zeer interessant, ik zal het onthouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
chelsea
http://futhead.com/12/squad/814372
Die tostisquote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook altijd sprakeloos als ik een PSV speler wil noemen..
Goeie keuze, Anita is ook helemaal geen LB.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60% kans dat hij meegaat, Anita valt al af
Heb het nieuws niet gevolgd vandaag, maar waarom valt Anita af?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anita traint mee als VM en daar zijn al genoeg spelers dus hij sowieso.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Las ik in het PSV topic, hij wil zich focussen op het middenveld. Nu dat Urby niet megaatquote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het nieuws niet gevolgd vandaag, maar waarom valt Anita af?
Verkeerde keuze wmb.
Zonder je pisvee bril op van welke speler kan je daar nou fan zijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook altijd sprakeloos als ik een PSV speler wil noemen..
voor de LB positie, heeft alleen nog maar op het middenveld getraind.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het nieuws niet gevolgd vandaag, maar waarom valt Anita af?
Verkeerde keuze wmb.
Ik kan ze toch niet betalenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, of SMOTM Cech.
Ik denk beide tbh.
Ik denk dat willems eerder afvalt dan bouma tbhquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita traint mee als VM en daar zijn al genoeg spelers dus hij sowieso.
Siem ook.
Bouma hopelijk ook.
Keuze is dan Narsingh of Lens.
Depayquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder je pisvee bril op van welke speler kan je daar nou fan zijn?
Maar Bouma speelt al twee jaar geen lb. Als ik BvM filosofie mag geloven, dan mag hij sowieso niet mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat willems eerder afvalt dan bouma tbh
de 306quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ook niet, amar speel je ps3 xbox306?
Giavoanni Van Brunckhurstquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
Mja, oke. Anita als LB is ook drama ja.
Gewoon doodzonde dat we daar geen goede speler hebben lopen.
Willems tegen Nani.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willems vs Ozil
Willems vs C.Ronaldo
gaat helemaal goed komen dit ek...,
True.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Giavoanni Van Brunckhurst
was een legende op die positie
Voor de WK nog niet. Het gaat snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Giavoanni Van Brunckhurst
was een legende op die positie
Heeft Nederland wel, maar die moeten nog rijpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
Mja, oke. Anita als LB is ook drama ja.
Gewoon doodzonde dat we daar geen goede speler hebben lopen.
Ozil zoekt altijd de zwakste tegenspeler op van de vijandelijke defensie .,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoezo Ozil, Ozil is een nummer 10 MIkey
Geloof ik ook 100% in, probleem is dat we er nu één nodig hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft Nederland wel, maar die moeten nog rijpen.
Paar jaar geleden ook, zonde dat we geen goeie keeper hebben na Edwin.. Kijk nu, al 3/4 fucking toppers. Gaat ook goedkomen met de LB positie. Daar is Nederland te goed voor
Mathijsen is ook zo goed dat hij eerst voor Willems gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ozil zoekt altijd de zwakste tegenspeler op van de vijandelijke defensie .,
Gewoon Willems voor de leeuwen gooien, aan Bouma heb je toch geen flikkerquote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof ik ook 100% in, probleem is dat we er nu één nodig hebben.
Het is niet anders idd. Maar ik heb wel heel weinig vertrouwen in het EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon Willems voor de leeuwen gooien, aan Bouma heb je toch geen flikker
Maar geloof je echt dat BvM dit doet om ons te pesten?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno Martins Indi moet op LB mee maar Van Marwijk is de weg kwijt.,
Bertje gaat allemaal verkeerde keuzes maken komende EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie kon hij ook niet vinden, Bertje moet een nieuwe navigatiesysteem kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mogelijk (goede) mensen die de LB van Nederland tegen komt zijn:
- Nani (por)
- Sturridge (eng)
- Valbuena (fra)
- Jesus Navas (spa)
- Robben (Ned) o nee grapje die zit in nederland
- Maggio (ita)
- Schevkehcnko (oek)
- Lewandowski (pol)
en nog wel een paar maarja geen zin om verder na te denken toch
Clasie kon hij wel vinden hoor, hij heeft gewoon voor Anita gekozen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie kon hij ook niet vinden, Bertje moet een nieuwe navigatiesysteem kopen.
Strootman inplaats van Clasie.., 1quote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bertje gaat allemaal verkeerde keuzes maken komende EK.
Het grappige is, voor het WK precies hetzelfdequote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet anders idd. Maar ik heb wel heel weinig vertrouwen in het EK.
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Strootman inplaats van Clasie.., 1
Stekelenburg en niet Vorm of Krul 2
Mathijsen Bouma Vlaar Heitinga 3
hij is al hard op weg..,
Dat ook, die moeten nu opeens vlak voordat het EK begint samen gaan spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het grappige is, voor het WK precies hetzelfde
Weinig vertrouwen in de LB positie, komt wel goed..
Ik denk dat Bertje meer zorgen moet maken om die 2 spitsen
Deze opstelling hanteren:quote:Op zondag 20 mei 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het grappige is, voor het WK precies hetzelfde
Weinig vertrouwen in de LB positie, komt wel goed..
Ik denk dat Bertje meer zorgen moet maken om die 2 spitsen
Stekelenburg loopt alleen maar tegen domme rooie kaarten op in Italië daar waar Vorm en Krul een gigantisch sterk seizoen doormaken,,quote:
In FIFA12 werkt dat goed ja?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Deze opstelling hanteren:
----Huntelaar---VanPersie------
Sneijder-------------------------Robbeh
-----------------VD Vaart-----------------
Affelay------------------------Kuyt-----
----------Boula---Heiitng---_VdWiel----
----------------Stekelbrug-----------------
3-2-1-2-2 formatie, werkt ziek goed
Ja hij speelt slecht nu, maar is niet goed voor de Nederlandse verdediging om ineens andere keeper neer te zetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stekelenburg zien keepen dit seizoen? Die doet het slecht.
Wat doen Afellay en Kuijt daar?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Deze opstelling hanteren:
----Huntelaar---VanPersie------
Sneijder-------------------------Robbeh
-----------------VD Vaart-----------------
Affelay------------------------Kuyt-----
----------Boula---Heiitng---_VdWiel----
----------------Stekelbrug-----------------
3-2-1-2-2 formatie, werkt ziek goed
1tje was sowieso niet terecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kneus faalt fucking hard daar in Rome, al 2 rode kaarten
Met zijn dingetjequote:Op zondag 20 mei 2012 03:15 schreef Doublepain het volgende:
HMF heeft geluk dat GGMM nu hier is, als Jojoortje dit zag... Dan mocht je 6 maanden met je pikkie spelen
Sowieso heeft Krul meer uitstralingen., meer potentie en is veel jonger.,quote:
Krul heeft ook snelle reflexen en staat sneller op..quote:Op zondag 20 mei 2012 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso heeft Krul meer uitstralingen., meer potentie en is veel jonger.,
die jongen kan uitgroeien tot wereld top., Stekelenburg blijft steken op het niveau waar hij nu zit en is daar sowieso gekomen bij gebrek aan beter toen die tijd.,
Ben het een keer met je eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die jongen kan uitgroeien tot wereld top.
Ik zeg ook niet dat Krul slechter is, maar ik zie gewoon niet dat BvM hem wisselt. Dat is ook geen fout, omdat je nu niet zomaar kan wisselen van keeper. Keeper wisselen is het slechtste wat je kan doen nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die jongen kan uitgroeien tot wereld top., Stekelenburg blijft steken op het niveau waar hij nu zit en is daar sowieso gekomen bij gebrek aan beter toen die tijd.,
Ga maar op je vriendin rukken.,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Helpmefok het volgende:
He Davey post eens wat strakke tieten cuppie c Ofzo?
gast wat praat je poep. Ik ben altijd tot lang on.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Cara het volgende:
maar ff serieus. zijn alle psvers nou nog omdat het zaterdag is en ze niet naar school hoeven morgen?ik zie ze altijd alleen savonds in het weekend of met feestdagen
Ik zie alleen maar japanners met D op dit moment.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Helpmefok het volgende:
He Davey post eens wat strakke tieten cuppie c Ofzo?
En dan is het binnenkort school vakantie.,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Cara het volgende:
maar ff serieus. zijn alle psvers nou nog omdat het zaterdag is en ze niet naar school hoeven morgen?ik zie ze altijd alleen savonds in het weekend of met feestdagen
ik registreer jou stront niet eensquote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
gast wat praat je poep. Ik ben altijd tot lang on.
dat word fok mijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan is het binnenkort school vakantie.,
Is soms wel kwaliteit.quote:
Zomer vakantie. Dan zijn er hopelijk niet veel on.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan is het binnenkort school vakantie.,
Ookgoed man mijn chick indonees komt dicht genoeg jn de buurt.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar japanners met D op dit moment.
Pics van je chick?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ookgoed man mijn chick indonees komt dicht genoeg jn de buurt.
das nie chill manquote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, kheb 4.. alleen gaan mijn battery snel leeg..
Ik merk het ook met die van mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, kheb 4.. alleen gaan mijn battery snel leeg..
Hopelijk gaan ze gezellig op de camping in Limburg staan heel de zomer door.,quote:
Is je chick toch Paon?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
wa een kk lijers ookquote:Op zondag 20 mei 2012 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik merk het ook met die van mij.
http://tweakers.net/nieuw(...)ger-met-updates.html
Waar is dat filmpje dat jan van halst denkt dat het aan de strandbal lagquote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/374833-kalou-een-geschenk-van-god.html
Kalou no speak hollands
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga voortaan ook 1 jarige abbo's nemen. Kosten zijn toch bijna hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wataapppp je wel pas je nr. Mijne 0906 1234
welke penal was da?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje dat jan van halst denkt dat het aan de strandbal lag!
Tjelsiequote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
yo noem eens wat goede bpl cb's in fut?
Een ras kan je niet fetisch noemen.quote:
Ach ja, het zat niet echt mee. Veel te druk daar bij de 16 en als die eens een keer ruimte had schoot ie over.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
Robben een beetje huilie, maar ja, wat verwacht je na zo'n misser.
Hij speelde ontzettend slecht trouwens, zeker na die gemiste pingel.
Zonde, had het hem wel gegund.
Ok en nu het commentaar van van halst ?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:25 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/374816-finale-cl-2012-robben-mist.html
Anime faqquote:
zal morgen wel erop staanquote:Op zondag 20 mei 2012 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok en nu het commentaar van van halst ?
Had Jan de strandbal ook op de iPad gezet? Piero alles erbij?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok en nu het commentaar van van halst ?
Jupquote:Op zondag 20 mei 2012 03:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had Jan de strandbal ook op de iPad gezet? Piero alles erbij?
Ik zat Sport 1 te kijken. [ afbeelding ]
Ik denk dat ie hem zo hard heeft genomen, dat hij geen penaltys meer wilt nemenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ribery heeft gedaan.. Ik gok dat Robben zijn zeepje moest laten vallen in de douche
je had toch honger?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met Anime(de niet kinderachtige dan)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb al gegeten.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je had toch honger?
Je moet gezond eten man:
[ afbeelding ]
Ik hoop het wel.quote:
Als je 2 wedstrijden gezien hebt dan vindt je een tijdje alle andere sporten gay.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan me helaas niks boeien, zonde, wordt best vaak uitgezonden.
De rots in de branding is terug.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef kapiteintje het volgende:
YOOO BOELERS!Kapiteintje komt net terug van een heerlijk feestje.
FUCKING GEWELDIG
Trainer haat marceloquote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
brazilie gaat domineren op wk 2014
met dit elftal:
neymar----pato----hulk
kaka-------------robinho
------------ramires-----------
marcelo-----------maicon
-----------t.s.----lucio------
-----------ccesrar---------
4-1-2-3
In eigen land. Zou best kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
met dit elftal:
neymar----pato----hulk
kaka-------------robinho
marcelo-----------maicon
4-1-2-3
NBA is het enige positieve wat uit USA komtquote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je 2 wedstrijden gezien hebt dan vindt je een tijdje alle andere sporten gay.
Je mist ook Ganso.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
met dit elftal:
neymar----pato----hulk
kaka-------------robinho
marcelo-----------maicon
4-1-2-3
Maicon is 30.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mist ook Ganso.
En Maicon en Kaka zijn dan te oud.
Ik vind hun Porno eigenlijk ook best wel goede export.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NBA is het enige positieve wat uit USA komt
FIFA opstellingen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
met dit elftal:
neymar----pato----hulk
kaka-------------robinho
marcelo-----------maicon
4-1-2-3
Ik heb net in een auto gezeten met 2 wijven die elkaar af aan 't lebberen waren. 't mooie was dat 1 daarvan een goede vriendin van me is en die andere op me geilt. Ik ga gewoon HMF achterna man.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
Woooo VBL, ik heb een mooi verhaal voor jullie! Net terug uit de plaatselijke kroeg maar dit is gebeurt op het werke echt vet stoer:
Moest wat saté halen voor klanten, terwijl de keuken al aan het schoonmaken was. Dus ik loop terug met saté op mijn bord, zegt zo'n wijf (de dochter van de baas)'' zal ik er wat wat op spuiten'' (Mr. Muscle of Cillit Bang weet niet meeer wat het was) mijn reactie was voordat ik er erg in had: ''ik zal eens wat over jou heen spuiten''.
![]()
Nu is zij mij aan het whatsappen of ik morgen wat te doen heb, onbedoelde players skills of is het een val om mij een ontslag aan te smeren?
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
Woooo VBL, ik heb een mooi verhaal voor jullie! Net terug uit de plaatselijke kroeg maar dit is gebeurt op het werke echt vet stoer:
Moest wat saté halen voor klanten, terwijl de keuken al aan het schoonmaken was. Dus ik loop terug met saté op mijn bord, zegt zo'n wijf (de dochter van de baas)'' zal ik er wat wat op spuiten'' (Mr. Muscle of Cillit Bang weet niet meeer wat het was) mijn reactie was voordat ik er erg in had: ''ik zal eens wat over jou heen spuiten''.
![]()
Nu is zij mij aan het whatsappen of ik morgen wat te doen heb, onbedoelde players skills of is het een val om mij een ontslag aan te smeren?
Bazenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net in een auto gezeten met 2 wijven die elkaar af aan 't lebberen waren. 't mooie was dat 1 daarvan een goede vriendin van me is en die andere op me geilt. Ik ga gewoon HMF achterna man.Kapiteintje breekt nu met de gouden schipperswet om geen vrouwen op z'n schip toe te laten: 1 is geen zeg ik maar altijd.
Later boelers, ik ga genieten!![]()
waar ben je geweest? tilburg studente party?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef kapiteintje het volgende:
YOOO BOELERS!Kapiteintje komt net terug van een heerlijk feestje.
FUCKING GEWELDIG
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar ben je geweest? tilburg studente party?
LIVE PICS?!!quote:Op zondag 20 mei 2012 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.![]()
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.![]()
Ik hoorde het net pas, laat ik het zo zeggen..quote:
L. A. Lakers - Oklahoma City Thunderquote:
Strikeforce was leuk toen het nog niet van de UFC was. Nu is het gay.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
Main event Strikeforce nubopbopbop.. dadelijk heavy weight GP finale.
True. UFC heeft het bijna kaalgeplukt als Barnett vanavond wint mag hij ook naar de UFC, maar Cormier komt ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strikeforce was leuk toen het nog niet van de UFC was. Nu is het gay.
Dat is al jaren niks aanquote:Op zondag 20 mei 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms wel lacheall stars, slam dunk contest..
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True. UFC heeft het bijna kaalgeplukt als Barnett vanavond wint mag hij ook naar de UFC, maar Cormier komt ook wel.
Doet de UFC wel vaker, op kopen en beste over halen.. maarja.
Hiervoor was/leuk het leuk omdat het mismatches waren, daardoor zag je veel finishes..
Blake onterecht gewonnen vorig jaar.quote:
Mwa heb vaak 'goede'.. zonder haperingen. Maar gewoon downloaden andersquote:Op zondag 20 mei 2012 04:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UFC vind ik wel leuk, alleen streams zijn duur of haperen. Dus soms downloaden.
Ja das waar.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa heb vaak 'goede'.. zonder haperingen. Maar gewoon downloaden andersniet kopen
en duur valt me voor NL, 7 euro..
Sinds Nate en Howard niet meedoen is het echt fucking saai..quote:Op zondag 20 mei 2012 04:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blake onterecht gewonnen vorig jaar.
En dit jaar was het gewoon schande.
Sowieso moet LBJ eens mee gaan doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds Nate en Howard niet meedoen is het echt fucking saai..
Ik snap het niet, doe gewoon de beste ipv een ginger
Kobe?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:23 schreef Doublepain het volgende:
Gwoon wade, lebron, rose, kobe en howard
Kobe kan goed dunken, won in zijn jeugd geloof ik ook een dunk contestquote:Op zondag 20 mei 2012 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kobe?
Kobe doet niet mee met een contest waar hij weet dat hij sowieso verliest.
Kan>konquote:Op zondag 20 mei 2012 04:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kobe kan goed dunken, won in zijn jeugd geloof ik ook een dunk contest
Dit maakt het zo geweldig.quote:
Ik geeft Vinsanity niet op.quote:
Dit gaat te ver voor mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Melvin Manhoef gesubbed, niet dat dat indruk wekkend is..
Kut lied.quote:
Ja die ken ik maar wat is subbed.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Manhoef ken je toch wel? Kickboxer? Ziekelijke KO power, zeker voor zijn size.
Ooh zo. Ik dacht dat het gewoon tko heette.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je verliest by submission, dus een greep, lock, choke. Net als net dat was een guillotine choke (arm in) dat is een submission.
Nee ik kijk nu mma. eerste kwartier is toch kut.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, dat is via stoten/kickssubmission is gewoon letterlijk je overgeven, aftikken (of gaan slapen
)
Hij doet drugs.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf erbij dat Overeem de nieuwe linksback van Nederland moet worden.
Lang verhaal om uit te leggen maar officieel hebben ze hem niet gepakt voor een verboden middel. Ze hebben hem gepakt op een te hoge T:E ratio.quote:
Oh oké. Stond in Nederlandse artikelen best wel slecht dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang verhaal om uit te leggen maar officieel hebben ze hem niet gepakt voor een verboden middel. Ze hebben hem gepakt op een te hoge T:E ratio.
Ik zou niet nee zeggen.quote:
Dit is echt te moeilijk om te kiezenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:18 schreef Geo4kant het volgende:
Tja.. zeg het maar wie is de winnaargeen idee..
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, eerste kon alle kanten op.. 2/3 voor Melendez, 4/5 Thompson.. denk dat ze hem aan Melendez geven.
nog paar maandjes wachten.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ook hier had Overeem kunnen (moeten) staan..
Verpest voor zichzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:36 schreef Geo4kant het volgende:
Volgende week.. had hij de kans op de UFC HW titlekan er nog boos om worden..
Ik zie het nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |