quote:Op zondag 20 mei 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
Woooo VBL, ik heb een mooi verhaal voor jullie! Net terug uit de plaatselijke kroeg maar dit is gebeurt op het werke echt vet stoer:
Moest wat saté halen voor klanten, terwijl de keuken al aan het schoonmaken was. Dus ik loop terug met saté op mijn bord, zegt zo'n wijf (de dochter van de baas)'' zal ik er wat wat op spuiten'' (Mr. Muscle of Cillit Bang weet niet meeer wat het was) mijn reactie was voordat ik er erg in had: ''ik zal eens wat over jou heen spuiten''.
![]()
Nu is zij mij aan het whatsappen of ik morgen wat te doen heb, onbedoelde players skills of is het een val om mij een ontslag aan te smeren?
Bazenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net in een auto gezeten met 2 wijven die elkaar af aan 't lebberen waren. 't mooie was dat 1 daarvan een goede vriendin van me is en die andere op me geilt. Ik ga gewoon HMF achterna man.Kapiteintje breekt nu met de gouden schipperswet om geen vrouwen op z'n schip toe te laten: 1 is geen zeg ik maar altijd.
Later boelers, ik ga genieten!![]()
waar ben je geweest? tilburg studente party?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef kapiteintje het volgende:
YOOO BOELERS!Kapiteintje komt net terug van een heerlijk feestje.
FUCKING GEWELDIG
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar ben je geweest? tilburg studente party?
LIVE PICS?!!quote:Op zondag 20 mei 2012 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.![]()
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.![]()
Ik hoorde het net pas, laat ik het zo zeggen..quote:
L. A. Lakers - Oklahoma City Thunderquote:
Strikeforce was leuk toen het nog niet van de UFC was. Nu is het gay.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
Main event Strikeforce nubopbopbop.. dadelijk heavy weight GP finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |