quote:Op zondag 20 mei 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
Woooo VBL, ik heb een mooi verhaal voor jullie! Net terug uit de plaatselijke kroeg maar dit is gebeurt op het werke echt vet stoer:
Moest wat saté halen voor klanten, terwijl de keuken al aan het schoonmaken was. Dus ik loop terug met saté op mijn bord, zegt zo'n wijf (de dochter van de baas)'' zal ik er wat wat op spuiten'' (Mr. Muscle of Cillit Bang weet niet meeer wat het was) mijn reactie was voordat ik er erg in had: ''ik zal eens wat over jou heen spuiten''.
![]()
Nu is zij mij aan het whatsappen of ik morgen wat te doen heb, onbedoelde players skills of is het een val om mij een ontslag aan te smeren?
Bazenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net in een auto gezeten met 2 wijven die elkaar af aan 't lebberen waren. 't mooie was dat 1 daarvan een goede vriendin van me is en die andere op me geilt. Ik ga gewoon HMF achterna man.Kapiteintje breekt nu met de gouden schipperswet om geen vrouwen op z'n schip toe te laten: 1 is geen zeg ik maar altijd.
Later boelers, ik ga genieten!![]()
waar ben je geweest? tilburg studente party?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef kapiteintje het volgende:
YOOO BOELERS!Kapiteintje komt net terug van een heerlijk feestje.
FUCKING GEWELDIG
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar ben je geweest? tilburg studente party?
LIVE PICS?!!quote:Op zondag 20 mei 2012 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.![]()
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, bij m'n ouders. Spreek jullie morgen wel, nu ff druk.![]()
Ik hoorde het net pas, laat ik het zo zeggen..quote:
L. A. Lakers - Oklahoma City Thunderquote:
Strikeforce was leuk toen het nog niet van de UFC was. Nu is het gay.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
Main event Strikeforce nubopbopbop.. dadelijk heavy weight GP finale.
True. UFC heeft het bijna kaalgeplukt als Barnett vanavond wint mag hij ook naar de UFC, maar Cormier komt ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strikeforce was leuk toen het nog niet van de UFC was. Nu is het gay.
Dat is al jaren niks aanquote:Op zondag 20 mei 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms wel lacheall stars, slam dunk contest..
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True. UFC heeft het bijna kaalgeplukt als Barnett vanavond wint mag hij ook naar de UFC, maar Cormier komt ook wel.
Doet de UFC wel vaker, op kopen en beste over halen.. maarja.
Hiervoor was/leuk het leuk omdat het mismatches waren, daardoor zag je veel finishes..
Blake onterecht gewonnen vorig jaar.quote:
Mwa heb vaak 'goede'.. zonder haperingen. Maar gewoon downloaden andersquote:Op zondag 20 mei 2012 04:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UFC vind ik wel leuk, alleen streams zijn duur of haperen. Dus soms downloaden.
Ja das waar.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa heb vaak 'goede'.. zonder haperingen. Maar gewoon downloaden andersniet kopen
en duur valt me voor NL, 7 euro..
Sinds Nate en Howard niet meedoen is het echt fucking saai..quote:Op zondag 20 mei 2012 04:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blake onterecht gewonnen vorig jaar.
En dit jaar was het gewoon schande.
Sowieso moet LBJ eens mee gaan doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds Nate en Howard niet meedoen is het echt fucking saai..
Ik snap het niet, doe gewoon de beste ipv een ginger
Kobe?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:23 schreef Doublepain het volgende:
Gwoon wade, lebron, rose, kobe en howard
Kobe kan goed dunken, won in zijn jeugd geloof ik ook een dunk contestquote:Op zondag 20 mei 2012 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kobe?
Kobe doet niet mee met een contest waar hij weet dat hij sowieso verliest.
Kan>konquote:Op zondag 20 mei 2012 04:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kobe kan goed dunken, won in zijn jeugd geloof ik ook een dunk contest
Dit maakt het zo geweldig.quote:
Ik geeft Vinsanity niet op.quote:
Dit gaat te ver voor mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Melvin Manhoef gesubbed, niet dat dat indruk wekkend is..
Kut lied.quote:
Ja die ken ik maar wat is subbed.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Manhoef ken je toch wel? Kickboxer? Ziekelijke KO power, zeker voor zijn size.
Ooh zo. Ik dacht dat het gewoon tko heette.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je verliest by submission, dus een greep, lock, choke. Net als net dat was een guillotine choke (arm in) dat is een submission.
Nee ik kijk nu mma. eerste kwartier is toch kut.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, dat is via stoten/kickssubmission is gewoon letterlijk je overgeven, aftikken (of gaan slapen
)
Hij doet drugs.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf erbij dat Overeem de nieuwe linksback van Nederland moet worden.
Lang verhaal om uit te leggen maar officieel hebben ze hem niet gepakt voor een verboden middel. Ze hebben hem gepakt op een te hoge T:E ratio.quote:
Oh oké. Stond in Nederlandse artikelen best wel slecht dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang verhaal om uit te leggen maar officieel hebben ze hem niet gepakt voor een verboden middel. Ze hebben hem gepakt op een te hoge T:E ratio.
Ik zou niet nee zeggen.quote:
Dit is echt te moeilijk om te kiezenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:18 schreef Geo4kant het volgende:
Tja.. zeg het maar wie is de winnaargeen idee..
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, eerste kon alle kanten op.. 2/3 voor Melendez, 4/5 Thompson.. denk dat ze hem aan Melendez geven.
nog paar maandjes wachten.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ook hier had Overeem kunnen (moeten) staan..
Verpest voor zichzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:36 schreef Geo4kant het volgende:
Volgende week.. had hij de kans op de UFC HW titlekan er nog boos om worden..
Ik zie het nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |