Ik geeft Vinsanity niet op.quote:
Dit gaat te ver voor mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Melvin Manhoef gesubbed, niet dat dat indruk wekkend is..
Kut lied.quote:
Ja die ken ik maar wat is subbed.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Manhoef ken je toch wel? Kickboxer? Ziekelijke KO power, zeker voor zijn size.
Ooh zo. Ik dacht dat het gewoon tko heette.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je verliest by submission, dus een greep, lock, choke. Net als net dat was een guillotine choke (arm in) dat is een submission.
Nee ik kijk nu mma. eerste kwartier is toch kut.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, dat is via stoten/kickssubmission is gewoon letterlijk je overgeven, aftikken (of gaan slapen
)
Hij doet drugs.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf erbij dat Overeem de nieuwe linksback van Nederland moet worden.
Lang verhaal om uit te leggen maar officieel hebben ze hem niet gepakt voor een verboden middel. Ze hebben hem gepakt op een te hoge T:E ratio.quote:
Oh oké. Stond in Nederlandse artikelen best wel slecht dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang verhaal om uit te leggen maar officieel hebben ze hem niet gepakt voor een verboden middel. Ze hebben hem gepakt op een te hoge T:E ratio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |