Ik zeg ook niet dat Krul slechter is, maar ik zie gewoon niet dat BvM hem wisselt. Dat is ook geen fout, omdat je nu niet zomaar kan wisselen van keeper. Keeper wisselen is het slechtste wat je kan doen nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso heeft Krul meer uitstralingen., meer potentie en is veel jonger.,
die jongen kan uitgroeien tot wereld top., Stekelenburg blijft steken op het niveau waar hij nu zit en is daar sowieso gekomen bij gebrek aan beter toen die tijd.,
Ga maar op je vriendin rukken.,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Helpmefok het volgende:
He Davey post eens wat strakke tieten cuppie c Ofzo?
gast wat praat je poep. Ik ben altijd tot lang on.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Cara het volgende:
maar ff serieus. zijn alle psvers nou nog omdat het zaterdag is en ze niet naar school hoeven morgen?ik zie ze altijd alleen savonds in het weekend of met feestdagen
Ik zie alleen maar japanners met D op dit moment.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Helpmefok het volgende:
He Davey post eens wat strakke tieten cuppie c Ofzo?
En dan is het binnenkort school vakantie.,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Cara het volgende:
maar ff serieus. zijn alle psvers nou nog omdat het zaterdag is en ze niet naar school hoeven morgen?ik zie ze altijd alleen savonds in het weekend of met feestdagen
ik registreer jou stront niet eensquote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
gast wat praat je poep. Ik ben altijd tot lang on.
dat word fok mijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan is het binnenkort school vakantie.,
Is soms wel kwaliteit.quote:
Zomer vakantie. Dan zijn er hopelijk niet veel on.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan is het binnenkort school vakantie.,
Ookgoed man mijn chick indonees komt dicht genoeg jn de buurt.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar japanners met D op dit moment.
Pics van je chick?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ookgoed man mijn chick indonees komt dicht genoeg jn de buurt.
das nie chill manquote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, kheb 4.. alleen gaan mijn battery snel leeg..
Ik merk het ook met die van mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, kheb 4.. alleen gaan mijn battery snel leeg..
Hopelijk gaan ze gezellig op de camping in Limburg staan heel de zomer door.,quote:
Is je chick toch Paon?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ookgoed man mijn chick indonees komt dicht genoeg jn de buurt.
wa een kk lijers ookquote:Op zondag 20 mei 2012 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik merk het ook met die van mij.
http://tweakers.net/nieuw(...)ger-met-updates.html
Waar is dat filmpje dat jan van halst denkt dat het aan de strandbal lagquote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/374833-kalou-een-geschenk-van-god.html
Kalou no speak hollands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |