Zonder je pisvee bril op van welke speler kan je daar nou fan zijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook altijd sprakeloos als ik een PSV speler wil noemen..
voor de LB positie, heeft alleen nog maar op het middenveld getraind.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het nieuws niet gevolgd vandaag, maar waarom valt Anita af?
Verkeerde keuze wmb.
Ik kan ze toch niet betalenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, of SMOTM Cech.
Ik denk beide tbh.
Ik denk dat willems eerder afvalt dan bouma tbhquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita traint mee als VM en daar zijn al genoeg spelers dus hij sowieso.
Siem ook.
Bouma hopelijk ook.
Keuze is dan Narsingh of Lens.
Depayquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder je pisvee bril op van welke speler kan je daar nou fan zijn?
Maar Bouma speelt al twee jaar geen lb. Als ik BvM filosofie mag geloven, dan mag hij sowieso niet mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat willems eerder afvalt dan bouma tbh
de 306quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ook niet, amar speel je ps3 xbox306?
Giavoanni Van Brunckhurstquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
Mja, oke. Anita als LB is ook drama ja.
Gewoon doodzonde dat we daar geen goede speler hebben lopen.
Willems tegen Nani.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willems vs Ozil
Willems vs C.Ronaldo
gaat helemaal goed komen dit ek...,
True.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Giavoanni Van Brunckhurst
was een legende op die positie
Voor de WK nog niet. Het gaat snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Giavoanni Van Brunckhurst
was een legende op die positie
Heeft Nederland wel, maar die moeten nog rijpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
Mja, oke. Anita als LB is ook drama ja.
Gewoon doodzonde dat we daar geen goede speler hebben lopen.
Ozil zoekt altijd de zwakste tegenspeler op van de vijandelijke defensie .,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoezo Ozil, Ozil is een nummer 10 MIkey
Geloof ik ook 100% in, probleem is dat we er nu één nodig hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft Nederland wel, maar die moeten nog rijpen.
Paar jaar geleden ook, zonde dat we geen goeie keeper hebben na Edwin.. Kijk nu, al 3/4 fucking toppers. Gaat ook goedkomen met de LB positie. Daar is Nederland te goed voor
Mathijsen is ook zo goed dat hij eerst voor Willems gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ozil zoekt altijd de zwakste tegenspeler op van de vijandelijke defensie .,
Gewoon Willems voor de leeuwen gooien, aan Bouma heb je toch geen flikkerquote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof ik ook 100% in, probleem is dat we er nu één nodig hebben.
Het is niet anders idd. Maar ik heb wel heel weinig vertrouwen in het EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon Willems voor de leeuwen gooien, aan Bouma heb je toch geen flikker
Maar geloof je echt dat BvM dit doet om ons te pesten?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno Martins Indi moet op LB mee maar Van Marwijk is de weg kwijt.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |