BMI kan ik wel waarderen ja, net zoals Clasie.. De rest niet..quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus je bent een fan., stiekem toch verstand van voetbal dan?
Doublepain de succes supporter.,quote:
Sowieso alle FC Twente fans, dat is al een miljoen?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef Cara het volgende:
over 4 jaar loopt iedereen met een Feyenoord UI
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zou graag iets gelijks waardig terug zeggen uit vriendelijkheid nu maar kan geen speler bedenken.,quote:Op zondag 20 mei 2012 03:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BMI kan ik wel waarderen ja, net zoals Clasie.. De rest niet..
Klopt, ik ben ook altijd sprakeloos als ik een PSV speler wil noemen..quote:Op zondag 20 mei 2012 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou graag iets gelijks waardig terug zeggen uit vriendelijkheid nu maar kan geen speler bedenken.,
leeftijd maakt niet uit bradaquote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Was ik maar 10 jaar jonger, dan kon ik ongegeneerd voetbalplaatjes sparen.
Als ik moet kiezen; Willems.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou graag iets gelijks waardig terug zeggen uit vriendelijkheid nu maar kan geen speler bedenken.,
Kan nog steeds:quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Was ik maar 10 jaar jonger, dan kon ik ongegeneerd voetbalplaatjes sparen.
Zeer interessant, ik zal het onthouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
chelsea
http://futhead.com/12/squad/814372
Die tostisquote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook altijd sprakeloos als ik een PSV speler wil noemen..
Goeie keuze, Anita is ook helemaal geen LB.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60% kans dat hij meegaat, Anita valt al af
Heb het nieuws niet gevolgd vandaag, maar waarom valt Anita af?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anita traint mee als VM en daar zijn al genoeg spelers dus hij sowieso.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Las ik in het PSV topic, hij wil zich focussen op het middenveld. Nu dat Urby niet megaatquote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het nieuws niet gevolgd vandaag, maar waarom valt Anita af?
Verkeerde keuze wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |