quote:Op zondag 20 mei 2012 02:45 schreef Doublepain het volgende:
Jullie stellen GGMM teleur, deze man doet zijn best en jullie zijn hem aan het disrespecten.. kan niet meer zo
Maar de Lakers willen Howard oowk, dan gaat het zoals vroegah wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dwade zal nooit weg gaan bij Heat.
Maar zou wel baas worden als het zou gebeuren.
Aguero UP of Aguero TOTY is de vraagquote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de Lakers willen Howard oowk, dan gaat het zoals vroegah worden
Shaq 2 + Kobe
Nop hij gaat naar Bulls.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de Lakers willen Howard oowk, dan gaat het zoals vroegah worden
Shaq 2 + Kobe
U vraagt, hij antwoordquote:Op zondag 20 mei 2012 02:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aguero UP of Aguero TOTY is de vraag
Maar je bent boos op alle psvers omdat, je een ban hebt gekregen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij en Double Pain nou eens kappen met hier te posten.,
Zo was het ja..,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
Mooi, erg mooi.
Dank.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
Mooi, erg mooi.
Nee Geo is een goeie vent.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je bent boos op alle psvers omdat, je een ban hebt gekregen?
Zal vast wel terecht zijn als ik het zo zie
Wat post je nou behalve loller gifs en lelijke chicks?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja zo kom ik er nooit achter waarom ik niet mag posten.
Ik vroeg wat ik moest koken. Toen ging je ook al huilen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat post je nou behalve loller gifs en lelijke chicks?
Hij is een relaxte dude, ik snap niet waarom je moeilijk doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat post je nou behalve loller gifs en lelijke chicks?
Ik ben jouw assistent, onthoud dat manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
De waarheid is gewoon dat we kapiteintje missen. Hij houdt orde in deze SC.
Mwah...,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
En is altijd ts, dus geen bs van mensen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
wat een onzinquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, post hier het meest, gaat altijd inhoudelijk in op berichten, post geen bullshit.
ach je kan leuk de discussie met hem aangaan inderdaad.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, post hier het meest, gaat altijd inhoudelijk in op berichten, post geen bullshit.
ik zag twee beren broodjes smeren oh het was zo zondequote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
Waarom staat BMI eigenlijk in jou UI ? of zie je in dat hij veel beter is dan wat er bij jullie in de achterhoede loopt.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
Daarom stel ik dus voor om BMI in OP te plaatsen
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom staat BMI eigenlijk in jou UI ? of zie je in dat hij veel beter is dan wat er bij jullie in de achterhoede loopt.,
Dus je bent een fan., stiekem toch verstand van voetbal dan?quote:
Onmogelijk man, onmogelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus je bent een fan., stiekem toch verstand van voetbal dan?
Vertel meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |