Luie donder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef j0rdiiii het volgende:
sinds LR mod is opent ie ook geen topics meer he
en hoe gaat het bij jou met chickies?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef j0rdiiii het volgende:
j0rdiiii valt op zo jeugdig mogelijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en hoe gaat het bij jou met chickies?
Voel ik mij tegoed voor. Ik laat de rest wel voor mij werkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef j0rdiiii het volgende:
D'tjes op zijn laatst. Je moet date talent vroeg spotten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
j0rdiiii valt op zo jeugdig mogelijk
<16quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
j0rdiiii valt op zo jeugdig mogelijk
Goed individueel aanpakken en vooral niet te veel geld aan besteden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
D'tjes op zijn laatst. Je moet date talent vroeg spotten.
Zolang ze maar atletisch, fit en hun bedtechnieken goed beheersen. Aan overdreven tieten heb je toch weinig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed individueel aanpakken en vooral niet te veel geld aan besteden.
het liefst met Deense rootsquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze maar atletisch, fit en hun bedtechnieken goed beheersen. Aan overdreven tieten heb je toch weinig.
en ze moeten willen investeren in de relatie, niet direct voor grote geld gaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze maar atletisch, fit en hun bedtechnieken goed beheersen. Aan overdreven tieten heb je toch weinig.
Dat is wel een pre inderdaad. Die integreren tenminste gemakkelijk binnen zijn eigen familie en zijn gewoontes.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en ze moeten willen investeren in de relatie, niet direct voor grote geld gaan
Ook moet je zo'n meisje altijd proberen te domineren, anders kom je nergens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Relatie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Indonesische opportunist Mortaxx.quote:
quote:
Kinderhandelquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Indonesische opportunist Mortaxx.
Al is er ook voor jou wat te halen
VBL / 8-jarig Indonesisch supertalent op proef bij Ajax
Goede eerste comment wel overigens van Ron
[..]
Dongodquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Indonesische opportunist Mortaxx.
Al is er ook voor jou wat te halen
VBL / 8-jarig Indonesisch supertalent op proef bij Ajax
Goede eerste comment wel overigens van Ron
[..]
Check je Facebook weleens?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens maak toch niet zo'n kabaal
Ik denk dat hij vooral opkijkt als er iemand vraagt wie er ranja wilquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Don op kantoor ook al antwoorde op 'Ron'? Ik doe toch al jaren goed mijn best.
Waarom zou ik dat krijgenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je straks nog doodsbedreigingen van B.
Hoe heet die gozahhh nou echt dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral opkijkt als er iemand vraagt wie er ranja wil
Gerard van Veenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die gozahhh nou echt dan?
Drakequote:
Gelukkig kwam je er bijtijds achter dat een ziekte had dan. Stel je voor dat ze die liefde genetisch zou overdragen op jullie kinderen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso moet je nooit over voetbal praten, had laatst een die blijkbaar voor ajax was en nooit in de arena was geweest. Ik dus een soort hint maken van ik ook niet dmv 'ik ben daar ook nooit geweest' met een lach smiley van hey daar ben ik ook blij mee. Stuurt ze terug of we een keer samen konden.
[..]
Drake
Luister maar
DM haar nummer evenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso moet je nooit over voetbal praten, had laatst een die blijkbaar voor ajax was en nooit in de arena was geweest. Ik dus een soort hint maken van ik ook niet dmv 'ik ben daar ook nooit geweest' met een lach smiley van hey daar ben ik ook blij mee. Stuurt ze terug of we een keer samen konden.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drake
Luister maar
Zijn nu al een paar goeie remixjes van
Ze was wel een dikke 7/10, aanbod staat nog steeds. Na mijn vakantie misschien overwegen, als ze het waard is tenminste. Maar moest wel lachen, ik zie me daar al zitten als Ajax scoortquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je er bijtijds achter dat een ziekte had dan. Stel je voor dat ze die liefde genetisch zou overdragen op jullie kinderen.
Ik kon een oprechte lach gewoon niet onderdrukken door deze post en nu weer eraan denkendequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en die kans ontloop ik liever
Sowieso geen zin in dat soort jonge wijven die nog over my little pony praten enzo
Ik wil volwassen vrouwen waarmee ik gewoon over Lion King kan praten gvd
Naja. Ze weet toch dat je Psv support lijkt mij? Dan verwacht ze heus niet dat je als een debiel meejuicht lijkt mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze was wel een dikke 7/10, aanbod staat nog steeds. Na mijn vakantie misschien overwegen, als ze het waard is tenminste. Maar moest wel lachen, ik zie me daar al zitten als Ajax scoort
Ik heb hele slechte ervaringen met meiden uit Wallonië. Gadverdamme wat een verschil met Vlamingen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wilde toch geen Belgische achtige chicks?
Wel als ze voor Ajax zijn. Dan hebben ze namelijk nog wel enig verstandquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wilde toch geen Belgische achtige chicks?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon een oprechte lach gewoon niet onderdrukken door deze post en nu weer eraan denkende
uhm ja soort vanquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon een oprechte lach gewoon niet onderdrukken door deze post en nu weer eraan denkende
[..]
Naja. Ze weet toch dat je Psv support lijkt mij? Dan verwacht ze heus niet dat je als een debiel meejuicht lijkt mij
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens waarom voeg je me weer toe op facebook
Vlaams accentquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met meiden uit Wallonië. Gadverdamme wat een verschil met Vlamingen.
Nee man ze komt uit Breda, maar volgens JR is dat Belgiëquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met meiden uit Wallonië. Gadverdamme wat een verschil met Vlamingen.
Zoveel post ik niet op Facebook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wilde die plaatjes op je Facebook weer zien
Maak je slechte grappen ja?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel post ik niet op Facebook.
Altijd als ik een status neerzet loopt het daaronder uit de hand
Hehe, ach het is altijd een overweging waard toch.quote:
9GAG achtige discussies bij je status altijd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit dikke fittie gehad met oude klasgenoot en andere kennis. Die ene klasgenoot werd helemaal leip op en schold hem helemaal verrot. Meteen allemaal mensen die erover vielen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
9GAG achtige discussies bij je status altijd?
Docu toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, ach het is altijd een overweging waard toch.
Hoe kun je overigens het assortiment van Netflix zien? Ik wil weten of Black Sails er ergens in de wereld opstaan.
Jij bent ook een Fries, alles is kut wat niet uit Fryslan komtquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Walen zijn kut echt heel kut. Echt elke Waal die ik heb ontmoet was kut.
Geloof mij het kan veel erger. Bij mij beginnen er op zijn tijd een Duitser homofiele gesprekken op mijn pagequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een serie Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Docu toch?
Staat gewoon in Nederland
Ik denk dat als er Duitsers op mijn Facebook gaan praten ik vrij snel teruggrijp naar uitspraken uit de periode 1940-1945quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof mij het kan veel erger. Bij mij beginnen er op zijn tijd paar Duitsers homofiele gesprekken op mijn page(Waar ik uiteraard actief aan meedoe)
Fargo al gezien?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een serie Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Dat vind hij enkel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er Duitsers op mijn Facebook gaan praten ik vrij snel teruggrijp naar uitspraken uit de periode 1940-1945
Neequote:
Je bent dus wel een beetje badboyquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit dikke fittie gehad met oude klasgenoot en andere kennis. Die ene klasgenoot werd helemaal leip op en schold hem helemaal verrot. Meteen allemaal mensen die erover vielen.
Ik pakte er een bak popcorn bij
Duitsers met gevoel voor humor. Doe mij er zo paar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind hij enkel leuk.
[..]
Nee
Ik ben eigenlijk niet te peilen. Ook niet door mezelf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent dus wel een beetje badboy
Haalde door elkaar met Black Fish.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof mij het kan veel erger. Bij mij beginnen er op zijn tijd een Duitser homofiele gesprekken op mijn page(Waar ik uiteraard actief aan meedoe)
[..]
Een serie Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Ah zo. Oosterhout, Breda, Roosendaal jwz.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee man ze komt uit Breda, maar volgens JR is dat België
Ik kan toch niet slapen. Mijn oor is weer aan het piepen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef Doublepain het volgende:
Rens krijgt nu een stijve denk ik, ouderwets VBLSC de nacht door
Maak reclame. Ik stem wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik de verkiezing in CRE win
Te veel scream metal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen. Mijn oor is weer aan het piepen.
Breda is wel een toffe stad overigens
Breda zeker ja, kom er alleen niet zo vaak. Maar de keren dat ik er geweest ben geen spijt van. Den Bosch daarentegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen. Mijn oor is weer aan het piepen.
Breda is wel een toffe stad overigens
Die Martin Freeman zit ook overal in tegenwoordig hequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsers met gevoel voor humor. Doe mij er zo paar.
Die pilot van Fargo alleen gezien, en die was werkelijk fantastisch
Lichte tinnitus ja. Te vaak zonder oordoppen naar optredens/concerten vroegerquote:
Nja overal, ben hem alleen tegengekomen in the Hobbit en Fargo tot nu toe.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Martin Freeman zit ook overal in tegenwoordig he. En dan te bedenken dat hij ooit in de Ali G/The Office begon
Ook in Sherlock nog natuurlijk. Die is een hoop dagen aan het opnemen de laatste jaren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja overal, ben hem alleen tegengekomen in the Hobbit en Fargo tot nu toe.
Wel goede acteur
wtf ali G ja, nu zie ik pas wie hij daarin wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Martin Freeman zit ook overal in tegenwoordig he. En dan te bedenken dat hij ooit in de Ali G/The Office begon
[..]
Lichte tinnitus ja. Te vaak zonder oordoppen naar optredens/concerten vroeger
En ik luister geen screamo homo![]()
Sherlock nog nooit gezien. Is dat leuk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook in Sherlock nog natuurlijk. Die is een hoop dagen aan het opnemen de laatste jaren.
Hardgrunch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lichte tinnitus ja. Te vaak zonder oordoppen naar optredens/concerten vroeger
En ik luister geen screamo homo![]()
Blijft wel zijn leukste film (Van Cohen)quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf ali G ja, nu zie ik pas wie hij daarin was
Het heet grunt, maar te moe voor een inhoudelijke muziekdiscussie, sorry.quote:
Haatseks mee hebben en daarna niks meer mee doenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb serieus jullie hulp nodig. Laatste tijd app ik met twee meisjes de hele tijd(nu ook). Beetje altijd flirten enzo. Maar ik mag ze allebei niet. Echt fucking irritante mensen. Maar ze zijn lekker. Wat doen?
Ik speel deze vraag door naar JRquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb serieus jullie hulp nodig. Laatste tijd app ik met twee meisjes de hele tijd(nu ook). Beetje altijd flirten enzo. Maar ik mag ze allebei niet. Echt fucking irritante mensen. Maar ze zijn lekker. Wat doen?
Ze snappen mijn grappen niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haatseks mee hebben en daarna niks meer mee doen
Ik ben daar heel makkelijk in. Fuck hen dan maar. Ik voel namelijk absoluut niet de verplichting aan mijzelf om iets te scoren/te hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef mrstylo het volgende:
Moet je eens voor de grap hun nummer aan mij geven. Ik kan ze de hele tijd irriteren met volkomen slechte grappen.quote:
Sarcasme zeker, same problem broquote:
Link?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik de verkiezing in CRE win
Dan komt sarcasme sowieso beter overquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sarcasme zeker, same problem bro
Maar wat helpt is fysiek ontmoeten is altijd 10x anders dan op chat
Wellicht is dat ook wel meer hun niveau juist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap hun nummer aan mij geven. Ik kan ze de hele tijd irriteren met volkomen slechte grappen.
Treurig wel ergensquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dat licht, weg die club.
Je bent wel opdreef vandaag he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar post pics van ze dan zijn toch teringhoeren, wat maakt jou het uit
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ga ik denk ik ook doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar heel makkelijk in. Fuck hen dan maar. Ik voel namelijk absoluut niet de verplichting aan mijzelf om iets te scoren/te hebben.
De enige chick die ik ooit gehosseld heb viel daar wel opquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is dat ook wel meer hun niveau juist.
Waarbij, aardbei.
Ik ken ze in het echt. Maar nooit echt veel mee gepraat. Nu wel ineens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sarcasme zeker, same problem bro
Maar wat helpt is fysiek ontmoeten is altijd 10x anders dan op chat
Lijkt mijn vader wel, die gaat ook op elke kutgrap van mij serieus inquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ga ik denk ik ook doen.
Ik overdrijf niet, maar alle grappen reageren ze serieus op. Echt alles.
Ik zei 1 keer toen ze iets doms deed 'wow je bent echt liet (sarcastisch dus)' gaat ze serieus op reageren.
Die lelijke dwerg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige chick die ik ooit gehosseld heb viel daar wel op
Ze was wel teringlelijk ja, maar dat had ik toen niet door. Nog met een vriend van me keihard over gelachen die ook met haar had.quote:
Gewoon doen. Weg die onzekerheid daar waar je toch weet dat het niks wordt. Je hebt ons toch nogquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ga ik denk ik ook doen.
Ik overdrijf niet, maar alle grappen reageren ze serieus op. Echt alles.
Ik zei 1 keer toen ze iets doms deed 'wow je bent echt liet (sarcastisch dus)' gaat ze serieus op reageren.
lelijk in de zin van?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze was wel teringlelijk ja, maar dat had ik toen niet door. Nog met een vriend van me keihard over gelachen die ook met haar had.
Ze was ook nog religieusBlij dat ik daar nooit heb hoeven eten en bidden ofzo, dat had ik niet getrokken.
Daar kan je wel lacherig over doen, maar wij zijn uitstekend relatiemateriaal hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Weg die onzekerheid daar waar je toch weet dat het niks wordt. Je hebt ons toch nog![]()
![]()
Teringirritante kutkop. Word er gewoon agressief van als ik dat hoofd ziequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lelijk in de zin van?
Paardenbek, pukkels?
Oh dat sowieso. Nu je ook nog eens weet hoe ik eruit zie verwacht ik ook wel spoedig meerdere sensueel getinte DM's van je.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je wel lacherig over doen, maar wij zijn uitstekend relatiemateriaal hoor.
Je hebt gelijk. Na jouw stadgenoot doe ik rare dingen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Weg die onzekerheid daar waar je toch weet dat het niks wordt. Je hebt ons toch nog![]()
![]()
Had jij die ene waar mufasa eenwelpje neukt ook echt gemaaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CRE / [Juli] Het maandelijkse CREatieve uitdagingen topic! -> Stemmen maar!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Na jouw stadgenoot doe ik rare dingen.
JR heeft het niet enkel met een goede sollicitatiebrief tot Rule34 moderator geschopt hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had jij die ene waar mufasa eenwelpje neukt ook echt gemaaktdacht niet dat dat serieus was
Dat kan je ook wel verwachten, je denkt toch niet dat ik mijn zus laat wegrennen met je.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Nu je ook nog eens weet hoe ik eruit zie verwacht ik ook wel spoedig meerdere sensueel getinte DM's van je.
laat is pic zien, als je niet van haar wil laten zien dan een pic van iemand anders die er erg op lijkt om er toch beeld bij te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teringirritante kutkop. Word er gewoon agressief van als ik dat hoofd zie
Dit om van mijn bekkenstootverslaving af te komen moet ik soms aan mijn andere fetish werkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had jij die ene waar mufasa eenwelpje neukt ook echt gemaaktdacht niet dat dat serieus was
Wil ik je niet aandoen manquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
laat is pic zien, als je niet van haar wil laten zien dan een pic van iemand anders die er erg op lijkt om er toch beeld bij te krijgen.
Ik ben van nature iemand die veel sarcastisch is, maar dit is echt erg. Als ik niet zo privacyfreak was, had ik paar gesprekken gedeeld. Je zou kapot lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook wel echt serieus. Al zou ik iemand die alles wat ik zei serieus nam ook wel echt niet trekken, of beter gezegd die zou ik gewoon onbewust gaan trollen en provoceren
Ik drijf toch voornamelijk op cynisme.
[..]
JR heeft het niet enkel met een goede sollicitatiebrief tot Rule34 moderator geschopt hoor
Dat is wel een beetje jammer ja. Jij chanteert mij tot een foto met de belofte om mij aan je zus te koppelen indien ik door jou word goedgekeurd en vervolgens geef je mij alsnog geen uitsluitselquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel verwachten, je denkt toch niet dat ik mijn zus laat wegrennen met je.
typ over danquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben van nature iemand die veel sarcastisch is, maar dit is echt erg. Als ik niet zo privacyfreak was, had ik paar gesprekken gedeeld. Je zou kapot lachen.
Ik vind zulke meisjes leuk, omdat je zelf zoveel lol kan hebben om simpele dingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben van nature iemand die veel sarcastisch is, maar dit is echt erg. Als ik niet zo privacyfreak was, had ik paar gesprekken gedeeld. Je zou kapot lachen.
Dat komt omdat ze nu net in een relatie zit, op het moment dat het uit is zal ik snel DM'en en heb je ongeveer een dag de tijd om haar te hosselen voor ze weer ergens anders onder de pannen zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer ja. Jij chanteert mij tot een foto met de belofte om mij aan je zus te koppelen indien ik door jou word goedgekeurd en vervolgens geef je mij alsnog geen uitsluitsel
Ik ben iemand die van humor valt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind zulke meisjes leuk, omdat je zelf zoveel lol kan hebben om simpele dingen
Maar ik heb bij deze wel officieel jouw goedkeuring dus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nu net in een relatie zit, op het moment dat het uit is zal ik snel DM'en en heb je ongeveer een dag de tijd om haar te hosselen voor ze weer ergens anders onder de pannen zit.
Hoeveel katten heeft ze nu?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nu net in een relatie zit, op het moment dat het uit is zal ik snel DM'en en heb je ongeveer een dag de tijd om haar te hosselen voor ze weer ergens anders onder de pannen zit.
Humor heb je of niet. Als je ze hard genoeg slaat zullen ze op zijn hoogst weten wanneer jij verwacht dat ze om jou lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gedrag van een vrouw kan je zelf altijd nog kneden, uiterlijk niet.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humor heb je of niet. Als je ze hard genoeg slaat zullen ze op zijn hoogst weten wanneer jij verwacht dat ze om jou lachen.
graagquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wie wilt er intieme foto's hebben van mij en Johan Derksen?
Uiterlijk ben je na drie weken wel op uitgekeken. Uiterlijk neem je altijd mee in de relatie. Humor heb je echt niet zomaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gedrag van een vrouw kan je zelf altijd nog kneden, uiterlijk niet.
Vooral het feit dat je het tot moderator hebt geschopt op FOK!, maar ik had toch een stukje bevestiging nodig of mijn neefjes en nichtjes later niet als ongeschoren rockers met lang zwart haar rondliepen. Nu heb ik nog de hoop dat ze een goede voetballer worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik heb bij deze wel officieel jouw goedkeuring dus?![]()
Was het mijn Daley Blind haar, of toch de baret?
10 euro, dacht dat we vblbroeders warenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10 euro. Of gratis afhalen bij Jr, maar dan sterft Jr.
Twee maar, ze moest er twee meegeven aan haar ex. En ze is nu vooral bezig met paarden, waar haar vriend helemaal gek van is. Jammer dat hij aardig is wel, want ik heb een bloedhekel aan paarden.quote:
Zijn we ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 euro, dacht dat we vblbroeders waren
Ik zou het niet redden met een vrouw die totaal geen humor heeft. Is voor mij echt het belangrijkste wat ik in een vrouw zoek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uiterlijk ben je na drie weken wel op uitgekeken. Uiterlijk neem je altijd mee in de relatie. Humor heb je echt niet zomaar.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral het feit dat je het tot moderator hebt geschopt op FOK!, maar ik had toch een stukje bevestiging nodig of mijn neefjes en nichtjes later niet als ongeschoren rockers met lang zwart haar rondliepen. Nu heb ik nog de hoop dat ze een goede voetballer worden.
Ik sta echt extreem verrot op mijn intieme foto met Gijp. De mensen om mij heen waren dan ook wel gemiddeld 1,20quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10 euro. Of gratis afhalen bij Jr, maar dan sterft Jr.
Tja zo kom je nooit door de keuring heen hèquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze kerstavond samen naar The Lion King kijkende was nog nooit zo dichtbij.
Deze foto ontvang ik graag in DMquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta echt extreem verrot op mijn intieme foto met Gijp. De mensen om mij heen zijn dan ook wel gemiddeld 1,20
Ik heb dus één foto met Derksen maar ik kijk verrot uit mijn ogen en mijn haar had ik niet gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze kerstavond samen naar The Lion King kijkende was nog nooit zo dichtbij.
[..]
Ik sta echt extreem verrot op mijn intieme foto met Gijp. De mensen om mij heen zijn dan ook wel gemiddeld 1,20
Amen broer. Ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het niet redden met een vrouw die totaal geen humor heeft. Is voor mij echt het belangrijkste wat ik in een vrouw zoek.
wat heeft dat kind met disney te maken danquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CRE / [Juli] Het maandelijkse CREatieve uitdagingen topic! -> Stemmen maar!
Ik ook niet. Ik was naar Scheveningen gefietst ook met volle wind tegen. Ik zeg het niet snel maar ik had mijzelf niet gedaan op die foto.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dus één foto met Derksen maar ik kijk verrot uit mijn ogen en mijn haar had ik niet gedaan.
Walgelijk om je dochter voor zo'n wedstrijdje te misbruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat heeft dat kind met disney te maken dan
Prinsessenjurkje ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat heeft dat kind met disney te maken dan
Waarom of of?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze moet wel enigszins uitstraling hebben, ze mag wel humor als najib hebben maar als ze lijkt op op een varken dan is het een no go..
Afwegingen die je moet maken
uitstraling is belangrijker dan uiterlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze moet wel enigszins uitstraling hebben, ze mag wel humor als najib hebben maar als ze lijkt op op een varken dan is het een no go..
Kom niet aan mijn privé.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie mag ik hier op facebook toevoegen?
jullie zijn mijn enige vriende
Mwa. Hoewel ik echt sociaal ben en kan zijn zou ik dat toch niet lang volhouden. Ik ben toch wel vrij direct wat dat betreftquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Doublepain het volgende:
Een barbie niet nee, maar niet alle mooie meisjes zijn dom. Meestal universiteit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uitstraling is belangrijker dan uiterlijk
Kan nog zo lekker zijn maar als ze een ongelooflijk domme en arrogante uitstraling heeft is ze voor mij al niet aantrekkelijk
Dat je iemand met een verrotte persoonlijkheid net zo hard kan en wellicht wel moet uitsluiten als iemand met een verrot uiterlijk.quote:
Waarom of knap of humor. Genoeg die het beide hebben.quote:
Dat zeg ik ook niet dat ze allemaal dom zijn. Maar wel dat een gemiddeld meisje met een heel vrolijke uitstraling wel heel aantrekkelijk kan zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een barbie niet nee, maar niet alle mooie meisjes zijn dom. Meestal universiteit.
Dat bedoel ik ook, maar humor is geen pré voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom of knap of humor. Genoeg die het beide hebben.
Lelijke vrouwen zijn vaak ook al arrogant omdat ze vaak gehosseld worden door kerels die denken geen kans te maken bij de mooie vrouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je iemand met een verrotte persoonlijkheid net zo hard kan en wellicht wel moet uitsluiten als iemand met een verrot uiterlijk.
Tussenweg dit dat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar humor is geen pré voor mij.
Daarna frikandelbroodje eten en blikje energy naar binnen werken en stelen van die rijke tatta'squote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef RensAjacied het volgende:
Achja je kan ook een vmbo slet van 16 bangen met nickelsonjas met bontkraag en leggings.
Ik ken het. Toen mijn haar een maand terug echt lang begon te worden zagen mannen mij ook als echt lelijke vrouw aan. Die drankjes bleven maar komen :$quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen zijn vaak ook al arrogant omdat ze vaak gehosseld worden door kerels die denken geen kans te maken bij de mooie vrouwen.
Lrquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het. Toen mijn haar een maand terug echt lang begon te worden zagen mannen mij ook als echt lelijke vrouw aan. Die drankjes bleven maar komen :$
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het. Toen mijn haar een maand terug echt lang begon te worden zagen mannen mij ook als echt lelijke vrouw aan. Die drankjes bleven maar komen :$
Dat kwam omdat je ging twerken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij wel. Genoeg zonder gehad en is echt kut.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar humor is geen pré voor mij.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan voor je Nicki Minaj idolaatschap rennen maar het zal je altijd vinden na genoeg drank. Dan laat ik die kont inderdaad flink gaan.quote:
Dat had wel heel confronterend geweest als ik al die tijd je Haagse vriendinnetje bleek te zijn.quote:
soms gaan mensen wel eens slapen jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
Kennen jullie dit: goede appsessie een tijdlang maar dan vervolgens helemaal niks meer.
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
Kennen jullie dit: goede appsessie een tijdlang maar dan vervolgens helemaal niks meer.
Ja maar is normaal. Soms praat je genoeg. En moet je ff rust van elkaar nemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een weeklang praten en dan opeens van beide kanten niks meer zeggen
lulquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
soms gaan mensen wel eens slapen ja
Tja. Daarom moet je ook relatief snel iets afspreken als je het ziet zitten. Je moet het wel spannend/interessant houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
gaat dit over een chick?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
en dan komt sarcasme goed van pasquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dan is het contact helemaal weg. Ik begin dan na een weekje niks meer te hebben gezegd ook niet ineens dus dan is het een verloren kans.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar is normaal. Soms praat je genoeg. En moet je ff rust van elkaar nemen.
Oohja kut dat moet je dan ook nog verzinnenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
en JR mag het thema kiezen als ie wint, allemaal aan de slag dus volgende maand
'Rule 34, ontwerp/teken je favoriete tv-personage in een seksueel getinte setting"quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
en JR mag het thema kiezen als ie wint, allemaal aan de slag dus volgende maand
Dan mag Moira dat meteen weer allemaal wegmodereren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Rule 34, ontwerp/teken je favoriete tv-personage in een seksueel getinte setting"
Ik zou de potloden er wel bij pakken en de dinobaby's een auto uit elkaar laten trekken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag Moira dat meteen weer allemaal wegmodereren.
Daarom snapchat(serieus). Maak leuke foto's. En wanneer ze antwoorden kan je vanaf daar weer verder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dan is het contact helemaal weg. Ik begin dan na een weekje niks meer te hebben gezegd ook niet ineens dus dan is het een verloren kans.
Ik ben trouwens wel angstig wat die moeder van dat dochtertje allemaal gaat uitspoken danquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou de potloden er wel bij pakken en de dinobaby's een auto uit elkaar laten trekken.
Ik heb sinds kort ook snapchat. Binnen paar dagen hele leuke foto's binnengekregenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom snapchat(serieus). Maak leuke foto's. En wanneer ze antwoorden kan je vanaf daar weer verder.
Godverdommequote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel angstig wat die moeder van dat dochtertje allemaal gaat uitspoken dan
Tong80quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm... de chickexpert van VBL wie is dat eigenlijk?
ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm... de chickexpert van VBL wie is dat eigenlijk?
That's the questionquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb nu net het prachtige verhaal (aanrader) achter de tekening gelezen
leeft philip nu nog JR??
HMF heeft elke dag TIEN wijven om te neuken en DOET dat dan ook GODVERDOMME elke keer WEER.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tong80
Die zat achter het doel bij de vrouwenfinale EK-19
Dit doet me denken aan een hele bizarre Totally Spies Rule 34quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Naja. Een Marc Dutroux heeft genoeg tv tijd gehad in zijn leven. Wellicht maakt ze een mooie keldersetting.
spannendquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
That's the question
Je leest het bij mijn volgende update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |