Vlaams accentquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met meiden uit Wallonië. Gadverdamme wat een verschil met Vlamingen.
Nee man ze komt uit Breda, maar volgens JR is dat Belgiëquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met meiden uit Wallonië. Gadverdamme wat een verschil met Vlamingen.
Zoveel post ik niet op Facebook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wilde die plaatjes op je Facebook weer zien
Maak je slechte grappen ja?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel post ik niet op Facebook.
Altijd als ik een status neerzet loopt het daaronder uit de hand
Hehe, ach het is altijd een overweging waard toch.quote:
9GAG achtige discussies bij je status altijd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit dikke fittie gehad met oude klasgenoot en andere kennis. Die ene klasgenoot werd helemaal leip op en schold hem helemaal verrot. Meteen allemaal mensen die erover vielen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
9GAG achtige discussies bij je status altijd?
Docu toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, ach het is altijd een overweging waard toch.
Hoe kun je overigens het assortiment van Netflix zien? Ik wil weten of Black Sails er ergens in de wereld opstaan.
Jij bent ook een Fries, alles is kut wat niet uit Fryslan komtquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Walen zijn kut echt heel kut. Echt elke Waal die ik heb ontmoet was kut.
Geloof mij het kan veel erger. Bij mij beginnen er op zijn tijd een Duitser homofiele gesprekken op mijn pagequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een serie Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Docu toch?
Staat gewoon in Nederland
Ik denk dat als er Duitsers op mijn Facebook gaan praten ik vrij snel teruggrijp naar uitspraken uit de periode 1940-1945quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof mij het kan veel erger. Bij mij beginnen er op zijn tijd paar Duitsers homofiele gesprekken op mijn page(Waar ik uiteraard actief aan meedoe)
Fargo al gezien?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een serie Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Dat vind hij enkel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er Duitsers op mijn Facebook gaan praten ik vrij snel teruggrijp naar uitspraken uit de periode 1940-1945
Neequote:
Je bent dus wel een beetje badboyquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit dikke fittie gehad met oude klasgenoot en andere kennis. Die ene klasgenoot werd helemaal leip op en schold hem helemaal verrot. Meteen allemaal mensen die erover vielen.
Ik pakte er een bak popcorn bij
Duitsers met gevoel voor humor. Doe mij er zo paar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind hij enkel leuk.
[..]
Nee
Ik ben eigenlijk niet te peilen. Ook niet door mezelf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent dus wel een beetje badboy
Haalde door elkaar met Black Fish.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof mij het kan veel erger. Bij mij beginnen er op zijn tijd een Duitser homofiele gesprekken op mijn page(Waar ik uiteraard actief aan meedoe)
[..]
Een serie Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Ah zo. Oosterhout, Breda, Roosendaal jwz.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee man ze komt uit Breda, maar volgens JR is dat België
Ik kan toch niet slapen. Mijn oor is weer aan het piepen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef Doublepain het volgende:
Rens krijgt nu een stijve denk ik, ouderwets VBLSC de nacht door
Maak reclame. Ik stem wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik de verkiezing in CRE win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |