Check je Facebook weleens?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens maak toch niet zo'n kabaal
Ik denk dat hij vooral opkijkt als er iemand vraagt wie er ranja wilquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Don op kantoor ook al antwoorde op 'Ron'? Ik doe toch al jaren goed mijn best.
Waarom zou ik dat krijgenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je straks nog doodsbedreigingen van B.
Hoe heet die gozahhh nou echt dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral opkijkt als er iemand vraagt wie er ranja wil
Gerard van Veenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die gozahhh nou echt dan?
Drakequote:
Gelukkig kwam je er bijtijds achter dat een ziekte had dan. Stel je voor dat ze die liefde genetisch zou overdragen op jullie kinderen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso moet je nooit over voetbal praten, had laatst een die blijkbaar voor ajax was en nooit in de arena was geweest. Ik dus een soort hint maken van ik ook niet dmv 'ik ben daar ook nooit geweest' met een lach smiley van hey daar ben ik ook blij mee. Stuurt ze terug of we een keer samen konden.
[..]
Drake
Luister maar
DM haar nummer evenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso moet je nooit over voetbal praten, had laatst een die blijkbaar voor ajax was en nooit in de arena was geweest. Ik dus een soort hint maken van ik ook niet dmv 'ik ben daar ook nooit geweest' met een lach smiley van hey daar ben ik ook blij mee. Stuurt ze terug of we een keer samen konden.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drake
Luister maar
Zijn nu al een paar goeie remixjes van
Ze was wel een dikke 7/10, aanbod staat nog steeds. Na mijn vakantie misschien overwegen, als ze het waard is tenminste. Maar moest wel lachen, ik zie me daar al zitten als Ajax scoortquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je er bijtijds achter dat een ziekte had dan. Stel je voor dat ze die liefde genetisch zou overdragen op jullie kinderen.
Ik kon een oprechte lach gewoon niet onderdrukken door deze post en nu weer eraan denkendequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en die kans ontloop ik liever
Sowieso geen zin in dat soort jonge wijven die nog over my little pony praten enzo
Ik wil volwassen vrouwen waarmee ik gewoon over Lion King kan praten gvd
Naja. Ze weet toch dat je Psv support lijkt mij? Dan verwacht ze heus niet dat je als een debiel meejuicht lijkt mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze was wel een dikke 7/10, aanbod staat nog steeds. Na mijn vakantie misschien overwegen, als ze het waard is tenminste. Maar moest wel lachen, ik zie me daar al zitten als Ajax scoort
Ik heb hele slechte ervaringen met meiden uit Wallonië. Gadverdamme wat een verschil met Vlamingen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wilde toch geen Belgische achtige chicks?
Wel als ze voor Ajax zijn. Dan hebben ze namelijk nog wel enig verstandquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wilde toch geen Belgische achtige chicks?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon een oprechte lach gewoon niet onderdrukken door deze post en nu weer eraan denkende
uhm ja soort vanquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon een oprechte lach gewoon niet onderdrukken door deze post en nu weer eraan denkende
[..]
Naja. Ze weet toch dat je Psv support lijkt mij? Dan verwacht ze heus niet dat je als een debiel meejuicht lijkt mij
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens waarom voeg je me weer toe op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |