Te veel scream metal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen. Mijn oor is weer aan het piepen.
Breda is wel een toffe stad overigens
Breda zeker ja, kom er alleen niet zo vaak. Maar de keren dat ik er geweest ben geen spijt van. Den Bosch daarentegenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen. Mijn oor is weer aan het piepen.
Breda is wel een toffe stad overigens
Die Martin Freeman zit ook overal in tegenwoordig hequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsers met gevoel voor humor. Doe mij er zo paar.
Die pilot van Fargo alleen gezien, en die was werkelijk fantastisch
Lichte tinnitus ja. Te vaak zonder oordoppen naar optredens/concerten vroegerquote:
Nja overal, ben hem alleen tegengekomen in the Hobbit en Fargo tot nu toe.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Martin Freeman zit ook overal in tegenwoordig he. En dan te bedenken dat hij ooit in de Ali G/The Office begon
Ook in Sherlock nog natuurlijk. Die is een hoop dagen aan het opnemen de laatste jaren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja overal, ben hem alleen tegengekomen in the Hobbit en Fargo tot nu toe.
Wel goede acteur
wtf ali G ja, nu zie ik pas wie hij daarin wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Martin Freeman zit ook overal in tegenwoordig he. En dan te bedenken dat hij ooit in de Ali G/The Office begon
[..]
Lichte tinnitus ja. Te vaak zonder oordoppen naar optredens/concerten vroeger
En ik luister geen screamo homo![]()
Sherlock nog nooit gezien. Is dat leuk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook in Sherlock nog natuurlijk. Die is een hoop dagen aan het opnemen de laatste jaren.
Hardgrunch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lichte tinnitus ja. Te vaak zonder oordoppen naar optredens/concerten vroeger
En ik luister geen screamo homo![]()
Blijft wel zijn leukste film (Van Cohen)quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf ali G ja, nu zie ik pas wie hij daarin was
Het heet grunt, maar te moe voor een inhoudelijke muziekdiscussie, sorry.quote:
Haatseks mee hebben en daarna niks meer mee doenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb serieus jullie hulp nodig. Laatste tijd app ik met twee meisjes de hele tijd(nu ook). Beetje altijd flirten enzo. Maar ik mag ze allebei niet. Echt fucking irritante mensen. Maar ze zijn lekker. Wat doen?
Ik speel deze vraag door naar JRquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb serieus jullie hulp nodig. Laatste tijd app ik met twee meisjes de hele tijd(nu ook). Beetje altijd flirten enzo. Maar ik mag ze allebei niet. Echt fucking irritante mensen. Maar ze zijn lekker. Wat doen?
Ze snappen mijn grappen niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haatseks mee hebben en daarna niks meer mee doen
Ik ben daar heel makkelijk in. Fuck hen dan maar. Ik voel namelijk absoluut niet de verplichting aan mijzelf om iets te scoren/te hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef mrstylo het volgende:
Moet je eens voor de grap hun nummer aan mij geven. Ik kan ze de hele tijd irriteren met volkomen slechte grappen.quote:
Sarcasme zeker, same problem broquote:
Link?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik de verkiezing in CRE win
Dan komt sarcasme sowieso beter overquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sarcasme zeker, same problem bro
Maar wat helpt is fysiek ontmoeten is altijd 10x anders dan op chat
Wellicht is dat ook wel meer hun niveau juist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap hun nummer aan mij geven. Ik kan ze de hele tijd irriteren met volkomen slechte grappen.
Treurig wel ergensquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dat licht, weg die club.
Je bent wel opdreef vandaag he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar post pics van ze dan zijn toch teringhoeren, wat maakt jou het uit
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ga ik denk ik ook doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar heel makkelijk in. Fuck hen dan maar. Ik voel namelijk absoluut niet de verplichting aan mijzelf om iets te scoren/te hebben.
De enige chick die ik ooit gehosseld heb viel daar wel opquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is dat ook wel meer hun niveau juist.
Waarbij, aardbei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |