Ken je Famed Achmed nog bij FC Groningen ?quote:Op zondag 3 november 2013 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de enige kleine indo die ik ken met een Ajaxvoorkeur.
Hij heeft wel de juiste voorkeur.quote:
Nee, zegt me niks. De vroegste herinnering die ik aan Groningen heb zijn van net voor Djurovski en Meijer.quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Famed Achmed nog bij FC Groningen ?
Djurovski.quote:Op zondag 3 november 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks. De vroegste herinnering die ik aan Groningen heb zijn van net voor Djurovski en Meijer.
Het trieste is natuurlijk dat ie op z'n 18e naar Chelsea of Man. City gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als hij later goed is, kunnen we hem gelijk nationaliseren.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:24 schreef Heeinz het volgende:
Pff.. 8 jaar. Laat ze een creatieve middenvelder van 22 ofzo halen.
Is ook zo. Ben ik met je eens. Maar misschien contracteren ze hem en laten hem in Indonesië voetballen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat 8-jarigen naar een ander land gaan om te voetballen.
Dat kan niet.quote:Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Ben ik met je eens. Maar misschien contracteren ze hem en laten hem in Indonesië voetballen.
Verder mooie beelden van hem.
Klopt, slechte ontwikkeling.quote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef Bryann het volgende:
Ziet er goed uit, tegenwoordig hoor je het wel vaker dat clubs 7/8 jarigen uit een ander land te halen voor hun jeugdopleiding.
Blijft vreemd idd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |