soms gaan mensen wel eens slapen jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
Kennen jullie dit: goede appsessie een tijdlang maar dan vervolgens helemaal niks meer.
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
Kennen jullie dit: goede appsessie een tijdlang maar dan vervolgens helemaal niks meer.
Ja maar is normaal. Soms praat je genoeg. En moet je ff rust van elkaar nemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een weeklang praten en dan opeens van beide kanten niks meer zeggen
lulquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
soms gaan mensen wel eens slapen ja
Tja. Daarom moet je ook relatief snel iets afspreken als je het ziet zitten. Je moet het wel spannend/interessant houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
gaat dit over een chick?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
en dan komt sarcasme goed van pasquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dan is het contact helemaal weg. Ik begin dan na een weekje niks meer te hebben gezegd ook niet ineens dus dan is het een verloren kans.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar is normaal. Soms praat je genoeg. En moet je ff rust van elkaar nemen.
Oohja kut dat moet je dan ook nog verzinnenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
en JR mag het thema kiezen als ie wint, allemaal aan de slag dus volgende maand
'Rule 34, ontwerp/teken je favoriete tv-personage in een seksueel getinte setting"quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
en JR mag het thema kiezen als ie wint, allemaal aan de slag dus volgende maand
Dan mag Moira dat meteen weer allemaal wegmodereren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Rule 34, ontwerp/teken je favoriete tv-personage in een seksueel getinte setting"
Ik zou de potloden er wel bij pakken en de dinobaby's een auto uit elkaar laten trekken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag Moira dat meteen weer allemaal wegmodereren.
Daarom snapchat(serieus). Maak leuke foto's. En wanneer ze antwoorden kan je vanaf daar weer verder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dan is het contact helemaal weg. Ik begin dan na een weekje niks meer te hebben gezegd ook niet ineens dus dan is het een verloren kans.
Ik ben trouwens wel angstig wat die moeder van dat dochtertje allemaal gaat uitspoken danquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou de potloden er wel bij pakken en de dinobaby's een auto uit elkaar laten trekken.
Ik heb sinds kort ook snapchat. Binnen paar dagen hele leuke foto's binnengekregenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom snapchat(serieus). Maak leuke foto's. En wanneer ze antwoorden kan je vanaf daar weer verder.
Godverdommequote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel angstig wat die moeder van dat dochtertje allemaal gaat uitspoken dan
Tong80quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm... de chickexpert van VBL wie is dat eigenlijk?
ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm... de chickexpert van VBL wie is dat eigenlijk?
That's the questionquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:21 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb nu net het prachtige verhaal (aanrader) achter de tekening gelezen
leeft philip nu nog JR??
HMF heeft elke dag TIEN wijven om te neuken en DOET dat dan ook GODVERDOMME elke keer WEER.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tong80
Die zat achter het doel bij de vrouwenfinale EK-19
Dit doet me denken aan een hele bizarre Totally Spies Rule 34quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Naja. Een Marc Dutroux heeft genoeg tv tijd gehad in zijn leven. Wellicht maakt ze een mooie keldersetting.
spannendquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
That's the question
Je leest het bij mijn volgende update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |