uitstraling is belangrijker dan uiterlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze moet wel enigszins uitstraling hebben, ze mag wel humor als najib hebben maar als ze lijkt op op een varken dan is het een no go..
Afwegingen die je moet maken
Kom niet aan mijn privé.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie mag ik hier op facebook toevoegen?
jullie zijn mijn enige vriende
Mwa. Hoewel ik echt sociaal ben en kan zijn zou ik dat toch niet lang volhouden. Ik ben toch wel vrij direct wat dat betreftquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze moet wel enigszins uitstraling hebben, ze mag wel humor als najib hebben maar als ze lijkt op op een varken dan is het een no go..
Afwegingen die je moet maken
Een barbie niet nee, maar niet alle mooie meisjes zijn dom. Meestal universiteit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uitstraling is belangrijker dan uiterlijk
Kan nog zo lekker zijn maar als ze een ongelooflijk domme en arrogante uitstraling heeft is ze voor mij al niet aantrekkelijk
Dat je iemand met een verrotte persoonlijkheid net zo hard kan en wellicht wel moet uitsluiten als iemand met een verrot uiterlijk.quote:
Waarom of knap of humor. Genoeg die het beide hebben.quote:
Dat zeg ik ook niet dat ze allemaal dom zijn. Maar wel dat een gemiddeld meisje met een heel vrolijke uitstraling wel heel aantrekkelijk kan zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een barbie niet nee, maar niet alle mooie meisjes zijn dom. Meestal universiteit.
Dat bedoel ik ook, maar humor is geen pré voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom of knap of humor. Genoeg die het beide hebben.
Lelijke vrouwen zijn vaak ook al arrogant omdat ze vaak gehosseld worden door kerels die denken geen kans te maken bij de mooie vrouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je iemand met een verrotte persoonlijkheid net zo hard kan en wellicht wel moet uitsluiten als iemand met een verrot uiterlijk.
Tussenweg dit dat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar humor is geen pré voor mij.
Daarna frikandelbroodje eten en blikje energy naar binnen werken en stelen van die rijke tatta'squote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef RensAjacied het volgende:
Achja je kan ook een vmbo slet van 16 bangen met nickelsonjas met bontkraag en leggings.
Ik ken het. Toen mijn haar een maand terug echt lang begon te worden zagen mannen mij ook als echt lelijke vrouw aan. Die drankjes bleven maar komen :$quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen zijn vaak ook al arrogant omdat ze vaak gehosseld worden door kerels die denken geen kans te maken bij de mooie vrouwen.
Lrquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het. Toen mijn haar een maand terug echt lang begon te worden zagen mannen mij ook als echt lelijke vrouw aan. Die drankjes bleven maar komen :$
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het. Toen mijn haar een maand terug echt lang begon te worden zagen mannen mij ook als echt lelijke vrouw aan. Die drankjes bleven maar komen :$
Dat kwam omdat je ging twerken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij wel. Genoeg zonder gehad en is echt kut.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar humor is geen pré voor mij.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan voor je Nicki Minaj idolaatschap rennen maar het zal je altijd vinden na genoeg drank. Dan laat ik die kont inderdaad flink gaan.quote:
Dat had wel heel confronterend geweest als ik al die tijd je Haagse vriendinnetje bleek te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |