Ik ken ze in het echt. Maar nooit echt veel mee gepraat. Nu wel ineens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sarcasme zeker, same problem bro
Maar wat helpt is fysiek ontmoeten is altijd 10x anders dan op chat
Lijkt mijn vader wel, die gaat ook op elke kutgrap van mij serieus inquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ga ik denk ik ook doen.
Ik overdrijf niet, maar alle grappen reageren ze serieus op. Echt alles.
Ik zei 1 keer toen ze iets doms deed 'wow je bent echt liet (sarcastisch dus)' gaat ze serieus op reageren.
Die lelijke dwerg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige chick die ik ooit gehosseld heb viel daar wel op
Ze was wel teringlelijk ja, maar dat had ik toen niet door. Nog met een vriend van me keihard over gelachen die ook met haar had.quote:
Gewoon doen. Weg die onzekerheid daar waar je toch weet dat het niks wordt. Je hebt ons toch nogquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ga ik denk ik ook doen.
Ik overdrijf niet, maar alle grappen reageren ze serieus op. Echt alles.
Ik zei 1 keer toen ze iets doms deed 'wow je bent echt liet (sarcastisch dus)' gaat ze serieus op reageren.
lelijk in de zin van?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze was wel teringlelijk ja, maar dat had ik toen niet door. Nog met een vriend van me keihard over gelachen die ook met haar had.
Ze was ook nog religieusBlij dat ik daar nooit heb hoeven eten en bidden ofzo, dat had ik niet getrokken.
Daar kan je wel lacherig over doen, maar wij zijn uitstekend relatiemateriaal hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Weg die onzekerheid daar waar je toch weet dat het niks wordt. Je hebt ons toch nog![]()
![]()
Teringirritante kutkop. Word er gewoon agressief van als ik dat hoofd ziequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lelijk in de zin van?
Paardenbek, pukkels?
Oh dat sowieso. Nu je ook nog eens weet hoe ik eruit zie verwacht ik ook wel spoedig meerdere sensueel getinte DM's van je.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je wel lacherig over doen, maar wij zijn uitstekend relatiemateriaal hoor.
Je hebt gelijk. Na jouw stadgenoot doe ik rare dingen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Weg die onzekerheid daar waar je toch weet dat het niks wordt. Je hebt ons toch nog![]()
![]()
Had jij die ene waar mufasa eenwelpje neukt ook echt gemaaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CRE / [Juli] Het maandelijkse CREatieve uitdagingen topic! -> Stemmen maar!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Na jouw stadgenoot doe ik rare dingen.
JR heeft het niet enkel met een goede sollicitatiebrief tot Rule34 moderator geschopt hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had jij die ene waar mufasa eenwelpje neukt ook echt gemaaktdacht niet dat dat serieus was
Dat kan je ook wel verwachten, je denkt toch niet dat ik mijn zus laat wegrennen met je.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Nu je ook nog eens weet hoe ik eruit zie verwacht ik ook wel spoedig meerdere sensueel getinte DM's van je.
laat is pic zien, als je niet van haar wil laten zien dan een pic van iemand anders die er erg op lijkt om er toch beeld bij te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teringirritante kutkop. Word er gewoon agressief van als ik dat hoofd zie
Dit om van mijn bekkenstootverslaving af te komen moet ik soms aan mijn andere fetish werkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had jij die ene waar mufasa eenwelpje neukt ook echt gemaaktdacht niet dat dat serieus was
Wil ik je niet aandoen manquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
laat is pic zien, als je niet van haar wil laten zien dan een pic van iemand anders die er erg op lijkt om er toch beeld bij te krijgen.
Ik ben van nature iemand die veel sarcastisch is, maar dit is echt erg. Als ik niet zo privacyfreak was, had ik paar gesprekken gedeeld. Je zou kapot lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook wel echt serieus. Al zou ik iemand die alles wat ik zei serieus nam ook wel echt niet trekken, of beter gezegd die zou ik gewoon onbewust gaan trollen en provoceren
Ik drijf toch voornamelijk op cynisme.
[..]
JR heeft het niet enkel met een goede sollicitatiebrief tot Rule34 moderator geschopt hoor
Dat is wel een beetje jammer ja. Jij chanteert mij tot een foto met de belofte om mij aan je zus te koppelen indien ik door jou word goedgekeurd en vervolgens geef je mij alsnog geen uitsluitselquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel verwachten, je denkt toch niet dat ik mijn zus laat wegrennen met je.
typ over danquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben van nature iemand die veel sarcastisch is, maar dit is echt erg. Als ik niet zo privacyfreak was, had ik paar gesprekken gedeeld. Je zou kapot lachen.
Ik vind zulke meisjes leuk, omdat je zelf zoveel lol kan hebben om simpele dingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben van nature iemand die veel sarcastisch is, maar dit is echt erg. Als ik niet zo privacyfreak was, had ik paar gesprekken gedeeld. Je zou kapot lachen.
Dat komt omdat ze nu net in een relatie zit, op het moment dat het uit is zal ik snel DM'en en heb je ongeveer een dag de tijd om haar te hosselen voor ze weer ergens anders onder de pannen zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer ja. Jij chanteert mij tot een foto met de belofte om mij aan je zus te koppelen indien ik door jou word goedgekeurd en vervolgens geef je mij alsnog geen uitsluitsel
Ik ben iemand die van humor valt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind zulke meisjes leuk, omdat je zelf zoveel lol kan hebben om simpele dingen
Maar ik heb bij deze wel officieel jouw goedkeuring dus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nu net in een relatie zit, op het moment dat het uit is zal ik snel DM'en en heb je ongeveer een dag de tijd om haar te hosselen voor ze weer ergens anders onder de pannen zit.
Hoeveel katten heeft ze nu?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nu net in een relatie zit, op het moment dat het uit is zal ik snel DM'en en heb je ongeveer een dag de tijd om haar te hosselen voor ze weer ergens anders onder de pannen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |