Ari en Eva en het wippende wisselquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef dennistd het volgende:
Nieuw boek: Ari en Eva - De teloorgang van het Nederlandse spoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou dat niet te maken hebben met het verlies van afgelopen jaar en de maatregelen daaromtrent? ZE zouden toch efficenter gaan werken? Is miederenneuken bij GtbV daar niet 1 ding van? dat ze nu niet zo meer makkelijk zijn met uitkeren, en dus 29 of 30 minuten wel degelijk een verschil gaat uitmaken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn echt een beetje van het padje bij NS. Ineens duurt de behandeling van GtbV twee keer zo lang als normaal, maar ook klopt er ineens niks meer van de bedragen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ari en Eva en het wippende wissel
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zal best. Maar waarom krijg ik maar 6,75 als ik recht heb op 7,86?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zou dat niet te maken hebben met het verlies van afgelopen jaar en de maatregelen daaromtrent? ZE zouden toch efficenter gaan werken? Is miederenneuken bij GtbV daar niet 1 ding van? dat ze nu niet zo meer makkelijk zijn met uitkeren, en dus 29 of 30 minuten wel degelijk een verschil gaat uitmaken?
Kan dat niks te maken hebben met hoe vroeg je intcheckt? Ik noem maar een zijstraat hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar waarom krijg ik maar 6,75 als ik recht heb op 7,86?
Iemand?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:31 schreef b2py het volgende:
Weet iemand de dienstregeling van de Velaro D voor aanstaande vrijdag tussen Frankfurt en Keulen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ari en Eva en het wippende wissel
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat smering erbij zal het heel wat soepeler verlopen, maar helaas dat kon er niet meer vanaf, dus nu doen ze het droogAltijd onderweg naar het avontuur
Onderlinge communicatie beperkt zich ook tot "Ooh! Ja! Jaa! Oeh!" en zo komen we er niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met wat smering erbij zal het heel wat soepeler verlopen, maar helaas dat kon er niet meer vanaf, dus nu doen ze het droog
Af en toe weten ze dat zelf ook niet en doen ze het beide tegelijk. Dat werkt niet echt goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onderlinge communicatie beperkt zich ook tot "Ooh! Ja! Jaa! Oeh!" en zo komen we er niet natuurlijk.
Wel benieuwd wiens tong nou aanligt trouwens
Niet "Kedeng Kedeng? oehoeeeeee!" ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onderlinge communicatie beperkt zich ook tot "Ooh! Ja! Jaa! Oeh!" en zo komen we er niet natuurlijk.
Wel benieuwd wiens tong nou aanligt trouwens
Laatste keer dat dat gebeurde zat ik er zelf bovenopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Af en toe weten ze dat zelf ook niet en doen ze het beide tegelijk. Dat werkt niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.drehscheibe-online.de/startindex2.php
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat dat gebeurde zat ik er zelf bovenop
Tegenwoordig kunnen ze op dat punt helaas alleen nog maar naar elkaar kijken. Aanliggen zit er daar niet meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Weet ik veel. Probeer hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Wat is dat eigenlijk voor een iditioteri, je maakt een site die omlopen in de naam heeft, en je mag er niet naar vragenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Ik weet wel dat je helemaal de grond ingestampt wordt als je treinenfoto net geen perfecte 45 graden zon heeft en echt om de meest futiele zaken meteen wordt geroepen HET IS EEN KUTPLAAT.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Maja, ik ga dan naar het binnenland forumquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je helemaal de grond ingestampt wordt als je treinenfoto net geen perfecte 45 graden zon heeft en echt om de meest futiele zaken meteen wordt geroepen HET IS EEN KUTPLAAT.
EDIT: Moet er wel bij zeggen dat dat om het binnenlandse forum gaat, het buitenlandforum is wel tof.
Wat moet ik vragen, ik heb daar een account geloof ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, ik ga dan naar het binnenland forum![]()
Is er trouwens iemand die het voor me wilt vragen? Mobiel is het nogal lastig..
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die sukkel die met Eva neukt zeker
of http://www.ice-treff.de/quote:
Wie weed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Ze slopen om het slopen en omdat ze weten dat ze er mee weg zullen komen. Tuig is hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen bij het onderhoudswagenpark van de RATP
je kan ze hiermee vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:48 schreef b2py het volgende:
Oh Jezus, ik dacht dat er nog maar 1 stel in dienst was.
Bedankt iig!
Zo praat Mr_Klaasje ook op Facebook, af en toequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef bork het volgende:
Ik neem aan dat je het hebt gevonden b2by?
Fahrzeugeinsätze des Velaro D ab 15. Juni 2014
May 17, 2014 at 5:32pm
Hier findet ihr die Umläufe des Velaro D ab 15. Juni 2014, Die Fahrstrecken der jeweiligen Zügen findet ihr ganz unten.
Fahrzeug 1:
Mo: ICE 812
Di: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Mi: Reserve Dortmund
Do: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Fr: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Sa: Reserve Dortmund
So: Reserve Dortmund
Fahrzeug 2:
Mo: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Di: Reserve Dortmund
Mi: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Do: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Fr: ICE 815
Sa: Reserve Frankfurt
So: Werk Frankfurt
Fahrzeug 3:
Mo: Reserve Dortmund
Di: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Mi: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Do: ICE 815
Fr: Reserve Frankfurt
Sa: Werk Frankfurt
So: ICE 816 - ICE 819
Fahrzeug 4
Mo: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Di: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Mi: ICE 815
Do: Reserve Frankfurt
Fr: Werk Frankfurt
Sa: ICE 810 - ICE 817
So: ICE 810 - ICE 817
Fahrzeug 5:
Mo: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Di: ICE 815
Mi: Reserve Frankfurt
Do: Werk Frankfurt
Fr: ICE 812
Sa: Reserve Köln
So: ICE 827
Fahrzeug 6:
Mo: ICE 815
Di: Reserve Frankfurt
Mi: Werk Frankfurt
Do: ICE 812
Fr: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Sa: Reserve Dortmund
So: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Fahrzeug 7:
Mo: Reserve Frankfurt
Di: Werk Frankfurt
Mi: ICE 812
Do: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Fr: Reserve Dortmund
Sa: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
So: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Fahrzeug 8:
Mo: Werk Frankfurt
Di: ICE 812
Mi: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Do: Reserve Dortmund
Fr: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Sa: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
So: Reserve Dortmund
Damit es dann wieder passt, fährt Sonntag auf Montag ein Leerzug (LPFT-W 78294) von Dortmund nach Köln fahren, wo der entsprechende Triebzug dann als ICE 711 in Umlauftag 2 startet.
Zugnummer mit Uhrzeit und Laufweg:
ICE 513 - Münster(Westf)Hbf ab 06:01 Uhr - München Hbf ------ an 12:27 Uhr
Dortmund (06:38)-Essen (07:00)-Köln(07:55)-Frankfurt/Flughafen (08:53)-Mannheim (09:31)-Stuttgart (10:12)-Ulm-Augsburg
Anmerkung zum ICE 513
Der ICE 513 fährt ab 15.06.2014 ab Münster und nicht ab Hamm dardurch fällt der ICE 1013 weg, Fahrgäste die ab Hamm fahren wollen müssen mit RE 10002 fahren
ICE 516 - München Hbf ------ ab 13:28 Uhr - Dortmund Hbf ----- an 19:21 Uhr
Augsburg(14:03)-Ulm(14:51)-Stuttgart(15:51)-Mannheim(16:36)-Frankfurt/Flughafen(17:09)-Köln(18:10)-Essen
ICE 711 - Köln Hbf --------- ab 06:11 Uhr - Stuttgart Hbf ---- an 09:28 Uhr
Siegburg/Bonn (06:26)-Wiesbaden (07:32)-Mainz (07:46)-Mannheim (08:26)-Heidelberg (08:38)
ICE 712 - Stuttgart Hbf ---- ab 14:34 Uhr - Köln Hbf --------- an 18:01 Uhr
Heidelberg (15:18)-Mannheim (15:33)-Mainz (16:17)-Wiesbaden (16:45)-Limburg Süd (17:07)
ICE 606 - Köln Hbf --------- ab 19:13 Uhr - Dortmund Hbf ----- an 20:21 Uhr
ICE 810 - Frankfurt(Main)Hbf ab 20:16 Uhr - Köln Hbf --------- an 21:43 Uhr
ICE 812 - Frankfurt(Main)Hbf ab 18:16 Uhr - Köln Hbf --------- an 19:56 Uhr
ICE 815 - Dortmund Hbf ----- ab 06:52 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 09:41 Uhr
ICE 816 - Frankfurt(Main)Hbf ab 15:17 Uhr - Köln Hbf --------- an 16:39 Uhr
ICE 817 - Köln Hbf --------- ab 14:20 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 15:41 Uhr
ICE 819 - Köln Hbf --------- ab 18:19 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 19:41 Uhr
ICE 827 - Köln Hbf --------- ab 03:14 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 04:48 Uhr
fährt nicht nach München über Würzburg, nur bis Frankfurt (M) Hbf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo praat Mr_Klaasje ook op Facebook, af en toe
Hahaha, de mafklapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geleen Oostquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zal best een zootje gegeven hebben dan jaStonden er geen mensen op het perron? Welk perron sowieso?
quote:Ik zei 'ja' op de vraag of ik aan een onderzoek mee wilde doen van NSinternational, voorheen NS Internationaal. De website van NSInternational (het is trouwens wel een enorme vooruitgang dat ze nu NSinternational heten en niet langer NSinternationaal) is verschrikkelijk. Lelijk, onhandig en onbetrouwbaar. Bovendien ben je meer geld kwijt als je bij NSInternational boekt dan bijvoorbeeld bij Eurostar.com. Ik wilde dus aan het onderzoek meedoen om ze te wijzen hoe slecht de website is. Maar het onderzoek liet geen mogelijkheid open om (opbouwende) kritiek te spuien. Hieronder een van de vragen:
Welke van onderstaande aspecten vindt u goed passen bij NS International?
Meerdere antwoorden mogelijk
Verbindend
Succesvol
Bescheiden
Vernieuwend
Zorgeloos
Milieuvriendelijk
Open-minded
Sympathiek
Vrijheid
Vooruitstrevend
Comfortabel
Sprankelend
Gemak
Ambitieus
Sociaal
Uitnodigend
Modern
Jong van geest
Snelheid
Toonaangevend
Extravert
Toegankelijk
Opwindend
Slim
Geen van bovenstaande
En als je dan 'geen van bovenstaande' aan vinkt ben je klaar met het onderzoek. Zo wordt het nooit wat met NSInternational en kunnen ze beter weer NSInternationaal gaan heten.
Nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zomaar een Facebook post van Paul Hanen, aka Bert, aka Dominee Gremdaat, aka Margreet Dolman
[..]
Hij is ook bekend als Bert (van Ernie).quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heiden! Kent u die uitdrukking?
EN GEEN BARRIJTUIG WAAROM WAAROM WAAROMquote:
Die trein is natuurlijk zo flitsend snel dat je braadworst net klaar is op het moment dat je op bestemming bentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN GEEN BARRIJTUIG WAAROM WAAROM WAAROM
Ben maar gewoon blij als je "een braadworst alstublieft" hebt kunnen uitspreken voordat die hele trein in een miljard splinters door de Brabantse kempen ligt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die trein is natuurlijk zo flitsend snel dat je braadworst net klaar is op het moment dat je op bestemming bent
Inderdaad hoogst zorgelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Nou ja, het is maar vanuit wiens belang je het bekijkt. Vanuit rollend personeel bezien is het ideaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Oftewel C.L.I.T.T. en ik ga echt iedere keer stuk als ik het krantenartikel leesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De RATP is inmiddels zn eerste tramlijn in de Verenigde Staten gestart
Tucson Sun Link takes to the streets
Jij bent opgevoed door wolven in een bos hier ver vandaan?quote:
Je abonnement stopt automatisch. Je moet dus iedere maand opnieuw het hele bestelproces doorlopen op de website en daarna naar de automaat om het op te halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met zo'n TrajectVrijMaand? Wordt dat stilzwijgend verlengd? of moet ik iedere maand alsnog naar een automaat of zo?
Doe normaal, pauper.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:45 schreef icloud het volgende:
die ratten zijn er nog steeds niet in geslaagd om het spoor te fixen. stelletje kloothomels.
Kun jij ook normaal doen eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:45 schreef icloud het volgende:
die ratten zijn er nog steeds niet in geslaagd om het spoor te fixen. stelletje kloothomels.
Ik heb betaald voor iets dan wil ik het ook gewoon krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal doen eigenlijk?
Dat kun je nog steeds wel laten blijken in een iets andere bewoording.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor iets dan wil ik het ook gewoon krijgen.
Prognose was 20 uur dus ze zijn ver over tijd klaar
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 10:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds wel laten blijken in een iets andere bewoording.
Nee kom op, serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Je abonnement stopt automatisch. Je moet dus iedere maand opnieuw het hele bestelproces doorlopen op de website en daarna naar de automaat om het op te halen.
Geen idee, maar ik blijf van mening dat de OV Chipkaart verwoest moet worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met zo'n TrajectVrijMaand? Wordt dat stilzwijgend verlengd? of moet ik iedere maand alsnog naar een automaat of zo?
Hoerende kutzooi. Van "Elke maand langs de automaat" naar "Elke maand een kwartier klikken EN langs de automaat." Makkelijker voor de reiziger ja jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:31 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Ja, zie bijvoorbeeld dit topic op het forum van NS.
Volstrekt logisch dan moet je maar een jaar abbo aanschaffen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerende kutzooi. Van "Elke maand langs de automaat" naar "Elke maand een kwartier klikken EN langs de automaat." Makkelijker voor de reiziger ja ja
Het is een maandabonnement, dus je moet het iedere maand opnieuw aanschaffen.quote:
Why?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik blijf van mening dat de OV Chipkaart verwoest moet worden.
twitter:NS_online twitterde op woensdag 30-07-2014 om 10:11:16Update: Sittard-Heerlen: de herstelwerkzaamheden zijn klaar maar er ligt nu een boom op het spoor. http://t.co/axyyfHsO3W #StdHrl reageer retweet
Overwegboom of een andere?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:48 schreef James1988 het volgende:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 30-07-2014 om 10:11:16Update: Sittard-Heerlen: de herstelwerkzaamheden zijn klaar maar er ligt nu een boom op het spoor. http://t.co/axyyfHsO3W #StdHrl reageer retweet
Dat zou logisch zijn geweest als hetzelfde idee ook opging voor jaarabonnementen. Die worden nou juist wel automatisch verlengd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een maandabonnement, dus je moet het iedere maand opnieuw aanschaffen.
ja alsof ik over een jaar nog steeds datzelfde traject reisquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Volstrekt logisch dan moet je maar een jaar abbo aanschaffen.
Nog nooit meegemaakt. Als er twee van Zwolle naar Emmen rijden is in de voorste vaak ook nog voldoende plaats.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef Duvel het volgende:
Rijden er wel eens drie gekoppelde GTW's op Zwolle - Emmen?
Dat was altijd al zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn geweest als hetzelfde idee ook opging voor jaarabonnementen. Die worden nou juist wel automatisch verlengd.
Maar ik zie wel een machtiging staan om elke maand het maandbedrag van m'n rekening af te halen.. ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Je abonnement stopt automatisch. Je moet dus iedere maand opnieuw het hele bestelproces doorlopen op de website en daarna naar de automaat om het op te halen.
jij denkt dat ze die boom zelf neergelegd hebben? misschien moet je gewoon ff lekker oprotten naar ONZ met dat geanker van jequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:13 schreef icloud het volgende:
De herstelwerkzaamheden zijn klaar maar nu ligt er zo genaamd een boom op het spoor, en dan mag ik niet zeggen dat het sukkels zijn.
Ik zie het als een smoesquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij denkt dat ze die boom zelf neergelegd hebben? misschien moet je gewoon ff lekker oprotten naar ONZ met dat geanker van je
'Zegguh Sjaak wij zijn wel iets te snel klaar met het herstel, dump jij die boom even op het spoor?'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:13 schreef icloud het volgende:
De herstelwerkzaamheden zijn klaar maar nu ligt er zo genaamd een boom op het spoor, en dan mag ik niet zeggen dat het sukkels zijn.
Als ik dit geloof, betekend dat dat ik te lang in bnw heb gezeten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
'Zegguh Sjaak wij zijn wel iets te snel klaar met het herstel, dump jij die boom even op het spoor?'?
Wie zegt dat ze al klaar zijn? Ik hoorde op l1 dat ze het zeer moeilijk vonden om de vrachtwaggel weg te krijgen, waarschijnlijk zagen in 7 stukken was het antwoordquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
'Zegguh Sjaak wij zijn wel iets te snel klaar met het herstel, dump jij die boom even op het spoor?'?
Ik zeg al jaren dat we limburg moeten ruilen voor het stuk belgie t/m antwerpen. Alleen maar voordelen, niet in de laatste plaats dat volk dat daar is gaan wonen om buitenlands belastingplichtig te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
nouja als het een conspiracy is om zuid-limburg te isoleren van de rest van nederland zeg ik zaag nog een paar bomen om....
Waarom zou je er dan opeens een boom van maken? Vaak zat zo dat de oplostijd meerdere keren opgeschoven word.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze al klaar zijn? Ik hoorde op l1 dat ze het zeer moeilijk vonden om de vrachtwaggel weg te krijgen, waarschijnlijk zagen in 7 stukken was het antwoord
Wat hadden ze anders moeten doen, zonder controleren weer een trein laten rijden die vervolgens op een boom zou zijn geknald?quote:De herstelwerkzaamheden aan het spoor bij station Geleen-Oost zijn klaar, maar toch gaan de treinen tussen Heerlen en Sittard nog niet rijden.
Bij het controleren van het traject bleek bij Nuth een boom tegen de bovenleiding te zijn gevallen. Of er schade is aan de bovenleiding, is nog niet bekend.
Medewerkers van ProRail zijn wel al ter plaatse om de boom op te ruimen. Hoe lang het nog duurt totdat er weer treinen rijden tussen Heerlen en Sittard, kan ProRail niet zeggen.
Vanwege dezelfde redenen waarom er tegenwoordig word omgeroepen dat de trein over enkele minuten komt ipv de trein heeft x minuten vertraging.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan opeens een boom van maken? Vaak zat zo dat de oplostijd meerdere keren opgeschoven word.
OK, thanks!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Als er twee van Zwolle naar Emmen rijden is in de voorste vaak ook nog voldoende plaats.
Arriva is altijd wel vrij laat met het inzetten van een 2e stel. Vermoed dan ook niet dat ze snel een 3e inzetten
En daaruit concludeer jij dat ze nog niet klaar zijn? Waarschijnlijk was het de bedoeling om die zooi later een keer op te ruimen, maar doen ze dat maar meteen nu er toch nog geen treinen rijden vanwege die boom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:29 schreef icloud het volgende:
Trouwens ik heb net met eigen ogen gezien dat er nog steeds rommel op het spoor ligt, dat ze nog steeds de steentjes aan het opruimen zijn, en dat mannetjes werken aan het perron.
Jij ziet de situatie niet, zoals het er nu bijligt kan er geen enkele trein langsquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
En daaruit concludeer jij dat ze nog niet klaar zijn? Waarschijnlijk was het de bedoeling om die zooi later een keer op te ruimen, maar doen ze dat maar meteen nu er toch nog geen treinen rijden vanwege die boom.
Ja hallo....quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus blijf ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Duvel het volgende:
Overigens blijf ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
En ik zeg het 1 keer en moet gelijk verantwoording afleggen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:23 schreef Duvel het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
Dat is gewoon een DDR-dubbeldekker uit de jaren 50, maar dan overgeverfd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
de meest mislukte modeltrein ooit. DDAR zou dit moeten voorstellen
dat men dit serieus in de markt wilt zetten..... tjeee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
de meest mislukte modeltrein ooit. DDAR zou dit moeten voorstellen
dat men dit serieus in de markt wilt zetten..... tjeee
[ afbeelding ]
Welkom. Je post was helemaal ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef ikejo het volgende:
Hallo allemaal. Na honderden topics te hebben meegelezen nu maar eens geregistreerd.
Welkom hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef ikejo het volgende:
Hallo allemaal. Na honderden topics te hebben meegelezen nu maar eens geregistreerd.
Ach, is maar één letter verschil met DDAR...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is gewoon een DDR-dubbeldekker uit de jaren 50, maar dan overgeverfd.
Is dit niet gewoon een knutselwerkje van een hobbyist?quote:Daarmee maken ze zich iets te gemakkelijk er vanaf.
Ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:27 schreef ReisT het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)we-blokkade-bij-nuth
[..]
Wat hadden ze anders moeten doen, zonder controleren weer een trein laten rijden die vervolgens op een boom zou zijn geknald?
Zeikerd. Koop een fiets, en ga lekker fietsen. Ofzo. Dan heb je tenminste niks op de NS te zeiken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij ziet de situatie niet, zoals het er nu bijligt kan er geen enkele trein langs
Jaaa,die heb ik ook! Met kartonnen balg!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
de meest mislukte modeltrein ooit. DDAR zou dit moeten voorstellen
dat men dit serieus in de markt wilt zetten..... tjeee
[ afbeelding ]
Het origineel:quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jaaa,die heb ik ook! Met kartonnen balg!
Ja, dat moet je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja hallo....
[..]
[..]
[..]
En ik zeg het 1 keer en moet gelijk verantwoording afleggen?
Mag ik dat ook vinden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat moet je.
Maar ik sluit me bij je aan: ik blijf van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
Dat werkte met mijn VDU niet bij Arrivaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
....zoals dat je goedkoper uit bent door pas uit te checken vlak voordat je aan je terugreis begint. je maakt dan slechts 1 reis, er zal eenmalig instaptarief worden berekend. bij het opnieuw inchecken komt op de display "overstap ok".
Dat zou volgens mij bij de kaartautomaat moeten kunnen. Zeker omdat het maar voor een dag isquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef dennistd het volgende:
- Ik heb een 1e klas Weekend Vrij
- Binnenkort wil ik een keer buiten het weekend reizen
- Ik wil dan 2e klas reizen, want dat is goedkoper
- Hoe maak ik mijn OV-chipkaart duidelijk dat ik 2e klas met korting wil reizen?
Je kan voor één dag een klassewissel ophalen bij de automaat bij ROS, kost niks, maar je checkt gewoon in op 2e klas Reizen op Saldo (Korting/Vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken)quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef dennistd het volgende:
- Ik heb een 1e klas Weekend Vrij
- Binnenkort wil ik een keer buiten het weekend reizen
- Ik wil dan 2e klas reizen, want dat is goedkoper
- Hoe maak ik mijn OV-chipkaart duidelijk dat ik 2e klas met korting wil reizen?
Ja, de proef van 3 maanden met 5 pinautomaten is geslaagd, en heeft de Railcatering per 1-7-2014 15 pinautomaten tot hun beschikking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de koffie-rugzakken kun je tegenwoordig ook pinnen hoor ik net. Zoeen hipte
Is het zo makkelijk? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Je kan voor één dag een klassewissel ophalen bij de automaat bij ROS, kost niks, maar je checkt gewoon in op 2e klas Reizen op Saldo (Korting/Vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken)
Een kwartier klikken? Aanstellerquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerende kutzooi. Van "Elke maand langs de automaat" naar "Elke maand een kwartier klikken EN langs de automaat." Makkelijker voor de reiziger ja ja
Moet dat niet voor elke check-in opnieuw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Je kan voor één dag een klassewissel ophalen bij de automaat bij ROS, kost niks, maar je checkt gewoon in op 2e klas Reizen op Saldo (Korting/Vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken)
Dit is geen DDAR en zo is het nooit in de markt gezet. Het is gewoon B-spul net als Piko vroeger en werd goedkoop aangeboden voor mensen met een kleine beurs. Modelbouw gaat niet altijd om het zo gedetailleerd mogelijk nabouwen van meuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
de meest mislukte modeltrein ooit. DDAR zou dit moeten voorstellen
dat men dit serieus in de markt wilt zetten..... tjeee
[ afbeelding ]
twee keer even lang dus minstens. Het is een verslechtering en ik heb er niet om gevraagdquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een kwartier klikken? AanstellerHet duurt even lang als een maandtrajectkaart op een automaat kopen kostte
Nee, het is voor één dag. Als je halverwege weer wilt wisselen naar 1e klas, moet je opnieuw langs de automaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet dat niet voor elke check-in opnieuw?
Zo nee, waarom kan dat bij de meereiskorting dan niet?
ik moet eerst op die website van alles doen en daarna alsnog naar de automaat. Dat snap je wel toch?quote:
Ik las langS niet lang. Mja, twee keer dingen doen. Einde van de wereld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet eerst op die website van alles doen en daarna alsnog naar de automaat. Dat snap je wel toch?
Handig om te weten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
....zoals dat je goedkoper uit bent door pas uit te checken vlak voordat je aan je terugreis begint. je maakt dan slechts 1 reis, er zal eenmalig instaptarief worden berekend. bij het opnieuw inchecken komt op de display "overstap ok".
Vorige week in de trein - contactloos - gepind, later zag ik op mijn bankrekening dat het was afgeschreven door Julia's.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, de proef van 3 maanden met 5 pinautomaten is geslaagd, en heeft de Railcatering per 1-7-2014 15 pinautomaten tot hun beschikking.
Mits je binnen 6 uur natuurlijk weer terug op het station bent. anders ben je 20 euro kwijt...quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:06 schreef Sandrvich het volgende:
Lees zojuist weer verschillende meldingen over corruptie bij treinconducteurs van de Hongaarse spoorwegen, dat InterRailers ¤20 of zelfs ¤50 moeten betalen 'omdat het woonadres niet ingevuld is in het travel report', of 'omdat je 2 stuks bagage mee hebt', etc. Houdt het dan nooit op? Shame on youMÁV!
[..]
Handig om te weten.
Lijkt de Fyra wel!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
En als ik chagrijnig over kom dan is het omdat de bar in de Pimpel dicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |