abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:06:50 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142845741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat betekend dat ik dubbel betaal.
Reis je met een wegwerpkaartje of een NS-abonnement dan?
pi_142845830
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef James1988 het volgende:

[..]

Reis je met een wegwerpkaartje of een NS-abonnement dan?
Een wegwerpkaart, maar ik heb nu een kaartje anna paulowa-spaubeek, als ik dan ook een kaartje sitard-spaubeek moet kopen met de bus dan ben ik genaaid.
  Redactie Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 13:10:47 #103
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_142845891
Je hebt vast ook wel 30 minuten vertraging dus krijg je de helft (enkele reis) of een kwart (retour) terug.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_142845940
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:10 schreef dennistd het volgende:
Je hebt vast ook wel 30 minuten vertraging dus krijg je de helft (enkele reis) of een kwart (retour) terug.
Klopt maar dat is alleen als ik het reisadvies volg en die is fors langer.

Ns is trouwens zo lief om bussen te fixen vanaf heerlen en niet vanaf sittard, tenminsten als die dingen vandaag nog komen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:16:46 #105
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_142846067
Als je het omreisadvies opvolgt, hoef je daar niet apart een kaartje (sic) voor te kopen. Of snap ik het probleem nu niet?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_142846181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als je het omreisadvies opvolgt, hoef je daar niet apart een kaartje (sic) voor te kopen. Of snap ik het probleem nu niet?
Als ik het omroepadvies volg(geen extra kosten, eventueel geld terug), word ik naar maastricht gestuurd, dan naar heerlen en vandaar hopen dat ns al bussen heeft geregeld, om de stopstations aan te doen, spaubeek mijn eindbestemming ligt op een paar kilometer van sittard waar ik zo dadelijk aan kom.Minimale vertraging anderhalf tot twee uur.

Neem ik de bus(extra kaartje, extra kosten) dan ben ik in 42 minuten thuis maar dan heb ik geen recht op geld terug en moet ik zelf mijn kaartje aftikken.


Zie daar mijn Dillema
pi_142846253
Wat een gezeur :') tik gewoon die paar euro af voor dat buskaartje en bespaar jezelf de ergernis :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:41:41 #108
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142846779
En bewaar dat kaartje en stuur het op naar NS met een begeleidend briefje: "Door die vrachtwagen heb ik besloten mijn reis in Sittard af te breken. Graag het gedeelte Sittard - Maastricht retour op bankrekening NL49ABNA0xDEADBEEF, ok? kusjes"

Speaking of which: even met NS contact opgenomen via Twitter en ze gaan me ook die 2-1 toeslag restitueren. Wel slechts de helft om één of andere vage reden -O-
pi_142850508
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Het punt is, dat weerkundigen/klimaatkundigen verwachten dat dit soort weer (zeer hevige regenval en onweer) in de nabije toekomst veel vaker gaat voorkomen. Daar moeten we ons als land op voorbereiden. Dus ook het OV.

Niet nu meteen alle stations rigoureus verbouwen (onbetaalbaar), maar wel waar mogelijk wat foutjes rechtzetten en nieuw te bouwen stations beter ontwerpen qua stortregens. Een station als Schothorst zou nooit meer gebouwd moeten worden, bijvoorbeeld.

En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
Zijn dat dezelfde mensen die zeker wisten dat afgelopen winter een van de strengste ooit zou worden? Op zo'n korte termijn (10-20 jaar) is er niets nuttigs over te zeggen over of het wel of niet vaker voorkomt..
pi_142850520
En ohja, groetjes uit Frankfurt! :W
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:43:00 #111
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_142850763
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:35 schreef b2py het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde mensen die zeker wisten dat afgelopen winter een van de strengste ooit zou worden? Op zo'n korte termijn (10-20 jaar) is er niets nuttigs over te zeggen over of het wel of niet vaker voorkomt..
Nee, dat was Piet Paulusma. Die zit er wel vaker naast.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:17:26 #112
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_142851796
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 06:27 schreef Toekito het volgende:
oh volgende week werkzaamheden dord- r'dam. Jottem! Ik verheug me nu al op de bus ipv de trein :+
Zaterdag 2 + Zondag 3 Augustus: 2 ipv 11 treinen per uur per richting
* Enkel de IC's Vlissingen - Amsterdam - Lelystad vv rijden, maar ;
Deze IC's stoppen extra te Rotterdam Lombardijen. Reizigers voor Rotterdam Zuid kunnen in Rotterdam Lombardijen (en NIET te Rotterdam Blaak) op de NS-bus overstappen naar Rotterdam Zuid.
Ook ICdirect rijdt niet tussen Rotterdam - Breda vv. De trein rijdt met 2 lokken in pendeldienst Amsterdam - Rotterdam vv. Thalys rijdt wél.

Vanwege het enkelspoor rijden dit weekend zal de IC Lelystad - Amsterdam - Rotterdam - Vlissingen extra lang in Rotterdam staan: x.08 tot x.22 en x.38 tot x.52, want het is wachten op de trein uit de richting Dordrecht. In Dordrecht staat de trein richting Vlissingen een kwartier, zodat deze trein in het rijpad van een halfuur later terechtkomt: x.12 tot x.27 en x.42 tot x.57.

Meer rijdt er niet door de Willemspoorttunnel.

Maandag 4 + dinsdag 5 augustus rijden er 6 ipv 11 treinen per uur. Dan zijn er 2 sporen beschikbaar, en is de ICdirect Rotterdam - Breda opgeheven, Benelux opgeheven Den Haag - Roosendaal, IC Den Haag - Venlo opgeheven Den Haag - Dordrecht en rijden er 2 ipv 4 sprinters per uur tussen Rotterdam en Dordrecht.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:23:13 #113
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142851989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:17 schreef greavy het volgende:
Maandag 4 + dinsdag 5 augustus rijden er 6 ipv 11 treinen per uur.
Ik mag hopen dat de resterende treinen dan op oorlogssterkte rijden.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:28:58 #114
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_142852206
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:23 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat de resterende treinen dan op oorlogssterkte rijden.
De planning is IC Vlissingen - Amsterdam - Lelystad tussen Roosendaal - Lelystad met IRM12. Dat betekent echter dat er elders in het land IRM6 weggesnoept zal worden en vervangen door viertjes. Planning is dat een aantal treinen tussen Amsterdam-Maastricht ed met IRM8 ipv IRM6 gaat rijden, net als Den Haag - Schiphol - Groningen met IRM4 of IRM8 ipv IRM6.

Ma+di rijdt IC Dordrecht - Amsterdam met IRM8 of IRM10. Sprinters in de spits verlengd naar SGM8/9 of SLT10. Weekend is SGM6 gepland op beide trajecten (Roosendaal/Breda - Rotterdam Lombardijen en Rotterdam Centraal - Den Haag Centraal).

[ Bericht 3% gewijzigd door greavy op 29-07-2014 16:44:36 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:30:44 #115
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_142852278
De 1900 IC (Den Haag -) Dordrecht - Venlo rijdt die 4 dagen met ICM10 of DDZ8 of DDZ10, en zal een kering van 6 minuten beslaan in Dordrecht. x.28/58 aankomst (ipv x.26/56) spoor 3, x.04/x.34 vertrek.

Nu nog afwachten wat de bijsturing dit weekend er van gaat bakken :')
Gelukkig hoef ik daar niet langs, want heul het weekend gebruik ik de auto of de tram in Keulen.
pi_142852678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:28 schreef greavy het volgende:
Sprinters in de spits verlengd naar SGM8
zal wel SGM7 zijn want dan hoeven ze maar 1 HC te plannen
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:44:12 #117
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_142852698
SGM8/9 en/of SLT10 staat er gepland, maar de bijsturing kennende wordt er wel weer een bakje afgesnoept worden her en der idd.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:02:51 #118
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_142853328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zal wel SGM7 zijn want dan hoeven ze maar 1 HC te plannen
ze kunnen er toch makkelijk 2 plannen als de helft van de treinen niet rijdt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 17:37:13 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142854222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Het punt is, dat weerkundigen/klimaatkundigen verwachten dat dit soort weer (zeer hevige regenval en onweer) in de nabije toekomst veel vaker gaat voorkomen. Daar moeten we ons als land op voorbereiden. Dus ook het OV.

Niet nu meteen alle stations rigoureus verbouwen (onbetaalbaar), maar wel waar mogelijk wat foutjes rechtzetten en nieuw te bouwen stations beter ontwerpen qua stortregens. Een station als Schothorst zou nooit meer gebouwd moeten worden, bijvoorbeeld.

En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
Wat te denken van Arnhem waar de vloer in de tunnel na een regenbui altijd wat nat is
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:41:21 #120
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_142854314
Nou we zijn er uit hoor, dat hotsieknotsieknetterwissel bij Utrecht is de 1227/1253. Vanavond thuis even op Sporenplan kijken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:42:20 #121
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142854338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we zijn er uit hoor, dat hotsieknotsieknetterwissel bij Utrecht is de 1227/1253. Vanavond thuis even op Sporenplan kijken.
worden daar niet alle wissels vervangen komende tijd.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_142855009
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:02 schreef ReisT het volgende:

[..]

ze kunnen er toch makkelijk 2 plannen als de helft van de treinen niet rijdt.
of ze plannen de treinen die wel rijden in minder diensten
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:07:07 #123
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_142855011
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:35 schreef b2py het volgende:
En ohja, groetjes uit Frankfurt! :W
:W :W
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:18:46 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_142855378
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:42 schreef Toekito het volgende:

[..]

worden daar niet alle wissels vervangen komende tijd.
weggehaald vooral.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_142855587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:44:47 #126
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142856241
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:41 schreef James1988 het volgende:
Speaking of which: even met NS contact opgenomen via Twitter en ze gaan me ook die 2-1 toeslag restitueren. Wel slechts de helft om één of andere vage reden
En gevonden hoe dat zit:
Toeslag 2-1 Dal-uren (¤ 15)
30 t/m 59 minuten: 1/4 deel
60 minuten of meer: 1/2 deel

Tevens hulde voor de treindienstleider: de vertraagde IC richting Venlo (+10) mocht bij Rijswijk voorlangs de op tijd rijdende IC naar Dordrecht. :s)
pi_142856489
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
Het vervelende van blinkseminslag is dat een storing heel lang blijft voordoen, en dan voornamelijk de naweeen heel lang invloed daarop hebben.
Dat zijn de kabels die net niet geheel zijn doorgebrand en na het passeren van een x-tal treinen toch breken, etcetc.

Daarnaast schijnen er in het oosten plekken te zijn, waar de bliksem nogal veel inslaat. Heino-Raalte was een aantal jaren geleden standaard in storing als er een onweersbui langs trok. Ook Doetinchem-Winterswijk en Zutphen-Winterswijk is zo'n traject waar de bliksem veel inslaat. Voor die laatste twee schijnen er projecten te lopen.
Bij twijfel: gebruik beton.
  Redactie Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 19:01:13 #128
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_142856758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we zijn er uit hoor, dat hotsieknotsieknetterwissel bij Utrecht is de 1227/1253. Vanavond thuis even op Sporenplan kijken.
Even aan het tekenen geweest hoe volgens mij de rijwegen zijn op dit moment:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:18:32 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_142857269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:41 schreef James1988 het volgende:
En bewaar dat kaartje en stuur het op naar NS met een begeleidend briefje: "Door die vrachtwagen heb ik besloten mijn reis in Sittard af te breken. Graag het gedeelte Sittard - Maastricht retour op bankrekening NL49ABNA0xDEADBEEF, ok? kusjes"

Speaking of which: even met NS contact opgenomen via Twitter en ze gaan me ook die 2-1 toeslag restitueren. Wel slechts de helft om één of andere vage reden -O-
Ik moet ook maar eens een twitter-account aanmaken. Want op een andere manier zijn ze gewoon niet te bereiken -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:23:18 #130
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142857435
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik moet ook maar eens een twitter-account aanmaken. Want op een andere manier zijn ze gewoon niet te bereiken -O-
Voordeel van de webcare op Twitter is in ieder geval dat ze snel reageren en dingen kunnen regelen. :Y
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:30:02 #131
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_142857691
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:23 schreef James1988 het volgende:

[..]

Voordeel van de webcare op Twitter is in ieder geval dat ze snel reageren en dingen kunnen regelen. :Y
Alleen hebben ze kennelijk niet altijd gelijk. Op die link die je net plaatste staat bijvoorbeeld dat als je extra vervoerbewijzen hebt gebruikt zoals een Overgang je een papieren formulier moet gebruiken. Is dus niet mogelijk via Mijn NS zoals ze aan jou hadden aangegeven ;)

Maar ach NS heeft waarschijnlijk zo ongeveer de meest ruimte compensatieregeling van Europa, dus wat dat betreft... Vergelijk 't maar eens met de regeling van Arriva :')
pi_142857706
...Ondertussen in België:


"Juist op vakantie vernomen dat deze in België rondrijdt. Wow! #freegaza #shameOnIsrael"

Foto zonder bron afkomstig van Stationschef NMBS Info. De pagina eigenaar doet blijken dat hij NMBS werknemer is (anoniem en zal dit niet expliciet noemen). Vanuit dat opzicht vind ik zijn reactie verbazingwekkend. Alsof een conflict in het Midden-Oosten waar iedereen een mening moet over hebben, een geldig excuus vormt om een trein vol te kalken en daarmee de NMBS op te zadelen met duizenden euro's schoonmaakkosten?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 19:32:17 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142857791
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:

[..]

Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Ieder doet zijn ding en aan het eind komt men erachter dat de losse eindjes niet op elkaar aansluiten, ondanks alle waarschuwingen die al zijn gegeven
Altijd onderweg naar het avontuur
  PR/Manusje van alles dinsdag 29 juli 2014 @ 19:35:33 #134
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142857929
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

weggehaald vooral.
Maaarrrr als er dan een wisseltje kapot is, lopen niet alle treinen vertraging. Er wordt gewoon een serie geschrapt. :7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 19:36:33 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142857967
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Maaarrrr als er dan een wisseltje kapot is, lopen niet alle treinen vertraging. Er wordt gewoon een serie geschrapt. :7
de treinen staan in de file achter elkaar te wachten totdat ze er weer langs kunnen. Gebeurt bij de metro ook :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  PR/Manusje van alles dinsdag 29 juli 2014 @ 19:37:21 #136
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142857995
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de treinen staan in de file achter elkaar te wachten totdat ze er weer langs kunnen. Gebeurt bij de metro ook :P
Et voila: spoorboekloos rijden. _O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:37:34 #137
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_142858002
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de treinen staan in de file achter elkaar te wachten totdat ze er weer langs kunnen. Gebeurt bij de metro ook :P
Daarover gesproken, is de invoering van corridorrijden geen onderdeel van de invoering van spoorboekloos rijden?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 19:43:50 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142858217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:37 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Daarover gesproken, is de invoering van corridorrijden geen onderdeel van de invoering van spoorboekloos rijden?
ja, maar dan moet het pretpakket natuurlijk wel voor een deel verdwijnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:46:26 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_142858302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:23 schreef James1988 het volgende:

[..]

Voordeel van de webcare op Twitter is in ieder geval dat ze snel reageren en dingen kunnen regelen. :Y
Ik mag het hopen. Dit soort gekut kan mijn database niet mee omgaan.

Naah weet je, voor die paar euro. Laat maar zitten.

Misschien kan James eens vragen waarom er tegenwoordig niet meer het volledige bedrag uitgekeerd wordt waar je recht op hebt volgens de voorwaarden :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Dr_Flash op 29-07-2014 19:54:31 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:13:01 #140
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_142859327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:44 schreef James1988 het volgende:

[..]

En gevonden hoe dat zit:
Toeslag 2-1 Dal-uren (¤ 15)
30 t/m 59 minuten: 1/4 deel
60 minuten of meer: 1/2 deel

Tevens hulde voor de treindienstleider: de vertraagde IC richting Venlo (+10) mocht bij Rijswijk voorlangs de op tijd rijdende IC naar Dordrecht. :s)
Helaas gaat de trdl daar niet over.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:20:06 #141
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142859634
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Helaas gaat de trdl daar niet over.
Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:25:39 #142
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_142859878
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Zo'n winkelwagenmuntje van de Jumbo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:27:05 #143
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_142859954
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Of Schrödingers kat.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:27:19 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_142859967
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zo'n winkelwagenmuntje van de Jumbo.
:D
  Redactie Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:31:36 #145
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_142860147
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Meestal zal Ari zal wel bepalen...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:34:24 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_142860260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:31 schreef dennistd het volgende:

[..]

Meestal zal Ari zal wel bepalen...
Dat is die sukkel die met Eva neukt zeker :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:35:28 #147
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_142860294
Nieuw boek: Ari en Eva - De teloorgang van het Nederlandse spoor
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:36:06 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142860317
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is die sukkel die met Eva neukt zeker :N
Ze zijn van hetzelfde niveau. Je zou toch moeten mogen verwachten dat ze een veel betere variant kunnen ontwikkelen. Eentje die ook rekening houdt met de treinenloop 50 of meer kilometers verderop?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:36:21 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142860325
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef dennistd het volgende:
Nieuw boek: Ari en Eva - De teloorgang van het Nederlandse spoor
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_142860981
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Als de nsr bijsturing oplet, dan zullen zij de post bellen om de IC Venlo voor te laten gaan (om die zijn vertraging te beperken). Let die toevallig even niet op, dan zal ARI de IC Dordrecht eerst laten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')