Geen idee, maar ik blijf van mening dat de OV Chipkaart verwoest moet worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met zo'n TrajectVrijMaand? Wordt dat stilzwijgend verlengd? of moet ik iedere maand alsnog naar een automaat of zo?
Hoerende kutzooi. Van "Elke maand langs de automaat" naar "Elke maand een kwartier klikken EN langs de automaat." Makkelijker voor de reiziger ja jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:31 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Ja, zie bijvoorbeeld dit topic op het forum van NS.
Volstrekt logisch dan moet je maar een jaar abbo aanschaffen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerende kutzooi. Van "Elke maand langs de automaat" naar "Elke maand een kwartier klikken EN langs de automaat." Makkelijker voor de reiziger ja ja
Het is een maandabonnement, dus je moet het iedere maand opnieuw aanschaffen.quote:
Why?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik blijf van mening dat de OV Chipkaart verwoest moet worden.
twitter:NS_online twitterde op woensdag 30-07-2014 om 10:11:16Update: Sittard-Heerlen: de herstelwerkzaamheden zijn klaar maar er ligt nu een boom op het spoor. http://t.co/axyyfHsO3W #StdHrl reageer retweet
Overwegboom of een andere?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:48 schreef James1988 het volgende:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 30-07-2014 om 10:11:16Update: Sittard-Heerlen: de herstelwerkzaamheden zijn klaar maar er ligt nu een boom op het spoor. http://t.co/axyyfHsO3W #StdHrl reageer retweet
Dat zou logisch zijn geweest als hetzelfde idee ook opging voor jaarabonnementen. Die worden nou juist wel automatisch verlengd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een maandabonnement, dus je moet het iedere maand opnieuw aanschaffen.
ja alsof ik over een jaar nog steeds datzelfde traject reisquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Volstrekt logisch dan moet je maar een jaar abbo aanschaffen.
Nog nooit meegemaakt. Als er twee van Zwolle naar Emmen rijden is in de voorste vaak ook nog voldoende plaats.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef Duvel het volgende:
Rijden er wel eens drie gekoppelde GTW's op Zwolle - Emmen?
Dat was altijd al zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn geweest als hetzelfde idee ook opging voor jaarabonnementen. Die worden nou juist wel automatisch verlengd.
Maar ik zie wel een machtiging staan om elke maand het maandbedrag van m'n rekening af te halen.. ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Je abonnement stopt automatisch. Je moet dus iedere maand opnieuw het hele bestelproces doorlopen op de website en daarna naar de automaat om het op te halen.
jij denkt dat ze die boom zelf neergelegd hebben? misschien moet je gewoon ff lekker oprotten naar ONZ met dat geanker van jequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:13 schreef icloud het volgende:
De herstelwerkzaamheden zijn klaar maar nu ligt er zo genaamd een boom op het spoor, en dan mag ik niet zeggen dat het sukkels zijn.
Ik zie het als een smoesquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij denkt dat ze die boom zelf neergelegd hebben? misschien moet je gewoon ff lekker oprotten naar ONZ met dat geanker van je
'Zegguh Sjaak wij zijn wel iets te snel klaar met het herstel, dump jij die boom even op het spoor?'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:13 schreef icloud het volgende:
De herstelwerkzaamheden zijn klaar maar nu ligt er zo genaamd een boom op het spoor, en dan mag ik niet zeggen dat het sukkels zijn.
Als ik dit geloof, betekend dat dat ik te lang in bnw heb gezeten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
'Zegguh Sjaak wij zijn wel iets te snel klaar met het herstel, dump jij die boom even op het spoor?'?
Wie zegt dat ze al klaar zijn? Ik hoorde op l1 dat ze het zeer moeilijk vonden om de vrachtwaggel weg te krijgen, waarschijnlijk zagen in 7 stukken was het antwoordquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
'Zegguh Sjaak wij zijn wel iets te snel klaar met het herstel, dump jij die boom even op het spoor?'?
Ik zeg al jaren dat we limburg moeten ruilen voor het stuk belgie t/m antwerpen. Alleen maar voordelen, niet in de laatste plaats dat volk dat daar is gaan wonen om buitenlands belastingplichtig te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
nouja als het een conspiracy is om zuid-limburg te isoleren van de rest van nederland zeg ik zaag nog een paar bomen om....
Waarom zou je er dan opeens een boom van maken? Vaak zat zo dat de oplostijd meerdere keren opgeschoven word.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze al klaar zijn? Ik hoorde op l1 dat ze het zeer moeilijk vonden om de vrachtwaggel weg te krijgen, waarschijnlijk zagen in 7 stukken was het antwoord
Wat hadden ze anders moeten doen, zonder controleren weer een trein laten rijden die vervolgens op een boom zou zijn geknald?quote:De herstelwerkzaamheden aan het spoor bij station Geleen-Oost zijn klaar, maar toch gaan de treinen tussen Heerlen en Sittard nog niet rijden.
Bij het controleren van het traject bleek bij Nuth een boom tegen de bovenleiding te zijn gevallen. Of er schade is aan de bovenleiding, is nog niet bekend.
Medewerkers van ProRail zijn wel al ter plaatse om de boom op te ruimen. Hoe lang het nog duurt totdat er weer treinen rijden tussen Heerlen en Sittard, kan ProRail niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |