Vanwege dezelfde redenen waarom er tegenwoordig word omgeroepen dat de trein over enkele minuten komt ipv de trein heeft x minuten vertraging.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan opeens een boom van maken? Vaak zat zo dat de oplostijd meerdere keren opgeschoven word.
OK, thanks!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Als er twee van Zwolle naar Emmen rijden is in de voorste vaak ook nog voldoende plaats.
Arriva is altijd wel vrij laat met het inzetten van een 2e stel. Vermoed dan ook niet dat ze snel een 3e inzetten
En daaruit concludeer jij dat ze nog niet klaar zijn? Waarschijnlijk was het de bedoeling om die zooi later een keer op te ruimen, maar doen ze dat maar meteen nu er toch nog geen treinen rijden vanwege die boom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:29 schreef icloud het volgende:
Trouwens ik heb net met eigen ogen gezien dat er nog steeds rommel op het spoor ligt, dat ze nog steeds de steentjes aan het opruimen zijn, en dat mannetjes werken aan het perron.
Jij ziet de situatie niet, zoals het er nu bijligt kan er geen enkele trein langsquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
En daaruit concludeer jij dat ze nog niet klaar zijn? Waarschijnlijk was het de bedoeling om die zooi later een keer op te ruimen, maar doen ze dat maar meteen nu er toch nog geen treinen rijden vanwege die boom.
Ja hallo....quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus blijf ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Duvel het volgende:
Overigens blijf ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
En ik zeg het 1 keer en moet gelijk verantwoording afleggen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:23 schreef Duvel het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
Dat is gewoon een DDR-dubbeldekker uit de jaren 50, maar dan overgeverfd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
de meest mislukte modeltrein ooit. DDAR zou dit moeten voorstellen
dat men dit serieus in de markt wilt zetten..... tjeee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom. Je post was helemaal ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef ikejo het volgende:
Hallo allemaal. Na honderden topics te hebben meegelezen nu maar eens geregistreerd.
Welkom hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef ikejo het volgende:
Hallo allemaal. Na honderden topics te hebben meegelezen nu maar eens geregistreerd.
Ach, is maar één letter verschil met DDAR...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is gewoon een DDR-dubbeldekker uit de jaren 50, maar dan overgeverfd.
Is dit niet gewoon een knutselwerkje van een hobbyist?quote:Daarmee maken ze zich iets te gemakkelijk er vanaf.
Ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:27 schreef ReisT het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)we-blokkade-bij-nuth
[..]
Wat hadden ze anders moeten doen, zonder controleren weer een trein laten rijden die vervolgens op een boom zou zijn geknald?
Zeikerd. Koop een fiets, en ga lekker fietsen. Ofzo. Dan heb je tenminste niks op de NS te zeiken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij ziet de situatie niet, zoals het er nu bijligt kan er geen enkele trein langs
Jaaa,die heb ik ook! Met kartonnen balg!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Het origineel:quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jaaa,die heb ik ook! Met kartonnen balg!
Ja, dat moet je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja hallo....
[..]
[..]
[..]
En ik zeg het 1 keer en moet gelijk verantwoording afleggen?
Mag ik dat ook vinden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat moet je.
Maar ik sluit me bij je aan: ik blijf van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |