Een wegwerpkaart, maar ik heb nu een kaartje anna paulowa-spaubeek, als ik dan ook een kaartje sitard-spaubeek moet kopen met de bus dan ben ik genaaid.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Reis je met een wegwerpkaartje of een NS-abonnement dan?
Klopt maar dat is alleen als ik het reisadvies volg en die is fors langer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:10 schreef dennistd het volgende:
Je hebt vast ook wel 30 minuten vertraging dus krijg je de helft (enkele reis) of een kwart (retour) terug.
Als ik het omroepadvies volg(geen extra kosten, eventueel geld terug), word ik naar maastricht gestuurd, dan naar heerlen en vandaar hopen dat ns al bussen heeft geregeld, om de stopstations aan te doen, spaubeek mijn eindbestemming ligt op een paar kilometer van sittard waar ik zo dadelijk aan kom.Minimale vertraging anderhalf tot twee uur.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als je het omreisadvies opvolgt, hoef je daar niet apart een kaartje (sic) voor te kopen. Of snap ik het probleem nu niet?
Zijn dat dezelfde mensen die zeker wisten dat afgelopen winter een van de strengste ooit zou worden? Op zo'n korte termijn (10-20 jaar) is er niets nuttigs over te zeggen over of het wel of niet vaker voorkomt..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Het punt is, dat weerkundigen/klimaatkundigen verwachten dat dit soort weer (zeer hevige regenval en onweer) in de nabije toekomst veel vaker gaat voorkomen. Daar moeten we ons als land op voorbereiden. Dus ook het OV.
Niet nu meteen alle stations rigoureus verbouwen (onbetaalbaar), maar wel waar mogelijk wat foutjes rechtzetten en nieuw te bouwen stations beter ontwerpen qua stortregens. Een station als Schothorst zou nooit meer gebouwd moeten worden, bijvoorbeeld.
En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
Nee, dat was Piet Paulusma. Die zit er wel vaker naast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die zeker wisten dat afgelopen winter een van de strengste ooit zou worden? Op zo'n korte termijn (10-20 jaar) is er niets nuttigs over te zeggen over of het wel of niet vaker voorkomt..
Zaterdag 2 + Zondag 3 Augustus: 2 ipv 11 treinen per uur per richtingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:27 schreef Toekito het volgende:
oh volgende week werkzaamheden dord- r'dam. Jottem! Ik verheug me nu al op de bus ipv de trein
Ik mag hopen dat de resterende treinen dan op oorlogssterkte rijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:17 schreef greavy het volgende:
Maandag 4 + dinsdag 5 augustus rijden er 6 ipv 11 treinen per uur.
De planning is IC Vlissingen - Amsterdam - Lelystad tussen Roosendaal - Lelystad met IRM12. Dat betekent echter dat er elders in het land IRM6 weggesnoept zal worden en vervangen door viertjes. Planning is dat een aantal treinen tussen Amsterdam-Maastricht ed met IRM8 ipv IRM6 gaat rijden, net als Den Haag - Schiphol - Groningen met IRM4 of IRM8 ipv IRM6.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de resterende treinen dan op oorlogssterkte rijden.
ze kunnen er toch makkelijk 2 plannen als de helft van de treinen niet rijdt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zal wel SGM7 zijn want dan hoeven ze maar 1 HC te plannen
Wat te denken van Arnhem waar de vloer in de tunnel na een regenbui altijd wat nat isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Het punt is, dat weerkundigen/klimaatkundigen verwachten dat dit soort weer (zeer hevige regenval en onweer) in de nabije toekomst veel vaker gaat voorkomen. Daar moeten we ons als land op voorbereiden. Dus ook het OV.
Niet nu meteen alle stations rigoureus verbouwen (onbetaalbaar), maar wel waar mogelijk wat foutjes rechtzetten en nieuw te bouwen stations beter ontwerpen qua stortregens. Een station als Schothorst zou nooit meer gebouwd moeten worden, bijvoorbeeld.
En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
worden daar niet alle wissels vervangen komende tijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we zijn er uit hoor, dat hotsieknotsieknetterwissel bij Utrecht is de 1227/1253. Vanavond thuis even op Sporenplan kijken.
of ze plannen de treinen die wel rijden in minder dienstenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:02 schreef ReisT het volgende:
[..]
ze kunnen er toch makkelijk 2 plannen als de helft van de treinen niet rijdt.
weggehaald vooral.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
worden daar niet alle wissels vervangen komende tijd.
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
En gevonden hoe dat zit:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:41 schreef James1988 het volgende:
Speaking of which: even met NS contact opgenomen via Twitter en ze gaan me ook die 2-1 toeslag restitueren. Wel slechts de helft om één of andere vage reden
Het vervelende van blinkseminslag is dat een storing heel lang blijft voordoen, en dan voornamelijk de naweeen heel lang invloed daarop hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef DriekOplopers het volgende:
En qua blikseminslag: 100% voorkomen is geen haalbare kaart. Maar kijken of het risico op, en de gevolgen van inslag verkleind kan worden, is wel verstandig.
Even aan het tekenen geweest hoe volgens mij de rijwegen zijn op dit moment:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we zijn er uit hoor, dat hotsieknotsieknetterwissel bij Utrecht is de 1227/1253. Vanavond thuis even op Sporenplan kijken.
Ik moet ook maar eens een twitter-account aanmaken. Want op een andere manier zijn ze gewoon niet te bereikenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:41 schreef James1988 het volgende:
En bewaar dat kaartje en stuur het op naar NS met een begeleidend briefje: "Door die vrachtwagen heb ik besloten mijn reis in Sittard af te breken. Graag het gedeelte Sittard - Maastricht retour op bankrekening NL49ABNA0xDEADBEEF, ok? kusjes"
Speaking of which: even met NS contact opgenomen via Twitter en ze gaan me ook die 2-1 toeslag restitueren. Wel slechts de helft om één of andere vage reden
Voordeel van de webcare op Twitter is in ieder geval dat ze snel reageren en dingen kunnen regelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een twitter-account aanmaken. Want op een andere manier zijn ze gewoon niet te bereiken
Alleen hebben ze kennelijk niet altijd gelijk. Op die link die je net plaatste staat bijvoorbeeld dat als je extra vervoerbewijzen hebt gebruikt zoals een Overgang je een papieren formulier moet gebruiken. Is dus niet mogelijk via Mijn NS zoals ze aan jou hadden aangegevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voordeel van de webcare op Twitter is in ieder geval dat ze snel reageren en dingen kunnen regelen.
Ieder doet zijn ding en aan het eind komt men erachter dat de losse eindjes niet op elkaar aansluiten, ondanks alle waarschuwingen die al zijn gegevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Maaarrrr als er dan een wisseltje kapot is, lopen niet alle treinen vertraging. Er wordt gewoon een serie geschrapt.quote:
de treinen staan in de file achter elkaar te wachten totdat ze er weer langs kunnen. Gebeurt bij de metro ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maaarrrr als er dan een wisseltje kapot is, lopen niet alle treinen vertraging. Er wordt gewoon een serie geschrapt.
Et voila: spoorboekloos rijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de treinen staan in de file achter elkaar te wachten totdat ze er weer langs kunnen. Gebeurt bij de metro ook
Daarover gesproken, is de invoering van corridorrijden geen onderdeel van de invoering van spoorboekloos rijden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de treinen staan in de file achter elkaar te wachten totdat ze er weer langs kunnen. Gebeurt bij de metro ook
ja, maar dan moet het pretpakket natuurlijk wel voor een deel verdwijnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:37 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Daarover gesproken, is de invoering van corridorrijden geen onderdeel van de invoering van spoorboekloos rijden?
Ik mag het hopen. Dit soort gekut kan mijn database niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voordeel van de webcare op Twitter is in ieder geval dat ze snel reageren en dingen kunnen regelen.
Helaas gaat de trdl daar niet over.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
En gevonden hoe dat zit:
Toeslag 2-1 Dal-uren (¤ 15)
30 t/m 59 minuten: 1/4 deel
60 minuten of meer: 1/2 deel
Tevens hulde voor de treindienstleider: de vertraagde IC richting Venlo (+10) mocht bij Rijswijk voorlangs de op tijd rijdende IC naar Dordrecht.
Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Helaas gaat de trdl daar niet over.
Zo'n winkelwagenmuntje van de Jumbo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Of Schrödingers kat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Meestal zal Ari zal wel bepalen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Dat is die sukkel die met Eva neukt zekerquote:
Ze zijn van hetzelfde niveau. Je zou toch moeten mogen verwachten dat ze een veel betere variant kunnen ontwikkelen. Eentje die ook rekening houdt met de treinenloop 50 of meer kilometers verderop?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die sukkel die met Eva neukt zeker
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef dennistd het volgende:
Nieuw boek: Ari en Eva - De teloorgang van het Nederlandse spoor
Als de nsr bijsturing oplet, dan zullen zij de post bellen om de IC Venlo voor te laten gaan (om die zijn vertraging te beperken). Let die toevallig even niet op, dan zal ARI de IC Dordrecht eerst laten gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als er twee treinen tegelijk aankomen bij een punt zoals bij Rijswijk (einde viersporigheid), wie bepaalt er dan wie er eerst mag?
Ari en Eva en het wippende wisselquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef dennistd het volgende:
Nieuw boek: Ari en Eva - De teloorgang van het Nederlandse spoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou dat niet te maken hebben met het verlies van afgelopen jaar en de maatregelen daaromtrent? ZE zouden toch efficenter gaan werken? Is miederenneuken bij GtbV daar niet 1 ding van? dat ze nu niet zo meer makkelijk zijn met uitkeren, en dus 29 of 30 minuten wel degelijk een verschil gaat uitmaken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn echt een beetje van het padje bij NS. Ineens duurt de behandeling van GtbV twee keer zo lang als normaal, maar ook klopt er ineens niks meer van de bedragen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ari en Eva en het wippende wissel
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zal best. Maar waarom krijg ik maar 6,75 als ik recht heb op 7,86?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zou dat niet te maken hebben met het verlies van afgelopen jaar en de maatregelen daaromtrent? ZE zouden toch efficenter gaan werken? Is miederenneuken bij GtbV daar niet 1 ding van? dat ze nu niet zo meer makkelijk zijn met uitkeren, en dus 29 of 30 minuten wel degelijk een verschil gaat uitmaken?
Kan dat niks te maken hebben met hoe vroeg je intcheckt? Ik noem maar een zijstraat hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar waarom krijg ik maar 6,75 als ik recht heb op 7,86?
Iemand?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:31 schreef b2py het volgende:
Weet iemand de dienstregeling van de Velaro D voor aanstaande vrijdag tussen Frankfurt en Keulen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ari en Eva en het wippende wissel
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat smering erbij zal het heel wat soepeler verlopen, maar helaas dat kon er niet meer vanaf, dus nu doen ze het droogAltijd onderweg naar het avontuur
Onderlinge communicatie beperkt zich ook tot "Ooh! Ja! Jaa! Oeh!" en zo komen we er niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met wat smering erbij zal het heel wat soepeler verlopen, maar helaas dat kon er niet meer vanaf, dus nu doen ze het droog
Af en toe weten ze dat zelf ook niet en doen ze het beide tegelijk. Dat werkt niet echt goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onderlinge communicatie beperkt zich ook tot "Ooh! Ja! Jaa! Oeh!" en zo komen we er niet natuurlijk.
Wel benieuwd wiens tong nou aanligt trouwens
Niet "Kedeng Kedeng? oehoeeeeee!" ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onderlinge communicatie beperkt zich ook tot "Ooh! Ja! Jaa! Oeh!" en zo komen we er niet natuurlijk.
Wel benieuwd wiens tong nou aanligt trouwens
Laatste keer dat dat gebeurde zat ik er zelf bovenopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Af en toe weten ze dat zelf ook niet en doen ze het beide tegelijk. Dat werkt niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.drehscheibe-online.de/startindex2.php
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat dat gebeurde zat ik er zelf bovenop
Tegenwoordig kunnen ze op dat punt helaas alleen nog maar naar elkaar kijken. Aanliggen zit er daar niet meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Weet ik veel. Probeer hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Wat is dat eigenlijk voor een iditioteri, je maakt een site die omlopen in de naam heeft, en je mag er niet naar vragenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Ik weet wel dat je helemaal de grond ingestampt wordt als je treinenfoto net geen perfecte 45 graden zon heeft en echt om de meest futiele zaken meteen wordt geroepen HET IS EEN KUTPLAAT.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Maja, ik ga dan naar het binnenland forumquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je helemaal de grond ingestampt wordt als je treinenfoto net geen perfecte 45 graden zon heeft en echt om de meest futiele zaken meteen wordt geroepen HET IS EEN KUTPLAAT.
EDIT: Moet er wel bij zeggen dat dat om het binnenlandse forum gaat, het buitenlandforum is wel tof.
Wat moet ik vragen, ik heb daar een account geloof ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, ik ga dan naar het binnenland forum![]()
Is er trouwens iemand die het voor me wilt vragen? Mobiel is het nogal lastig..
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die sukkel die met Eva neukt zeker
of http://www.ice-treff.de/quote:
Wie weed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Wordt je daar ook gebanned als je om dienstregelingen vraagt?
Ze slopen om het slopen en omdat ze weten dat ze er mee weg zullen komen. Tuig is hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen bij het onderhoudswagenpark van de RATP
je kan ze hiermee vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:48 schreef b2py het volgende:
Oh Jezus, ik dacht dat er nog maar 1 stel in dienst was.
Bedankt iig!
Zo praat Mr_Klaasje ook op Facebook, af en toequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef bork het volgende:
Ik neem aan dat je het hebt gevonden b2by?
Fahrzeugeinsätze des Velaro D ab 15. Juni 2014
May 17, 2014 at 5:32pm
Hier findet ihr die Umläufe des Velaro D ab 15. Juni 2014, Die Fahrstrecken der jeweiligen Zügen findet ihr ganz unten.
Fahrzeug 1:
Mo: ICE 812
Di: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Mi: Reserve Dortmund
Do: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Fr: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Sa: Reserve Dortmund
So: Reserve Dortmund
Fahrzeug 2:
Mo: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Di: Reserve Dortmund
Mi: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Do: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Fr: ICE 815
Sa: Reserve Frankfurt
So: Werk Frankfurt
Fahrzeug 3:
Mo: Reserve Dortmund
Di: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Mi: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Do: ICE 815
Fr: Reserve Frankfurt
Sa: Werk Frankfurt
So: ICE 816 - ICE 819
Fahrzeug 4
Mo: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Di: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Mi: ICE 815
Do: Reserve Frankfurt
Fr: Werk Frankfurt
Sa: ICE 810 - ICE 817
So: ICE 810 - ICE 817
Fahrzeug 5:
Mo: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Di: ICE 815
Mi: Reserve Frankfurt
Do: Werk Frankfurt
Fr: ICE 812
Sa: Reserve Köln
So: ICE 827
Fahrzeug 6:
Mo: ICE 815
Di: Reserve Frankfurt
Mi: Werk Frankfurt
Do: ICE 812
Fr: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Sa: Reserve Dortmund
So: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Fahrzeug 7:
Mo: Reserve Frankfurt
Di: Werk Frankfurt
Mi: ICE 812
Do: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Fr: Reserve Dortmund
Sa: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
So: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
Fahrzeug 8:
Mo: Werk Frankfurt
Di: ICE 812
Mi: ICE 711 - ICE 712 - ICE 606
Do: Reserve Dortmund
Fr: ICE 513 - ICE 516 (1. Zugteil)
Sa: ICE 513 - ICE 516 (2. Zugteil)
So: Reserve Dortmund
Damit es dann wieder passt, fährt Sonntag auf Montag ein Leerzug (LPFT-W 78294) von Dortmund nach Köln fahren, wo der entsprechende Triebzug dann als ICE 711 in Umlauftag 2 startet.
Zugnummer mit Uhrzeit und Laufweg:
ICE 513 - Münster(Westf)Hbf ab 06:01 Uhr - München Hbf ------ an 12:27 Uhr
Dortmund (06:38)-Essen (07:00)-Köln(07:55)-Frankfurt/Flughafen (08:53)-Mannheim (09:31)-Stuttgart (10:12)-Ulm-Augsburg
Anmerkung zum ICE 513
Der ICE 513 fährt ab 15.06.2014 ab Münster und nicht ab Hamm dardurch fällt der ICE 1013 weg, Fahrgäste die ab Hamm fahren wollen müssen mit RE 10002 fahren
ICE 516 - München Hbf ------ ab 13:28 Uhr - Dortmund Hbf ----- an 19:21 Uhr
Augsburg(14:03)-Ulm(14:51)-Stuttgart(15:51)-Mannheim(16:36)-Frankfurt/Flughafen(17:09)-Köln(18:10)-Essen
ICE 711 - Köln Hbf --------- ab 06:11 Uhr - Stuttgart Hbf ---- an 09:28 Uhr
Siegburg/Bonn (06:26)-Wiesbaden (07:32)-Mainz (07:46)-Mannheim (08:26)-Heidelberg (08:38)
ICE 712 - Stuttgart Hbf ---- ab 14:34 Uhr - Köln Hbf --------- an 18:01 Uhr
Heidelberg (15:18)-Mannheim (15:33)-Mainz (16:17)-Wiesbaden (16:45)-Limburg Süd (17:07)
ICE 606 - Köln Hbf --------- ab 19:13 Uhr - Dortmund Hbf ----- an 20:21 Uhr
ICE 810 - Frankfurt(Main)Hbf ab 20:16 Uhr - Köln Hbf --------- an 21:43 Uhr
ICE 812 - Frankfurt(Main)Hbf ab 18:16 Uhr - Köln Hbf --------- an 19:56 Uhr
ICE 815 - Dortmund Hbf ----- ab 06:52 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 09:41 Uhr
ICE 816 - Frankfurt(Main)Hbf ab 15:17 Uhr - Köln Hbf --------- an 16:39 Uhr
ICE 817 - Köln Hbf --------- ab 14:20 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 15:41 Uhr
ICE 819 - Köln Hbf --------- ab 18:19 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 19:41 Uhr
ICE 827 - Köln Hbf --------- ab 03:14 Uhr - Frankfurt(Main)Hbf an 04:48 Uhr
fährt nicht nach München über Würzburg, nur bis Frankfurt (M) Hbf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo praat Mr_Klaasje ook op Facebook, af en toe
Hahaha, de mafklapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geleen Oostquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zal best een zootje gegeven hebben dan jaStonden er geen mensen op het perron? Welk perron sowieso?
quote:Ik zei 'ja' op de vraag of ik aan een onderzoek mee wilde doen van NSinternational, voorheen NS Internationaal. De website van NSInternational (het is trouwens wel een enorme vooruitgang dat ze nu NSinternational heten en niet langer NSinternationaal) is verschrikkelijk. Lelijk, onhandig en onbetrouwbaar. Bovendien ben je meer geld kwijt als je bij NSInternational boekt dan bijvoorbeeld bij Eurostar.com. Ik wilde dus aan het onderzoek meedoen om ze te wijzen hoe slecht de website is. Maar het onderzoek liet geen mogelijkheid open om (opbouwende) kritiek te spuien. Hieronder een van de vragen:
Welke van onderstaande aspecten vindt u goed passen bij NS International?
Meerdere antwoorden mogelijk
Verbindend
Succesvol
Bescheiden
Vernieuwend
Zorgeloos
Milieuvriendelijk
Open-minded
Sympathiek
Vrijheid
Vooruitstrevend
Comfortabel
Sprankelend
Gemak
Ambitieus
Sociaal
Uitnodigend
Modern
Jong van geest
Snelheid
Toonaangevend
Extravert
Toegankelijk
Opwindend
Slim
Geen van bovenstaande
En als je dan 'geen van bovenstaande' aan vinkt ben je klaar met het onderzoek. Zo wordt het nooit wat met NSInternational en kunnen ze beter weer NSInternationaal gaan heten.
Nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zomaar een Facebook post van Paul Hanen, aka Bert, aka Dominee Gremdaat, aka Margreet Dolman
[..]
Hij is ook bekend als Bert (van Ernie).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |