quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo praat Mr_Klaasje ook op Facebook, af en toe
Hahaha, de mafklapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geleen Oostquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zal best een zootje gegeven hebben dan jaStonden er geen mensen op het perron? Welk perron sowieso?
quote:Ik zei 'ja' op de vraag of ik aan een onderzoek mee wilde doen van NSinternational, voorheen NS Internationaal. De website van NSInternational (het is trouwens wel een enorme vooruitgang dat ze nu NSinternational heten en niet langer NSinternationaal) is verschrikkelijk. Lelijk, onhandig en onbetrouwbaar. Bovendien ben je meer geld kwijt als je bij NSInternational boekt dan bijvoorbeeld bij Eurostar.com. Ik wilde dus aan het onderzoek meedoen om ze te wijzen hoe slecht de website is. Maar het onderzoek liet geen mogelijkheid open om (opbouwende) kritiek te spuien. Hieronder een van de vragen:
Welke van onderstaande aspecten vindt u goed passen bij NS International?
Meerdere antwoorden mogelijk
Verbindend
Succesvol
Bescheiden
Vernieuwend
Zorgeloos
Milieuvriendelijk
Open-minded
Sympathiek
Vrijheid
Vooruitstrevend
Comfortabel
Sprankelend
Gemak
Ambitieus
Sociaal
Uitnodigend
Modern
Jong van geest
Snelheid
Toonaangevend
Extravert
Toegankelijk
Opwindend
Slim
Geen van bovenstaande
En als je dan 'geen van bovenstaande' aan vinkt ben je klaar met het onderzoek. Zo wordt het nooit wat met NSInternational en kunnen ze beter weer NSInternationaal gaan heten.
Nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zomaar een Facebook post van Paul Hanen, aka Bert, aka Dominee Gremdaat, aka Margreet Dolman
[..]
Hij is ook bekend als Bert (van Ernie).quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heiden! Kent u die uitdrukking?
EN GEEN BARRIJTUIG WAAROM WAAROM WAAROMquote:
Die trein is natuurlijk zo flitsend snel dat je braadworst net klaar is op het moment dat je op bestemming bentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN GEEN BARRIJTUIG WAAROM WAAROM WAAROM
Ben maar gewoon blij als je "een braadworst alstublieft" hebt kunnen uitspreken voordat die hele trein in een miljard splinters door de Brabantse kempen ligt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die trein is natuurlijk zo flitsend snel dat je braadworst net klaar is op het moment dat je op bestemming bent
Inderdaad hoogst zorgelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Nou ja, het is maar vanuit wiens belang je het bekijkt. Vanuit rollend personeel bezien is het ideaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Oftewel C.L.I.T.T. en ik ga echt iedere keer stuk als ik het krantenartikel leesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De RATP is inmiddels zn eerste tramlijn in de Verenigde Staten gestart
Tucson Sun Link takes to the streets
Jij bent opgevoed door wolven in een bos hier ver vandaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |