quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heiden! Kent u die uitdrukking?
EN GEEN BARRIJTUIG WAAROM WAAROM WAAROMquote:
Die trein is natuurlijk zo flitsend snel dat je braadworst net klaar is op het moment dat je op bestemming bentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN GEEN BARRIJTUIG WAAROM WAAROM WAAROM
Ben maar gewoon blij als je "een braadworst alstublieft" hebt kunnen uitspreken voordat die hele trein in een miljard splinters door de Brabantse kempen ligt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die trein is natuurlijk zo flitsend snel dat je braadworst net klaar is op het moment dat je op bestemming bent
Inderdaad hoogst zorgelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Nou ja, het is maar vanuit wiens belang je het bekijkt. Vanuit rollend personeel bezien is het ideaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Corridorrijden, wisselkaalslag, DSSU en het immer plezante entertainmentrooster voor rijdend personeel suggereert dat dat verstand minder breed verspreid is dan je zou hopen.
Oftewel C.L.I.T.T. en ik ga echt iedere keer stuk als ik het krantenartikel leesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De RATP is inmiddels zn eerste tramlijn in de Verenigde Staten gestart
Tucson Sun Link takes to the streets
Jij bent opgevoed door wolven in een bos hier ver vandaan?quote:
Je abonnement stopt automatisch. Je moet dus iedere maand opnieuw het hele bestelproces doorlopen op de website en daarna naar de automaat om het op te halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met zo'n TrajectVrijMaand? Wordt dat stilzwijgend verlengd? of moet ik iedere maand alsnog naar een automaat of zo?
Doe normaal, pauper.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:45 schreef icloud het volgende:
die ratten zijn er nog steeds niet in geslaagd om het spoor te fixen. stelletje kloothomels.
Kun jij ook normaal doen eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:45 schreef icloud het volgende:
die ratten zijn er nog steeds niet in geslaagd om het spoor te fixen. stelletje kloothomels.
Ik heb betaald voor iets dan wil ik het ook gewoon krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal doen eigenlijk?
Dat kun je nog steeds wel laten blijken in een iets andere bewoording.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor iets dan wil ik het ook gewoon krijgen.
Prognose was 20 uur dus ze zijn ver over tijd klaar
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 10:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds wel laten blijken in een iets andere bewoording.
Nee kom op, serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Je abonnement stopt automatisch. Je moet dus iedere maand opnieuw het hele bestelproces doorlopen op de website en daarna naar de automaat om het op te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |