Dat werkte met mijn VDU niet bij Arrivaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
....zoals dat je goedkoper uit bent door pas uit te checken vlak voordat je aan je terugreis begint. je maakt dan slechts 1 reis, er zal eenmalig instaptarief worden berekend. bij het opnieuw inchecken komt op de display "overstap ok".
Dat zou volgens mij bij de kaartautomaat moeten kunnen. Zeker omdat het maar voor een dag isquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef dennistd het volgende:
- Ik heb een 1e klas Weekend Vrij
- Binnenkort wil ik een keer buiten het weekend reizen
- Ik wil dan 2e klas reizen, want dat is goedkoper
- Hoe maak ik mijn OV-chipkaart duidelijk dat ik 2e klas met korting wil reizen?
Je kan voor één dag een klassewissel ophalen bij de automaat bij ROS, kost niks, maar je checkt gewoon in op 2e klas Reizen op Saldo (Korting/Vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken)quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef dennistd het volgende:
- Ik heb een 1e klas Weekend Vrij
- Binnenkort wil ik een keer buiten het weekend reizen
- Ik wil dan 2e klas reizen, want dat is goedkoper
- Hoe maak ik mijn OV-chipkaart duidelijk dat ik 2e klas met korting wil reizen?
Ja, de proef van 3 maanden met 5 pinautomaten is geslaagd, en heeft de Railcatering per 1-7-2014 15 pinautomaten tot hun beschikking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de koffie-rugzakken kun je tegenwoordig ook pinnen hoor ik net. Zoeen hipte
Is het zo makkelijk? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Je kan voor één dag een klassewissel ophalen bij de automaat bij ROS, kost niks, maar je checkt gewoon in op 2e klas Reizen op Saldo (Korting/Vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken)
Een kwartier klikken? Aanstellerquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerende kutzooi. Van "Elke maand langs de automaat" naar "Elke maand een kwartier klikken EN langs de automaat." Makkelijker voor de reiziger ja ja
Moet dat niet voor elke check-in opnieuw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Je kan voor één dag een klassewissel ophalen bij de automaat bij ROS, kost niks, maar je checkt gewoon in op 2e klas Reizen op Saldo (Korting/Vol tarief, afhankelijk van het tijdstip van inchecken)
Dit is geen DDAR en zo is het nooit in de markt gezet. Het is gewoon B-spul net als Piko vroeger en werd goedkoop aangeboden voor mensen met een kleine beurs. Modelbouw gaat niet altijd om het zo gedetailleerd mogelijk nabouwen van meuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
de meest mislukte modeltrein ooit. DDAR zou dit moeten voorstellen
dat men dit serieus in de markt wilt zetten..... tjeee
[ afbeelding ]
twee keer even lang dus minstens. Het is een verslechtering en ik heb er niet om gevraagdquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een kwartier klikken? AanstellerHet duurt even lang als een maandtrajectkaart op een automaat kopen kostte
Nee, het is voor één dag. Als je halverwege weer wilt wisselen naar 1e klas, moet je opnieuw langs de automaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet dat niet voor elke check-in opnieuw?
Zo nee, waarom kan dat bij de meereiskorting dan niet?
ik moet eerst op die website van alles doen en daarna alsnog naar de automaat. Dat snap je wel toch?quote:
Ik las langS niet lang. Mja, twee keer dingen doen. Einde van de wereld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet eerst op die website van alles doen en daarna alsnog naar de automaat. Dat snap je wel toch?
Handig om te weten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
....zoals dat je goedkoper uit bent door pas uit te checken vlak voordat je aan je terugreis begint. je maakt dan slechts 1 reis, er zal eenmalig instaptarief worden berekend. bij het opnieuw inchecken komt op de display "overstap ok".
Vorige week in de trein - contactloos - gepind, later zag ik op mijn bankrekening dat het was afgeschreven door Julia's.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, de proef van 3 maanden met 5 pinautomaten is geslaagd, en heeft de Railcatering per 1-7-2014 15 pinautomaten tot hun beschikking.
Mits je binnen 6 uur natuurlijk weer terug op het station bent. anders ben je 20 euro kwijt...quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:06 schreef Sandrvich het volgende:
Lees zojuist weer verschillende meldingen over corruptie bij treinconducteurs van de Hongaarse spoorwegen, dat InterRailers ¤20 of zelfs ¤50 moeten betalen 'omdat het woonadres niet ingevuld is in het travel report', of 'omdat je 2 stuks bagage mee hebt', etc. Houdt het dan nooit op? Shame on youMÁV!
[..]
Handig om te weten.
Lijkt de Fyra wel!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
En als ik chagrijnig over kom dan is het omdat de bar in de Pimpel dicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |