Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het bedoelde. Er werd inderdaad gezegd dat hier niet gemixed kon worden, maar dat is gewoonweg niet waar.
Niet bepaald neequote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je hebt ook mensen die werkelijk overal gebash in zien, dat zal ook wel niet meegeholpen hebben.
Ook al zoiets ironisch... die groep die beledigd was, was buiten mk volledig nieuw eigenlijk volgens mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Whut. Ben jij dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
Ik postte voorheen onder de naam magnetronkoffie
Maar hier (bij ouders in Frl) geen onweer
Ik ben eigenlijk Weissman, maar dat weet hij zelf nog niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
We kennen 'm in het echt ook hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
Oh! Sorry. Waarom die gesloten is is mij echt een raadselquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Multi-interpretabelquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Kliekjes als in wat er nog over is qua eten in de koelkast?
Ooit gaat daar een programma over gemaakt worden door discoveryquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Sorry. Waarom die gesloten is is mij echt een raadsel.
Haha okquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
We kennen 'm in het echt ook hoorEn jij bent hem niet
Tjah ik weet het ook niet. Laatste week/weken was ik niet zo actief meer daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achter de schermen zitten stoken zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik weet het ook niet. Laatste week/weken was ik niet zo actief meer daar.
Als ze echt niks meer weten om te maken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit gaat daar een programma over gemaakt worden door discovery
Kan niet lang meer duren.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze echt niks meer weten om te maken ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Weissman, maar dat weet hij zelf nog niet.
ik weet het... vond t terug in de feedbackquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minutenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Geen onweer hier.... naja ik zal het merken....
ik ga ff een ander muziekje zoeken want de huidige mix is wat minder....
Whut? Heb je niet gewoon iets van CCR ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minuten![]()
Dat was een marathon radiosessie dacht ik.
Ik zie het ook niet eigenlijk...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik weet het... vond t terug in de feedback
Creedence Clearwater Revival?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Heb je niet gewoon iets van CCR ofzo?
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mixquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minuten![]()
Dat was een marathon radiosessie dacht ik.
niet miepeeeeeenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet eigenlijk...
En zeker niet als ik zie dat de KLB SC vrolijk open blijft
Ja man, ik ben 59 en old school.quote:
Zie je wel dat je oud bent!quote:
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel dat je oud bent!
Hoe was je date, eigenlijk?
Goed bezigquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mix
Sletje ben je ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
so hipsterquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ik kwam zelfs nog goed weg.quote:
gelukkig maar...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig maar...
mooiheb je n linkje? doe maar in de dm
niet op yt?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vaderquote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook dat soort avontuurtjes. Nou ja, misschien over twee weken
.
Ze doen het elk jaar volgens mij.... dit is een ander:quote:
Oh, het hoeft niet exact gelijk te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vader
Ow zag ook een 27 uurs mix uit 2006quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
events pagina doet het helaas niet
maar iets waar percussie in de naam staat
I'm digging it![]()
Ik ga niet weer de discussie aanwakkeren maar zij hebben zo hun redenen daarvoor die ik heel goed kan begrijpen en zelf ook deel. Echter zie ik er geen problemen mee om wel mee te posten al is het op een heel andere manier dan dat het was.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga niet weer de discussie aanwakkeren maar zij hebben zo hun redenen daarvoor die ik heel goed kan begrijpen en zelf ook deel. Echter zie ik er geen problemen mee om wel mee te posten al is het op een heel andere manier dan dat het was.
Weet ik, zo rol ik.quote:
Nee, zijn lieve beestjes.quote:
De afbeelding doet het niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo rolt
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slaapjes doen. Morgen weer vroeg dag.
Stomme zooi weerquote:
Sweet dreams Samzzquote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slaapjes doen. Morgen weer vroeg dag.
De lenovo heeft net een iets betere processor.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
http://www.otto.nl/produc(...)034903274&fromPl=yes
of
http://webshop.levix.nl/a(...)GB-SSD-500GB-W8.html
Even niet naar de prijs kijkend.
Geen ideequote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
of
http://webshop.levix.nl/a(...)GB-SSD-500GB-W8.html
Even niet naar de prijs kijkend.
Dank je! Hij is ook nog eens een stuk goedkoper, dus daar doe ik het voor.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De lenovo heeft net een iets betere processor.
Ja dat is wel weg te krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je! Hij is ook nog eens een stuk goedkoper, dus daar doe ik het voor.Ik las wel dat hij veel bloatware had. Is dat een beetje weg te krijgen?
Zo simpel ja?quote:
Allemaal Lenovo-eigen shit.quote:
Nee niet zo simpel als je gewoon van je legale gekochte windows gebruik wil blijven maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo simpel ja?
[..]
Allemaal Lenovo-eigen shit.
Wat stel je dan voor?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet zo simpel als je gewoon van je legale gekochte windows gebruik wil blijven maken.
Jouw OEM licentie is in veel gevallen niet bruikbaar op een andere versie.
Ja alles kan, maar zie je Fera dat zelf al doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Hm je kan de sleutel wel eruit halen toch?
Dat je misschien iemand op Fok even lief aan moet kijken of die je laptop helemaal mooi klaar voor gebruik wil maken.quote:
Volgens mij kun jij dat toch wel?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je misschien iemand op Fok even lief aan moet kijken of die je laptop helemaal mooi klaar voor gebruik wil maken.
None taken. Ik ben inderdaad geen expert.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja alles kan, maar zie je Fera dat zelf al doen.
No offence feerbeer
Hmmm. Wie dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je misschien iemand op Fok even lief aan moet kijken of die je laptop helemaal mooi klaar voor gebruik wil maken.
Ik kan niksquote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dat toch wel?
Hoezo Roy?quote:
Stuur tegen die tijd maar even een dm dan fixen we die shizzle wel even.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
None taken. Ik ben inderdaad geen expert.
[..]
Hmmm. Wie dan?
Is goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stuur tegen die tijd maar even een dm dan fixen we die shizzle wel even.
Is anders een prima kerel, beetje jammer dat jullie zo over hem praten. Super vriendelijke kerel bedoelde het altijd goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voorheen had je Hiergaanwedan. Die wist ook voor ieder probleem een oplossing te bedenken, maakte niet uit wat.
Pics van foktieten... verwijderd ondertussen helaasquote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Zo, het faillissement van die klant is (als het goed is) voorlopig afgewend. Heb ik hier nog iets gemist?
Ik heb hem weleens gemeet, geloof ook niet dat er echt kwaad in schuilt verder. Het was alleen een beetje teveel van die user zo nu en dan. Je kon geen topic meer aanklikken of je moest je weer door die bagger aan reacties van hem heen zien te worstelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is anders een prima kerel, beetje jammer dat jullie zo over hem praten. Super vriendelijke kerel bedoelde het altijd goed.
Zeker mijn tetten, maar die missen jullie allemaalquote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Zo, het faillissement van die klant is (als het goed is) voorlopig afgewend. Heb ik hier nog iets gemist?
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker mijn tetten, maar die missen jullie allemaal
He bummer, wiens tieten waren het?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van foktieten... verwijderd ondertussen helaas
Godverdomme wat flauw zegquote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Nouja praat dan niet zo slecht over andere, als ze het goed bedoelen. Sowieso was alles dat hij riep goed bedoelt. Zou jij er net zoveel tijd in steken? In plaats van mensen achter hun rug om uit te lachen, kun je ze beter helpen en opbouwende kritiek geven.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens gemeet, geloof ook niet dat er echt kwaad in schuilt verder. Het was alleen een beetje teveel van die user zo nu en dan. Je kon geen topic meer aanklikken of je moest je weer door die bagger aan reacties van hem heen zien te worstelen.
Of een gegeven moment was ik zelfs bang de tv aan te zetten en hem in het panel van Waku Waku te zien zitten.
Mijn DM staat altijd open voor je, dat weet jequote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zijn zo groot, daar kun je niet omheen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Straks moet je je eigen faillissement gaan afwenden!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor je, dat weet je
Whahahaha Roy.quote:
Soms heb ik van die buien hequote:Op zondag 27 juli 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha Roy.Zo'n reactie zie je van jou niet snel.
Niet iedereen heeft dat geluk helaas feerquote:
Ik heb geen manboobs.quote:
Whut, ben je mijn moeder nu ineens? Hij was óók irritant, en dan kun je wat tegengas verwachten.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nouja praat dan niet zo slecht over andere, als ze het goed bedoelen. Sowieso was alles dat hij riep goed bedoelt. Zou jij er net zoveel tijd in steken? In plaats van mensen achter hun rug om uit te lachen, kun je ze beter helpen en opbouwende kritiek geven.
is bij jou ook de ene tiet groter dan de ander?quote:
Had jij tetten dan? STaat me niks van bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar ik klop het toch maar even af.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Straks moet je je eigen faillissement gaan afwenden!
He ben jij er nu ook mee bezig?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
is bij jou ook de ene tiet groter dan de ander?
Jij hebt weer de hele tijd naar haar kont lopen staren he, viespeuk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij tetten dan? STaat me niks van bij.
Dat vraagt om foto's...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil niet met het blote oog te zien. Daar ben ik op zich wel trots op.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, even die theorie testen.quote:
Waarom denkt iedereen dat ik naar konten kijkn?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt weer de hele tijd naar haar kont lopen staren he, viespeuk.
quote:
Tegengas? Tegengas als in, ik ga hem nu hier belachelijk maken waar hij totaal niet bij is? Noem je dat tegengas, als je hem structurele kritiek geeft prima. Maar waarom mensen met goeie bedoelingen hier belachelijk maken? Helpt dat hun? Helpt dat jou? Nee dan gebruik je ze slechts voor jouw vermaak en dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut, ben je mijn moeder nu ineens? Hij was óók irritant, en dan kun je wat tegengas verwachten.
In faillissement zit het woord fail. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar ik klop het toch maar even af.
Waar heb je dan naar gekeken?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik naar konten kijkn?
En als ik dan een kont niet mooi vind, gaat men ook zeuren ':'(
[..]
Ik had nog gevraagd he? En was er een groter bij haar.
Eh, die logica ontgaat me even.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In faillissement zit het woord fail. Dat kan geen toeval zijn.
Als je failliet gaat, dan heb je best gefailed.quote:
Ben toch beter van je gewend Thijsquote:Op zondag 27 juli 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je failliet gaat, dan heb je best gefailed.
Of zo.
Het is al laat
En je keek niet verder dan dat?quote:
Het gerucht gaat dat ze ook armen heeft.quote:
Nee. Geen interesse in iets anders dan dat.quote:
Soms weet ik er de ene na de andere zonder moeite uit te gooien, en dat zal je op de meet wel meemaken denk ik (als je durft te komenquote:
Jij bent uiteraard van het slag wat al op de grond gaat liggen als er maar naar gewezen wordt, dat belachelijk maken viel volgens mij best mee, even een kerel zijn en niet zo huilebalken. Zoveel is er niet aan de hand.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tegengas? Tegengas als in, ik ga hem nu hier belachelijk maken waar hij totaal niet bij is? Noem je dat tegengas, als je hem structurele kritiek geeft prima. Maar waarom mensen met goeie bedoelingen hier belachelijk maken? Helpt dat hun? Helpt dat jou? Nee dan gebruik je ze slechts voor jouw vermaak en dat is niet eerlijk.
Wat niet goed is voor de bij is niet goed voor de korf en als er iets slecht is dan is het achter de rug om van andere praten, zeker als je daar mensen mee kan kwetsen die het goed bedoelen. Sowieso waarom roddelen als het jou en een ander niets brengt als je het voor plat vermaak doet om te wijzen en te lachen ga dan lekker een sitcom kijken.
Of ik je moeder ben? Nee ik had ook naar een ander topic kunnen gaan en grapjes kunnen maken over Hungry_joe maar ik besloot je aan te spreken in plaats van zoiets te doen.
Ik zie dat hier ook wat andere personen onterecht belachelijk worden gemaakt, dit terwijl ze het goed bedoelen help ze of spring ze bij of geef ze feedback als je denkt 'wat je hier typt is onzin.' Maar ga niet zomaar wat roepen en wijzen, daar is niemand gebaat bij, enkel jouw laag vermaak.
Welke? Vast niet mooier dan die van mij.quote:
Sinds wanneer kom ik naar de meet?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms weet ik er de ene na de andere zonder moeite uit te gooien, en dat zal je op de meet wel meemaken denk ik (als je durft te komen). Maar nu is mijn verstand zo droog als een uitgedroogde bidon in de Sahara tijdens het hoogseizoen.
Over wie gaat het eigenlijk?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze ook armen heeft.
[..]
Nee. Geen interesse in iets anders dan dat.
Het gaat bij een computer om de inhoud hequote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Vast niet mooier dan die van mij.
Als je durft zei ik tochquote:
http://www.otto.nl/produc(...)034903274&fromPl=yesquote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Vast niet mooier dan die van mij.
Evie.quote:
O is dat een kwestie van durven tegenwoordig?quote:
Ik ben beeldvullend.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Maar ik was toen aan het daten met Fera, dus dan kijk je sowieso daar niet naar.
En waarom had je Fera toen niet meegenomen dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Maar ik was toen aan het daten met Fera, dus dan kijk je sowieso daar niet naar.
Oh je begrijpt me verkeerd, ik ben niet beledigd door jou, verre van. Ik wilde jou gewoon mijn feedback geven. Wat je ermee doet is aan jou, mij raak je er niet mee ik vind het gewoon jammer en zielig dat je mensen in de rug moet steken. Het is meer mijn compassie voor jou waarom ik jou hier aanspreek, niet dat ik beledigd ben. Ik denk gewoon potverdomme, daar zit een kerel hij kan zijn leven beteren, maar goed het is up to you ik ben je moeder inderdaad niet en gelukkig maar ook want ik zou mijn kinderen stoïcijns opvoeden.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent uiteraard van het slag wat al op de grond gaat liggen als er maar naar gewezen wordt, dat belachelijk maken viel volgens mij best mee, even een kerel zijn en niet zo huilebalken. Zoveel is er niet aan de hand.
Je mag me belachelijk maken, graag zelfs. Ik heb niet zoveel op met overgevoelige tere zieltjes namelijk en ransel er graag wat extra eelt op. Dat is hard nodig ook en werkt beter dan alles maar te sugarcoaten. Misschien dat het Libelle forum meer je ding is?
Ahquote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Geen zin?! In een Fok!-meet?!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
O is dat een kwestie van durven tegenwoordig?
En ik maar denken dat ik gewoon geen zin had
Waarom kan zoiets niet via DM? Dit lijkt me echt iets tussen jullie 2 eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh je begrijpt me verkeerd, ik ben niet beledigd door jou, verre van. Ik wilde jou gewoon mijn feedback geven. Wat je ermee doet is aan jou, mij raak je er niet mee ik vind het gewoon jammer en zielig dat je mensen in de rug moet steken. Het is meer mijn compassie voor jou waarom ik jou hier aanspreek, niet dat ik beledigd ben. Ik denk gewoon potverdomme, daar zit een kerel hij kan zijn leven beteren, maar goed het is up to you ik ben je moeder inderdaad niet en gelukkig maar ook want ik zou mijn kinderen stoïcijns opvoeden.
Maar goed fijne dag verder jongen! Verder is er inderdaad niets aan de hand behalve dat karma terug gaat slaan what goes around comes around ik waarschuwde je enkel.
Wide-screen?quote:
Weet je hoe eng dat is, zo ver uit de buurt van mijn zolderkamer red ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen zin?! In een Fok!-meet?!
Kan altijd
Kloon van hem, toevallig? Je komt minstens zo warrig over. En Karma is een vrouw, dat weet iedereen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh je begrijpt me verkeerd, ik ben niet beledigd door jou, verre van. Ik wilde jou gewoon mijn feedback geven. Wat je ermee doet is aan jou, mij raak je er niet mee ik vind het gewoon jammer en zielig dat je mensen in de rug moet steken. Het is meer mijn compassie voor jou waarom ik jou hier aanspreek, niet dat ik beledigd ben. Ik denk gewoon potverdomme, daar zit een kerel hij kan zijn leven beteren, maar goed het is up to you ik ben je moeder inderdaad niet en gelukkig maar ook want ik zou mijn kinderen stoïcijns opvoeden.
Maar goed fijne dag verder jongen! Verder is er inderdaad niets aan de hand behalve dat karma terug gaat slaan what goes around comes around ik waarschuwde je enkel.
Ik knorlachtequote:
We halen 2 meets door elkaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom had je Fera toen niet meegenomen dan?
Alsjeblieft niet...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan zoiets niet via DM? Dit lijkt me echt iets tussen jullie 2 eigenlijk.
Ik weet niet of ik hierop antwoord durf te geven.quote:
Lijkt me wel een goed ding. Ik moet wel erg wennen aan Windows 8 trouwens. Als 'ie uit moet, moet je bij de startknop op de rechter muisknop klikken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Schoonheid is niet zijn sterkste punt, maar hij gaat me hopelijk door m'n studie heen helpen.Zonder al teveel irritaties.
Oh ik wil het graag open en bloot doen, dan kunnen jullie het lezen en jullie vriend helpen als het nodig is. Zodat hij op het goeie pad blijft. Als jullie iets om hem geven, en voor jullie zelf ook kan het goed doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan zoiets niet via DM? Dit lijkt me echt iets tussen jullie 2 eigenlijk.
Nee maar hij heeft mij wel goed geholpen! Bedoel je nu de league of legends champion?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kloon van hem, toevallig? Je komt minstens zo warrig over. En Karma is een vrouw, dat weet iedereen.
Volgens mij heeft WT die pyjama altijd aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik knorlachte
[..]
We halen 2 meets door elkaar.
Ik kan me niks van Evie herinneren op die meet bij jou.
Was dat die meet dat Loka en Newb de badkamer onveilig maakten, of de meet waar WT zijn mooie pyjama aanhad?
Ook niet voor wat extra eelt op zijn ziel?quote:
Ja daar was ik bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft WT die pyjama altijd aan.
De meet waar er een ambulance bij was.
Of was jij daar niet bij?
Blijft onder ons hoor, hier in de SC.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierop antwoord durf te geven.
Jammer, maar dan moet ik dus een goed verslag tikkenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is, zo ver uit de buurt van mijn zolderkamer red ik niet.
Maar ja, geen zin
Ik zit nu ook op een Windows 8 laptop en daar heb je een icoontje op die balk onderin om af te sluiten of in slaapstand te zetten. Op zich vrij duidelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed ding. Ik moet wel erg wennen aan Windows 8 trouwens. Als 'ie uit moet, moet je bij de startknop op de rechter muisknop klikken.Da's toch raar?
Ik stel voor dat we een kampvuur ontsteken en in onze onderbroek kumbaya gaan zingen. Is dat een idee?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ik wil het graag open en bloot doen, dan kunnen jullie het lezen en jullie vriend helpen als het nodig is. Zodat hij op het goeie pad blijft. Als jullie iets om hem geven, en voor jullie zelf ook kan het goed doen.Het is gewoon een kwestie van ik dacht ik geef eens feedback ik zal me ook weer verwijderen en afstand nemen van dit topic. Ik wilde jullie gewoon zeggen dat de wereld mooi is, maar maak geen andere goed willende mensen belachelijk, dat staat niet netjes.
En wie weet doe je ze pijn, mensen die andere helpen zijn gevoelig daarom helpen ze ook anderen. En staan ze klaar voor anderen, en als je wilt dat ze andere blijven helpen dan laat je hun dat doen. Want dat zijn wel de mensen die in de sloot springen als ergens een kind verdrinkt terwijl de rest blijf staan.
[..]
Nee maar hij heeft mij wel goed geholpen! Bedoel je nu de league of legends champion?
Goed pad? Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ik wil het graag open en bloot doen, dan kunnen jullie het lezen en jullie vriend helpen als het nodig is. Zodat hij op het goeie pad blijft. Als jullie iets om hem geven, en voor jullie zelf ook kan het goed doen.Het is gewoon een kwestie van ik dacht ik geef eens feedback ik zal me ook weer verwijderen en afstand nemen van dit topic. Ik wilde jullie gewoon zeggen dat de wereld mooi is, maar maak geen andere goed willende mensen belachelijk, dat staat niet netjes.
En wie weet doe je ze pijn, mensen die andere helpen zijn gevoelig daarom helpen ze ook anderen. En staan ze klaar voor anderen, en als je wilt dat ze andere blijven helpen dan laat je hun dat doen. Want dat zijn wel de mensen die in de sloot springen als ergens een kind verdrinkt terwijl de rest blijf staan.
Volgens mij heb ik dat niet. Kun je een printscreen doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op een Windows 8 laptop en daar heb je een icoontje op die balk onderin om af te sluiten of in slaapstand te zetten. Op zich vrij duidelijk.
http://www.classicshell.net/quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed ding. Ik moet wel erg wennen aan Windows 8 trouwens. Als 'ie uit moet, moet je bij de startknop op de rechter muisknop klikken.Da's toch raar?
I couldn't care less, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer, maar dan moet ik dus een goed verslag tikken
quote:
Ik bedoelde de meet he, niet perse jouw verslagquote:
Pfoe, werd al verdrietig en wilde al een topic gaan openenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoelde de meet he, niet perse jouw verslag
Ik weet niet hoe ik in paint kom om die printscreen op te slaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat niet. Kun je een printscreen doen?
Vrouwen en techniek hequote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik in paint kom om die printscreen op te slaan.
Dat mag altijdquote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pfoe, werd al verdrietig en wilde al een topic gaan openen
Zo ver hoef je niet te gaan. Maar het is een begin om andere niet belachelijk te maken en andere te behandelen met respect. Als je zelf graag hebt dat andere je belachelijk maken ben je misschien masochistisch? Maakt niet uit, daar heb je dominante vrouwen voor. Maar alle gekheid op een stokje wees gewoon respectvol.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een kampvuur ontsteken en in onze onderbroek kumbaya gaan zingen. Is dat een idee?
Wat is overdrijven het begint met roddelen en mensen belachelijk maken het eindigt met leugens en messen in elkaars rug steken. Een druppel kun je ook overdrijven maar we zeggen wel eens, 'de druppel die de emmer laat overlopen.' De emmer is een verzameling druppels, en je moet iedere druppel niet al te licht nemen dan gaat het mis. Sowieso zit je in R&P en ik ben geen mod maar lijkt me tof als je dan gewoon respectvol bent gezien hier mensen met problemen komen. Als het nu een zandbak forum was of dit een ballenbak sc dan begreep ik het nog wel, wat als iemand met relatie problemen komt of vragen? Vijf topics verder ze uitlachen? Ik heb mensen die mij belachelijk maken in de KLB SC maakt mij geen zak uit, maar hier in R&P hoort het niet naar mijn mening. Vooral niet als andere mensen helpen en jullie hier wat grapjes zitten te maken, terwijl jullie ook constructief mee kunnen doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed pad? Overdrijf je nu niet een beetje?
Windows 8 is echt wennen.quote:
Met je muis naar rechts, dan zoeken naar paint?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon Alt+F4 rocken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
In deze sc gaat het tegenwoordig niet meer over serieuze zaken, dat hebben ze hardhandig de deur uitgeschopt een aantal dagen geleden.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zo ver hoef je niet te gaan. Maar het is een begin om andere niet belachelijk te maken en andere te behandelen met respect. Als je zelf graag hebt dat andere je belachelijk maken ben je misschien masochistisch? Maakt niet uit, daar heb je dominante vrouwen voor. Maar alle gekheid op een stokje wees gewoon respectvol.
[..]
Wat is overdrijven het begint met roddelen en mensen belachelijk maken het eindigt met leugens en messen in elkaars rug steken. Een druppel kun je ook overdrijven maar we zeggen wel eens, 'de druppel die de emmer laat overlopen.' De emmer is een verzameling druppels, en je moet iedere druppel niet al te licht nemen dan gaat het mis. Sowieso zit je in R&P en ik ben geen mod maar lijkt me tof als je dan gewoon respectvol bent gezien hier mensen met problemen komen. Als het nu een zandbak forum was of dit een ballenbak sc dan begreep ik het nog wel, wat als iemand met relatie problemen komt of vragen? Vijf topics verder ze uitlachen? Ik heb mensen die mij belachelijk maken in de KLB SC maakt mij geen zak uit, maar hier in R&P hoort het niet naar mijn mening. Vooral niet als andere mensen helpen en jullie hier wat grapjes zitten te maken, terwijl jullie ook constructief mee kunnen doen.
Maar goed als er problemen zijn dan staan de beste stuurmannen aan wal toch?
Gewoon de snipping tool gebruiken. Kun je bereiken door in de "tegelmodus" gewoon "snipping" in te tikken (en als je de de Nederlandse versie hebt krijg je dan "Knipprogramma"). Dan kun je een deel selecteren van je scherm en ook gelijk opslaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 'm al. Maar dan met Windows + f en zoeken in Apps.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
windows toets + r en dan mspaint typen en enter
Om even serieus op iets in te gaan; jij suggereert dat iemand die wat minder lief reageert op een internetforum (godbetert) ook maar blijft toe staan kijken als er een kind verdrinkt? Really?quote:
Dat kan ook jaquote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 'm al. Maar dan met Windows + f en zoeken in Apps.
Okay, als je dan al niet serieus bent en onderbroekenhumor verspreidt, lijkt het me wel tof om het gewoon leuk te houden en mensen die niet in de SC komen met respect te behandelen of ergens een whatsap chat te gebruiken en het gewoon doen zodat niemand erachter komt. Maar de mensen die hier andere helpen hoor je niet verkeerd te bejegenen. Wie weet is er eentje al weg gegaan vanwege alle haat dit terwijl die super goed advies zou hebben gehad in een bepaald probleem waar een ander later mee zit.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
In deze sc gaat het tegenwoordig niet meer over serieuze zaken, dat hebben ze hardhandig de deur uitgeschopt een aantal dagen geleden.
Ik suggereer niets, ik zeg alleen dat iemand die op een forum veel helpt, eerder geneigd is. Omdat hij zo geïnvesteerd is in andere etc, die doen de moeite. Ik zeg niet dat jij het niet zou doen, maar ik zeg dat een groep eerder geneigd zal zijn. Want ik zie hier mensen andere belachelijk maken terwijl ze zelf misschien niet altijd advies geven of denken bij een topic 'Tldr'quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Om even serieus op iets in te gaan; jij suggereert dat iemand die wat minder lief reageert op een internetforum (godbetert) ook maar blijft toe staan kijken als er een kind verdrinkt? Really?
Mwoah, dat waag ik wat te betwijfelen hoor. Qua goed advies.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Okay, als je dan al niet serieus bent en onderbroekenhumor verspreidt, lijkt het me wel tof om het gewoon leuk te houden en mensen die niet in de SC komen met respect te behandelen of ergens een whatsap chat te gebruiken en het gewoon doen zodat niemand erachter komt. Maar de mensen die hier andere helpen hoor je niet verkeerd te bejegenen. Wie weet is er eentje al weg gegaan vanwege alle haat dit terwijl die super goed advies zou hebben gehad in een bepaald probleem waar een ander later mee zit.
Min of meer pak je die hulp dan af van een ander, en dat is niet netjes.
Ik moet voor Fera gratis en voor niks een laptop gebruiksklaar maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Okay, als je dan al niet serieus bent en onderbroekenhumor verspreidt, lijkt het me wel tof om het gewoon leuk te houden en mensen die niet in de SC komen met respect te behandelen of ergens een whatsap chat te gebruiken en het gewoon doen zodat niemand erachter komt. Maar de mensen die hier andere helpen hoor je niet verkeerd te bejegenen. Wie weet is er eentje al weg gegaan vanwege alle haat dit terwijl die super goed advies zou hebben gehad in een bepaald probleem waar een ander later mee zit.
[..]
Ik suggereer niets, ik zeg alleen dat iemand die op een forum veel helpt, eerder geneigd is. Omdat hij zo geïnvesteerd is in andere etc, die doen de moeite.
Ho ho, begrijp me niet verkeerd. Ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens nodig is. Hep kan het waarschijnlijk ook even voor me doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet voor Fera gratis en voor niks een laptop gebruiksklaar maken.
Dat zijn wel weer genoeg karma punten toch?
Weet je niet iedereen heeft andere inzichten en andere kijk op dingen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwoah, dat waag ik wat te betwijfelen hoor. Qua goed advies.
Fera is een vriend of vriendinnetje? Dan is het meer een vriendendienst als je nu een dakloze zou helpen met een kop soep dat is karma werk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet voor Fera gratis en voor niks een laptop gebruiksklaar maken.
Dat zijn wel weer genoeg karma punten toch?
En daarna jou?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens nodig is. Hep kan het waarschijnlijk ook even voor me doen.
En mijn karma punten dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens nodig is. Hep kan het waarschijnlijk ook even voor me doen.
Mijns inziens heeft hij niet veel gedaan qua helpen. Er zijn er maar weinig die iets met het advies gedaan hebben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef Spongeboss het volgende:
Ik suggereer niets, ik zeg alleen dat iemand die op een forum veel helpt, eerder geneigd is. Omdat hij zo geïnvesteerd is in andere etc, die doen de moeite. Ik zeg niet dat jij het niet zou doen, maar ik zeg dat een groep eerder geneigd zal zijn. Want ik zie hier mensen andere belachelijk maken terwijl ze zelf misschien niet altijd advies geven of denken bij een topic 'Tldr'
Oh nee ik kom hier enkel even als passerby, ik ga hier geen deel uit maken van het meubilair.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ho ho, begrijp me niet verkeerd. Ik ben het met je eens hoor.
Maar die discussie ga ik niet meer aan, de mods van R&P hebben hun zegje gedaan en die laten het gewoon gaan.
Oftewel hetzelfde advies aan jou, laat het gaan.
Je hebt een acer? Want dat is volgens mij software die acer erop heeft gezet. Heb ik namelijk ook.quote:
Hmm en dan eens constructieve feedback geven? Of misschien denken hij probeert het goed maar ik denk 'dat hij dit beter moet doen of zo.' Die feedback? Als je die zou geven kan hij andere mensen NOG BETER helpen gezien hij of zij dat al vaak doet. Als je dat dan blijft doet help je gewoon iemand andere beter te helpen? Hoe mooi is dat?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijns inziens heeft hij niet veel gedaan qua helpen. Er zijn er maar weinig die iets met het advies gedaan hebben eerlijk gezegd.
Die krijg je alsnog. Voor het aanbieden.quote:
Dat is een Acer. Maar die heeft Fas ook een.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt een acer? Want dat is volgens mij software die acer erop heeft gezet. Heb ik namelijk ook.
Ja, kan wel. Maar het is wel wat ik heb.quote:
Regel jij dat even met de karma police?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Die krijg je alsnog. Voor het aanbieden.
[..]
Dat is een Acer. Maar die heeft Fas ook een.
Ach alt+f4 kan ook altijd nogquote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Die krijg je alsnog. Voor het aanbieden.
[..]
Dat is een Acer. Maar die heeft Fas ook een.
Nogmaals als je iets doet omdat je bevriend bent met die ander is het een vriendendienst geen goeie daad.... Karma-wise.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Regel jij dat even met de karma police?
En wie heeft jou de autoriteit op het gebied van karma gemaakt?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nogmaals als je iets doet omdat je bevriend bent met die ander is het een vriendendienst geen goeie daad.... Karma-wise.
Mijn gezichtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Advies geven op een openbaar internetforum is hetzelfde als water naar de zee dragen. Je hebt het gevoel dat je iemand geholpen hebt maar uiteindelijk verzand het gewoon weer in één grote hoop. En zoals iemand eens zei: gooi je problemen niet op een internetforum, want dat heeft enkel een averechts effect.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm en dan eens constructieve feedback geven? Of misschien denken hij probeert het goed maar ik denk 'dat hij dit beter moet doen of zo.' Die feedback? Als je die zou geven kan hij andere mensen NOG BETER helpen gezien hij of zij dat al vaak doet. Als je dat dan blijft doet help je gewoon iemand andere beter te helpen? Hoe mooi is dat?
Dus karma past zich aan, aan jouw wereld? Sorry schat maar karma is een universele wet, natuurlijk hoef je daar niet in te geloven. Maar ik ben bewust van die wet en mag ik dus ook erna verwijzen. Als een burger geen agent is maar hij weet hoe de wet werkt kan hij jou ook aanspreken en zeggen 'meneer dat mag niet volgens de wet.' Hij kan je niet vervolgen dat is zo. Maar hij kan het wel zeggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie heeft jou de autoriteit op het gebied van karma gemaakt?
Die regels gelden niet in mijn wereld.
Sorry, ik keek lagerquote:
Ik krijg eigenlijk een beetje jeuk van het woord respect. Dat is een behoorlijk uitgehold begrip geworden de laatste jaren, en ik wil dat al helemaal niet automatisch voor iedereen hoeven te hebben. Voor mij is dat meer een begrip wat je moet verdienen en daar staan wij dus al lijnrecht tegenover elkaar in. Maar misschien ben ik daar vreselijk ouderwets in.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet je niet iedereen heeft andere inzichten en andere kijk op dingen.
Beauty is in the eye of the beholder. Maar als ik je gewoon hierop aanspreek zou jij er wat voor voelen gewoon wat minder andere belachelijk te maken of te roddelen. Over mensen die hier niet komen en niet veel met jou te doen hebben, gewoon uit respect omdat ze mensen helpen, en dat is toch goed mensen helpen? Of wil je nu zeggen dat we beter niet kunnen helpen en allemaal soep moeten koken in ons eigen groepje?
Bitch please, Karma doet maar lekker wat ik wil.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus karma past zich aan, aan jouw wereld? Sorry schat maar karma is een universele wet, natuurlijk hoef je daar niet in te geloven. Maar ik ben bewust van die wet en mag ik dus ook erna verwijzen. Als een burger geen agent is maar hij weet hoe de wet werkt kan hij jou ook aanspreken en zeggen 'meneer dat mag niet volgens de wet.' Hij kan je niet vervolgen dat is zo. Maar hij kan het wel zeggen.
Karma is niks anders dan een geruststellende gedachtequote:Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus karma past zich aan, aan jouw wereld? Sorry schat maar karma is een universele wet, natuurlijk hoef je daar niet in te geloven. Maar ik ben bewust van die wet en mag ik dus ook erna verwijzen. Als een burger geen agent is maar hij weet hoe de wet werkt kan hij jou ook aanspreken en zeggen 'meneer dat mag niet volgens de wet.' Hij kan je niet vervolgen dat is zo. Maar hij kan het wel zeggen.
Dan kunnen ze R&P wel sluiten. Ik geloof daar niet in ik geloof wellicht dat iemand er af en toe een beetje steun uithaalt al kunnen ze bij het lezen van de reactie even hun problemen vergeten. Afijn ik weet zeker dat ik jullie nu wel genoeg heb lastig gevallen, wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Advies geven op een openbaar internetforum is hetzelfde als water naar de zee dragen. Je hebt het gevoel dat je iemand geholpen hebt maar uiteindelijk verzand het gewoon weer in één grote hoop. En zoals iemand eens zei: gooi je problemen niet op een internetforum, want dat heeft enkel een averechts effect.
Mensen kennen het verschil tussen respect en fatsoen niet....quote:Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk een beetje jeuk van het woord respect. Dat is een behoorlijk uitgehold begrip geworden de laatste jaren, en ik wil dat al helemaal niet automatisch voor iedereen hoeven te hebben. Voor mij is dat meer een begrip wat je moet verdienen en daar staan wij dus al lijnrecht tegenover elkaar in. Maar misschien ben ik daar vreselijk ouderwets in.
Daarnaast heb jij het over belachelijk maken, en dat komt ook weleens voor, maar ook dat is net hoe je iets interpreteert. Zoals je zelf al zegt. Ik denk dat mensen vooral eens wat meer zouden relativeren. Net iets meer met een korrel zout nemen in plaats van gelijk bovenin de gordijnen te hangen bij een onwelgevallige opmerking. Iets waar jij en ik het niet over eens gaan worden lijkt me.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft WT die pyjama altijd aan.
De meet waar er een ambulance bij was.
Of was jij daar niet bij?
Doen wel meer mensenquote:
Iemand die zich altijd inzet om andere te helpen heeft geen respect verdient? Hoe verdien je dan respect als ik naar de aard van dit topic kijk is het de gene met de beste pokemon kaarten/grootste tieten. Die vibe krijg ik maar ik ga er niet over oordelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk een beetje jeuk van het woord respect. Dat is een behoorlijk uitgehold begrip geworden de laatste jaren, en ik wil dat al helemaal niet automatisch voor iedereen hoeven te hebben. Voor mij is dat meer een begrip wat je moet verdienen en daar staan wij dus al lijnrecht tegenover elkaar in. Maar misschien ben ik daar vreselijk ouderwets in.
Daarnaast heb jij het over belachelijk maken, en dat komt ook weleens voor, maar ook dat is net hoe je iets interpreteert. Zoals je zelf al zegt. Ik denk dat mensen vooral eens wat meer zouden relativeren. Net iets meer met een korrel zout nemen in plaats van gelijk bovenin de gordijnen te hangen bij een onwelgevallige opmerking. Iets waar jij en ik het niet over eens gaan worden lijkt me.
Zeer volwassen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bitch please, Karma doet maar lekker wat ik wil.
Mijn wereld, mijn regels.
En als mevrouw Karma dat niet goed vind dan kan ze hem zuigen.
Kan, kan ook niet, weet jij het?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Karma is niks anders dan een geruststellende gedachte
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bitch please, Karma doet maar lekker wat ik wil.
Mijn wereld, mijn regels.
En als mevrouw Karma dat niet goed vind dan kan ze hem zuigen.
Je wilt altijd een bevestiging van iets wat jij zelf vind of beslist. Maar als je openstaat voor andere meningen dan kan advies heel hulpvol zijn om andere inzichten te krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Elvi het volgende:
Mensen willen vaak geen advies, maar een bevestiging van hun eigen mening/beslissing.
Het toegeven van je eigen fouten is de eerste stap naar zelfverrijking. Ik spreek voor mezelf dat als ik ooit eens advies nodig heb ik altijd luister naar wat de ander te zeggen heeft (en niet wat een of ander iemand met een username me vertelt op een forum), en als dit me wakker schud dan doe ik er echt wat mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Elvi het volgende:
Mensen willen vaak geen advies, maar een bevestiging van hun eigen mening/beslissing.
Supertip: neem reacties met een korrel zout.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand die zich altijd inzet om andere te helpen heeft geen respect verdient? Hoe verdien je dan respect als ik naar de aard van dit topic kijk is het de gene met de beste pokemon kaarten/grootste tieten. Die vibe krijg ik maar ik ga er niet over oordelen.
Maar geef dan gewoon feedback zodat ze andere beter kunnen helpen.
[..]
Zeer volwassen.
[..]
Kan, kan ook niet, weet jij het?
Is dat niet gewoon een 'medische reflex'?quote:
Je moet je problemen niet vergeten, je moet ze oplossen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze R&P wel sluiten. Ik geloof daar niet in ik geloof wellicht dat iemand er af en toe een beetje steun uithaalt al kunnen ze bij het lezen van de reactie even hun problemen vergeten. Afijn ik weet zeker dat ik jullie nu wel genoeg heb lastig gevallen, wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten.
Het probleem met de mensen die het hardst om respect schreeuwen is dat eeuwige geheven vingertje. Die geveinsde morele superioriteit, zoals jij nu goed illustreert. Het zelfvoldane gekraai van het grote gelijk. Er zijn wat meer zijdes aan die medaille wat mij betreft.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze R&P wel sluiten. Ik geloof daar niet in ik geloof wellicht dat iemand er af en toe een beetje steun uithaalt al kunnen ze bij het lezen van de reactie even hun problemen vergeten. Afijn ik weet zeker dat ik jullie nu wel genoeg heb lastig gevallen, wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten.
Ik heb jullie feedback gegeven en ben met jullie in discussie gegaan. Als jullie willen doorgaan prima, misschien dat ik nog eens langskom. Maar voorlopig jullie zijn oud genoeg en ik hoop verstandig genoeg het juiste te doen.
Klopt, al kijk ik naar beneden van bijna 2 meterquote:
Supertip: Spreek geen kwaad of spreek niet negatief over andere dan hoeven we het ook niet met een korrel zout te nemen. Wist je dat Romeinse soldaten vroeger met zout betaald kregen. Zout was vroeger super duur, en iedere korrel zout die wij verspillen was in die tijd veel geld waard, daarom kun je het beter niet doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertip: neem reacties met een korrel zout.
Evie is eng door haar medische reflexen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een 'medische reflex'?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een 'medische reflex'?
Dat is van een liedjequote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Je wilt altijd een bevestiging van iets wat jij zelf vind of beslist. Maar als je openstaat voor andere meningen dan kan advies heel hulpvol zijn om andere inzichten te krijgen.
Mooiste omschrijving ooit: "Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth."
Mja alleen is depressie een ziekte, iets met stofjes en verbindingen in je hoofd enzo... Een depressie is niet even niet lekkeri n je vel zitten of veel advies nodig hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het toegeven van je eigen fouten is de eerste stap naar zelfverrijking. Ik spreek voor mezelf dat als ik ooit eens advies nodig heb ik altijd luister naar wat de ander te zeggen heeft (en niet wat een of ander iemand met een username me vertelt op een forum), en als dit me wakker schud dan doe ik er echt wat mee.
Als meer mensen dat eens deden in plaats van zo depressief en wat niet al te zijn, dan viel het allemaal best mee.
Maar goed, psychologen moeten ook werk hebben.
Ik dacht: zet niet te hoog in.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertip: neem reacties met een korrel zout.
Slaap lekker Eviequote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]is goede smaak
, al moet je dan ook naar mn gezicht kijken he?!
Truste mensen
Correctie, het had negatief moeten zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is van een liedje
[..]
Mja alleen is depressie een ziekte, iets met stofjes en verbindingen in je hoofd enzo... Een depressie is niet even niet lekkeri n je vel zitten of veel advies nodig hebben.
Zeer zeker, maar dat kan niet altijd on demand,.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet je problemen niet vergeten, je moet ze oplossen.
Oh nee ik maak ook fouten heel veel fouten. De afgelopen 10 dagen heb ik zoveel fout gedaan, dat ik ook hard moet werken aan mijn tekortkomingen helaas.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het probleem met de mensen die het hardst om respect schreeuwen is dat eeuwige geheven vingertje. Die geveinsde morele superioriteit, zoals jij nu goed illustreert. Het zelfvoldane gekraai van het grote gelijk. Er zijn wat meer zijdes aan die medaille wat mij betreft.
Welterusten!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]is goede smaak
Truste mensen
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja alleen is depressie een ziekte, iets met stofjes en verbindingen in je hoofd enzo... Een depressie is niet even niet lekkeri n je vel zitten of veel advies nodig hebben.
Joh?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is van een liedje
[..]
En juist die personen zorgen er voor dat mensen die het echt hebben vaak niet serieus genomen worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Al wordt depressie iets te snel toegeschreven aan mensen die langere tijd niet goed in hun vel zitten.
Ik hoor het inmiddels ook bijna dagelijks... "Weet je zeker dat je niet depressief bent?"
Ik bedoel gewoon dat je niet alles wat Roy of H_J for that matter zegt serieus moet nemen. Niet alles is kwaad, maar soms ook gewoon humor. Of ben je te autistisch om dat in te zien?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Supertip: Spreek geen kwaad of spreek niet negatief over andere dan hoeven we het ook niet met een korrel zout te nemen. Wist je dat Romeinse soldaten vroeger met zout betaald kregen. Zout was vroeger super duur, en iedere korrel zout die wij verspillen was in die tijd veel geld waard, daarom kun je het beter niet doen.
Maar goed als je dan toch andere belachelijk wilt maken maak mij belachelijk want mij kan het aan mijn reet roesten maar laat andere gewoon met rust en wees eens volwassen.
Ja want ergens houdt iemand een boekje met goede daden bijquote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand die zich altijd inzet om andere te helpen heeft geen respect verdient? Hoe verdien je dan respect als ik naar de aard van dit topic kijk is het de gene met de beste pokemon kaarten/grootste tieten. Die vibe krijg ik maar ik ga er niet over oordelen.
Maar geef dan gewoon feedback zodat ze andere beter kunnen helpen.
[..]
Zeer volwassen.
[..]
Kan, kan ook niet, weet jij het?
Tsja zou zomaar kunnen... er zijn verschillende gradaties in natuurlijk. Meestal krijg je als eerste advies bij de huisarts "ga eens hardlopen want daar wordt je blij van!"quote:Op maandag 28 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Al wordt depressie iets te snel toegeschreven aan mensen die langere tijd niet goed in hun vel zitten.
Ik hoor het inmiddels ook bijna dagelijks... "Weet je zeker dat je niet depressief bent?"
"Ik wordt zo depressief van dit weerquote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En juist die personen zorgen er voor dat mensen die het echt hebben vaak niet serieus genomen worden.
Ik ben bezig in een serieuze discussie verwacht ik serieuze inzet terug. Als men niet serieus wil doen dan moeten ze gewoon niet reageren. Op een rechtszaak ga je toch ook niet de grapjes meneer uithangen, en als je verdachte bent bij de politie ook niet, weet je wat ze dan doen met grapjes meneren? Daar gaat een camera in de anus zo diep, dat het niet meer leuk is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je niet alles wat Roy of H_J for that matter zegt serieus moet nemen. Niet alles is kwaad, maar soms ook gewoon humor. Of ben je te autistisch om dat in te zien?
Jazeker.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want ergens houdt iemand een boekje met goede daden bij
Kunnen die mensen vaak weinig aan doen aangezien onze medische wereld dat voor die mensen bepaald.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En juist die personen zorgen er voor dat mensen die het echt hebben vaak niet serieus genomen worden.
Wat zullen die mensen van die ene vlucht daarover te zeggen hebben?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben bezig in een serieuze discussie verwacht ik serieuze inzet terug. Als men niet serieus wil doen dan moeten ze gewoon niet reageren. Op een rechtszaak ga je toch ook niet de grapjes meneer uithangen, en als je verdachte bent bij de politie ook niet, weet je wat ze dan doen met grapjes meneren? Daar gaat een camera in de anus zo diep, dat het niet meer leuk is.
[..]
Jazeker.
Ah een ervaringsdeskundige. Vertel. Ik ben superbenieuwd.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Kunnen die mensen vaak weinig aan doen aangezien onze medische wereld dat voor die mensen bepaald.
Neemt niet weg dat ook mensen die veelvuldig slecht in hun vel zitten de nodige hulp kunnen gebruiken. Alleen op een andere manier.
Ach, mijn laatste ex was arts dus ik vind zoiets niet eng.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie is eng door haar medische reflexen.
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]is goede smaak
Truste mensen
Je kunt wel van alles verwachten, maar op een forum zal niet iedereen doen wat jij wil. In het echte leven trouwens ook niet. Tough luck.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben bezig in een serieuze discussie verwacht ik serieuze inzet terug. Als men niet serieus wil doen dan moeten ze gewoon niet reageren. Op een rechtszaak ga je toch ook niet de grapjes meneer uithangen, en als je verdachte bent bij de politie ook niet, weet je wat ze dan doen met grapjes meneren? Daar gaat een camera in de anus zo diep, dat het niet meer leuk is.
[..]
Jazeker.
Oh dit was een serieuze discussie.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Een sc op fok staat voor jou dus gelijk aan een rechtszaak. Weten we dat ook weer. Ik neem je niet al te serieus meer als je het niet erg vindt. En anders ook trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Ik hoop het, dan heb ik nog wat tegoedquote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want ergens houdt iemand een boekje met goede daden bij
Dat is aan jou, ik ben er voorzichtig mee want ik weet niet of hier iemand zit die er nabestaande van heeft. Ik kende wel een persoon op die vlucht dus tja.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zullen die mensen van die ene vlucht daarover te zeggen hebben?
Of mag dat dan weer niet gezegd worden?
Zeker niet betekend niet dat ik ze er niet op kan aanspreken toch? Maar zou leuk zijn als ze oprecht zeiden 'we vinden je verhaal lulkoek als ik andere belachelijk wil maken doe ik dat gewoon.' In plaats van te verstoppen achter ja maar of de grapjesmeneer uit te hangen dat is alles.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt wel van alles verwachten, maar op een forum zal niet iedereen doen wat jij wil. In het echte leven trouwens ook niet. Tough luck.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef muhahaha het volgende:
Altijd mooi wanneer er wel een serieuze discussie gaande is er altijd iemand komt posten dat er al een week niks serieus wordt gepost. Come again?
Zeg dan meteen dat je het kusjekroel gehalte mist...
Waar heb ik gepretendeerd een ervaringsdeskundige te zijn..?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah een ervaringsdeskundige. Vertel. Ik ben superbenieuwd.
Ok, je praat onzin en als ik wat anders wil zeggen dan doe ik dat gewoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is aan jou, ik ben er voorzichtig mee want ik weet niet of hier iemand zit die er nabestaande van heeft. Ik kende wel een persoon op die vlucht dus tja.
[..]
Zeker niet betekend niet dat ik ze er niet op kan aanspreken toch? Maar zou leuk zijn als ze oprecht zeiden 'we vinden je verhaal lulkoek als ik andere belachelijk wil maken doe ik dat gewoon.' In plaats van te verstoppen achter ja maar of de grapjesmeneer uit te hangen dat is alles.
Is het dan niet duidelijk dat ze je verhaal lulkoek vinden? Als ze dat trouwens direct zouden zeggen zou je daar weer over beginnen te miepen. Dus volgens mij is het nooit goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is aan jou, ik ben er voorzichtig mee want ik weet niet of hier iemand zit die er nabestaande van heeft. Ik kende wel een persoon op die vlucht dus tja.
[..]
Zeker niet betekend niet dat ik ze er niet op kan aanspreken toch? Maar zou leuk zijn als ze oprecht zeiden 'we vinden je verhaal lulkoek als ik andere belachelijk wil maken doe ik dat gewoon.' In plaats van te verstoppen achter ja maar of de grapjesmeneer uit te hangen dat is alles.
Nou je post met zo'n overtuiging dat de huidige behandelingen niks zijn en dat het anders moet, dus ik dacht: jij hebt het zelf ervarenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar heb ik gepretendeerd een ervaringsdeskundige te zijn..?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dit was een serieuze discussie.
Sorry je semi grappig bedoelde stukjes er doorheen en het wijzende vingertje en het uitstralen van dat jij alle kennis hebt maakt al dat ik je niet meer serieus kan nemen.
Prima I'll rest my case, mijn punt staat vast zo vast als een heilpaal in de grond geslagen. Maar een serieuze discussie is serieus en een rechtszaak is serieus, dat vergeleek ik. Ik vergeleek niet een sc met een rechtszaak. Ongeacht de situatie al is het een café of bij een hoer op het kamertje serieus zijn kun je overal en serieus praten ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een sc op fok staat voor jou dus gelijk aan een rechtszaak. Weten we dat ook weer. Ik neem je niet al te serieus meer als je het niet erg vindt. En anders ook trouwens.
Beetje duur wel bij een hoer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Prima I'll rest my case, mijn punt staat vast zo vast als een heilpaal in de grond geslagen. Maar een serieuze discussie is serieus en een rechtszaak is serieus, dat vergeleek ik. Ik vergeleek niet een sc met een rechtszaak. Ongeacht de situatie al is het een café of bij een hoer op het kamertje serieus zijn kun je overal en serieus praten ook.
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het dan niet duidelijk dat ze je verhaal lulkoek vinden? Als ze dat trouwens direct zouden zeggen zou je daar weer over beginnen te miepen. Dus volgens mij is het nooit goed.
Ik wel helaas. En ja, de behandeling die ik kreeg (gesprekken met een psycholoog) werkten niet. Hetgeen me het meeste hielp was uiteindelijk een soort 'reality-check' van mijn beste vriend dat ik het echt niet zo slecht had en zo was als ik dacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou je post met zo'n overtuiging dat de huidige behandelingen niks zijn en dat het anders moet, dus ik dacht: jij hebt het zelf ervaren
Tijd is slechts een indicatie.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is half één in de nacht en iemand wil een serieuze discussie over ethiek gaan houden. In een sc op fok. Thijs? Zou jij bij deze de grapjesmeneer uit willen gaan hangen? Het is hard nodig.
We mogen geen mensen meer zwart maken van VN.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.
Maar ik wens jullie het beste toe echt waar ik heb geen kwade wil. Ik zou alleen willen dat jullie dan ook deden wat het beste voor jullie is. Maar goed no problem jullie kunnen er anders over denken dan mij dat is prima en dat mag. Maar denk alsjeblieft even na voordat je andere zwart maakt dat is een simpel verzoek.
Ik heb niks gezegd over behandelingen?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou je post met zo'n overtuiging dat de huidige behandelingen niks zijn en dat het anders moet, dus ik dacht: jij hebt het zelf ervaren
En daar heb je ervaring mee?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over behandelingen?
Ik had het over de toewijzing van doctoren van depressiviteit.
Nee je mag ze zwarte vegen geven je mag alleen geen rode lippen en of kroeskoppen maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We mogen geen mensen meer zwart maken van VN.
Zelfs niet op 5 december
Ik wil best gaan hangen, maar ik blijf liever zitten als je dat niet erg vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is half één in de nacht en iemand wil een serieuze discussie over ethiek gaan houden. In een sc op fok. Thijs? Zou jij bij deze de grapjesmeneer uit willen gaan hangen? Het is hard nodig.
Wees blij mijn beste.quote:
Ik denk dat het zwart maken wel mee valt. De reactie die je als voorbeeld nam zag ik in ieder geval niet als zwartmaken.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.
Maar ik wens jullie het beste toe echt waar ik heb geen kwade wil. Ik zou alleen willen dat jullie dan ook deden wat het beste voor jullie is. Maar goed no problem jullie kunnen er anders over denken dan mij dat is prima en dat mag. Maar denk alsjeblieft even na voordat je andere zwart maakt dat is een simpel verzoek.
Godver Roy.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We mogen geen mensen meer zwart maken van VN.
Zelfs niet op 5 december
Mijn kat komt de slaapkamer niet meer op. Zou jou hetzelfde adviseren eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze miauwen nog![]()
Alleen de moeder vindt het leuk om aan m'n bed te krabben
We gaan hier toch niet die hele Zwarte Pieten discussie doen he?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee je mag ze zwarte vegen geven je mag alleen geen rode lippen en of kroeskoppen maken.
Ach die psychologen zijn allemaal experts, maar hebben allemaal een andere mening. Net als huisartsen, monteurs, sportinstructeurs etc enz.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel helaas. En ja, de behandeling die ik kreeg (gesprekken met een psycholoog) werkten niet. Hetgeen me het meeste hielp was uiteindelijk een soort 'reality-check' van mijn beste vriend dat ik het echt niet zo slecht had en zo was als ik dacht.
Ik ben wel blij dat jij weet te bepalen wat het beste voor ons is. Een moreel kompas is hard nodig hier in deze goddeloze bende. Nu kom ik hier niet dagelijks, maar ik hoor me toch verhalen over die yats, daar lusten de honden geen brood van. Je bent wat mij betreft van harte welkom in deze sc.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag gewoon netjes of het minder kan, uit respect voor zij die andere helpen. Je kan ze ook wegpakken maar het advies dat die lui niet meer geven zorg je daar dan ook een replacement voor? Jullie lachen andere uit die wel helpen en zelf staan jullie met de armen in elkaar geslagen, niet allemaal natuurlijk maar een paar van jullie wel en dat is jammer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwart maken wel mee valt. De reactie die je als voorbeeld nam zag ik in ieder geval niet als zwartmaken.
Nee die ene is de moederquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kat komt de slaapkamer niet meer op. Zou jou hetzelfde adviseren eigenlijk
Dacht dat je 2 kittens had.
Nog minder en je mag helemaal niets meer zeggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag gewoon netjes of het minder kan, uit respect voor zij die andere helpen. Je kan ze ook wegpakken maar het advies dat die lui niet meer geven zorg je daar dan ook een replacement voor? Jullie lachen andere uit die wel helpen en zelf staan jullie met de armen in elkaar geslagen, niet allemaal natuurlijk maar een paar van jullie wel en dat is jammer.
Dat sowieso, maar zoiets moet je leren. Dat kun je niet ineens uit het nietsquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach die psychologen zijn allemaal experts, maar hebben allemaal een andere mening. Net als huisartsen, monteurs, sportinstructeurs etc enz.
Niet teveel van aan trekken.
Fatsoen...quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag gewoon netjes of het minder kan, uit respect voor zij die andere helpen. Je kan ze ook wegpakken maar het advies dat die lui niet meer geven zorg je daar dan ook een replacement voor? Jullie lachen andere uit die wel helpen en zelf staan jullie met de armen in elkaar geslagen, niet allemaal natuurlijk maar een paar van jullie wel en dat is jammer.
Ik denk dat de meeste hier genoeg mensen helpen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Shit was dat zo moeilijk om te zeggenquote:
Bedankt Joe, ik waardeer dat. Ik waardeer dat dat je het nu wel een beetje in begint te zien. Goddeloos zou ik niet zeggen we dragen allemaal een stukje God in ons, in ons spirituele hart. God zit in ons, maakt niet uit in wie je geloofd of wie we zijn. Kijk naar jezelf en voel je spirituele hart, zet een glimlach op soms kun je je gelukkig voelen gewoon door een lach op te zetten ook al moet je niet lachen. Dat werkt echt en voel de positieve energie hou die vast en doe er wat mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat jij weet te bepalen wat het beste voor ons is. Een moreel kompas is hard nodig hier in deze goddeloze bende. Nu kom ik hier niet dagelijks, maar ik hoor me toch verhalen over die yats, daar lusten de honden geen brood van. Je bent wat mij betreft van harte welkom in deze sc.
Van wie?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog minder en je mag helemaal niets meer zeggen.
Niet nodig, ik heb mijn case duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
Is het wel echt helpen trouwens, en niet een veredelde ego-boost verpakt als dusdanig?
Neuk ze spiritueel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |