Jij hebt weer de hele tijd naar haar kont lopen staren he, viespeuk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij tetten dan? STaat me niks van bij.
Dat vraagt om foto's...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
is bij jou ook de ene tiet groter dan de ander?
Volgens mij is het verschil niet met het blote oog te zien. Daar ben ik op zich wel trots op.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
is bij jou ook de ene tiet groter dan de ander?
Ja, even die theorie testen.quote:
Waarom denkt iedereen dat ik naar konten kijkn?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt weer de hele tijd naar haar kont lopen staren he, viespeuk.
quote:
Tegengas? Tegengas als in, ik ga hem nu hier belachelijk maken waar hij totaal niet bij is? Noem je dat tegengas, als je hem structurele kritiek geeft prima. Maar waarom mensen met goeie bedoelingen hier belachelijk maken? Helpt dat hun? Helpt dat jou? Nee dan gebruik je ze slechts voor jouw vermaak en dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut, ben je mijn moeder nu ineens? Hij was óók irritant, en dan kun je wat tegengas verwachten.
In faillissement zit het woord fail. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar ik klop het toch maar even af.
Waar heb je dan naar gekeken?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik naar konten kijkn?
En als ik dan een kont niet mooi vind, gaat men ook zeuren ':'(
[..]
Ik had nog gevraagd he? En was er een groter bij haar.
Eh, die logica ontgaat me even.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In faillissement zit het woord fail. Dat kan geen toeval zijn.
Als je failliet gaat, dan heb je best gefailed.quote:
Ben toch beter van je gewend Thijsquote:Op zondag 27 juli 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je failliet gaat, dan heb je best gefailed.
Of zo.
Het is al laat
En je keek niet verder dan dat?quote:
Het gerucht gaat dat ze ook armen heeft.quote:
Nee. Geen interesse in iets anders dan dat.quote:
Soms weet ik er de ene na de andere zonder moeite uit te gooien, en dat zal je op de meet wel meemaken denk ik (als je durft te komenquote:
Jij bent uiteraard van het slag wat al op de grond gaat liggen als er maar naar gewezen wordt, dat belachelijk maken viel volgens mij best mee, even een kerel zijn en niet zo huilebalken. Zoveel is er niet aan de hand.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tegengas? Tegengas als in, ik ga hem nu hier belachelijk maken waar hij totaal niet bij is? Noem je dat tegengas, als je hem structurele kritiek geeft prima. Maar waarom mensen met goeie bedoelingen hier belachelijk maken? Helpt dat hun? Helpt dat jou? Nee dan gebruik je ze slechts voor jouw vermaak en dat is niet eerlijk.
Wat niet goed is voor de bij is niet goed voor de korf en als er iets slecht is dan is het achter de rug om van andere praten, zeker als je daar mensen mee kan kwetsen die het goed bedoelen. Sowieso waarom roddelen als het jou en een ander niets brengt als je het voor plat vermaak doet om te wijzen en te lachen ga dan lekker een sitcom kijken.
Of ik je moeder ben? Nee ik had ook naar een ander topic kunnen gaan en grapjes kunnen maken over Hungry_joe maar ik besloot je aan te spreken in plaats van zoiets te doen.
Ik zie dat hier ook wat andere personen onterecht belachelijk worden gemaakt, dit terwijl ze het goed bedoelen help ze of spring ze bij of geef ze feedback als je denkt 'wat je hier typt is onzin.' Maar ga niet zomaar wat roepen en wijzen, daar is niemand gebaat bij, enkel jouw laag vermaak.
Welke? Vast niet mooier dan die van mij.quote:
Sinds wanneer kom ik naar de meet?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms weet ik er de ene na de andere zonder moeite uit te gooien, en dat zal je op de meet wel meemaken denk ik (als je durft te komen). Maar nu is mijn verstand zo droog als een uitgedroogde bidon in de Sahara tijdens het hoogseizoen.
Over wie gaat het eigenlijk?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze ook armen heeft.
[..]
Nee. Geen interesse in iets anders dan dat.
Het gaat bij een computer om de inhoud hequote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Vast niet mooier dan die van mij.
Als je durft zei ik tochquote:
http://www.otto.nl/produc(...)034903274&fromPl=yesquote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Vast niet mooier dan die van mij.
Evie.quote:
O is dat een kwestie van durven tegenwoordig?quote:
Ik ben beeldvullend.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Maar ik was toen aan het daten met Fera, dus dan kijk je sowieso daar niet naar.
En waarom had je Fera toen niet meegenomen dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Maar ik was toen aan het daten met Fera, dus dan kijk je sowieso daar niet naar.
Oh je begrijpt me verkeerd, ik ben niet beledigd door jou, verre van. Ik wilde jou gewoon mijn feedback geven. Wat je ermee doet is aan jou, mij raak je er niet mee ik vind het gewoon jammer en zielig dat je mensen in de rug moet steken. Het is meer mijn compassie voor jou waarom ik jou hier aanspreek, niet dat ik beledigd ben. Ik denk gewoon potverdomme, daar zit een kerel hij kan zijn leven beteren, maar goed het is up to you ik ben je moeder inderdaad niet en gelukkig maar ook want ik zou mijn kinderen stoïcijns opvoeden.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent uiteraard van het slag wat al op de grond gaat liggen als er maar naar gewezen wordt, dat belachelijk maken viel volgens mij best mee, even een kerel zijn en niet zo huilebalken. Zoveel is er niet aan de hand.
Je mag me belachelijk maken, graag zelfs. Ik heb niet zoveel op met overgevoelige tere zieltjes namelijk en ransel er graag wat extra eelt op. Dat is hard nodig ook en werkt beter dan alles maar te sugarcoaten. Misschien dat het Libelle forum meer je ding is?
Ahquote:Op zondag 27 juli 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |