Hoezo Roy?quote:
Stuur tegen die tijd maar even een dm dan fixen we die shizzle wel even.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
None taken. Ik ben inderdaad geen expert.
[..]
Hmmm. Wie dan?
Is goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stuur tegen die tijd maar even een dm dan fixen we die shizzle wel even.
Is anders een prima kerel, beetje jammer dat jullie zo over hem praten. Super vriendelijke kerel bedoelde het altijd goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voorheen had je Hiergaanwedan. Die wist ook voor ieder probleem een oplossing te bedenken, maakte niet uit wat.
Pics van foktieten... verwijderd ondertussen helaasquote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Zo, het faillissement van die klant is (als het goed is) voorlopig afgewend. Heb ik hier nog iets gemist?
Ik heb hem weleens gemeet, geloof ook niet dat er echt kwaad in schuilt verder. Het was alleen een beetje teveel van die user zo nu en dan. Je kon geen topic meer aanklikken of je moest je weer door die bagger aan reacties van hem heen zien te worstelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is anders een prima kerel, beetje jammer dat jullie zo over hem praten. Super vriendelijke kerel bedoelde het altijd goed.
Zeker mijn tetten, maar die missen jullie allemaalquote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Zo, het faillissement van die klant is (als het goed is) voorlopig afgewend. Heb ik hier nog iets gemist?
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker mijn tetten, maar die missen jullie allemaal
He bummer, wiens tieten waren het?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van foktieten... verwijderd ondertussen helaas
Godverdomme wat flauw zegquote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Nouja praat dan niet zo slecht over andere, als ze het goed bedoelen. Sowieso was alles dat hij riep goed bedoelt. Zou jij er net zoveel tijd in steken? In plaats van mensen achter hun rug om uit te lachen, kun je ze beter helpen en opbouwende kritiek geven.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens gemeet, geloof ook niet dat er echt kwaad in schuilt verder. Het was alleen een beetje teveel van die user zo nu en dan. Je kon geen topic meer aanklikken of je moest je weer door die bagger aan reacties van hem heen zien te worstelen.
Of een gegeven moment was ik zelfs bang de tv aan te zetten en hem in het panel van Waku Waku te zien zitten.
Mijn DM staat altijd open voor je, dat weet jequote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zijn zo groot, daar kun je niet omheen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Straks moet je je eigen faillissement gaan afwenden!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor je, dat weet je
Whahahaha Roy.quote:
Soms heb ik van die buien hequote:Op zondag 27 juli 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha Roy.Zo'n reactie zie je van jou niet snel.
Niet iedereen heeft dat geluk helaas feerquote:
Ik heb geen manboobs.quote:
Whut, ben je mijn moeder nu ineens? Hij was óók irritant, en dan kun je wat tegengas verwachten.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nouja praat dan niet zo slecht over andere, als ze het goed bedoelen. Sowieso was alles dat hij riep goed bedoelt. Zou jij er net zoveel tijd in steken? In plaats van mensen achter hun rug om uit te lachen, kun je ze beter helpen en opbouwende kritiek geven.
is bij jou ook de ene tiet groter dan de ander?quote:
Had jij tetten dan? STaat me niks van bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar ik klop het toch maar even af.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Straks moet je je eigen faillissement gaan afwenden!
He ben jij er nu ook mee bezig?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
is bij jou ook de ene tiet groter dan de ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |