Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het bedoelde. Er werd inderdaad gezegd dat hier niet gemixed kon worden, maar dat is gewoonweg niet waar.
Niet bepaald neequote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je hebt ook mensen die werkelijk overal gebash in zien, dat zal ook wel niet meegeholpen hebben.
Ook al zoiets ironisch... die groep die beledigd was, was buiten mk volledig nieuw eigenlijk volgens mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Whut. Ben jij dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
Ik postte voorheen onder de naam magnetronkoffie
Maar hier (bij ouders in Frl) geen onweer
Ik ben eigenlijk Weissman, maar dat weet hij zelf nog niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
We kennen 'm in het echt ook hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
Oh! Sorry. Waarom die gesloten is is mij echt een raadselquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Multi-interpretabelquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Kliekjes als in wat er nog over is qua eten in de koelkast?
Ooit gaat daar een programma over gemaakt worden door discoveryquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Sorry. Waarom die gesloten is is mij echt een raadsel.
Haha okquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
We kennen 'm in het echt ook hoorEn jij bent hem niet
Tjah ik weet het ook niet. Laatste week/weken was ik niet zo actief meer daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achter de schermen zitten stoken zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik weet het ook niet. Laatste week/weken was ik niet zo actief meer daar.
Als ze echt niks meer weten om te maken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit gaat daar een programma over gemaakt worden door discovery
Kan niet lang meer duren.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze echt niks meer weten om te maken ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Weissman, maar dat weet hij zelf nog niet.
ik weet het... vond t terug in de feedbackquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minutenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Geen onweer hier.... naja ik zal het merken....
ik ga ff een ander muziekje zoeken want de huidige mix is wat minder....
Whut? Heb je niet gewoon iets van CCR ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minuten![]()
Dat was een marathon radiosessie dacht ik.
Ik zie het ook niet eigenlijk...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik weet het... vond t terug in de feedback
Creedence Clearwater Revival?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Heb je niet gewoon iets van CCR ofzo?
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mixquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minuten![]()
Dat was een marathon radiosessie dacht ik.
niet miepeeeeeenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet eigenlijk...
En zeker niet als ik zie dat de KLB SC vrolijk open blijft
Ja man, ik ben 59 en old school.quote:
Zie je wel dat je oud bent!quote:
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel dat je oud bent!
Hoe was je date, eigenlijk?
Goed bezigquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mix
Sletje ben je ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
so hipsterquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ik kwam zelfs nog goed weg.quote:
gelukkig maar...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig maar...
mooiheb je n linkje? doe maar in de dm
niet op yt?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vaderquote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook dat soort avontuurtjes. Nou ja, misschien over twee weken
.
Ze doen het elk jaar volgens mij.... dit is een ander:quote:
Oh, het hoeft niet exact gelijk te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vader
Ow zag ook een 27 uurs mix uit 2006quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
events pagina doet het helaas niet
maar iets waar percussie in de naam staat
I'm digging it![]()
Ik ga niet weer de discussie aanwakkeren maar zij hebben zo hun redenen daarvoor die ik heel goed kan begrijpen en zelf ook deel. Echter zie ik er geen problemen mee om wel mee te posten al is het op een heel andere manier dan dat het was.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga niet weer de discussie aanwakkeren maar zij hebben zo hun redenen daarvoor die ik heel goed kan begrijpen en zelf ook deel. Echter zie ik er geen problemen mee om wel mee te posten al is het op een heel andere manier dan dat het was.
Weet ik, zo rol ik.quote:
Nee, zijn lieve beestjes.quote:
De afbeelding doet het niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo rolt
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slaapjes doen. Morgen weer vroeg dag.
Stomme zooi weerquote:
Sweet dreams Samzzquote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slaapjes doen. Morgen weer vroeg dag.
De lenovo heeft net een iets betere processor.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
http://www.otto.nl/produc(...)034903274&fromPl=yes
of
http://webshop.levix.nl/a(...)GB-SSD-500GB-W8.html
Even niet naar de prijs kijkend.
Geen ideequote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
http://www.otto.nl/produc(...)034903274&fromPl=yes
of
http://webshop.levix.nl/a(...)GB-SSD-500GB-W8.html
Even niet naar de prijs kijkend.
Dank je! Hij is ook nog eens een stuk goedkoper, dus daar doe ik het voor.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De lenovo heeft net een iets betere processor.
Ja dat is wel weg te krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je! Hij is ook nog eens een stuk goedkoper, dus daar doe ik het voor.Ik las wel dat hij veel bloatware had. Is dat een beetje weg te krijgen?
Zo simpel ja?quote:
Allemaal Lenovo-eigen shit.quote:
Nee niet zo simpel als je gewoon van je legale gekochte windows gebruik wil blijven maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo simpel ja?
[..]
Allemaal Lenovo-eigen shit.
Wat stel je dan voor?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet zo simpel als je gewoon van je legale gekochte windows gebruik wil blijven maken.
Jouw OEM licentie is in veel gevallen niet bruikbaar op een andere versie.
Ja alles kan, maar zie je Fera dat zelf al doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Hm je kan de sleutel wel eruit halen toch?
Dat je misschien iemand op Fok even lief aan moet kijken of die je laptop helemaal mooi klaar voor gebruik wil maken.quote:
Volgens mij kun jij dat toch wel?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je misschien iemand op Fok even lief aan moet kijken of die je laptop helemaal mooi klaar voor gebruik wil maken.
None taken. Ik ben inderdaad geen expert.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja alles kan, maar zie je Fera dat zelf al doen.
No offence feerbeer
Hmmm. Wie dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je misschien iemand op Fok even lief aan moet kijken of die je laptop helemaal mooi klaar voor gebruik wil maken.
Ik kan niksquote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dat toch wel?
Hoezo Roy?quote:
Stuur tegen die tijd maar even een dm dan fixen we die shizzle wel even.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
None taken. Ik ben inderdaad geen expert.
[..]
Hmmm. Wie dan?
Is goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stuur tegen die tijd maar even een dm dan fixen we die shizzle wel even.
Is anders een prima kerel, beetje jammer dat jullie zo over hem praten. Super vriendelijke kerel bedoelde het altijd goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voorheen had je Hiergaanwedan. Die wist ook voor ieder probleem een oplossing te bedenken, maakte niet uit wat.
Pics van foktieten... verwijderd ondertussen helaasquote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Zo, het faillissement van die klant is (als het goed is) voorlopig afgewend. Heb ik hier nog iets gemist?
Ik heb hem weleens gemeet, geloof ook niet dat er echt kwaad in schuilt verder. Het was alleen een beetje teveel van die user zo nu en dan. Je kon geen topic meer aanklikken of je moest je weer door die bagger aan reacties van hem heen zien te worstelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is anders een prima kerel, beetje jammer dat jullie zo over hem praten. Super vriendelijke kerel bedoelde het altijd goed.
Zeker mijn tetten, maar die missen jullie allemaalquote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
Zo, het faillissement van die klant is (als het goed is) voorlopig afgewend. Heb ik hier nog iets gemist?
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker mijn tetten, maar die missen jullie allemaal
He bummer, wiens tieten waren het?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van foktieten... verwijderd ondertussen helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |