Ik zie het ook niet eigenlijk...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik weet het... vond t terug in de feedback
Creedence Clearwater Revival?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Heb je niet gewoon iets van CCR ofzo?
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mixquote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minuten![]()
Dat was een marathon radiosessie dacht ik.
niet miepeeeeeenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet eigenlijk...
En zeker niet als ik zie dat de KLB SC vrolijk open blijft
Ja man, ik ben 59 en old school.quote:
Zie je wel dat je oud bent!quote:
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel dat je oud bent!
Hoe was je date, eigenlijk?
Goed bezigquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mix
Sletje ben je ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
so hipsterquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ik kwam zelfs nog goed weg.quote:
gelukkig maar...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig maar...
mooiheb je n linkje? doe maar in de dm
niet op yt?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vaderquote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook dat soort avontuurtjes. Nou ja, misschien over twee weken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |