Ja man, ik ben 59 en old school.quote:
Zie je wel dat je oud bent!quote:
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je wel dat je oud bent!
Hoe was je date, eigenlijk?
Goed bezigquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
720 minuten... dat is lang.... dan ben ik meestal al een paar uur de muziek zat.... ik vind uurs mixen het lekkerst... ligt trouwens aan de mix van genres redelijke blokjes vind ik oke.... ik heb nu een 2uur drum and base mix
Sletje ben je ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Erg leuk. Ik was vanmiddag om half drie pas thuis. Komt ook wel een vervolg aankomende week.
so hipsterquote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ik kwam zelfs nog goed weg.quote:
gelukkig maar...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja veel Britse underground hiphop en electro uit 80-90, wat new wave, ambient en veel IDM. Ze blijven niet echt bij 1 genre plakken hoor
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig maar...
mooiheb je n linkje? doe maar in de dm
niet op yt?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow geen idee of die ergens vrij te downloaden is.... even kijken....
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vaderquote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook dat soort avontuurtjes. Nou ja, misschien over twee weken
.
Ze doen het elk jaar volgens mij.... dit is een ander:quote:
Oh, het hoeft niet exact gelijk te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen balkon, en geen biker vader
Ow zag ook een 27 uurs mix uit 2006quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
events pagina doet het helaas niet
maar iets waar percussie in de naam staat
I'm digging it![]()
Ik ga niet weer de discussie aanwakkeren maar zij hebben zo hun redenen daarvoor die ik heel goed kan begrijpen en zelf ook deel. Echter zie ik er geen problemen mee om wel mee te posten al is het op een heel andere manier dan dat het was.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga niet weer de discussie aanwakkeren maar zij hebben zo hun redenen daarvoor die ik heel goed kan begrijpen en zelf ook deel. Echter zie ik er geen problemen mee om wel mee te posten al is het op een heel andere manier dan dat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |