Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het bedoelde. Er werd inderdaad gezegd dat hier niet gemixed kon worden, maar dat is gewoonweg niet waar.
Niet bepaald neequote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je hebt ook mensen die werkelijk overal gebash in zien, dat zal ook wel niet meegeholpen hebben.
Ook al zoiets ironisch... die groep die beledigd was, was buiten mk volledig nieuw eigenlijk volgens mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Whut. Ben jij dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
Ik postte voorheen onder de naam magnetronkoffie
Maar hier (bij ouders in Frl) geen onweer
Ik ben eigenlijk Weissman, maar dat weet hij zelf nog niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
We kennen 'm in het echt ook hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
Oh! Sorry. Waarom die gesloten is is mij echt een raadselquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik had het over het sluiten van de sex sc.
Ja de mensen hier hebben het nauwelijks geprobeerd. Ik zie er 1 nog wel eens posten, aeqea nog iets.
Multi-interpretabelquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Kliekjes als in wat er nog over is qua eten in de koelkast?
Ooit gaat daar een programma over gemaakt worden door discoveryquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Sorry. Waarom die gesloten is is mij echt een raadsel.
Haha okquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
We kennen 'm in het echt ook hoorEn jij bent hem niet
Tjah ik weet het ook niet. Laatste week/weken was ik niet zo actief meer daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achter de schermen zitten stoken zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik weet het ook niet. Laatste week/weken was ik niet zo actief meer daar.
Als ze echt niks meer weten om te maken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit gaat daar een programma over gemaakt worden door discovery
Kan niet lang meer duren.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze echt niks meer weten om te maken ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Weissman, maar dat weet hij zelf nog niet.
ik weet het... vond t terug in de feedbackquote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minutenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Geen onweer hier.... naja ik zal het merken....
ik ga ff een ander muziekje zoeken want de huidige mix is wat minder....
Whut? Heb je niet gewoon iets van CCR ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een Autechre mix uit 2008 aan het luisteren.... 720 minuten![]()
Dat was een marathon radiosessie dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |