Supertip: neem reacties met een korrel zout.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand die zich altijd inzet om andere te helpen heeft geen respect verdient? Hoe verdien je dan respect als ik naar de aard van dit topic kijk is het de gene met de beste pokemon kaarten/grootste tieten. Die vibe krijg ik maar ik ga er niet over oordelen.
Maar geef dan gewoon feedback zodat ze andere beter kunnen helpen.
[..]
Zeer volwassen.
[..]
Kan, kan ook niet, weet jij het?
Is dat niet gewoon een 'medische reflex'?quote:
Je moet je problemen niet vergeten, je moet ze oplossen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze R&P wel sluiten. Ik geloof daar niet in ik geloof wellicht dat iemand er af en toe een beetje steun uithaalt al kunnen ze bij het lezen van de reactie even hun problemen vergeten. Afijn ik weet zeker dat ik jullie nu wel genoeg heb lastig gevallen, wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten.
Het probleem met de mensen die het hardst om respect schreeuwen is dat eeuwige geheven vingertje. Die geveinsde morele superioriteit, zoals jij nu goed illustreert. Het zelfvoldane gekraai van het grote gelijk. Er zijn wat meer zijdes aan die medaille wat mij betreft.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze R&P wel sluiten. Ik geloof daar niet in ik geloof wellicht dat iemand er af en toe een beetje steun uithaalt al kunnen ze bij het lezen van de reactie even hun problemen vergeten. Afijn ik weet zeker dat ik jullie nu wel genoeg heb lastig gevallen, wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten.
Ik heb jullie feedback gegeven en ben met jullie in discussie gegaan. Als jullie willen doorgaan prima, misschien dat ik nog eens langskom. Maar voorlopig jullie zijn oud genoeg en ik hoop verstandig genoeg het juiste te doen.
Klopt, al kijk ik naar beneden van bijna 2 meterquote:
Supertip: Spreek geen kwaad of spreek niet negatief over andere dan hoeven we het ook niet met een korrel zout te nemen. Wist je dat Romeinse soldaten vroeger met zout betaald kregen. Zout was vroeger super duur, en iedere korrel zout die wij verspillen was in die tijd veel geld waard, daarom kun je het beter niet doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertip: neem reacties met een korrel zout.
Evie is eng door haar medische reflexen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een 'medische reflex'?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een 'medische reflex'?
Dat is van een liedjequote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Je wilt altijd een bevestiging van iets wat jij zelf vind of beslist. Maar als je openstaat voor andere meningen dan kan advies heel hulpvol zijn om andere inzichten te krijgen.
Mooiste omschrijving ooit: "Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth."
Mja alleen is depressie een ziekte, iets met stofjes en verbindingen in je hoofd enzo... Een depressie is niet even niet lekkeri n je vel zitten of veel advies nodig hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het toegeven van je eigen fouten is de eerste stap naar zelfverrijking. Ik spreek voor mezelf dat als ik ooit eens advies nodig heb ik altijd luister naar wat de ander te zeggen heeft (en niet wat een of ander iemand met een username me vertelt op een forum), en als dit me wakker schud dan doe ik er echt wat mee.
Als meer mensen dat eens deden in plaats van zo depressief en wat niet al te zijn, dan viel het allemaal best mee.
Maar goed, psychologen moeten ook werk hebben.
Ik dacht: zet niet te hoog in.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertip: neem reacties met een korrel zout.
Slaap lekker Eviequote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]is goede smaak
, al moet je dan ook naar mn gezicht kijken he?!
Truste mensen
Correctie, het had negatief moeten zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is van een liedje
[..]
Mja alleen is depressie een ziekte, iets met stofjes en verbindingen in je hoofd enzo... Een depressie is niet even niet lekkeri n je vel zitten of veel advies nodig hebben.
Zeer zeker, maar dat kan niet altijd on demand,.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet je problemen niet vergeten, je moet ze oplossen.
Oh nee ik maak ook fouten heel veel fouten. De afgelopen 10 dagen heb ik zoveel fout gedaan, dat ik ook hard moet werken aan mijn tekortkomingen helaas.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het probleem met de mensen die het hardst om respect schreeuwen is dat eeuwige geheven vingertje. Die geveinsde morele superioriteit, zoals jij nu goed illustreert. Het zelfvoldane gekraai van het grote gelijk. Er zijn wat meer zijdes aan die medaille wat mij betreft.
Welterusten!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]is goede smaak
, al moet je dan ook naar mn gezicht kijken he?!
Truste mensen
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja alleen is depressie een ziekte, iets met stofjes en verbindingen in je hoofd enzo... Een depressie is niet even niet lekkeri n je vel zitten of veel advies nodig hebben.
Joh?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is van een liedje
[..]
En juist die personen zorgen er voor dat mensen die het echt hebben vaak niet serieus genomen worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Al wordt depressie iets te snel toegeschreven aan mensen die langere tijd niet goed in hun vel zitten.
Ik hoor het inmiddels ook bijna dagelijks... "Weet je zeker dat je niet depressief bent?"
Ik bedoel gewoon dat je niet alles wat Roy of H_J for that matter zegt serieus moet nemen. Niet alles is kwaad, maar soms ook gewoon humor. Of ben je te autistisch om dat in te zien?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Supertip: Spreek geen kwaad of spreek niet negatief over andere dan hoeven we het ook niet met een korrel zout te nemen. Wist je dat Romeinse soldaten vroeger met zout betaald kregen. Zout was vroeger super duur, en iedere korrel zout die wij verspillen was in die tijd veel geld waard, daarom kun je het beter niet doen.
Maar goed als je dan toch andere belachelijk wilt maken maak mij belachelijk want mij kan het aan mijn reet roesten maar laat andere gewoon met rust en wees eens volwassen.
Ja want ergens houdt iemand een boekje met goede daden bijquote:Op maandag 28 juli 2014 00:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand die zich altijd inzet om andere te helpen heeft geen respect verdient? Hoe verdien je dan respect als ik naar de aard van dit topic kijk is het de gene met de beste pokemon kaarten/grootste tieten. Die vibe krijg ik maar ik ga er niet over oordelen.
Maar geef dan gewoon feedback zodat ze andere beter kunnen helpen.
[..]
Zeer volwassen.
[..]
Kan, kan ook niet, weet jij het?
Tsja zou zomaar kunnen... er zijn verschillende gradaties in natuurlijk. Meestal krijg je als eerste advies bij de huisarts "ga eens hardlopen want daar wordt je blij van!"quote:Op maandag 28 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Al wordt depressie iets te snel toegeschreven aan mensen die langere tijd niet goed in hun vel zitten.
Ik hoor het inmiddels ook bijna dagelijks... "Weet je zeker dat je niet depressief bent?"
"Ik wordt zo depressief van dit weerquote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En juist die personen zorgen er voor dat mensen die het echt hebben vaak niet serieus genomen worden.
Ik ben bezig in een serieuze discussie verwacht ik serieuze inzet terug. Als men niet serieus wil doen dan moeten ze gewoon niet reageren. Op een rechtszaak ga je toch ook niet de grapjes meneer uithangen, en als je verdachte bent bij de politie ook niet, weet je wat ze dan doen met grapjes meneren? Daar gaat een camera in de anus zo diep, dat het niet meer leuk is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je niet alles wat Roy of H_J for that matter zegt serieus moet nemen. Niet alles is kwaad, maar soms ook gewoon humor. Of ben je te autistisch om dat in te zien?
Jazeker.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want ergens houdt iemand een boekje met goede daden bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |