En daar heb je ervaring mee?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over behandelingen?
Ik had het over de toewijzing van doctoren van depressiviteit.
Nee je mag ze zwarte vegen geven je mag alleen geen rode lippen en of kroeskoppen maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We mogen geen mensen meer zwart maken van VN.
Zelfs niet op 5 december
Ik wil best gaan hangen, maar ik blijf liever zitten als je dat niet erg vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is half één in de nacht en iemand wil een serieuze discussie over ethiek gaan houden. In een sc op fok. Thijs? Zou jij bij deze de grapjesmeneer uit willen gaan hangen? Het is hard nodig.
Wees blij mijn beste.quote:
Ik denk dat het zwart maken wel mee valt. De reactie die je als voorbeeld nam zag ik in ieder geval niet als zwartmaken.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.
Maar ik wens jullie het beste toe echt waar ik heb geen kwade wil. Ik zou alleen willen dat jullie dan ook deden wat het beste voor jullie is. Maar goed no problem jullie kunnen er anders over denken dan mij dat is prima en dat mag. Maar denk alsjeblieft even na voordat je andere zwart maakt dat is een simpel verzoek.
Godver Roy.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We mogen geen mensen meer zwart maken van VN.
Zelfs niet op 5 december
Mijn kat komt de slaapkamer niet meer op. Zou jou hetzelfde adviseren eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze miauwen nog![]()
Alleen de moeder vindt het leuk om aan m'n bed te krabben
We gaan hier toch niet die hele Zwarte Pieten discussie doen he?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee je mag ze zwarte vegen geven je mag alleen geen rode lippen en of kroeskoppen maken.
Ach die psychologen zijn allemaal experts, maar hebben allemaal een andere mening. Net als huisartsen, monteurs, sportinstructeurs etc enz.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel helaas. En ja, de behandeling die ik kreeg (gesprekken met een psycholoog) werkten niet. Hetgeen me het meeste hielp was uiteindelijk een soort 'reality-check' van mijn beste vriend dat ik het echt niet zo slecht had en zo was als ik dacht.
Ik ben wel blij dat jij weet te bepalen wat het beste voor ons is. Een moreel kompas is hard nodig hier in deze goddeloze bende. Nu kom ik hier niet dagelijks, maar ik hoor me toch verhalen over die yats, daar lusten de honden geen brood van. Je bent wat mij betreft van harte welkom in deze sc.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.
Maar ik wens jullie het beste toe echt waar ik heb geen kwade wil. Ik zou alleen willen dat jullie dan ook deden wat het beste voor jullie is. Maar goed no problem jullie kunnen er anders over denken dan mij dat is prima en dat mag. Maar denk alsjeblieft even na voordat je andere zwart maakt dat is een simpel verzoek.
Ja maar ik vraag gewoon netjes of het minder kan, uit respect voor zij die andere helpen. Je kan ze ook wegpakken maar het advies dat die lui niet meer geven zorg je daar dan ook een replacement voor? Jullie lachen andere uit die wel helpen en zelf staan jullie met de armen in elkaar geslagen, niet allemaal natuurlijk maar een paar van jullie wel en dat is jammer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwart maken wel mee valt. De reactie die je als voorbeeld nam zag ik in ieder geval niet als zwartmaken.
Nee die ene is de moederquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kat komt de slaapkamer niet meer op. Zou jou hetzelfde adviseren eigenlijk
Dacht dat je 2 kittens had.
Nog minder en je mag helemaal niets meer zeggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag gewoon netjes of het minder kan, uit respect voor zij die andere helpen. Je kan ze ook wegpakken maar het advies dat die lui niet meer geven zorg je daar dan ook een replacement voor? Jullie lachen andere uit die wel helpen en zelf staan jullie met de armen in elkaar geslagen, niet allemaal natuurlijk maar een paar van jullie wel en dat is jammer.
Dat sowieso, maar zoiets moet je leren. Dat kun je niet ineens uit het nietsquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach die psychologen zijn allemaal experts, maar hebben allemaal een andere mening. Net als huisartsen, monteurs, sportinstructeurs etc enz.
Niet teveel van aan trekken.
Fatsoen...quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag gewoon netjes of het minder kan, uit respect voor zij die andere helpen. Je kan ze ook wegpakken maar het advies dat die lui niet meer geven zorg je daar dan ook een replacement voor? Jullie lachen andere uit die wel helpen en zelf staan jullie met de armen in elkaar geslagen, niet allemaal natuurlijk maar een paar van jullie wel en dat is jammer.
Ik denk dat de meeste hier genoeg mensen helpen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Shit was dat zo moeilijk om te zeggenquote:
Bedankt Joe, ik waardeer dat. Ik waardeer dat dat je het nu wel een beetje in begint te zien. Goddeloos zou ik niet zeggen we dragen allemaal een stukje God in ons, in ons spirituele hart. God zit in ons, maakt niet uit in wie je geloofd of wie we zijn. Kijk naar jezelf en voel je spirituele hart, zet een glimlach op soms kun je je gelukkig voelen gewoon door een lach op te zetten ook al moet je niet lachen. Dat werkt echt en voel de positieve energie hou die vast en doe er wat mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat jij weet te bepalen wat het beste voor ons is. Een moreel kompas is hard nodig hier in deze goddeloze bende. Nu kom ik hier niet dagelijks, maar ik hoor me toch verhalen over die yats, daar lusten de honden geen brood van. Je bent wat mij betreft van harte welkom in deze sc.
Van wie?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog minder en je mag helemaal niets meer zeggen.
Niet nodig, ik heb mijn case duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
Is het wel echt helpen trouwens, en niet een veredelde ego-boost verpakt als dusdanig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |