Kunnen die mensen vaak weinig aan doen aangezien onze medische wereld dat voor die mensen bepaald.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En juist die personen zorgen er voor dat mensen die het echt hebben vaak niet serieus genomen worden.
Wat zullen die mensen van die ene vlucht daarover te zeggen hebben?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben bezig in een serieuze discussie verwacht ik serieuze inzet terug. Als men niet serieus wil doen dan moeten ze gewoon niet reageren. Op een rechtszaak ga je toch ook niet de grapjes meneer uithangen, en als je verdachte bent bij de politie ook niet, weet je wat ze dan doen met grapjes meneren? Daar gaat een camera in de anus zo diep, dat het niet meer leuk is.
[..]
Jazeker.
Ah een ervaringsdeskundige. Vertel. Ik ben superbenieuwd.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Kunnen die mensen vaak weinig aan doen aangezien onze medische wereld dat voor die mensen bepaald.
Neemt niet weg dat ook mensen die veelvuldig slecht in hun vel zitten de nodige hulp kunnen gebruiken. Alleen op een andere manier.
Ach, mijn laatste ex was arts dus ik vind zoiets niet eng.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie is eng door haar medische reflexen.
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]is goede smaak
, al moet je dan ook naar mn gezicht kijken he?!
Truste mensen
Je kunt wel van alles verwachten, maar op een forum zal niet iedereen doen wat jij wil. In het echte leven trouwens ook niet. Tough luck.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben bezig in een serieuze discussie verwacht ik serieuze inzet terug. Als men niet serieus wil doen dan moeten ze gewoon niet reageren. Op een rechtszaak ga je toch ook niet de grapjes meneer uithangen, en als je verdachte bent bij de politie ook niet, weet je wat ze dan doen met grapjes meneren? Daar gaat een camera in de anus zo diep, dat het niet meer leuk is.
[..]
Jazeker.
Oh dit was een serieuze discussie.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Een sc op fok staat voor jou dus gelijk aan een rechtszaak. Weten we dat ook weer. Ik neem je niet al te serieus meer als je het niet erg vindt. En anders ook trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Ik hoop het, dan heb ik nog wat tegoedquote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want ergens houdt iemand een boekje met goede daden bij
Dat is aan jou, ik ben er voorzichtig mee want ik weet niet of hier iemand zit die er nabestaande van heeft. Ik kende wel een persoon op die vlucht dus tja.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zullen die mensen van die ene vlucht daarover te zeggen hebben?
Of mag dat dan weer niet gezegd worden?
Zeker niet betekend niet dat ik ze er niet op kan aanspreken toch? Maar zou leuk zijn als ze oprecht zeiden 'we vinden je verhaal lulkoek als ik andere belachelijk wil maken doe ik dat gewoon.' In plaats van te verstoppen achter ja maar of de grapjesmeneer uit te hangen dat is alles.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt wel van alles verwachten, maar op een forum zal niet iedereen doen wat jij wil. In het echte leven trouwens ook niet. Tough luck.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef muhahaha het volgende:
Altijd mooi wanneer er wel een serieuze discussie gaande is er altijd iemand komt posten dat er al een week niks serieus wordt gepost. Come again?
Zeg dan meteen dat je het kusjekroel gehalte mist...
Waar heb ik gepretendeerd een ervaringsdeskundige te zijn..?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah een ervaringsdeskundige. Vertel. Ik ben superbenieuwd.
Ok, je praat onzin en als ik wat anders wil zeggen dan doe ik dat gewoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is aan jou, ik ben er voorzichtig mee want ik weet niet of hier iemand zit die er nabestaande van heeft. Ik kende wel een persoon op die vlucht dus tja.
[..]
Zeker niet betekend niet dat ik ze er niet op kan aanspreken toch? Maar zou leuk zijn als ze oprecht zeiden 'we vinden je verhaal lulkoek als ik andere belachelijk wil maken doe ik dat gewoon.' In plaats van te verstoppen achter ja maar of de grapjesmeneer uit te hangen dat is alles.
Is het dan niet duidelijk dat ze je verhaal lulkoek vinden? Als ze dat trouwens direct zouden zeggen zou je daar weer over beginnen te miepen. Dus volgens mij is het nooit goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is aan jou, ik ben er voorzichtig mee want ik weet niet of hier iemand zit die er nabestaande van heeft. Ik kende wel een persoon op die vlucht dus tja.
[..]
Zeker niet betekend niet dat ik ze er niet op kan aanspreken toch? Maar zou leuk zijn als ze oprecht zeiden 'we vinden je verhaal lulkoek als ik andere belachelijk wil maken doe ik dat gewoon.' In plaats van te verstoppen achter ja maar of de grapjesmeneer uit te hangen dat is alles.
Nou je post met zo'n overtuiging dat de huidige behandelingen niks zijn en dat het anders moet, dus ik dacht: jij hebt het zelf ervarenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar heb ik gepretendeerd een ervaringsdeskundige te zijn..?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dit was een serieuze discussie.
Sorry je semi grappig bedoelde stukjes er doorheen en het wijzende vingertje en het uitstralen van dat jij alle kennis hebt maakt al dat ik je niet meer serieus kan nemen.
Prima I'll rest my case, mijn punt staat vast zo vast als een heilpaal in de grond geslagen. Maar een serieuze discussie is serieus en een rechtszaak is serieus, dat vergeleek ik. Ik vergeleek niet een sc met een rechtszaak. Ongeacht de situatie al is het een café of bij een hoer op het kamertje serieus zijn kun je overal en serieus praten ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een sc op fok staat voor jou dus gelijk aan een rechtszaak. Weten we dat ook weer. Ik neem je niet al te serieus meer als je het niet erg vindt. En anders ook trouwens.
Beetje duur wel bij een hoer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Prima I'll rest my case, mijn punt staat vast zo vast als een heilpaal in de grond geslagen. Maar een serieuze discussie is serieus en een rechtszaak is serieus, dat vergeleek ik. Ik vergeleek niet een sc met een rechtszaak. Ongeacht de situatie al is het een café of bij een hoer op het kamertje serieus zijn kun je overal en serieus praten ook.
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het dan niet duidelijk dat ze je verhaal lulkoek vinden? Als ze dat trouwens direct zouden zeggen zou je daar weer over beginnen te miepen. Dus volgens mij is het nooit goed.
Ik wel helaas. En ja, de behandeling die ik kreeg (gesprekken met een psycholoog) werkten niet. Hetgeen me het meeste hielp was uiteindelijk een soort 'reality-check' van mijn beste vriend dat ik het echt niet zo slecht had en zo was als ik dacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou je post met zo'n overtuiging dat de huidige behandelingen niks zijn en dat het anders moet, dus ik dacht: jij hebt het zelf ervaren
Tijd is slechts een indicatie.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is half één in de nacht en iemand wil een serieuze discussie over ethiek gaan houden. In een sc op fok. Thijs? Zou jij bij deze de grapjesmeneer uit willen gaan hangen? Het is hard nodig.
We mogen geen mensen meer zwart maken van VN.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zou ik daarmee genoegen hebben en dan is het prima. Overigens is het nu wat mij betreft ook prima, ik reageer alleen omdat jullie op mij reageren. Dat is alles.
Maar ik wens jullie het beste toe echt waar ik heb geen kwade wil. Ik zou alleen willen dat jullie dan ook deden wat het beste voor jullie is. Maar goed no problem jullie kunnen er anders over denken dan mij dat is prima en dat mag. Maar denk alsjeblieft even na voordat je andere zwart maakt dat is een simpel verzoek.
Ik heb niks gezegd over behandelingen?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou je post met zo'n overtuiging dat de huidige behandelingen niks zijn en dat het anders moet, dus ik dacht: jij hebt het zelf ervaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |