Verder: De passagierslijst hierboven is met expliciete toestemming van Yvonne geplaatst, waarschuwing blijft verder van kracht. Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toespraak Koning Willem-Alexander
Video speech Obama omtrent MH17
Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident
Video van generaal buiten dienst Frans van Kappen waarom militair ingrijpen geen optie is
Video van persconferentie separatistenleider Alexander Borodai
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Video's van lokale bewoners van de crashsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
En in de Oekraine gaan ze verkleed als toerist ofzo???quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Marechaussees mogen niet herkenbaar in beeld ivm hun veiligheid.![]()
(Ham)burgerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En in de Oekraine gaan ze verkleed als toerist ofzo???How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Nee, ze krijgen alemaal Guy Fawkes-maskers mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En in de Oekraine gaan ze verkleed als toerist ofzo???
(ik vind het ook raar, geen idee.)Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?![]()
Maar als het journaal net zoveel 'Ik geef geen neuk'-reacties uit zou zenden als 'Ik vind het erg, ik rouw en leef mee met de nabestaanden'-reacties, dan zou dat ook vrij kwetsend zijn voor de nabestaanden. Plus dat iedereen met een greintje gezond verstand zelf toch ook kan bedenken dat er velen zijn die er amper bij stil staan, daar hoef je dat soort reacties niet voor uit te zenden lijkt me.quote:
Tijdens WK of Tour de France of Koninginnedag gaat men toch ook niet expres op zoek naar reacties van mensen die er echt geen hol aan vinden en niets om geven?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ach ja, meegestuurde Nederlanders hebben sowieso een beetje dezelfde genen als mensen uit de caucasus..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel geselecteerd zijn op hun slavische uiterlijk zeker...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Is dit filmpje al voorbij gekomen van de rouwstoet? https://www.facebook.com/photo.php?v=10152592951191600
Ik vond hem wel het delen waard.![]()
De betrouwbaarheid van de bron speelt ook een rol: websites opgericht door rijke Russen in ballingschap, zoals interpreter, die zullen desnoods beweren dat Putin de hersenen van babytjes uit hun gekliefde schedels zuigt terwijl ze hun laatste adem uitblazen, mochten mensen zoiets geloven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Dankje, zeer informatief!
Als je het allemaal zo leest zou het bijna wel echt moeten zijn zou je zeggen.
Ik vraag me alleen af waarom hier niet op ingegaan wordt in het nieuws en dergelijke. Er gebeurd toch wel iets wat veel impact heeft op deze oorlog. Dingen die Rusland altijd ontkent heeft.![]()
Interessant. Als het geverifieerd kan worden, geeft het een verdere indruk van de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:27 schreef wunderbaum het volgende:
Bevel separatisten om mh17 neer te schieten
http://t.co/bSGVuDiDRCI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De betrouwbaarheid van de bron speelt ook een rol: websites opgericht door rijke Russen in ballingschap, zoals interpreter, die zullen desnoods beweren dat Putin de hersenen van babytjes uit hun gekliefde schedels zuigt terwijl ze hun laatste adem uitblazen, mochten mensen zoiets geloven.![]()
bron?Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Al die theorieën hierboven over de media: Media zijn commerciële bedrijven die geld binnenhalen via reclames en die inkomsten zijn afhankelijk van kijk- of leescijfers. Media brengen dus nieuws waar vraag naar is. Een soort van publiek opgelegde censuur dus. Niet dat er een goed alternatief is; we zien immers wat er gebeurt met media in landen als Rusland en China.
Een voorbeeld hiervan is het verslag van CNN over de MH370: Iedereen deed daar lachwekkend over. Ze bleven er maar over doorzagen terwijl er geen nieuws was. En toen bleek waarom:
Cable News Ratings: MH370 Obsession Boosts CNN And Fox News, While Al Jazeera America Avoids Indulgent Coverage
Hetzelfde gebeurt hier nu gewoon. De meeste mensen willen lezen hoe goed wij wel niet kunnen rouwen: tadaaa! Nieuwsberichten bij de NOS, RTL, de Telegraaf, het NRC en alle andere media.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef p0100 het volgende:
Is dit filmpje al voorbij gekomen van de rouwstoet? https://www.facebook.com/photo.php?v=10152592951191600
Ik vond hem wel het delen waard.Wacht op den Fokkers...quote:als het dan ineens zo dichtbij komt![]()
![]()
Alle beelden lieten een felblauwe lucht zien, maar in dit filmpje zegt persoon 1 tegen 2 dat hij het toestel niet goed kon zien vanwege wolken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Interessant. Als het geverifieerd kan worden, geeft het een verdere indruk van de verantwoordelijken.
* ellevehC86 houdt zich nog even terughoudend.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Dat vind ik wat flauw. Er wordt juist ontzettend veel geklaagd over bijvoorbeeld onze regering en over de manier waarop anderen rouwen. Je zou dus evenzeer kunnen claimen dat mensen graag lezen hoe slecht we het doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef DeJori het volgende:
Hetzelfde gebeurt hier nu gewoon. De meeste mensen willen lezen hoe goed wij wel niet kunnen rouwen: tadaaa! Nieuwsberichten bij de NOS, RTL, de Telegraaf, het NRC en alle andere media.
Bovendien schets je een beeld dat niet reëel is, aangezien er geen eenrichtingsverkeer is tussen consument (wil x) en producent (biedt dus x).I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Niet zo zwart wit, maar daar komen die sensatieberichten vandaag, en het 'wegmoffelen' van beelden van mensen die niet meedoen aan het rouwen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik wat flauw. Er wordt juist ontzettend veel geklaagd over bijvoorbeeld onze regering en over de manier waarop anderen rouwen. Bovendien schets je een beeld dat niet reëel is, aangezien er geen eenrichtingsverkeer is tussen consument (wil x) en producent (biedt dus x).Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Achterlijk muziekje erbij.. niet het delen waardquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef p0100 het volgende:
Ik vond hem wel het delen waard.![]()
Het is even afwachten of, en zo ja hoe, grotere nieuwsbronnen dit oppakken. Obscure website trouwens; wat is dat 'Mashable'?.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Alle beelden lieten een felblauwe lucht zien, maar in dit filmpje zegt persoon 1 tegen 2 dat hij het toestel niet goed kon zien vanwege wolken?
* ellevehC86 houdt zich nog even terughoudend.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
http://www.interpretermag.com/about-us/quote:
institute of modern Russia is opgericht door zoon van een oligarch,
https://en.wikipedia.org/wiki/Institute_of_Modern_Russia
Mikhail Khodorkovsky was in 2004 de rijkste man in rusland, geworden dankzij Yukos. Aangeklaagd wegens fraude (oeps, daarstraks gepost dat het medeplichtigheid bij moord was, blijkbaar aan iemand anders te denken). Enz...
De usual beschuldigingen en tegenbeschuldigingen... politically motivated process?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mashablequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is even afwachten of, en zo ja hoe, grotere nieuwsbronnen dit oppakken. Obscure website trouwens; wat is dat 'Mashable'?.
Mashable is ooit begonnen als blog. Op zich best een aardige website imho.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Is niet zo obscuur hoor, ken het wel langer dan vandaag en staat ook in Flipboard. Maar zoals met elk nieuwsbericht, niet te snel oordelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is even afwachten of, en zo ja hoe, grotere nieuwsbronnen dit oppakken. Obscure website trouwens; wat is dat 'Mashable'?.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Helemaal niet obscuur zelfs. Nog interessanter dus.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nee, ik zeg ook dat in deze situatie het anders ligt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als het journaal net zoveel 'Ik geef geen neuk'-reacties uit zou zenden als 'Ik vind het erg, ik rouw en leef mee met de nabestaanden'-reacties, dan zou dat ook vrij kwetsend zijn voor de nabestaanden. Plus dat iedereen met een greintje gezond verstand zelf toch ook kan bedenken dat er velen zijn die er amper bij stil staan, daar hoef je dat soort reacties niet voor uit te zenden lijkt me.
Tijdens WK of Tour de France of Koninginnedag gaat men toch ook niet expres op zoek naar reacties van mensen die er echt geen hol aan vinden en niets om geven?
Maar ze doen het niet alleen bij deze berichtgeving, maar bij alle berichtgeving. De media bepaalt wat jij wel of niet mag zien. Dat vergeet ik ook weleens.
Wat betreft het tweede, iemand die er niets aan vindt gaat niet naar het WK, de Tour etc. dus die kom je dan bij die evenementen niet tegen. Dat heeft minder met actief zoeken te maken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Wil niet zeggen dat ze af en toe geen foutieve informatie plaatsen... 😄quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Helemaal niet obscuur zelfs. Nog interessanter dus.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Interessant stuk van vandaag: Waarom andere vliegtuigen wel omvlogenI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Vandaag effe naar het militaire gedeelte van vliegveld Eindhoven geweest en me bij de omvangrijke mensenmenigte bij de uitgang gevoegd. Zo rondom 18:00 uur kwam de stoet aanzetten, en d'r leek zowat geen einde aan te komen. Media was er uiteraard bij (Omroep Brabant en ik dacht de NOS). De kisten in de rouw-auto's hadden een bepaalde chronologische nummering: HR166, HR167, HR168, HR169, HR170, etc. Waar zou die HR voor staan? Human remains ... ?![]()
Onbevestigd, maar interessant:twitter:bishopk twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 20:25:29Graham Phillips, detained in Donetsk, has been deported & banned from entering Ukraine for three years, the SBU has told Interfax-Ukraine. reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Vind dat best een plausibele uitleg, in elk geval beter dan dat sommige maatschappijen het onveilig vonden en het niet doorvertelde.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Interessant stuk van vandaag: Waarom andere vliegtuigen wel omvlogenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
huh, de SBU heeft hem opgepakt in Donetsk?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef DeJori het volgende:
Onbevestigd, maar interessant:twitter:bishopk twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 20:25:29Graham Phillips, detained in Donetsk, has been deported & banned from entering Ukraine for three years, the SBU has told Interfax-Ukraine. reageer retweet
Woord.![]()
Precies. Goede journalistiek vond ik dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind dat best een plausibele uitleg, in elk geval beter dan dat sommige maatschappijen het onveilig vonden en het niet doorvertelde.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat is het vreemde inderdaadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
huh, de SBU heeft hem opgepakt in Donetsk?Maar er wordt daar een hoop gevochten, dus de SBU, of in ieder geval het Oekraïense leger is daar ook waarschijnlijk.
Overigens niet alleen een vaag twitterbericht:
http://en.itar-tass.com/world/742368Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Was eerder vandaag ook al iets over op 1vandaag, was alleen veel korter en ik zat maar half te luisterenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Goede journalistiek vond ik dit.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die Igor Strelkov is een eng mannetje. Mijn eerste gedachte toen ik zijn foto zag: "He, de zoon van Hitler." Wat een enge kop heeft die gast.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!![]()
Ja dat zal ook wel, ik was toch even verbaasd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is het vreemde inderdaadMaar er wordt daar een hoop gevochten, dus de SBU, of in ieder geval het Oekraïense leger is daar ook waarschijnlijk.
Overigens niet alleen een vaag twitterbericht:
http://en.itar-tass.com/world/742368
Bedankt voor die link. Dat verklaart alles. Geen wonder dat ze een RT journalist eruit knikkeren
Woord.![]()
Het is best een goede journalist hoor, ondanks zijn affiliatie. In Oekraïne hebben ze wel een hekel aan hem. Op zijn youtube kanaal zet hij best interessante dingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel, ik was toch even verbaasd.
Bedankt voor die link. Dat verklaard alles. Geen wonder dat ze een RT journalist eruit knikkerenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag effe naar het militaire gedeelte van vliegveld Eindhoven geweest en me bij de omvangrijke mensenmenigte bij de uitgang gevoegd. Zo rondom 18:00 uur kwam de stoet aanzetten, en d'r leek zowat geen einde aan te komen. Media was er uiteraard bij (Omroep Brabant en ik dacht de NOS). De kisten in de rouw-auto's hadden een bepaalde chronologische nummering: HR166, HR167, HR168, HR169, HR170, etc. Waar zou die HR voor staan? Human remains ... ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Het platform waar de herculessen nu staan daar staat ook vaak een, jawel, russische antonov (die voor hulpgoederen en humanitaire doeleinde gebruikt wordt).The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Het viel me gisteren ook op toen ik naar binnen reed hoeveel mensen er al stonden, en het was toen pas half 2. Mijn indrukwekkendste moment was toch toen de c17 stond te wachten om de landingsbaan over te steken en het achterluik openging. Van waar wij stonden konden we er recht in kijken en zagen we al die kisten achterin staan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag effe naar het militaire gedeelte van vliegveld Eindhoven geweest en me bij de omvangrijke mensenmenigte bij de uitgang gevoegd. Zo rondom 18:00 uur kwam de stoet aanzetten, en d'r leek zowat geen einde aan te komen. Media was er uiteraard bij (Omroep Brabant en ik dacht de NOS). De kisten in de rouw-auto's hadden een bepaalde chronologische nummering: HR166, HR167, HR168, HR169, HR170, etc. Waar zou die HR voor staan? Human remains ... ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
En die heeft dus blijkbaar al ooit "tegen" ons gewerkt, hoop dat ie deze keer gepakt wordt en berecht. (En dan opgesloten in gitmo graag.)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
Die Igor Strelkov is een eng mannetje. Mijn eerste gedachte toen ik zijn foto zag: "He, de zoon van Hitler." Wat een enge kop heeft die gast.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ah, dan heb je beter zicht op die ceremonie gehad als ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het viel me gisteren ook op toen ik naar binnen reed hoeveel mensen er al stonden, en het was toen pas half 2. Mijn indrukwekkendste moment was toch toen de c17 stond te wachten om de landingsbaan over te steken en het achterluik openging. Van waar wij stonden konden we er recht in kijken en zagen we al die kisten achterin staan.Plande eerst via parkeerplaats P4 de boel te bekijken, maar daar stak een medewerker een stokje voor. Uiteindelijk honderd meter terug toch nog iets van het gebeuren kunnen zien (alhoewel in de verte en krampachtig over hekwerk kijkend)
![]()
Igor Strelkov: Key MH17 Crash Suspect Linked to Massacre of 3,000 Bosnian Muslims in 1992quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
En die heeft dus blijkbaar al ooit "tegen" ons gewerkt, hoop dat ie deze keer gepakt wordt en berecht. (En dan opgesloten in gitmo graag.)
A retired Russian military officer turned separatist leader in eastern Ukraine, who is suspected of downing of Malaysian Airlines MH17, was allegedly involved in the 1992 Serbian ethnic cleansing of Muslims in the eastern Bosnian town of Visegrad.
Artikel gaat verder...![]()
Op Eindhoven gaat er een vliegtuig met KMar vertrekken. Er staan 2 Herculessen klaar. De G-988 en de G-273.![]()
Valt ook wel mee, er zit tussen het platform en de vliegclub (waar ik zit toch zeker een meter of 300. Maar tussen de club en de taxi baan misschien 100 en daar ging de deur open. Grootste deel hebben we op tv gekeken en regelmatig door de deur richting het platform.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah, dan heb je beter zicht op die ceremonie gehad als ik.Plande eerst via parkeerplaats P4 de boel te bekijken, maar daar stak een medewerker een stokje voor. Uiteindelijk honderd meter terug toch nog iets van het gebeuren kunnen zien (alhoewel in de verte en krampachtig over hekwerk kijkend)
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Daar moesten we maar eens actief naar opzoek gaan en dan net als osama een keer onverwacht binnenvallenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Igor Strelkov: Key MH17 Crash Suspect Linked to Massacre of 3,000 Bosnian Muslims in 1992
A retired Russian military officer turned separatist leader in eastern Ukraine, who is suspected of downing of Malaysian Airlines MH17, was allegedly involved in the 1992 Serbian ethnic cleansing of Muslims in the eastern Bosnian town of Visegrad.
Artikel gaat verder...(uiteraard NL troepen, wat de usa kan kunnen wij zeker beter
).
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Hij vond dit wel het meest erge / meest vreselijke dat hij ooit had meegemaakt..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eurlings op de tv, ga ik maar even naar de wc.
Alsjeblieft zeg.![]()
Hou op, nou verneem ik nog wat-ie gezegd heeft ook...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Hij vond dit wel het meest erge / meest vreselijke dat hij ooit had meegemaakt..
Alsjeblieft zeg.I´m back.![]()
Waar we nu vooral mee te maken hebben is / hadden was een veelal doorgeschoten niet ophoudende stroom van media diareeh en hysterisch geroeptoeter.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef DeJori het volgende:
Al die theorieën hierboven over de media: Media zijn commerciële bedrijven die geld binnenhalen via reclames en die inkomsten zijn afhankelijk van kijk- of leescijfers. Media brengen dus nieuws waar vraag naar is. Een soort van publiek opgelegde censuur dus. Niet dat er een goed alternatief is; we zien immers wat er gebeurt met media in landen als Rusland en China.
Een voorbeeld hiervan is het verslag van CNN over de MH370: Iedereen deed daar lachwekkend over. Ze bleven er maar over doorzagen terwijl er geen nieuws was. En toen bleek waarom:
Cable News Ratings: MH370 Obsession Boosts CNN And Fox News, While Al Jazeera America Avoids Indulgent Coverage
Hetzelfde gebeurt hier nu gewoon. De meeste mensen willen lezen hoe goed wij wel niet kunnen rouwen: tadaaa! Nieuwsberichten bij de NOS, RTL, de Telegraaf, het NRC en alle andere media.
Van de verdrietige koning , de bedroefde slager op de hoek , de half stok vlaggende buurman ,de condoleance register tekenende travestieten (ja echt) tot de geschrokken kindjes op de kleuterschool.
Allemaal een mening en beelden de media in slingerend en twitterend waardoor een vreselijke ramp een "sociaal" mediacircus is geworden.
Ik zie Joop er zo nog wel een keer een pakkende musical van bakken , als hij uitgehuild is.![]()
Sjezus wat een figuur....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Igor Strelkov: Key MH17 Crash Suspect Linked to Massacre of 3,000 Bosnian Muslims in 1992
Artikel gaat verder...![]()
Ik las op de Telegraaf site dat er al Nederlandse special forces in het rampgebied actief zijn, is daar wat meer bekend over? http://www.telegraaf.nl/b(...)et_commando_s__.html![]()
Aagezien niemand dit heet vermeld behalve telegraaf lijkt het bullshit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik las op de Telegraaf site dat er al Nederlandse special forces in het rampgebied actief zijn, is daar wat meer bekend over? http://www.telegraaf.nl/b(...)et_commando_s__.html"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Waar staat dat ze er al actief zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik las op de Telegraaf site dat er al Nederlandse special forces in het rampgebied actief zijn, is daar wat meer bekend over? http://www.telegraaf.nl/b(...)et_commando_s__.htmlI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Vandaag ook weer bij het vliegveld geweest:
Ik ben elke dag geweest maar zag ze telkens vanuit de auto, want was telkens net te laat. (behalve de eerste dag voor de Australische kist).
Nu wel op tijd en er echt bij stil kunnen staan.
Ook was het vandaag weer druk bij de hekken van de landingsbaan.
Ben bang dat de situatie uiteindelijk gaat escaleren.
Ik vrees dat een gewapende missie helaas noodzakelijk is om het werk ter plekke goed te kunnen doen maar als daar 'iets' gebeurt dan loopt dat uit op een nog grotere catastrofe.
Voor deze fout (zo noem ik het, want naar mijn idee hebben de separatisten geschoten met een Russische rakketinstallatie op een Antanov (dachten ze) en dat bleek tragisch een ander toestel te zijn) vond ik al dat er een gemene cocktail qua ingrediënten was die vergelijkbaar is zoals (helaas) 100 jaar geleden. En ben bang dat dit het vonkje is die de lont heeft aangestoken (hoop het uiteraard niet natuurlijk).
Denk dat veel mensen het zo raakt omdat dit iedereen had kunnen zijn. Velen van ons kennen het vakantie tafereel op schiphol en zeker de stemming waarin je bent maar al te goed als je zo'n verre reis gaat maken.
Tal van mensen hebben dit gevoel recent mee gemaakt of zullen dit weldra mee maken, afscheid nemen en lekker een aantal weken er tussenuit.
Jij of ik hadden ook een vakantie kunnen boeken naar Bali en naast ze in het vliegtuig kunnen zitten.
We/ze zijn nu betrokken in een gevecht die niet de onze was maar nu wel is geworden... meegesleurd in een wespennest dat niemand wilde en al helemaal de slachtoffers niet.
Ik vind het erg tragisch wat er is gebeurt, zo uit het leven gerukt, zo onschuldig en zo onnodig.
Het had iedereen kunnen zijn en dat is wat veel mensen zich realiseren buiten het feit dat door heel het land mensen slachtoffers via via wel kennen.
Gelukkig ken ik niemand die er in zat maar iemand uit mijn stad en een gezin wonend in een dorpje ten zuiden van mijn stad bleek ergens ook een collega te zijn.
Dat brengt het deels dichtbij.
Ik geloof niet in een complot theorie, het was gewoon een fout. Een verschrikkelijk onnodig en tragische fout.
Eentje die wellicht beter meteen bekend had kunnen worden, want nu zijn we met z'n allen kwaad op een groep (misschien wel een bevolkingsgroep) terwijl er maar een handje vol schuldigen zijn. Maar met die bekentenis was alsnog de vraag geweest: waar komt die installatie vandaan.
We zullen dit nog heel lang in ons land voelen en misschien is vanaf 17 juli heel ons leven voorgoed verandert.
Sterkte aan de nabestaanden en iedereen die hierdoor geraakt is.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ik ken die kerel verder niet maar net even zijn yt kanaal gechecked en is inderdaad best interessant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is best een goede journalist hoor, ondanks zijn affiliatie. In Oekraïne hebben ze wel een hekel aan hem. Op zijn youtube kanaal zet hij best interessante dingen.Woord.![]()
De Hercules G-273 is opgestegen richting Oekraïne. De vanmiddag gelande G-988 staat nog op Eindhoven.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar staat dat ze er al actief zijn?quote:De infanteristen van de Luchtmobiele Brigade gaan vooral patrouilleren op en rond de crashsite, de commando’s van het KCT – waarvan een voorhoede al in het inzetgebied is – voeren verkenningen uit om eventuele aanvallen van separatisten tijdig te neutraliseren.![]()
Hoeveel van de nu volop huilende en rouwende medemensen zouden hun vlag half stok hangen / ooit half stok hebben gehangen bij dodenherdenking?![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Waar we nu vooral mee te maken hebben is / hadden was een veelal doorgeschoten niet ophoudende stroom van media diareeh en hysterisch geroeptoeter.
Van de verdrietige koning , de bedroefde slager op de hoek , de half stok vlaggende buurman ,de condoleance register tekenende travestieten (ja echt) tot de geschrokken kindjes op de kleuterschool.
Allemaal een mening en beelden de media in slingerend en twitterend waardoor een vreselijke ramp een "sociaal" mediacircus is geworden.
Ik zie Joop er zo nog wel een keer een pakkende musical van bakken , als hij uitgehuild is.
En de vraag die ik in een ander topic stelde, stel ik hier nu ook even:
Stel dat het vliegtuig op een neutraal gebied is neergestort, het gebied meteen werd afgesloten en de slachtoffers zonder gesjoemel naar huis werden gevlogen. Was er dan een dag van nationale rouw?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Goed gelezen! Interessante kleine opmerking van de Telegraaf. Ze lijken er bedreven in te zijn om belangrijke feiten als bijzaken te brengen.quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Waarom vind je je vraag relevant?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de vraag die ik in een ander topic stelde, stel ik hier nu ook even:
Stel dat het vliegtuig op een neutraal gebied is neergestort, het gebied meteen werd afgesloten en de slachtoffers zonder gesjoemel naar huis werden gevlogen. Was er dan een dag van nationale rouw?Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Dus eigenlijk heel ver van je af.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:39 schreef nils7 het volgende:
Vandaag ook weer bij het vliegveld geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig ken ik niemand die er in zat maar iemand uit mijn stad en een gezin wonend in een dorpje ten zuiden van mijn stad bleek ergens ook een collega te zijn.
Dat brengt het deels dichtbij..quote:We zullen dit nog heel lang in ons land voelen en misschien is vanaf 17 juli heel ons leven voorgoed verandert.
Sterkte aan de nabestaanden en iedereen die hierdoor geraakt is
Meen je dit nou echt serieus?![]()
Vertaling:twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:47:40Я свободен, ок, депортированы из Украины, запрещено 3 лет туда, это видео на момент Украина солдат захватили меня - https://t.co/hUTP7UQst7 reageer retweet
quote:I am free, OK, deported from Ukraine, not 3 years old there is a video at the time of Ukraine's soldiers captured me- …Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Context?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:49 schreef DeJori het volgende:
Vertaling:twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:47:40Я свободен, ок, депортированы из Украины, запрещено 3 лет туда, это видео на момент Украина солдат захватили меня - https://t.co/hUTP7UQst7 reageer retweet
[..]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zeg dan gewoon direct dat je mensen hypocriet vindt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef DrMabuse het volgende:
Hoeveel van de nu volop huilende en rouwende medemensen zouden hun vlag half stok hangen / ooit half stok hebben gehangen bij dodenherdenking?
Het is flauwekul natuurlijk. Het is heel logisch dat een recente ramp als deze mensen veel meer raakt dan iets dat bijna 70 jaar geleden is gebeurd en wat ze nooit hebben meegemaakt.![]()
quote:http://en.itar-tass.com/world/742368quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef DeJori het volgende:
Journalist, gevangen genomen door Oekraïne en uitgezet.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoop dat er later nog een ondertitelde versie ergens wordt gepubliceerd, ik ben wel benieuwd wat ze zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:49 schreef DeJori het volgende:
[..]Woord.![]()
Soms krijgen zijn video's later amateur vertaling, maar het is lastig om de betrouwbaarheid daarvan vast te stellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:54 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoop dat er later nog een ondertitelde versie ergens wordt gepubliceerd, ik ben wel benieuwd wat ze zeggen
Meer tweets:Vertaling:twitter:quote:I am very pleased to learn that Vadim OK-he was severely beaten. I do not like, but the Ukrainian army stole my car, all my money, my broniye vest.Vertaling:twitter:(die het om de een of andere reden niet doen, zal iets met het alfabet te maken hebben)quote:My Facebook account has been haked and VC-it's not me I'm there now, try to recover. I'm in Poland now. The reason for deportation-I work for RT.
Edit, en nu komen de Engelse versies op twitter
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:56:00I'm free, ok, deported from Ukraine, banned for 3 years, because 'I work for RT'. My car, money, bullet-proof vest taken by Ukrainian army. reageer retweet
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:57:15My accounts on Facebook and Vkontakte hacked, the Ukrainian SBU deleted every single file on my computer. Working to recover them now. reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat zeg ik ook , in mijn post daarvoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon direct dat je mensen hypocriet vindt.
Het is flauwekul natuurlijk. Het is heel logisch dat een recente ramp als deze mensen veel meer raakt dan iets dat bijna 70 jaar geleden is gebeurd en wat ze nooit hebben meegemaakt.
Mag ik je , serieus geïnteresseerd , vragen of dat zwarte lintje vanwege deze ramp je avatar siert of dat dat altijd zo was.![]()
Doe niet zo raar. Natuurlijk is dat enkel vanwege de ramp.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:57 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook , in mijn post daarvoor.
Mag ik je , serieus geïnteresseerd , vragen of dat zwarte lintje vanwege deze ramp je avatar siert of dat dat altijd zo was.![]()
Nou, een Taiwanees vliegtuig is onlangs gecrasht, en in Mali ligt een Algerijns vliegtuig in diggelen vol met Fransen. Ook erg, maar geven wij ene neuk?quote:
Het verschil is dat MH17, wat 2/3 uit Nederlanders bestond uit de lucht werd gehaald in een onrustige regio, wat het nieuws al ruim een half jaar bezig houdt.
Wat ik probeer te relativeren is, het blijft altijd erg voor de slachtoffers.
Maar als MH17 tegen de Mount Everest botste, zou het 'denk ik' eerder aanvaard worden als een doodgewone vliegramp.
Iets waar bij de koffieautomaat even besproken word, en de volgende dag iedereen het vergeten is.
Maar nu ligt het juist gevoelig omdat het onschuldige slachtoffers zijn van een burgeroorlog.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 25-07-2014 22:07:56 ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Gerelateerd?twitter:WSJeurope twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 18:53:01Russia's food safety regulator files suit against McDonald's, seeking to ban some burgers and milk shakes http://t.co/FZusbt8rAX reageer retweet
Als het al waar is, ik gok nl. van niet. Dat hele bericht is/ was al luchtfietserij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goed gelezen! Interessante kleine opmerking van de Telegraaf. Ze lijken er bedreven in te zijn om belangrijke feiten als bijzaken te brengen.![]()
Is het nu al "De" ramp?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Natuurlijk is dat enkel vanwege de ramp.
Oké dan.![]()
Hehe. Ik denk wel dat RT zelf er uitvoerig over zal gaan berichtenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Soms krijgen zijn video's later amateur vertaling, maar het is lastig om de betrouwbaarheid daarvan vast te stellen.
Meer tweets:Vertaling:twitter:
[..]Vertaling:twitter:
[..]
(die het om de een of andere reden niet doen, zal iets met het alfabet te maken hebben)
Edit, en nu komen de Engelse versies op twitter
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:56:00I'm free, ok, deported from Ukraine, banned for 3 years, because 'I work for RT'. My car, money, bullet-proof vest taken by Ukrainian army. reageer retweet
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:57:15My accounts on Facebook and Vkontakte hacked, the Ukrainian SBU deleted every single file on my computer. Working to recover them now. reageer retweet
Hier hun stuk http://rt.com/news/175676-ukraine-deport-rt-contributor/Woord.![]()
Meer tweets achter een spoiler om niet het hele topic vol te spammen:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk wel dat RT zelf er uitvoerig over zal gaan berichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 21:57:15My accounts on Facebook and Vkontakte hacked, the Ukrainian SBU deleted every single file on my computer. Working to recover them now. reageer retweet
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 22:00:131/2 I wasn't beaten, Vadim was severely beaten, but had a difficult day of detention by the Ukrainian army at Donetsk Airport. They asked me reageer retweet
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 22:01:122/2 lots of questions about the Donetsk Republic. I refused to answer, they put me in a room next to artillery position, being fired at. reageer retweet
quote:What happened? The day Flight 17 was downed
SNIZHNE, Ukraine (AP) - It was lunchtime when a tracked launcher with four SA-11 surface-to-air missiles rolled into town and parked on Karapetyan Street. Fifteen hundred miles (2,400 kilometers) to the west, passengers were checking in for Malaysia Airlines Flight 17.
It had been a noisy day in this eastern Ukrainian town, residents recounted. Plenty of military equipment was moving through. But still it was hard to miss the bulky missile system, also known as a Buk M-1. It left deep tread marks in the asphalt as it rumbled by in a small convoy.
The vehicles stopped in front of journalists from The Associated Press. A man wearing unfamiliar fatigues, speaking with a distinctive Russian accent, checked to make sure they weren't filming. The convoy then moved on, destination unknown in the heart of eastern Ukraine's pro-Russia rebellion.
Three hours later, people six miles (10 kilometers) west of Snizhne heard loud noises.
And then they saw pieces of twisted metal - and bodies- fall from the sky.
The rebel leadership in Donetsk has repeatedly and publicly denied any responsibility for the downing of Flight 17.
Sergei Kavtaradze, a spokesman for rebel leader Alexander Borodai, repeated to the AP on Friday that no rebel units had weapons capable of shooting that high, and said any suggestions to the contrary are part of an information war aimed at undermining the insurgents' cause.
Nevertheless, the denials are increasingly challenged by accounts of residents, the observations of journalists on the ground, and the statements of one rebel official. The Ukrainian government has also provided purported communications intercepts that it says show rebel involvement in the shoot-down.
A highly placed rebel, speaking to the AP this week, admitted that rebels were responsible. He said a unit based in the hometown of ousted President Viktor Yanukovych, made up of both Russians and Ukrainians, was involved in the firing of an SA-11 from near Snizhne. The rebel, who has direct access to the inner circle of the insurgent leadership in Donetsk, said that he could not be named because he was contradicting the rebels' official line.
The rebels believed they were targeting a Ukrainian military plane, this person said. Instead, they hit the passenger jet flying from Amsterdam to Kuala Lumpur. All 298 people aboard were killed.
Intercepted phone conversations released by the Ukrainian government appear to back up the contention they were unaware the aircraft was a passenger jet.
In those tapes, the first rebels to reach the scene can be heard swearing when they see the number of bodies and the insignia of Malaysia Airlines.
Ukraine immediately blamed the rebels for the shooting. In an interview in Kiev this week, the Ukrainian counterterrorism chief, Vitaly Nayda, gave the AP the government's version of the events of July 17. He said the account was based on information from intercepts, spies and resident tips.
Nayda laid the blame fully on Russia: He said the missile launcher came from Russia and was operated by Russians. The Russian Foreign Ministry on Friday declined to comment on either charge. Moscow has continually denied involvement in the downing of the plane.
The rebel official who spoke to AP did not address the question of any Russian government involvement in the attack. U.S. officials have blamed Russia for creating the "conditions" for the downing of the plane, but have offered no evidence that the missile came from Russia or that Russia directly was involved.
According to Nayda, at 1 a.m. on July 17 the launcher rolled into Ukraine across the Russian border aboard a flatbed truck. He cited communications intercepts that he would not share with the AP. By 9 a.m., he said, the launcher had reached Donetsk, the main rebel stronghold 125 miles (200 kilometers) from the border. In Donetsk it is presumed to have been off-loaded from the flatbed and started to move in a convoy on its own.
Nayda said the Buk turned back east toward Snizhne. Townspeople who spoke to the AP said it rolled into Snizhne around lunchtime.
"On that day there was a lot of military equipment moving about in town," recalled Tatyana Germash, a 55-year-old accountant, interviewed Monday, four days after the attack.
Valery Sakharov, a 64-year-old retired miner, pointed out the spot where he saw the missile launcher.
"The Buk was parked on Karapetyan Street at midday, but later it left; I don't know where," he said. "Look - it even left marks on the asphalt."
Even before the plane was downed, the AP had reported on the presence of the missile launcher in the town July 17.
Here is what that dispatch said: "An Associated Press reporter on Thursday saw seven rebel-owned tanks parked at a gas station outside the eastern Ukrainian town of Snizhne. In the town, he also observed a Buk missile system, which can fire missiles up to an altitude of 22,000 meters (72,000 feet)."
AP journalists saw the Buk moving through town at 1:05 p.m. The vehicle, which carried four 18-foot (5.5-meter) missiles, was in a convoy with two civilian cars.
The convoy stopped. A man in sand-colored camouflage without identifying insignia - different from the green camouflage the rebels normally wear - approached the journalists. The man wanted to make sure they had not recorded any images of the missile launcher. Satisfied that they hadn't, the convoy moved on.
About three hours later, at 4:18 p.m., according to a recording from an intercepted phone call that has been released by Ukraine's government, the Buk's crew snapped to attention when a spotter called in a report of an incoming airplane.
"A bird is flying to you," the spotter tells the rebel, identified by the Ukrainians as Igor Bezler, an insurgent commander who the Ukrainian government asserts is also a Russian intelligence officer.
The man identified as Bezler responds: "Reconnaissance plane or a big one?"
"I can't see behind the clouds. Too high," the spotter replies.
The rebel official who spoke to the AP about the incident said that Bezler commanded another fighter, code-named Sapper, who was the ranking rebel officer with the missile launcher at the time.
According to the rebel official, Sapper led a rebel unit, about half of which was made up of men from far eastern Russia, many from the island of Sakhalin off Russia's Pacific coast.
Sapper is from the nearby town of Yenakiieve, he said. The town also happens to be the home of the former president, Yanukovych.
Sapper could not be reached for comment; his real identity is not known. Bezler, contacted on Friday by the AP, denied any connection to the attack on the plane. "I did not shoot down the Malaysia Airlines plane. I did not have the physical capabilities to do so," he declared.
According to the account of the rebel official, however, Sapper had been sent that day to inspect three checkpoints - in the towns of Debaltsevo, Chernukhino and Snizhne, all of which are within a 20-mile (30-kilometer) radius of where the plane went down. At some point in these travels, he joined up with the convoy accompanying the missile launch system.
At about 4:20 p.m., in the town of Torez, six miles (10 kilometers) west of Snizhne, residents heard loud noises. Some reported hearing two blasts, while others recall only one.
"I heard two powerful blasts in a row. First there was one, but then after a minute, a minute and a half, there was another discharge," said Rostislav Grishin, a 21-year-old prison guard. "I raised my head and within a minute I could see a plane falling through the clouds."
At 4:40 p.m., in another intercepted call released by Ukraine, the man identified as Bezler tells his own superior that the unit had shot down a plane.
"Just shot down a plane. It was Sapper's group. It went down beyond Yenakiieve," the man says.
While the authenticity of the intercept cannot be verified independently, the U.S. Embassy in Kiev said specialists in the intelligence community have deemed it authentic.
As for the Buk, Nayda said, intelligence suggests it went back on the move shortly after the attack.
That very night, he said, it crossed the border, back into Russia.
http://m.apnews.com/ap/db(...)contentguid=x7Ey1JcnIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
De tl;dr is, de rebellen hebben het vliegtuig neergeschoten. Interessant artikel, zou het lezen.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
*poging doetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
De tl;dr is, de rebellen hebben het vliegtuig neergeschoten. Interessant artikel, zou het lezen.![]()
quote:Veertig marechaussees zijn vrijdagavond vanaf vliegbasis Eindhoven vetrokken naar de rampplek in Oekraïne.
Voor het vertrek werden de marechaussees kort toegesproken door Hans Leijtens, commandant van de Koninklijke Marechaussee. De mannen en vrouwen gaan in het rampgebied op zoek naar bezittingen en andere overblijfselen van de slachtoffers van de vliegtuigramp.
Om anoniem te blijven werden de marechaussees bij vertrek afgeschermd van de pers. Alleen het vertrek van het vliegtuig werd gefilmd.
In het vliegtuig zitten ook twintig mensen van de politie, voornamelijk forensisch experts. Eén van hen vertelde kort voor vertrek hoe ze enkele uren eerder werd opgeroepen, zonder enig idee van de opdracht in Oekraïne .
http://www.powned.tv/nieu(...)p_weg_naar_oekr.htmlIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja, en beantwoord je hiermee eigenlijk ook niet je eigen vraag?, sorry dat ik er zo op reageer, maar in context is het net hetzelfde vragen of als Bassie een blauwe neus had en Adriaan een rood pak, of Bassie en adriaan net zo populair waren geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, een Taiwanees vliegtuig is onlangs gecrasht, en in Mali ligt een Algerijns vliegtuig in diggelen vol met Fransen. Ook erg, maar geven wij ene neuk?
Het verschil is dat MH17, wat 2/3 uit Nederlanders bestond uit de lucht werd gehaald in een onrustige regio, wat het nieuws al ruim een half jaar bezig houdt.
Wat ik probeer te relativeren is, het blijft altijd erg voor de slachtoffers.
Maar als MH17 tegen de Mount Everest botste, zou het 'denk ik' eerder aanvaard worden als een doodgewone vliegramp.
Iets waar bij de koffieautomaat even besproken word, en de volgende dag iedereen het vergeten is.
Maar nu ligt het juist gevoelig omdat het onschuldige slachtoffers zijn van een burgeroorlog.
Elke situatie kent zo een ander accent, en de ergste vliegramp van NL ooit in een kruitvat tegen een land aan dat zich met name militair aggressief presenteert, is in mijn mening absoluut deze aandacht waardig.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_van_Tenerifequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ja, en beantwoord je hiermee eigenlijk ook niet je eigen vraag?, sorry dat ik er zo op reageer, maar in context is het net hetzelfde vragen of als Bassie een blauwe neus had en Adriaan een rood pak, of Bassie en adriaan net zo populair waren geweest.
Elke situatie kent zo een ander accent, en de ergste vliegramp van NL ooit in een kruitvat tegen een land aan dat zich met name militair aggressief presenteert, is in mijn mening absoluut deze aandacht waardig.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
De ergste vliegramp van Nederland was die op Tenerife nog altijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Elke situatie kent zo een ander accent, en de ergste vliegramp van NL ooit in een kruitvat tegen een land aan dat zich met name militair aggressief presenteert, is in mijn mening absoluut deze aandacht waardig.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ehm....yeah, klopt, die was idd erger in zowel slachtofferaantallen als NL slachtofferaantallenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_van_TenerifeAls een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Het draaiboek inclusief luchtbrug is getest...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef KingRadler het volgende:
wat gebeurd er als er iemand van de Marechausse iets aan gedaan word zelfs dood tot gevolg.![]()
Kun jij mij als nukubu vertellen hoe zo'n draaiboek ongeveer loopt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het draaiboek inclusief luchtbrug is getest...Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Het was niet serieus bedoeld...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kun jij mij als nukubu vertellen hoe zo'n draaiboek ongeveer loopt?
Maar ik zou niet weten wat er dan gaat gebeuren. Dan kan het alle kanten op gaan.![]()
Ik beantwoord inderdaad mijn eigen vraag, maar ik ben benieuwd hoe anderen er over denken in dat scenario, of dat men daar überhaupt aan gedacht hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ja, en beantwoord je hiermee eigenlijk ook niet je eigen vraag?, sorry dat ik er zo op reageer, maar in context is het net hetzelfde vragen of als Bassie een blauwe neus had en Adriaan een rood pak, of Bassie en adriaan net zo populair waren geweest.
Elke situatie kent zo een ander accent, en de ergste vliegramp van NL ooit in een kruitvat tegen een land aan dat zich met name militair aggressief presenteert, is in mijn mening absoluut deze aandacht waardig."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dat was de grootste maar deze ramp is de ergste.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_van_TenerifeHans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]![]()
Dan komt de Tweede Kamer bijeen om te debatteren of het debat dat ze hierover vandaag gevoerd hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef KingRadler het volgende:
wat gebeurd er als er iemand van de Marechausse iets aan gedaan word zelfs dood tot gevolg.![]()
Ik kan me zomaar voorstellen dat als er gebruik gemaakt word van gewapend verzet door de tegenpartij dat er vantevoren vastgestelde protocollen ingezet worden, vandaar kan ik me goed voorstellen dat er een draaiboek is opgesteld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld...
Maar ik zou niet weten wat er dan gaat gebeuren. Dan kan het alle kanten op gaan.
Daarom nam ik het serieus
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In een ruime week heeft het vliegtuigtopic al meer delen dan die hele oorlog in bijna een jaar:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Remqo het volgende:
Topicreeks: Revolutie in Oekraïne?
Topicreeks: Maleisisch vliegtuig opgestegen vanaf schiphol neergestort in OekraineThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Ik kwam vandaag onverwacht terecht op de weg waar de mensen op de rouwstoet aan het wachten waren. Indrukwekkend.![]()
Een VN-missie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef KingRadler het volgende:
wat gebeurd er als er iemand van de Marechausse iets aan gedaan word zelfs dood tot gevolg.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geen rare vraag, maar ik denk dat het team zich met name voorneemt om het onderzoek zo volledig als mogelijk te laten verlopen, ipv zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Dat duurt nog wel even, gisteren stond er een heel duidelijk artikel op NOS, ik ga het even opzoeken. Dan krijg je een goed beeld hoe het verloopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik haat dat gespeculeer. Of je zegt we gaan of je zegt ik weet het niet. De telegraaf zegt dus eigenlijk we denken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik las op de Telegraaf site dat er al Nederlandse special forces in het rampgebied actief zijn, is daar wat meer bekend over? http://www.telegraaf.nl/b(...)et_commando_s__.html
Lekker hoor. Beetje je landgenoten in gevaar brengen als het nog niet naar buiten mocht komen.
Ik zelf verwacht ook zoiets, maar dat gespeculeer vind ik afgrijselijk.The only easy day, was yesterday. (USMC)
ik zie daar geen aantallen vinden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_van_Tenerife![]()
In de 500 slachtoffers, meer dan 200 Nederlandse.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Voor Semtex en andere geïnteresseerden:
http://nos.nl/artikel/678(...)tificatiestraat.html
Rechts staat ook een filmpje waarin die man uitlegt hoe het het in zijn werk gaat.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik denk toch een van de snelste topicreeds die Fok! gekend heeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een ruime week heeft het vliegtuigtopic al meer delen dan die hele oorlog in bijna een jaar:
Topicreeks: Revolutie in Oekraïne?
Topicreeks: Maleisisch vliegtuig opgestegen vanaf schiphol neergestort in Oekraine
Maar toch, de onrust in Oekraïne is toch een klein jaartje aan de gang."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dank jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, gisteren stond er een heel duidelijk artikel op NOS, ik ga het even opzoeken. Dan krijg je een goed beeld hoe het verloopt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik probeer al een paar weken m'n beste vriend te overtuigen toch een keer te gaan vliegen, ondanks z'n vliegangst, maar deze maand is mijn argument niet ten goede gekomen. Tering, wat is er veel uit de lucht gevallen.
![]()
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer al een paar weken m'n beste vriend te overtuigen toch een keer te gaan vliegen, ondanks z'n vliegangst, maar deze maand is mijn argument niet ten goede gekomen. Tering, wat is er veel uit de lucht gevallen.
http://www.silvergames.com/tu-95Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Nou ja, het is natuurlijk geen statistisch onderbouwde angst, maar het helpt niet als iemand er toch al panisch voor is, als er 4 toestellen in een maand neerstortenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellen
http://www.silvergames.com/tu-95.
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellen
http://www.silvergames.com/tu-95beter dan Microsoft Flight Simulator
Dit is gewoon raar :l![]()
Die nare vent praat inderdaad als of het zijn vlucht was. Flikker op. Niks van hem bij. Op AMS doet klm helemaal niets met MH. Baggage, vracht, OPS en onderhoud wordt allemaal gedaan door een andere afhandelaar. Het enige wat ze wel mogen doen is een nummer hangen aan de vlucht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eurlings op de tv, ga ik maar even naar de wc.
Maar och och, het was allemaal zijn vlucht.
Enige vind ik wel goed aan hem dat hij bij de nabestaanden heeft gestaan. Maar dat moet hij natuurlijk stoer voor de camera vertellen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die nare vent praat inderdaad als of het zijn vlucht was. Flikker op. Niks van hem bij. Op AMS doet klm helemaal niets met MH. Baggage, vracht, OPS en onderhoud wordt allemaal gedaan door een andere afhandelaar. Het enige wat ze wel mogen doen is een nummer hangen aan de vlucht.
Maar och och, het was allemaal zijn vlucht.
Enige vind ik wel goed aan hem dat hij bij de nabestaanden heeft gestaan. Maar dat moet hij natuurlijk stoer voor de camera vertellen.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De ergste vliegramp van Nederland was die op Tenerife nog altijd.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat had je dan wel via de officiële kanalen gehoord. Of het moet echt net zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.
Ervaring van de Bali aanslag:http://www.nzherald.co.nz(...)=2&objectid=11299517quote:"After the Bali bombing it was, I think, almost three weeks before the first victim came back," he told reporters in Canberra.
"And I think it was more than four months before the last one came back."
[ Bericht 26% gewijzigd door Red_85 op 25-07-2014 23:20:06 ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...
MH017 is altijd uitgevoerd door MH zelf. Nog nooit een klm kist geweest.
Trouwens, die eurlings is een echte politicus. Alles wat hij doet, zit wat achter om er zelf beter van te worden. Dus ja, da's hard. Enige goede is dat hij bij de nabestaanden is geweest. Maar weet ook van heel veel mensen die dat gedaan hebben, die er ook geen woord meer over zeggen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En dat allemaal door de bewuste overtreding van de Nederlandse piloot.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.
Maar ja, dat is weer een ander verhaal.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Het mysterie van MH30 is ook opgelost: http://humansarefree.com/(...)t-flight-mh.html?m=0
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...![]()
Normaal zou ik lachen. Doe het niet. Nu niet. Niet hier.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja je weet tog, mensenlevens wegen niet op tegen een beetje nieuws maken voor de Telegraafquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat dat gespeculeer. Of je zegt we gaan of je zegt ik weet het niet. De telegraaf zegt dus eigenlijk we denken.
Lekker hoor. Beetje je landgenoten in gevaar brengen als het nog niet naar buiten mocht komen.
Ik zelf verwacht ook zoiets, maar dat gespeculeer vind ik afgrijselijk.![]()
![]()
Ik vind het ook zo erg voor diegene die de deur van het vliegtuig aan de gate heeft gesloten, diegene die alle passagiers letterlijk voor het laatst in leven heeft gezien en voor wie hij of zij de deur van het leven letterlijk dicht heeft gedaan. Persoonlijk zou ik dat niet trekken, ook veel sterkte gewenst voor die persoon die de deur dicht deed."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook zo erg voor diegene die de deur van het vliegtuig aan de gate heeft gesloten, diegene die alle passagiers letterlijk voor het laatst in leven heeft gezien en voor wie hij of zij de deur van het leven letterlijk dicht heeft gedaan. Persoonlijk zou ik dat niet trekken, ook veel sterkte gewenst voor die persoon die de deur dicht deed.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Happel het volgende:
Het mysterie van MH30 is ook opgelost: http://humansarefree.com/(...)t-flight-mh.html?m=0
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...
Mafkees.![]()
![]()
ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.![]()
Een grond stewardess heeft daar iets over geschrevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezien![]()
Hier is dat stuk:quote:Een lach, een groet, een blij gezicht..
Bij de transferdesk krijg ik Twee voetbal fanaten waarvan een is ingecheckt en andere niet, "can you check me in love" ze zaten niet naast elkaar in het business compartiment, "would you like to sit together sir?" Enig twijfel maar toch niet, ik wil een paar uur rust grapte de ander. "Cheers"
Een liefdevol gezin van zes met hun 10 stuks baggage die ik in het systeem moest zetten. "After long time we're returning home"
Het was druk bij de checkin, dus ging ik naar de checkin balie om mijn collega's daar te helpen.
Een kind dat lacht en naar je zwaait.
Ze bedanken mij voor m'n hulp zodat ze naast elkaar konden zitten. opgewonden kinderen "mama wanneer zien wij onze koffer terug?"
De crew die naar mij loopt te zwaaien en seinen. Ze waren klaar om hun baggage te droppen bij oddsize.
Een man die een nieuw leven gaat beginnen in Maleisië.
Een gezin word afgezet door de grootouders, kids eerste vakantie ver weg. Oma maakt nog snel fotootjes hoe haar kinderen en klein kinderen aan het inchecken zijn. Dit keer vind ik het niet erg dat ik ook op de foto sta.
Aangekomen bij de gate vraagt een jongeman of hij nog tijd heeft om snel iets te kopen. "Maar natuurlijk meneer als u er maar voor zorgt dat u hier om 1130 terug bent"
Mijn collega helpt een oudere vrouw naar binnen, helemaal naar haar stoel op rij 21, ze was slecht ter been en reist alleen. De oudere had de zelfde naam (op een letter na) als het zoontje van mijn collega en zou de naam van het zoontje van mijn collega onthouden.
Ik roep om dat iedereen eerst naar het toilet moest gaan voordat ze in de rij kwamen staan, omdat er geen toiletfaciliteiten zijn in gate G03. Een paar passagiers gingen weer uit de rij.
Een vrouw reizend met haar echtgenoot en haar moeder vraagt nog paar keer aan haar moeder of ze naar het toilet moest, de oudere dame heeft een blaas probleem. Ze mocht van mij nog even buiten wachten en later bij de priority rij naar binnen kan gaan.
Een pas getrouwd stel, onderweg naar hun Huwelijksreis.
Een mooi klein meisje opgetild door haar moeder, haar vader achter hun aan duwend tegen de kinderwagen. Wat is ze prachtig, een halfbloedje met mooie grote ogen. Ze lachte lief naar me.
Een man die toch nog mee mocht met de vlucht voor de begrafenis van zijn moeder.
De kleinkinderen op reis samen met hun grootouders.
Opeens zie ik een bekende, het is onze collega van de MH ticketbalie
Trots laat hij mij kennis maken met zijn zoon, vrouw en dochter. Met een brede lach zwaaide hij na. "Tot snel"
Een mevrouw wilt uit de gate om nog naar de toilet te kunnen gaan, helaas zijn we al begonnen met instappen en mag niemand eruit. "Mag ik dan als eerst aan boord?" Maar natuurlijk.
Snel loop ik mee met de laatste twee passagiers die uiteindelijk wel mee kunnen met de vlucht, en wat zijn ze blij...
Een laatste groet naar de crew, till next time!
En toen ging de brug eraf.
Passagiers onderweg voor zaken, onderweg naar huis, onderweg naar familie, onderweg naar hun vakantie, onderweg naar een nieuw begin...
groepsreizen, gezinnen, stelletjes, alleenreizenden, baby's, kinderen, oma's, opa's, moeders, vaders, zoons, dochters, partners, ooms, tantes, collega's, vrienden, bekenden, buren, kennissen
Voor het laatst heb ik ze gezien, gesproken en een fijne reis gewenst, de passagiers van vlucht MH017 op 17jul14
Een laatste lach, een laatste groet, een blij gezicht...
+Rust zacht lieve passagiers & crew+
Names de afhandeling van de vlucht MH017 op donderdag 17-07-2014.
*********************************************************************************Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezienhttps://www.facebook.com/virangnaa/posts/304142183080153quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Heb best met die groep te doen. Echt. In het bijzonder diegene die de deur dicht deden en de slurf eraf.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Gewetensloos IMOquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.
Mafkees.![]()
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.
Mafkees.
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ze lijken ook allemaal erg op elkaar die vliegtuigen. Zieke geesten met zieke gedachten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Goed werk zeg!! APquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef DeJori het volgende:
[..][What happened? The day Flight 17 was downedLEZEN is een must.
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Happel het volgende:
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...![]()
![]()
Woord.![]()
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb best met die groep te doen. Echt. In het bijzonder diegene die de deur dicht deden en de slurf eraf."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Hier nog een pagina met veel foto's van de crash-site, geen schokkende. Volgens mij nog niet gepost.
Jeroen Akkermans.2019: The Great Awakening![]()
Compleet verslag van AP, inclusief eigen waarnemingen:
http://hosted2.ap.org/APD(...)4ec4b8db7e56fb9e882e"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Had je meegeholpen. Maar iedereen eigenlijk wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappen'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik word soms helemaal tering lijp (semi depressief) van die mensen die altijd bij alles het tegenovergestelde denken en dat voor waarheid aannemen.
Vinden jullie het terecht om te denken dat het westen achter deze vliegramp zit?
Persoonlijk vind ik het totale bullshit.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappen![]()
Feit is wel dat je precies diezelfde vlucht ook gewoon kan boeken via de KLM-website, en gezien het aantal Nederlanders op de vlucht is dat waarschijnlijk veelvuldig gebeurt. KLM heeft dus wel degelijk een rol in dit hele verhaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.
MH017 is altijd uitgevoerd door MH zelf. Nog nooit een klm kist geweest.
Trouwens, die eurlings is een echte politicus. Alles wat hij doet, zit wat achter om er zelf beter van te worden. Dus ja, da's hard. Enige goede is dat hij bij de nabestaanden is geweest. Maar weet ook van heel veel mensen die dat gedaan hebben, die er ook geen woord meer over zeggen.![]()
Inderdaad hebben ze een rol. Het interline agreement met elkaar. Maar dat is echt veruit het enige.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Feit is wel dat je precies diezelfde vlucht ook gewoon kan boeken via de KLM-website, en gezien het aantal Nederlanders op de vlucht is dat waarschijnlijk veelvuldig gebeurt. KLM heeft dus wel degelijk een rol in dit hele verhaal'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Die twee voetbalsupporters zijn dus de supporters van Newcastle, die speelden een oefenwedstrijd in Nieuw-Zeeland en dat gingen ze bijwonen.quote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn er trouwens foto's van dat grote stuk waar alle ramen nog heel zijn?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberdaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Nog voor de MH17 goed en wel de grond had geraakt noemde Martin het een false flag
beetje fotoshoppen, portie fantasie en klaar is uw CIA aanslag om maar een wat te noemen.
Wel fijn dat iedereen meewerkt, de nabestaanden, defensie, de begrafenis ondernemers enz.
Ondertussen hebben de zogenaamde slachtoffers zich ergens op een Zuid Franse camping verstopt...................... Ssssssssssssst niet doorvertellen he
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ik ben benieuwd wanneer het me gaat lukken om blasé te doen over deze ramp. Ik zie het niet op korte termijn gebeuren. Vandaag dacht ik er al wat meer afstand van te kunnen nemen, maar als je dan vervolgens weer wat leest over de slachtoffers trekt het je weer helemaal naar binnen.![]()
En dat is voor mij de reden om dat zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het me gaat lukken om blasé te doen over deze ramp. Ik zie het niet op korte termijn gebeuren. Vandaag dacht ik er al wat meer afstand van te kunnen nemen, maar als je dan vervolgens weer wat leest over de slachtoffers trekt het je weer helemaal naar binnen.
Blijf eigenlijk weg bij elk verhaal van de slachtoffers. Behalve dan van het gezin bij mij in de buurt dat weggegrepen is uit het leven, daar ontkom je niet aan.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Shit fixen die Amerikanen (doh) eindelijk lichamen, een vliegtuig en een crashsite en op een moment dat de Russen geen bewijs kunnen leveren... Vergeten die yanks abusievelijk om twee dezelfde motoren te dumpen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Ongelofelijk![]()
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef MangoTree het volgende:
Hier nog een pagina met veel foto's van de crash-site, geen schokkende. Volgens mij nog niet gepost.
Jeroen Akkermans.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat was de grootste maar deze ramp is de ergste.![]()
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopen
Overigens, ik realiseer me dat ik daarmee relativeer. Ik heb niet de bedoeling om grappig te zijn of iemand te kwetsen.![]()
Is het item van die trouwring-plundering al weer ter sprake gekomen?
Frans Timmermans sprak hierover in de VN-vergadering met de nodige emoties.
Bij onderstaand filmpje kun je toch duidelijk zien dat een ring-achtig attribuut "gewoon" mee in de vrachtwagen gaat, en niet wordt achtergehouden. Volgens mij gaat het om een technisch materieel, en niet om een trouw- of zegelring, anders hou je die wel apart, en dan niet voor jezelf.
Ook een correctie op die Rus die een pluche beest vasthoudt. De indruk was eerst dat hij dit triomfantelijk als jachttroffee showde, maar daarna legt hij het terug, doet zijn pet af en slaat een kruis.
De zaken worden door alle emoties natuurlijk eerst erg zwart-wit neergezet, maar er zijn toch genuanceerdheden die moeten worden onderkend.
Verder:
Rusland heeft enig recht op een anti-westerse attitude. Zij is 2x aangevallen door het westen:
Door Napoleon en Hitler. Bij die laatste zijn 20 mln Russen gedood. Handlangers van de Duitsers destijds waren de Oekraïeners. De gretigheid waarmee het westen Oekraïene inpalmt kan natuurlijk angst veroorzaken bij de Russen. Het zijn allemaal zaken die op de achtergrond wel moet weten, vind ik.Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Nee, maar meestal is het toch afgezet en afgeschermd. Ik zat net te denken aan dat vliegtuig wat een paar jaar terug in dat veld terecht kwam. Daar stonden schermen omheen naderhand en dat lijkt me ook normaal. Het is gewoon gek om nu, tussen al die brokstukken mensen te zien rondkijken, helemaal met het idee dat daar ook nog menselijke resten liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
"het enige fundamentele verschil"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
Psst: mist en verkeerd verstane aanwijzingen (Tenerife) versus een oorlogsgebied en een Buk (of ander, maar daar hebben we nog geen bewijs van gezien) luchtafweergeschut.
Je beledigt 298 onschuldige slachtoffers met dit soort onzin.
The only limit is your own imagination
Je hebt het niet over mij, neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Buster24 het volgende:
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn AlberdaThe only limit is your own imagination
Kwam deze link op fb tegen: http://worldtruth.tv/mh-17-was-in-fact-the-lost-flight-mh-370/
Iemand al gelezen? Heb het globaal doorgekeken, maar geen zin om te lezen.If not now, then when.![]()
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Onzin, mensen doen net alsof Tenerife niet een onbeschrijfelijk drama was toen het gebeurde. De mensen die in die vliegtuigen zaten waren ook gewoon op vakantie en hadden ook op geen enkele manier kunnen verwachten dat een vergissing in één klap een einde aan hun leven zou gaan maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"het enige fundamentele verschil"
Psst: mist en verkeerd verstane aanwijzingen (Tenerife) versus een oorlogsgebied en een Buk (of ander, maar daar hebben we nog geen bewijs van gezien) luchtafweergeschut.
Je beledigt 298 onschuldige slachtoffers met dit soort onzin.
Het doet niks af aan de huidige situatie.![]()
Sympathiek gebaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.![]()
2 honden geloof ik en wat vogels.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?
Over die honden wel wat gelezen. Een van die honden zag je ook op zo'n foto op liveleak. Bleek van Nederlandse mensen te zijn die naar Azie verhuisd waren, waarvan de hond nog even in quarantaine moest. Zo'n zwart-wit hondje. Best zielig als je dat leest![]()
![]()
Pfffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.Arme beesies verdienen ook een waardig afscheid.
![]()
Ja, precies. Er stonden op internet ook wat foto's van de hondenlijkjes op de crashsite dus ze zijn in ieder geval ook al wel gevonden. Het was voor de baasjes wel een enorme opluchting dat ze ook meegevlogen zouden worden naar Nederland.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[..]
PfffArme beesies verdienen ook een waardig afscheid.
quote:vr 25 jul 2014, 21:49
|
lees voor
Hillary vindt Poetin ook verantwoordelijk
WASHINGTON -
De Russische president Vladimir Poetin draagt minstens enige verantwoordelijkheid voor het neerhalen van vlucht MH17 boven het oosten van Oekraïne. Dat zegt de vroegere Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton vrijdag in een gesprek met CNN.
Foto: Ben Margot
Volgens Clinton is Poetin vanwege zijn steun aan de pro-Russische separatisten „zeker indirect” verantwoordelijk voor de vliegramp. „Als we daar al twijfel over hadden, dan moet die nu wel weg zijn”. Clinton vindt net als president Barack Obama dat de sancties tegen Rusland moeten worden opgevoerd.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Pfffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Wtf, zijn dat Nederlanders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.![]()
Australiërs zie ik: http://www.expatica.com/d(...)ll-alive_298210.htmlquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Geen Nederlanders iniedergeval las ik ergens eerder hier.![]()
Dochter was "originally from Germany", dat vat ik ook niet helemaal, geadopteerd uit Duitsland?quote:![]()
dat hoort in BNW thuisquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kwam deze link op fb tegen: http://worldtruth.tv/mh-17-was-in-fact-the-lost-flight-mh-370/
Iemand al gelezen? Heb het globaal doorgekeken, maar geen zin om te lezen.![]()
Ja dat staat er een beetje raar. Snap het ook niet helemaal. Die ouders hadden iig ook een Duits accent.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dochter was "originally from Germany", dat vat ik ook niet helemaal, geadopteerd uit Duitsland?Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Dat niet alleen, dat was een ongeluk, iets waarvan je min of meer weet dat het een van de risico's van vliegen is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
Nu is er een vliegtuig uit de lucht geschoten, dat is geen risico van vliegen.
Als het een ongeluk of bomaanslag was geweest was er ook anders mee omgegaan dan nu.![]()
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Australiërs zie ik: http://www.expatica.com/d(...)ll-alive_298210.html![]()
uit het ADquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dochter was "originally from Germany", dat vat ik ook niet helemaal, geadopteerd uit Duitsland?quote:De droom van hun dochter
George, een cardioloog en acupuncturist, en echtgenote Angela wonen nu zeven jaar in Australië, in een buitenwijk van Perth. Daar leefden zij de droom van hun dochter. Fatima raakte verliefd op de Australische stad tijdens een jaar dat zij er middelbaar onderwijs volgde.
In januari van dit jaar rondde ze aan de Technische Universiteit in Delft haar bachelor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek af. 'Voor Fatima leek niks onmogelijk. Haar enorme energie was een grote bron van inspiratie voor haar medestudenten en ons', schrijft de universiteit in een verklaring op de website. In Perth wilde ze verder studeren middels een stage bij IBM en een mooi leven leiden. Vorige week donderdag stapte ze in Schiphol dan ook op vlucht MH17 van Malaysia Airlines.2019: The Great Awakening![]()
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.![]()
Klopt:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.Bron: http://www.telegraph.co.u(...)atest-news-live.htmlquote:Fatima Dyczynski, who intended to become an astronaut, moved with her parents from Germany to Perth seven years ago and then went to the Netherlands to study a Bachelor of Aerospace Engineering. She was flying on MH17 to Australia, where she planned to spend time with her parents before returning to complete her masters.![]()
Voor sommigen zeker een goede manier om tot acceptatie en daarna tot verwerking te komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Ik zag het ja. Hartverscheurend![]()
![]()
Nog een filmpje van de Sydney Morning Herald over het tegenwerken van de onderzoekers.
MH17 investigators being 'hampered'2019: The Great Awakening![]()
Wat is het nou? Net bij de NOS zeiden ze dat ze alle ruimte hadden daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:38 schreef MangoTree het volgende:
Nog een filmpje van de Sydney Morning Herald over het tegenwerken van de onderzoekers.
MH17 investigators being 'hampered'![]()
Zielig die ouders. Kennelijk halen ze hun hoop uit dat vliegtuig van Turkish airlines dat uit de lucht viel en waar de meeste passagiers hebben overleefden. Alleen was dat een val van 150 meter en niet 10.000.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.![]()
Ik kan je niks garanderenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat is het nou? Net bij de NOS zeiden ze dat ze alle ruimte hadden daar.Maar in het filmpje zeggen ze dus ook dat de officiele instanties zeggen dat er niks aan de hand is... maar blijkbaar gaat het dus niet zo soepel. Verbaast ook niet echt.
2019: The Great Awakening![]()
Toch is het ooit wel gebeurd vanaf die hoogte: http://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zielig die ouders. Kennelijk halen ze hun hoop uit dat vliegtuig van Turkish airlines dat uit de lucht viel en waar de meeste passagiers hebben overleefden. Alleen was dat een val van 150 meter en niet 10.000.![]()
Zal mij benieuwen wat ervoor nodig is om ze te overtuigen van de waarheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:41 schreef theunderdog het volgende:
Die ouders gaan van een koude kermis terug komen.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Het lijk van hun dochter.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat ervoor nodig is om ze te overtuigen van de waarheid.![]()
Het identificeren van hun kindquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat ervoor nodig is om ze te overtuigen van de waarheid.![]()
![]()
Ik geloof daar geen FUCK vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toch is het ooit wel gebeurd vanaf die hoogte: http://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87![]()
![]()
Wow, wat een verhaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toch is het ooit wel gebeurd vanaf die hoogte: http://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87![]()
Ze hebben niets te verliezen, ze zijn het enige dat er toe deed al kwijt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zielig die ouders. Kennelijk halen ze hun hoop uit dat vliegtuig van Turkish airlines dat uit de lucht viel en waar de meeste passagiers hebben overleefden. Alleen was dat een val van 150 meter en niet 10.000.![]()
Er is ook een verhaal van een man die uit een neerstortende vliegtuig gerukt werd en in een berg met hooi terecht kwam en dat overleefdequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er is ook een verhaal van een man die uit een neerstortende vliegtuig gerukt werd en in een berg met hooi terecht kwam en dat overleefde![]()
![]()
![]()
Het is wel een erge wanhoopsdaad he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben niets te verliezen, ze zijn het enige dat er toe deed al kwijt.![]()
Inderdaad; Warschaupact, communisme, propaganda, tegenstrijdige verklaringen over de zitplaats van de dame, alle reden om te liegen, etc. etc.quote:
Wel bizar verhaal zeg.The only limit is your own imagination
Ah, dus Clinton geeft toe dat de VS medeveantwoordelijk is voor "Al Qaeda", dat is op zich al dikke winst.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frane_Selakquote:quote:The next year, during his first and only plane ride, he was sucked out of malfunctioning plane door and landed in a haystack; the plane crashed, killing 19 people.![]()
Iemand die 7 en een halve minuut video op youtube zet van zijn dashcam met auto's die achter de rouwstoet rijden, met een passend muziekje. Tijd om af te sluiten maar.
2019: The Great Awakening![]()
Inderdaad, maargoed het wordt dus in het artikel al min of meer debunked. Tevens was het dus geen vrije val aangezien ze nog half in het toestel lag.quote:![]()
Grappige communistische propaganda.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Frane_Selak
[..]
"none of his claims have been verified idependently"
Gewoon een fantast dus.
Is er trouwens nog iets naar buiten gebracht over wat de Berkut daar deed? Ik heb alleen die foto gezien maar er verder niks meer over gehoord.Woord.![]()
quote:randmongool. Zal wel een tijdje zitten en 2 F16's vergoeden, is hard werken voor deze "Canadees".
Die hebben die dronken seperatisten van de crash site wegggestuurd volgens mij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Is er trouwens nog iets naar buiten gebracht over wat de Berkut daar deed? Ik heb alleen die foto gezien maar er verder niks meer over gehoord.![]()
Hmm, maar zoals ik het begrepen heb vallen ze tegenwoordig ook onder het Kremlin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hebben die dronken seperatisten van de crash site wegggestuurd volgens mij.Woord.![]()
Ja, want de Berkut is heropgericht in de Krim en dat is tegenwoordig Russisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm, maar zoals ik het begrepen heb vallen ze tegenwoordig ook onder het Kremlin.![]()
Er staat ergens ook een youtube online waarin ze dat aangeeft, die zou ik alleen zo 1 2 3 niet weten te vinden om te posten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, dus Clinton geeft toe dat de VS medeveantwoordelijk is voor "Al Qaeda", dat is op zich al dikke winst.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Precies, vandaar dat ik nogal twijfels heb over de reden van hun aanwezigheid daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want de Berkut is heropgericht in de Krim en dat is tegenwoordig Russisch.Woord.![]()
Het is ook niet echt een geheim he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er staat ergens ook een youtube online waarin ze dat aangeeft, die zou ik alleen zo 1 2 3 niet weten te vinden om te posten.![]()
In het Oekraïene-topic werd gezegd dat dat is omdat ze nog Oekraïense paspoorten hebben en daardoor makkelijk voor Oekraïeners kunnen doorgaan terwijl ze toch onder direct commando van Moskou staan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik nogal twijfels heb over de reden van hun aanwezigheid daar.![]()
Allemaal opgezet door de CIA !quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad; Warschaupact, communisme, propaganda, tegenstrijdige verklaringen over de zitplaats van de dame, alle reden om te liegen, etc. etc.
Wel bizar verhaal zeg.![]()
Had meer memes over Malaysian airlines verwacht.
Malaysian Airlines official sponsor Lost.
Of zoiets.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
xDquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of zoiets.![]()
Smerig, dat komt ze wel heel goed uit natuurlijk. Ik ga dat topic ook maar eens checkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In het Oekraïene-topic werd gezegd dat dat is omdat ze nog Oekraïense paspoorten hebben en daardoor makkelijk voor Oekraïeners kunnen doorgaan terwijl ze toch onder direct commando van Moskou staan.Woord.![]()
Je vraagt je af wat het Kremlin gedaan had als er ook Russen aan boord waren geweest... of misschien wisten ze al dat er geen Russen aan boord waren"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:
HEAD DOWN, HANDS UP !!
De voornaam van de aangehouden passagier ?? ---> Ali![]()
![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nou, wat een lol.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:14 schreef TLC het volgende:
[..]
HEAD DOWN, HANDS UP !!
De voornaam van de aangehouden passagier ?? ---> Ali![]()
![]()
![]()
![]()
nou dat de VS de Jihad heeft uitgevonden lijkt me net iets te ver gaan , maar probeer het eens in BNWquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, dus Clinton geeft toe dat de VS medeveantwoordelijk is voor "Al Qaeda", dat is op zich al dikke winst.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
![]()
In ieder geval een Russische krant met fatsoen.
De Russische krant Novaja Gazeta biedt vandaag op de voorpagina excuses aan voor de ramp met de MH17. Paginagroot is een foto afgedrukt van een stoet rouwwagens die over de snelweg rijdt. Boven de foto staat "Vergeef ons, Nederland" in het Nederlands en in het RussischVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Bah ik heb gisteren een filmpje gezien van 12 minuten gefilmd na de crash incl dead body's en brokstukken. Ik heb spijt dat ik het gezien heb want blijft me nog lang bij vrees ik. Vroeg me wel af of zo'n filmpje niet gebruikt kan worden bij het onderzoek?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Als jij het gezien hebt zullen de onderzoekers het ook wel kunnen zien denk je nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bah ik heb gisteren een filmpje gezien van 12 minuten gefilmd na de crash incl dead body's en brokstukken. Ik heb spijt dat ik het gezien heb want blijft me nog lang bij vrees ik. Vroeg me wel af of zo'n filmpje niet gebruikt kan worden bij het onderzoek?![]()
![]()
Ja dat snap ik ook wel maar vroeg me af of dit ook gebeurt straks?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:52 schreef byah het volgende:
[..]
Als jij het gezien hebt zullen de onderzoekers het ook wel kunnen zien denk je nietAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nee, alle relevante informatie laten ze links liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar vroeg me af of dit ook gebeurt straks?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, alle relevante informatie laten ze links liggen.![]()
![]()
Geen zorgen ik heb dit inmiddels al gelezenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, alle relevante informatie laten ze links liggen.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)voor-onderzoek.dhtmlAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Is wel mogelijk. Hier iemand die 1500 meter overleeft en dat is gefilmd vanuit meerdere standpunten.quote:
Je bereikt al snel de maximale valsnelheid dus 300 meter of 10.000 meter maakt niks uit.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Met een half geopende parachute en landen in bramenstruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is wel mogelijk. Hier iemand die 1500 meter overleeft en dat is gefilmd vanuit meerdere standpunten.
Je bereikt al snel de maximale valsnelheid dus 300 meter of 10.000 meter maakt niks uit.![]()
Bedoel je de beelden als van vlak na de crash? Van die Lifenews.ru stream?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bah ik heb gisteren een filmpje gezien van 12 minuten gefilmd na de crash incl dead body's en brokstukken. Ik heb spijt dat ik het gezien heb want blijft me nog lang bij vrees ik. Vroeg me wel af of zo'n filmpje niet gebruikt kan worden bij het onderzoek?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, alle relevante informatie laten ze links liggen.![]()
![]()
Wat vinden jullie van dat artikel in de Telegraaf over die commando's vabdaag? Goed?
Een iemand zegt dat er minder soldaten gaan dan hij had verwacht...![]()
Ik zou dat zonder twijfel ook doen als het mijn dochter betrof. Al was het maar om ook daar geweest te zijn waar zij haar leven liet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.![]()
Is er al nieuws over de marechaussee? Zij zullen inmiddels wel een paar uur geland zijn.Make my day!![]()
Op tien km hoogte en luchtdruk die wegvalt ga je toch al dood door de kou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is wel mogelijk. Hier iemand die 1500 meter overleeft en dat is gefilmd vanuit meerdere standpunten.
Je bereikt al snel de maximale valsnelheid dus 300 meter of 10.000 meter maakt niks uit.![]()
Ik vind het alleen zo vreselijk dat de media hier zo op duikt. Heb al bij een eerder artikel gezegd, dat deze mensen begeleiding en hulp nodig hebben om straks de klap aan te kunnen als ze het bericht krijgen dat hun dochter er echt niet meer is. Maar dan is iedereen waarschijnlijk alweer bezig met het volgende verhaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zou dat zonder twijfel ook doen als het mijn dochter betrof. Al was het maar om ook daar geweest te zijn waar zij haar leven liet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Slachtofferhulp is er allang sinds dag 1 mee bezig. Die gast daarvan zat aantal keer bij journaal. Is niet taak van mediaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo vreselijk dat de media hier zo op duikt. Heb al bij een eerder artikel gezegd, dat deze mensen begeleiding en hulp nodig hebben om straks de klap aan te kunnen als ze het bericht krijgen dat hun dochter er echt niet meer is. Maar dan is iedereen waarschijnlijk alweer bezig met het volgende verhaal.![]()
Ze hebben zelf de pers opgezocht. In ieder geval bij CNN, dat zei die CNN-reporter ook. Je grijpt natuurlijk elke strohalm aan. Toch vind ik het niet goed dat ze nu (al) toestemming hebben, ook al is het op eigen risico. Dat zet de deur open voor anderen, terwijl het onderzoek nog bezig is en de situatie uitermate instabiel is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo vreselijk dat de media hier zo op duikt. Heb al bij een eerder artikel gezegd, dat deze mensen begeleiding en hulp nodig hebben om straks de klap aan te kunnen als ze het bericht krijgen dat hun dochter er echt niet meer is. Maar dan is iedereen waarschijnlijk alweer bezig met het volgende verhaal.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Slachtofferhulp is er allang sinds dag 1 mee bezig. Die gast daarvan zat aantal keer bij journaal. Is niet taak van mediaMedia hoeft niet alles in beeld te brengen wat aangeboden wordt, vind dat daar wel degelijk een versntwoordelijkheid ligt. Daarmee moedig je die mensen ook aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze hebben zelf de pers opgezocht. In ieder geval bij CNN, dat zei die CNN-reporter ook. Je grijpt natuurlijk elke strohalm aan. Toch vind ik het niet goed dat ze nu (al) toestemming hebben, ook al is het op eigen risico. Dat zet de deur open voor anderen, terwijl het onderzoek nog bezig is en de situatie uitermate instabiel is.
Zonder media-aandacht waren ze waarschijnlijk ook niet zover gekomen in het gebied.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zag het voorbij komen op Facebook () en geen zin me in BNW te begeven aangezien er volgens mij gewoon een logische oplossing voor moet zijn, maar wat is het verhaal achter die post van iemand die op Facebook deelt dat ze zo op vakantie gaan (met de MH17) maar daar het serienummer oid anders lijkt te zijn dan van het neergestorte vliegtuig? Even kijken of ik t plaatje kan vinden
![]()
Vandaag of morgen....kortom, niemand weet het. Of het is in elk geval nog niet bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:11 schreef Re het volgende:
wanneer wordt de kmar op de crashsite verwacht?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
MH17 Verdict: Real Evidence Points to US-Kiev Cover-up of Failed False Flaghttp://21stcenturywire.co(...)d-false-flag-attack/quote:Until this past Monday, the downing of Malaysian Airlines Flight MH17 on July 17th, 2014, was a potential game changer for global geopolitics and the New Cold War. However, a funny thing happened on the way to the Kremlin…![]()
900km per uur , -50 graden, bijna geen zuurstof en allemaal brokstukken die in rond vliegen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:59 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Op tien km hoogte en luchtdruk die wegvalt ga je toch al dood door de kou?
Ga je niet overleven denk ik.![]()
Registratienummer van het vliegtuig? Dat is natuurlijk niet bij elke MH17-vlucht hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag het voorbij komen op Facebook () en geen zin me in BNW te begeven aangezien er volgens mij gewoon een logische oplossing voor moet zijn, maar wat is het verhaal achter die post van iemand die op Facebook deelt dat ze zo op vakantie gaan (met de MH17) maar daar het serienummer oid anders lijkt te zijn dan van het neergestorte vliegtuig? Even kijken of ik t plaatje kan vinden
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
dat past beter hier: BNW / Vlucht MH17 #3quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:17 schreef RVer het volgende:
MH17 Verdict: Real Evidence Points to US-Kiev Cover-up of Failed False Flag
[..]
http://21stcenturywire.co(...)d-false-flag-attack/![]()
Geen idee of dat van die lifenews.rus stream is. Leek mij geen stream maar gewoon gefilmd door iemand die daar een kijkje neemt. Is inmiddels ook al geplaatst op you tube.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Bedoel je de beelden als van vlak na de crash? Van die Lifenews.ru stream?
[..]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Allemaal even lachen. Anders is het zo zielig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of zoiets.![]()
lijkt me wel - 60 c en dan in je hempie vallen zonder zuurstof dat duurt slechts een paar seconden, laat staan die val op aardequote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:59 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Op tien km hoogte en luchtdruk die wegvalt ga je toch al dood door de kou?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Wat te denken van plots drukverlies naar zeer lage omgevingsdruk (vandaar geel uitgeslagen lichamen) en bovenal de inslag van 100'en fragmenten uit die fragmentatie raket die de romp doorzeefd hebben.
Kans dat iemand wat heeft meegekregen lijkt me nihil (en wat ik vurig hoop)![]()
Ja die worden allemaal uit de lucht geschoten , nou en dan , wat kosten die dingen ??
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_Oekraine__.htmlquote:za 26 jul 2014, 08:21
OVSE wil drones inzetten in Oekraïne
WENEN - De Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) wil in Oekraïne onbewapende drones inzetten om de situatie op de grond in de gaten te houden.
Ze moeten vooral een bewakingstaak krijgen.
Foto: AP
Van een hoogte van 4000 meter kunnen ze op 10 kilometer bewegende objecten, zoals voertuigen, opsporen. De apparaten moeten onder meer worden ingezet in het grensgebied tussen Oekraïne en Rusland. Beide landen hebben ingestemd met de inzet, aldus de OVSE.
Of de drones ook in het gebied worden ingezet waar vlucht MH17 van Malaysia Airlines crashte, is niet duidelijk. In Oekraïne lopen circa 230 OVSE'ers rond, van wie een aantal bij de rampplek.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:17 schreef RVer het volgende:
[..]
http://21stcenturywire.co(...)d-false-flag-attack/quote:After that, the autopsy of the bodies would reveal additional evidence about what really took place on July 17th. A present, the majority of the remains are being handled by the Netherlands government, and given their NATO involvement to date in the Ukrainian conflict, it’s debatable whether or not they would present any findings which do not square with Washington and Kiev’s narrow, yet ever-evolving narrative of the incident.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Begin mij af te vragen of dit niet (te) ver gaat escaleren.
Ik hou m'n hart vast wanneer iemand zichzelf straks niet in bedwang kan houden.
Zie al een doodgeschoten/gewonde KMAR/Onderzoeker/Separatist voor me in die triggerhappy omgeving. Pffffff.
Onderzoek doen naar de oorzaak van de crash lijkt mij niet veel gaan bijdragen. We "weten" dat het is neergehaald waarbij ik vermoed dat dit per ongeluk was omdat een ander vliegtuig moest worden afgeschoten. De mogelijkheid dat die BUK gemanipuleerd is/was om normale vliegtuigen te negeren is niet denkbeeldig.
Dat er mensen worden gestuurd om de overblijfselen op te halen is een goede zaak. De werkelijke `schuldigen` zal je imho niet vinden tenzij ze je op een offerschaal worden aangeboden.
En dan nog, dan heb je de schuldige(n),hoe ga die straffen... met 18 jaar waarvan er 12 wordt uitgezeten ? Letterlijk en figuurlijk een (ook juridisch) mijnenveld.
Poetin de schuld geven en afbranden is op z'n minst kortzichtig en puur gebaseerd op wraak waarbij iemand kost-wat-het-kost moet hangen. De gevolgen van wraak zijn meestal erger dan de aanleiding. Denk je nu echt dat Poetin (zich) gaat overgeven en sorry zegt ?
Neuh, hier zitten nog veel haken en ogen aan.
Ben benieuwd wat anderen (nog) verwachten van al die overhaaste acties."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik zeg dat er een 30 ruble army (afgeleid van 50 cent party) achter zit. Dit is gewoon een verwerpelijk stukje smaad.quote:How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
de enige triggerhappy's in die omgeving zijn de separatisten, en die hebben totaal geen belang bij het verstoren van het onderzoek, daarmee worden ze alleen maar meer verdacht..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:39 schreef Vallon het volgende:
Begin mij af te vragen of dit niet (te) ver gaat escaleren.
Ik hou m'n hart vast wanneer iemand zichzelf straks niet in bedwang kan houden.
Zie al een doodgeschoten/gewonde KMAR/Onderzoeker/Separatist voor me in die triggerhappy omgeving. Pffffff.
die KMAR gaat er naartoe in burger, dus die separatisten kunnen geen onderscheid maken tussen onderzoeker of KMAR lid![]()
Goedemorgen, ik heb er zin in
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Ik ook, niemand die me tegenhield.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zou dat zonder twijfel ook doen als het mijn dochter betrof. Al was het maar om ook daar geweest te zijn waar zij haar leven liet.![]()
Okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bedankt voor de mededeling.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op de foto van facebook zie je 'RC' staan op de voorwielluiken, op het ramp terrein zie je zo'n luik? met 'RD' erop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ja zoiets was het ja, in ieder geval iets van een identifier bij de voorwielen. Maar goed, even dom gezegd; zijn het dan niet gewoon een van de achterwielen oid?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Op de foto van facebook zie je 'RC' staan op de voorwielluiken, op het ramp terrein zie je zo'n luik? met 'RD' erop.![]()
Slapenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar staat gewoon RD, door de zon lijkt het een Cquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Op de foto van facebook zie je 'RC' staan op de voorwielluiken, op het ramp terrein zie je zo'n luik? met 'RD' erop.
Zag ergens een vergrote foto, daar zie je duidelijk RD staan![]()
Top, opgelostquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:06 schreef RVer het volgende:
[..]
Daar staat gewoon RD, door de zon lijkt het een C
Zag ergens een vergrote foto, daar zie je duidelijk RD staan![]()
Ja, dat denk ik ook, maar had het gelezen en de vraag was er.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:06 schreef RVer het volgende:
[..]
Daar staat gewoon RD, door de zon lijkt het een C
Zag ergens een vergrote foto, daar zie je duidelijk RD staan
Niets aan het handje, wat dat betreft.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:17 schreef RVer het volgende:
[..]
http://21stcenturywire.co(...)d-false-flag-attack/
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
die vergrootte foto is natuurlijk gemanipuleerd![]()
![]()
![]()
Ze lijken nog steeds tegen te werken daar...quote:'Rebellen lijken niet happig op grote missie'
Door: redactie
26-7-14 - 10:43 bron: ANP
Hoewel er nog geen officiële reactie ligt van de pro-Russische separatisten in het oosten van Oekraïne op de mogelijke komst van een grote missie naar de rampplek van de Boeing van Malaysia Airlines, lijken ze er niet al te veel mensen te willen hebben. Niet meer dan een man of 30 zouden op de rampplek onderzoek kunnen gaan doen, zo schat de OVSE-missie volgens de Australische krant The Age in.
Vrijdag kregen onderzoekers en waarnemers op de rampplek te horen dat de rebellen vinden dat ze zelf voldoende zwaar materieel hebben om de wrakstukken weg te takelen en naar het station van Torez te brengen. Daarbij zouden ze wel enige buitenlandse hulp willen hebben. 'Er heerste niet echt het gevoel dat ze eenzijdig zouden beginnen met het verplaatsen van spullen, maar dat ze erover denken toch hulp van experts te accepteren. Maar het klonk niet alsof ze een grote menigte wilden, misschien 25 of 35 man', aldus OVSE-woordvoerder Michael Bociurkiw vanuit het gebied.quote:Marechaussees nog niet naar MH17
zaterdag 26 jul 2014, 10:58 (Update: 26-07-14, 11:16)
Het Nederlandse team met marechaussees en experts gaat vandaag nog niet naar de rampplek in Oost-Oekraïne. Het is onzeker of het team morgen wel gaat, zegt NOS-verslaggever Gert Jan Dennekamp.
In Den Haag wordt vandaag nog geen nieuws verwacht over een eventuele bewapende missie naar de rampplek. Bronnen zeggen dat een brief waarin het besluit wordt meegedeeld eerder morgen dan vandaag wordt verzonden.
Dat Nederlandse commando-eenheden voorbereidingen treffen zegt volgens Haagse bronnen niets over het wel of niet doorgaan van de missie. Zodra er sprake is van een eventuele missie is het logisch dat Defensie voorbereidingen treft, zo wordt gemeld.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
En mss morgen ook niet, staat er.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:23 schreef Dutchguy het volgende:
Marechaussees nog niet naar MH17.
http://nos.nl/artikel/679(...)-niet-naar-mh17.html
Pardon?Make my day!![]()
Verbaaste mij ook nogal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:24 schreef agter het volgende:
[..]
En mss morgen ook niet, staat er.
Pardon?![]()
quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wellicht om de boel niet op de spits te drijven, of we wachten nog ff op de Aussies die straks met guns blazin'dit dat komen![]()
Ik denk niet dat de seperatisten er om staan te springen om getrainde agenten/militairen van een buitenlandse macht op 'hun' grondgebied te zien rond paraderen.quote:
Op de achtergrond zal er wel veel diplomatie tussen de seperatisten en Nederland/Australië/rest plaatsvinden om er voor te zorgen dat het toch mogelijk wordt gemaakt. Vrees dat het vechten tegen de bierkaai is en dat het alleen dwangmatig zal gaan gebeuren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: