In een ruime week heeft het vliegtuigtopic al meer delen dan die hele oorlog in bijna een jaar:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Remqo het volgende:
Maar nu ligt het juist gevoelig omdat het onschuldige slachtoffers zijn van een burgeroorlog.
Een VN-missie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef KingRadler het volgende:
wat gebeurd er als er iemand van de Marechausse iets aan gedaan word zelfs dood tot gevolg.
Geen rare vraag, maar ik denk dat het team zich met name voorneemt om het onderzoek zo volledig als mogelijk te laten verlopen, ipv zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.
Dat duurt nog wel even, gisteren stond er een heel duidelijk artikel op NOS, ik ga het even opzoeken. Dan krijg je een goed beeld hoe het verloopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Ik haat dat gespeculeer. Of je zegt we gaan of je zegt ik weet het niet. De telegraaf zegt dus eigenlijk we denken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik las op de Telegraaf site dat er al Nederlandse special forces in het rampgebied actief zijn, is daar wat meer bekend over? http://www.telegraaf.nl/b(...)et_commando_s__.html
ik zie daar geen aantallen vinden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_van_Tenerife
In de 500 slachtoffers, meer dan 200 Nederlandse.quote:
Ik denk toch een van de snelste topicreeds die Fok! gekend heeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een ruime week heeft het vliegtuigtopic al meer delen dan die hele oorlog in bijna een jaar:
Topicreeks: Revolutie in Oekraïne?
Topicreeks: Maleisisch vliegtuig opgestegen vanaf schiphol neergestort in Oekraine
Dank jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, gisteren stond er een heel duidelijk artikel op NOS, ik ga het even opzoeken. Dan krijg je een goed beeld hoe het verloopt.
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer al een paar weken m'n beste vriend te overtuigen toch een keer te gaan vliegen, ondanks z'n vliegangst, maar deze maand is mijn argument niet ten goede gekomen. Tering, wat is er veel uit de lucht gevallen.
Nou ja, het is natuurlijk geen statistisch onderbouwde angst, maar het helpt niet als iemand er toch al panisch voor is, als er 4 toestellen in een maand neerstortenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellen
http://www.silvergames.com/tu-95
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellen
http://www.silvergames.com/tu-95
Die nare vent praat inderdaad als of het zijn vlucht was. Flikker op. Niks van hem bij. Op AMS doet klm helemaal niets met MH. Baggage, vracht, OPS en onderhoud wordt allemaal gedaan door een andere afhandelaar. Het enige wat ze wel mogen doen is een nummer hangen aan de vlucht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eurlings op de tv, ga ik maar even naar de wc.
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die nare vent praat inderdaad als of het zijn vlucht was. Flikker op. Niks van hem bij. Op AMS doet klm helemaal niets met MH. Baggage, vracht, OPS en onderhoud wordt allemaal gedaan door een andere afhandelaar. Het enige wat ze wel mogen doen is een nummer hangen aan de vlucht.
Maar och och, het was allemaal zijn vlucht.
Enige vind ik wel goed aan hem dat hij bij de nabestaanden heeft gestaan. Maar dat moet hij natuurlijk stoer voor de camera vertellen.
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De ergste vliegramp van Nederland was die op Tenerife nog altijd.
Dat had je dan wel via de officiële kanalen gehoord. Of het moet echt net zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.nzherald.co.nz(...)=2&objectid=11299517quote:"After the Bali bombing it was, I think, almost three weeks before the first victim came back," he told reporters in Canberra.
"And I think it was more than four months before the last one came back."
? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...
En dat allemaal door de bewuste overtreding van de Nederlandse piloot.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |