In een ruime week heeft het vliegtuigtopic al meer delen dan die hele oorlog in bijna een jaar:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Remqo het volgende:
Maar nu ligt het juist gevoelig omdat het onschuldige slachtoffers zijn van een burgeroorlog.
Een VN-missie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef KingRadler het volgende:
wat gebeurd er als er iemand van de Marechausse iets aan gedaan word zelfs dood tot gevolg.
Geen rare vraag, maar ik denk dat het team zich met name voorneemt om het onderzoek zo volledig als mogelijk te laten verlopen, ipv zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.
Dat duurt nog wel even, gisteren stond er een heel duidelijk artikel op NOS, ik ga het even opzoeken. Dan krijg je een goed beeld hoe het verloopt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.
Ik haat dat gespeculeer. Of je zegt we gaan of je zegt ik weet het niet. De telegraaf zegt dus eigenlijk we denken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik las op de Telegraaf site dat er al Nederlandse special forces in het rampgebied actief zijn, is daar wat meer bekend over? http://www.telegraaf.nl/b(...)et_commando_s__.html
ik zie daar geen aantallen vinden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegtuigramp_van_Tenerife
In de 500 slachtoffers, meer dan 200 Nederlandse.quote:
Ik denk toch een van de snelste topicreeds die Fok! gekend heeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een ruime week heeft het vliegtuigtopic al meer delen dan die hele oorlog in bijna een jaar:
Topicreeks: Revolutie in Oekraïne?
Topicreeks: Maleisisch vliegtuig opgestegen vanaf schiphol neergestort in Oekraine
Dank jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, gisteren stond er een heel duidelijk artikel op NOS, ik ga het even opzoeken. Dan krijg je een goed beeld hoe het verloopt.
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer al een paar weken m'n beste vriend te overtuigen toch een keer te gaan vliegen, ondanks z'n vliegangst, maar deze maand is mijn argument niet ten goede gekomen. Tering, wat is er veel uit de lucht gevallen.
Nou ja, het is natuurlijk geen statistisch onderbouwde angst, maar het helpt niet als iemand er toch al panisch voor is, als er 4 toestellen in een maand neerstortenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellen
http://www.silvergames.com/tu-95
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met deze uiterst accurate vliegsimulatie kan jij en je vriend zelf testen hoe veilig vliegen is, probeer het eens, het zal je vast geruststellen
http://www.silvergames.com/tu-95
Die nare vent praat inderdaad als of het zijn vlucht was. Flikker op. Niks van hem bij. Op AMS doet klm helemaal niets met MH. Baggage, vracht, OPS en onderhoud wordt allemaal gedaan door een andere afhandelaar. Het enige wat ze wel mogen doen is een nummer hangen aan de vlucht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eurlings op de tv, ga ik maar even naar de wc.
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die nare vent praat inderdaad als of het zijn vlucht was. Flikker op. Niks van hem bij. Op AMS doet klm helemaal niets met MH. Baggage, vracht, OPS en onderhoud wordt allemaal gedaan door een andere afhandelaar. Het enige wat ze wel mogen doen is een nummer hangen aan de vlucht.
Maar och och, het was allemaal zijn vlucht.
Enige vind ik wel goed aan hem dat hij bij de nabestaanden heeft gestaan. Maar dat moet hij natuurlijk stoer voor de camera vertellen.
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De ergste vliegramp van Nederland was die op Tenerife nog altijd.
Dat had je dan wel via de officiële kanalen gehoord. Of het moet echt net zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
Is het een rare gedachte van me wanneer ik me afvraag of er al iemand geïdentificeerd en 'herenigd' met zijn familie is? Of zou dat niet zo snel gaan?
Heb eigenlijk groot respect voor het identificatieteam in Hilversum.
http://www.nzherald.co.nz(...)=2&objectid=11299517quote:"After the Bali bombing it was, I think, almost three weeks before the first victim came back," he told reporters in Canberra.
"And I think it was more than four months before the last one came back."
? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...
En dat allemaal door de bewuste overtreding van de Nederlandse piloot.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.
Normaal zou ik lachen. Doe het niet. Nu niet. Niet hier.quote:
Ja je weet tog, mensenlevens wegen niet op tegen een beetje nieuws maken voor de Telegraafquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat dat gespeculeer. Of je zegt we gaan of je zegt ik weet het niet. De telegraaf zegt dus eigenlijk we denken.
Lekker hoor. Beetje je landgenoten in gevaar brengen als het nog niet naar buiten mocht komen.
Ik zelf verwacht ook zoiets, maar dat gespeculeer vind ik afgrijselijk.
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook zo erg voor diegene die de deur van het vliegtuig aan de gate heeft gesloten, diegene die alle passagiers letterlijk voor het laatst in leven heeft gezien en voor wie hij of zij de deur van het leven letterlijk dicht heeft gedaan. Persoonlijk zou ik dat niet trekken, ook veel sterkte gewenst voor die persoon die de deur dicht deed.
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Happel het volgende:
Het mysterie van MH30 is ook opgelost: http://humansarefree.com/(...)t-flight-mh.html?m=0
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...
ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.
Een grond stewardess heeft daar iets over geschrevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezien
quote:Een lach, een groet, een blij gezicht..
Bij de transferdesk krijg ik Twee voetbal fanaten waarvan een is ingecheckt en andere niet, "can you check me in love" ze zaten niet naast elkaar in het business compartiment, "would you like to sit together sir?" Enig twijfel maar toch niet, ik wil een paar uur rust grapte de ander. "Cheers"
Een liefdevol gezin van zes met hun 10 stuks baggage die ik in het systeem moest zetten. "After long time we're returning home"
Het was druk bij de checkin, dus ging ik naar de checkin balie om mijn collega's daar te helpen.
Een kind dat lacht en naar je zwaait.
Ze bedanken mij voor m'n hulp zodat ze naast elkaar konden zitten. opgewonden kinderen "mama wanneer zien wij onze koffer terug?"
De crew die naar mij loopt te zwaaien en seinen. Ze waren klaar om hun baggage te droppen bij oddsize.
Een man die een nieuw leven gaat beginnen in Maleisië.
Een gezin word afgezet door de grootouders, kids eerste vakantie ver weg. Oma maakt nog snel fotootjes hoe haar kinderen en klein kinderen aan het inchecken zijn. Dit keer vind ik het niet erg dat ik ook op de foto sta.
Aangekomen bij de gate vraagt een jongeman of hij nog tijd heeft om snel iets te kopen. "Maar natuurlijk meneer als u er maar voor zorgt dat u hier om 1130 terug bent"
Mijn collega helpt een oudere vrouw naar binnen, helemaal naar haar stoel op rij 21, ze was slecht ter been en reist alleen. De oudere had de zelfde naam (op een letter na) als het zoontje van mijn collega en zou de naam van het zoontje van mijn collega onthouden.
Ik roep om dat iedereen eerst naar het toilet moest gaan voordat ze in de rij kwamen staan, omdat er geen toiletfaciliteiten zijn in gate G03. Een paar passagiers gingen weer uit de rij.
Een vrouw reizend met haar echtgenoot en haar moeder vraagt nog paar keer aan haar moeder of ze naar het toilet moest, de oudere dame heeft een blaas probleem. Ze mocht van mij nog even buiten wachten en later bij de priority rij naar binnen kan gaan.
Een pas getrouwd stel, onderweg naar hun Huwelijksreis.
Een mooi klein meisje opgetild door haar moeder, haar vader achter hun aan duwend tegen de kinderwagen. Wat is ze prachtig, een halfbloedje met mooie grote ogen. Ze lachte lief naar me.
Een man die toch nog mee mocht met de vlucht voor de begrafenis van zijn moeder.
De kleinkinderen op reis samen met hun grootouders.
Opeens zie ik een bekende, het is onze collega van de MH ticketbalie
Trots laat hij mij kennis maken met zijn zoon, vrouw en dochter. Met een brede lach zwaaide hij na. "Tot snel"
Een mevrouw wilt uit de gate om nog naar de toilet te kunnen gaan, helaas zijn we al begonnen met instappen en mag niemand eruit. "Mag ik dan als eerst aan boord?" Maar natuurlijk.
Snel loop ik mee met de laatste twee passagiers die uiteindelijk wel mee kunnen met de vlucht, en wat zijn ze blij...
Een laatste groet naar de crew, till next time!
En toen ging de brug eraf.
Passagiers onderweg voor zaken, onderweg naar huis, onderweg naar familie, onderweg naar hun vakantie, onderweg naar een nieuw begin...
groepsreizen, gezinnen, stelletjes, alleenreizenden, baby's, kinderen, oma's, opa's, moeders, vaders, zoons, dochters, partners, ooms, tantes, collega's, vrienden, bekenden, buren, kennissen
Voor het laatst heb ik ze gezien, gesproken en een fijne reis gewenst, de passagiers van vlucht MH017 op 17jul14
Een laatste lach, een laatste groet, een blij gezicht...
+Rust zacht lieve passagiers & crew+
Names de afhandeling van de vlucht MH017 op donderdag 17-07-2014.
*********************************************************************************
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezien
https://www.facebook.com/virangnaa/posts/304142183080153quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.
Heb best met die groep te doen. Echt. In het bijzonder diegene die de deur dicht deden en de slurf eraf.quote:
Gewetensloos IMOquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.
Mafkees.
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.
Mafkees.
Ze lijken ook allemaal erg op elkaar die vliegtuigen. Zieke geesten met zieke gedachten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Goed werk zeg!! APquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef DeJori het volgende:
[..][What happened? The day Flight 17 was downed
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Happel het volgende:
Het mysterie van MH30 is ook opgelost: http://humansarefree.com/(...)t-flight-mh.html?m=0
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb best met die groep te doen. Echt. In het bijzonder diegene die de deur dicht deden en de slurf eraf.
Had je meegeholpen. Maar iedereen eigenlijk wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappen
Ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappen
Feit is wel dat je precies diezelfde vlucht ook gewoon kan boeken via de KLM-website, en gezien het aantal Nederlanders op de vlucht is dat waarschijnlijk veelvuldig gebeurt. KLM heeft dus wel degelijk een rol in dit hele verhaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.
MH017 is altijd uitgevoerd door MH zelf. Nog nooit een klm kist geweest.
Trouwens, die eurlings is een echte politicus. Alles wat hij doet, zit wat achter om er zelf beter van te worden. Dus ja, da's hard. Enige goede is dat hij bij de nabestaanden is geweest. Maar weet ook van heel veel mensen die dat gedaan hebben, die er ook geen woord meer over zeggen.
Inderdaad hebben ze een rol. Het interline agreement met elkaar. Maar dat is echt veruit het enige.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Feit is wel dat je precies diezelfde vlucht ook gewoon kan boeken via de KLM-website, en gezien het aantal Nederlanders op de vlucht is dat waarschijnlijk veelvuldig gebeurt. KLM heeft dus wel degelijk een rol in dit hele verhaal
Die twee voetbalsupporters zijn dus de supporters van Newcastle, die speelden een oefenwedstrijd in Nieuw-Zeeland en dat gingen ze bijwonen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn er trouwens foto's van dat grote stuk waar alle ramen nog heel zijn?
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberdaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
En dat is voor mij de reden om dat zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het me gaat lukken om blasé te doen over deze ramp. Ik zie het niet op korte termijn gebeuren. Vandaag dacht ik er al wat meer afstand van te kunnen nemen, maar als je dan vervolgens weer wat leest over de slachtoffers trekt het je weer helemaal naar binnen.
Shit fixen die Amerikanen (doh) eindelijk lichamen, een vliegtuig en een crashsite en op een moment dat de Russen geen bewijs kunnen leveren... Vergeten die yanks abusievelijk om twee dezelfde motoren te dumpen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef MangoTree het volgende:
Hier nog een pagina met veel foto's van de crash-site, geen schokkende. Volgens mij nog niet gepost.
Jeroen Akkermans.
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat was de grootste maar deze ramp is de ergste.
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopen
Nee, maar meestal is het toch afgezet en afgeschermd. Ik zat net te denken aan dat vliegtuig wat een paar jaar terug in dat veld terecht kwam. Daar stonden schermen omheen naderhand en dat lijkt me ook normaal. Het is gewoon gek om nu, tussen al die brokstukken mensen te zien rondkijken, helemaal met het idee dat daar ook nog menselijke resten liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.
"het enige fundamentele verschil"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
Je hebt het niet over mij, neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Buster24 het volgende:
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberda
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?
Onzin, mensen doen net alsof Tenerife niet een onbeschrijfelijk drama was toen het gebeurde. De mensen die in die vliegtuigen zaten waren ook gewoon op vakantie en hadden ook op geen enkele manier kunnen verwachten dat een vergissing in één klap een einde aan hun leven zou gaan maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"het enige fundamentele verschil"
Psst: mist en verkeerd verstane aanwijzingen (Tenerife) versus een oorlogsgebied en een Buk (of ander, maar daar hebben we nog geen bewijs van gezien) luchtafweergeschut.
Je beledigt 298 onschuldige slachtoffers met dit soort onzin.
Sympathiek gebaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.
2 honden geloof ik en wat vogels.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?
Pfffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.
Ja, precies. Er stonden op internet ook wat foto's van de hondenlijkjes op de crashsite dus ze zijn in ieder geval ook al wel gevonden. Het was voor de baasjes wel een enorme opluchting dat ze ook meegevlogen zouden worden naar Nederland.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[..]
PfffArme beesies verdienen ook een waardig afscheid.
quote:vr 25 jul 2014, 21:49
|
lees voor
Hillary vindt Poetin ook verantwoordelijk
WASHINGTON -
De Russische president Vladimir Poetin draagt minstens enige verantwoordelijkheid voor het neerhalen van vlucht MH17 boven het oosten van Oekraïne. Dat zegt de vroegere Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton vrijdag in een gesprek met CNN.
Foto: Ben Margot
Volgens Clinton is Poetin vanwege zijn steun aan de pro-Russische separatisten „zeker indirect” verantwoordelijk voor de vliegramp. „Als we daar al twijfel over hadden, dan moet die nu wel weg zijn”. Clinton vindt net als president Barack Obama dat de sancties tegen Rusland moeten worden opgevoerd.
Pfffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Wtf, zijn dat Nederlanders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Australiërs zie ik: http://www.expatica.com/d(...)ll-alive_298210.htmlquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Geen Nederlanders iniedergeval las ik ergens eerder hier.
Dochter was "originally from Germany", dat vat ik ook niet helemaal, geadopteerd uit Duitsland?quote:
dat hoort in BNW thuisquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kwam deze link op fb tegen: http://worldtruth.tv/mh-17-was-in-fact-the-lost-flight-mh-370/
Iemand al gelezen? Heb het globaal doorgekeken, maar geen zin om te lezen.
Ja dat staat er een beetje raar. Snap het ook niet helemaal. Die ouders hadden iig ook een Duits accent.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dochter was "originally from Germany", dat vat ik ook niet helemaal, geadopteerd uit Duitsland?
Dat niet alleen, dat was een ongeluk, iets waarvan je min of meer weet dat het een van de risico's van vliegen is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Australiërs zie ik: http://www.expatica.com/d(...)ll-alive_298210.html
uit het ADquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dochter was "originally from Germany", dat vat ik ook niet helemaal, geadopteerd uit Duitsland?
quote:De droom van hun dochter
George, een cardioloog en acupuncturist, en echtgenote Angela wonen nu zeven jaar in Australië, in een buitenwijk van Perth. Daar leefden zij de droom van hun dochter. Fatima raakte verliefd op de Australische stad tijdens een jaar dat zij er middelbaar onderwijs volgde.
In januari van dit jaar rondde ze aan de Technische Universiteit in Delft haar bachelor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek af. 'Voor Fatima leek niks onmogelijk. Haar enorme energie was een grote bron van inspiratie voor haar medestudenten en ons', schrijft de universiteit in een verklaring op de website. In Perth wilde ze verder studeren middels een stage bij IBM en een mooi leven leiden. Vorige week donderdag stapte ze in Schiphol dan ook op vlucht MH17 van Malaysia Airlines.
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.
Klopt:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.
Bron: http://www.telegraph.co.u(...)atest-news-live.htmlquote:Fatima Dyczynski, who intended to become an astronaut, moved with her parents from Germany to Perth seven years ago and then went to the Netherlands to study a Bachelor of Aerospace Engineering. She was flying on MH17 to Australia, where she planned to spend time with her parents before returning to complete her masters.
Voor sommigen zeker een goede manier om tot acceptatie en daarna tot verwerking te komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Wat is het nou? Net bij de NOS zeiden ze dat ze alle ruimte hadden daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:38 schreef MangoTree het volgende:
Nog een filmpje van de Sydney Morning Herald over het tegenwerken van de onderzoekers.
MH17 investigators being 'hampered'
Zielig die ouders. Kennelijk halen ze hun hoop uit dat vliegtuig van Turkish airlines dat uit de lucht viel en waar de meeste passagiers hebben overleefden. Alleen was dat een val van 150 meter en niet 10.000.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Duitsers die naar Australië geëmigreerd zijn.
Ik kan je niks garanderenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat is het nou? Net bij de NOS zeiden ze dat ze alle ruimte hadden daar.
Toch is het ooit wel gebeurd vanaf die hoogte: http://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zielig die ouders. Kennelijk halen ze hun hoop uit dat vliegtuig van Turkish airlines dat uit de lucht viel en waar de meeste passagiers hebben overleefden. Alleen was dat een val van 150 meter en niet 10.000.
Zal mij benieuwen wat ervoor nodig is om ze te overtuigen van de waarheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:41 schreef theunderdog het volgende:
Die ouders gaan van een koude kermis terug komen.
Het lijk van hun dochter.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat ervoor nodig is om ze te overtuigen van de waarheid.
Het identificeren van hun kindquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat ervoor nodig is om ze te overtuigen van de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |