abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142737098
Ik zag ook een hele oude rouwauto in de stoet van zo'n 21 jaar oud.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:04:08 #152
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142737297
Zijn er ergens foto's te vinden van het wrak waarop het staartdeel van het toestel herkenbaar is?
pi_142737656
Zijn er trouwens foto's van dat grote stuk waar alle ramen nog heel zijn?
pi_142737826
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn er trouwens foto's van dat grote stuk waar alle ramen nog heel zijn?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_142737976
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).

Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberda

Nog voor de MH17 goed en wel de grond had geraakt noemde Martin het een false flag
beetje fotoshoppen, portie fantasie en klaar is uw CIA aanslag om maar een wat te noemen.

Wel fijn dat iedereen meewerkt, de nabestaanden, defensie, de begrafenis ondernemers enz.
Ondertussen hebben de zogenaamde slachtoffers zich ergens op een Zuid Franse camping verstopt...................... Ssssssssssssst niet doorvertellen he :D
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:30:50 #156
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142738194
Ik ben benieuwd wanneer het me gaat lukken om blasé te doen over deze ramp. Ik zie het niet op korte termijn gebeuren. Vandaag dacht ik er al wat meer afstand van te kunnen nemen, maar als je dan vervolgens weer wat leest over de slachtoffers trekt het je weer helemaal naar binnen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:35:15 #157
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_142738291
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het me gaat lukken om blasé te doen over deze ramp. Ik zie het niet op korte termijn gebeuren. Vandaag dacht ik er al wat meer afstand van te kunnen nemen, maar als je dan vervolgens weer wat leest over de slachtoffers trekt het je weer helemaal naar binnen.
En dat is voor mij de reden om dat zoveel mogelijk te vermijden.
Blijf eigenlijk weg bij elk verhaal van de slachtoffers. Behalve dan van het gezin bij mij in de buurt dat weggegrepen is uit het leven, daar ontkom je niet aan.
pi_142738333
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).

Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Shit fixen die Amerikanen (doh) eindelijk lichamen, een vliegtuig en een crashsite en op een moment dat de Russen geen bewijs kunnen leveren... Vergeten die yanks abusievelijk om twee dezelfde motoren te dumpen..

Ongelofelijk
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 00:37:57 #159
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142738360
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef MangoTree het volgende:
Hier nog een pagina met veel foto's van de crash-site, geen schokkende. Volgens mij nog niet gepost.

Jeroen Akkermans.
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopen :{
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_142738638
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Dat was de grootste maar deze ramp is de ergste.
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
pi_142738678
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopen :{
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.

Overigens, ik realiseer me dat ik daarmee relativeer. Ik heb niet de bedoeling om grappig te zijn of iemand te kwetsen.
pi_142738695
Is het item van die trouwring-plundering al weer ter sprake gekomen?
Frans Timmermans sprak hierover in de VN-vergadering met de nodige emoties.
Bij onderstaand filmpje kun je toch duidelijk zien dat een ring-achtig attribuut "gewoon" mee in de vrachtwagen gaat, en niet wordt achtergehouden. Volgens mij gaat het om een technisch materieel, en niet om een trouw- of zegelring, anders hou je die wel apart, en dan niet voor jezelf.
Ook een correctie op die Rus die een pluche beest vasthoudt. De indruk was eerst dat hij dit triomfantelijk als jachttroffee showde, maar daarna legt hij het terug, doet zijn pet af en slaat een kruis.
De zaken worden door alle emoties natuurlijk eerst erg zwart-wit neergezet, maar er zijn toch genuanceerdheden die moeten worden onderkend.

Verder:
Rusland heeft enig recht op een anti-westerse attitude. Zij is 2x aangevallen door het westen:
Door Napoleon en Hitler. Bij die laatste zijn 20 mln Russen gedood. Handlangers van de Duitsers destijds waren de Oekraïeners. De gretigheid waarmee het westen Oekraïene inpalmt kan natuurlijk angst veroorzaken bij de Russen. Het zijn allemaal zaken die op de achtergrond wel moet weten, vind ik.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 00:53:35 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142738715
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef HiZ het volgende:

[..]

Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.
Nee, maar meestal is het toch afgezet en afgeschermd. Ik zat net te denken aan dat vliegtuig wat een paar jaar terug in dat veld terecht kwam. Daar stonden schermen omheen naderhand en dat lijkt me ook normaal. Het is gewoon gek om nu, tussen al die brokstukken mensen te zien rondkijken, helemaal met het idee dat daar ook nog menselijke resten liggen.
pi_142738734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
"het enige fundamentele verschil" :')

Psst: mist en verkeerd verstane aanwijzingen (Tenerife) versus een oorlogsgebied en een Buk (of ander, maar daar hebben we nog geen bewijs van gezien) luchtafweergeschut.

Je beledigt 298 onschuldige slachtoffers met dit soort onzin. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142738786
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Buster24 het volgende:
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberda
Je hebt het niet over mij, neem ik aan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142738907
Kwam deze link op fb tegen: http://worldtruth.tv/mh-17-was-in-fact-the-lost-flight-mh-370/

Iemand al gelezen? Heb het globaal doorgekeken, maar geen zin om te lezen.
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:04:14 #167
426473 .Exe
And Justice for All
pi_142738954
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 01:06:39 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142739005
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:

2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.
pi_142739018
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"het enige fundamentele verschil" :')

Psst: mist en verkeerd verstane aanwijzingen (Tenerife) versus een oorlogsgebied en een Buk (of ander, maar daar hebben we nog geen bewijs van gezien) luchtafweergeschut.

Je beledigt 298 onschuldige slachtoffers met dit soort onzin. :r
Onzin, mensen doen net alsof Tenerife niet een onbeschrijfelijk drama was toen het gebeurde. De mensen die in die vliegtuigen zaten waren ook gewoon op vakantie en hadden ook op geen enkele manier kunnen verwachten dat een vergissing in één klap een einde aan hun leven zou gaan maken.

Het doet niks af aan de huidige situatie.
pi_142739034
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:

[..]

2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.
Sympathiek gebaar.
pi_142739035
.

[ Bericht 96% gewijzigd door Felixa op 26-07-2014 01:08:53 ]
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_142739044
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:

2 honden geloof ik en wat vogels.

Over die honden wel wat gelezen. Een van die honden zag je ook op zo'n foto op liveleak. Bleek van Nederlandse mensen te zijn die naar Azie verhuisd waren, waarvan de hond nog even in quarantaine moest. Zo'n zwart-wit hondje. Best zielig als je dat leest ;(
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 01:11:10 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142739109
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef HiZ het volgende:

[..]

Sympathiek gebaar.
Ja, vind ik ook :Y
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:13:19 #174
426473 .Exe
And Justice for All
pi_142739140
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:

[..]

Pfff ;( Arme beesies verdienen ook een waardig afscheid.
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 01:15:50 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142739203
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:

[..]

Pfff ;( Arme beesies verdienen ook een waardig afscheid.
Ja, precies. Er stonden op internet ook wat foto's van de hondenlijkjes op de crashsite dus ze zijn in ieder geval ook al wel gevonden. Het was voor de baasjes wel een enorme opluchting dat ze ook meegevlogen zouden worden naar Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')