quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn er trouwens foto's van dat grote stuk waar alle ramen nog heel zijn?
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberdaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
En dat is voor mij de reden om dat zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het me gaat lukken om blasé te doen over deze ramp. Ik zie het niet op korte termijn gebeuren. Vandaag dacht ik er al wat meer afstand van te kunnen nemen, maar als je dan vervolgens weer wat leest over de slachtoffers trekt het je weer helemaal naar binnen.
Shit fixen die Amerikanen (doh) eindelijk lichamen, een vliegtuig en een crashsite en op een moment dat de Russen geen bewijs kunnen leveren... Vergeten die yanks abusievelijk om twee dezelfde motoren te dumpen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef MangoTree het volgende:
Hier nog een pagina met veel foto's van de crash-site, geen schokkende. Volgens mij nog niet gepost.
Jeroen Akkermans.
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat was de grootste maar deze ramp is de ergste.
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Het blijft toch raar hoor om iedereen daar gewoon tussendoor te zien lopen
Nee, maar meestal is het toch afgezet en afgeschermd. Ik zat net te denken aan dat vliegtuig wat een paar jaar terug in dat veld terecht kwam. Daar stonden schermen omheen naderhand en dat lijkt me ook normaal. Het is gewoon gek om nu, tussen al die brokstukken mensen te zien rondkijken, helemaal met het idee dat daar ook nog menselijke resten liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja. Maar uiteindelijk is de plek waar dat vliegtuig is neergekomen iemands huis, tuin, landbouwgrond etc etc. We kunnen niet elke plek waar ooit iemand is doodgegaan ontrekken aan gebruik, dan blijft er al snel geen plaats meer voor de levenden.
"het enige fundamentele verschil"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kan me de Tenerife ramp nog herinneren en eigenlijk is het enige fundamentele verschil tussen toen en nu het internet.
Je hebt het niet over mij, neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Buster24 het volgende:
Ach leuk een aanhangen van complot-malloot Martin Vrijland alias Martijn Alberda
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?
Onzin, mensen doen net alsof Tenerife niet een onbeschrijfelijk drama was toen het gebeurde. De mensen die in die vliegtuigen zaten waren ook gewoon op vakantie en hadden ook op geen enkele manier kunnen verwachten dat een vergissing in één klap een einde aan hun leven zou gaan maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"het enige fundamentele verschil"
Psst: mist en verkeerd verstane aanwijzingen (Tenerife) versus een oorlogsgebied en een Buk (of ander, maar daar hebben we nog geen bewijs van gezien) luchtafweergeschut.
Je beledigt 298 onschuldige slachtoffers met dit soort onzin.
Sympathiek gebaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.
2 honden geloof ik en wat vogels.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef .Exe het volgende:
Is er iets bekend over hoeveel dieren er aan boord waren?
Pfffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
2 honden, papagaaien en nog een onbekend aantal vogels had ik gehoord. De honden (een Duitse herder pup van 4 maanden en ik meen een friese stabij) komen ook terug naar nederland zodat de eigenaren ze kunnen begraven als ze dat willen.
Ja, precies. Er stonden op internet ook wat foto's van de hondenlijkjes op de crashsite dus ze zijn in ieder geval ook al wel gevonden. Het was voor de baasjes wel een enorme opluchting dat ze ook meegevlogen zouden worden naar Nederland.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:13 schreef .Exe het volgende:
[..]
PfffArme beesies verdienen ook een waardig afscheid.
quote:vr 25 jul 2014, 21:49
|
lees voor
Hillary vindt Poetin ook verantwoordelijk
WASHINGTON -
De Russische president Vladimir Poetin draagt minstens enige verantwoordelijkheid voor het neerhalen van vlucht MH17 boven het oosten van Oekraïne. Dat zegt de vroegere Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton vrijdag in een gesprek met CNN.
Foto: Ben Margot
Volgens Clinton is Poetin vanwege zijn steun aan de pro-Russische separatisten „zeker indirect” verantwoordelijk voor de vliegramp. „Als we daar al twijfel over hadden, dan moet die nu wel weg zijn”. Clinton vindt net als president Barack Obama dat de sancties tegen Rusland moeten worden opgevoerd.
Pfffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Wtf, zijn dat Nederlanders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN die ouders die denken dat hun dochter nog leeft. Ze hebben nu, na veel drama, toestemming om op eigen risico door het oorlogsgebied naar het rampgebied te gaan. Ze hebben ook al iemand gevonden die ze erheen wil rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |