? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Harde woorden, en totaal foutief, het had ook de klm versie van de vlucht kunnen zijn...
En dat allemaal door de bewuste overtreding van de Nederlandse piloot.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook direct de meest erge van de industrie tot vandaag de dag.
Normaal zou ik lachen. Doe het niet. Nu niet. Niet hier.quote:
Ja je weet tog, mensenlevens wegen niet op tegen een beetje nieuws maken voor de Telegraafquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat dat gespeculeer. Of je zegt we gaan of je zegt ik weet het niet. De telegraaf zegt dus eigenlijk we denken.
Lekker hoor. Beetje je landgenoten in gevaar brengen als het nog niet naar buiten mocht komen.
Ik zelf verwacht ook zoiets, maar dat gespeculeer vind ik afgrijselijk.
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook zo erg voor diegene die de deur van het vliegtuig aan de gate heeft gesloten, diegene die alle passagiers letterlijk voor het laatst in leven heeft gezien en voor wie hij of zij de deur van het leven letterlijk dicht heeft gedaan. Persoonlijk zou ik dat niet trekken, ook veel sterkte gewenst voor die persoon die de deur dicht deed.
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Happel het volgende:
Het mysterie van MH30 is ook opgelost: http://humansarefree.com/(...)t-flight-mh.html?m=0
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...
ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij hebben daar een stuk over geschreven. Heb je dat gelezen? Anders zoek ik het even op.
Een grond stewardess heeft daar iets over geschrevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezien
quote:Een lach, een groet, een blij gezicht..
Bij de transferdesk krijg ik Twee voetbal fanaten waarvan een is ingecheckt en andere niet, "can you check me in love" ze zaten niet naast elkaar in het business compartiment, "would you like to sit together sir?" Enig twijfel maar toch niet, ik wil een paar uur rust grapte de ander. "Cheers"
Een liefdevol gezin van zes met hun 10 stuks baggage die ik in het systeem moest zetten. "After long time we're returning home"
Het was druk bij de checkin, dus ging ik naar de checkin balie om mijn collega's daar te helpen.
Een kind dat lacht en naar je zwaait.
Ze bedanken mij voor m'n hulp zodat ze naast elkaar konden zitten. opgewonden kinderen "mama wanneer zien wij onze koffer terug?"
De crew die naar mij loopt te zwaaien en seinen. Ze waren klaar om hun baggage te droppen bij oddsize.
Een man die een nieuw leven gaat beginnen in Maleisië.
Een gezin word afgezet door de grootouders, kids eerste vakantie ver weg. Oma maakt nog snel fotootjes hoe haar kinderen en klein kinderen aan het inchecken zijn. Dit keer vind ik het niet erg dat ik ook op de foto sta.
Aangekomen bij de gate vraagt een jongeman of hij nog tijd heeft om snel iets te kopen. "Maar natuurlijk meneer als u er maar voor zorgt dat u hier om 1130 terug bent"
Mijn collega helpt een oudere vrouw naar binnen, helemaal naar haar stoel op rij 21, ze was slecht ter been en reist alleen. De oudere had de zelfde naam (op een letter na) als het zoontje van mijn collega en zou de naam van het zoontje van mijn collega onthouden.
Ik roep om dat iedereen eerst naar het toilet moest gaan voordat ze in de rij kwamen staan, omdat er geen toiletfaciliteiten zijn in gate G03. Een paar passagiers gingen weer uit de rij.
Een vrouw reizend met haar echtgenoot en haar moeder vraagt nog paar keer aan haar moeder of ze naar het toilet moest, de oudere dame heeft een blaas probleem. Ze mocht van mij nog even buiten wachten en later bij de priority rij naar binnen kan gaan.
Een pas getrouwd stel, onderweg naar hun Huwelijksreis.
Een mooi klein meisje opgetild door haar moeder, haar vader achter hun aan duwend tegen de kinderwagen. Wat is ze prachtig, een halfbloedje met mooie grote ogen. Ze lachte lief naar me.
Een man die toch nog mee mocht met de vlucht voor de begrafenis van zijn moeder.
De kleinkinderen op reis samen met hun grootouders.
Opeens zie ik een bekende, het is onze collega van de MH ticketbalie
Trots laat hij mij kennis maken met zijn zoon, vrouw en dochter. Met een brede lach zwaaide hij na. "Tot snel"
Een mevrouw wilt uit de gate om nog naar de toilet te kunnen gaan, helaas zijn we al begonnen met instappen en mag niemand eruit. "Mag ik dan als eerst aan boord?" Maar natuurlijk.
Snel loop ik mee met de laatste twee passagiers die uiteindelijk wel mee kunnen met de vlucht, en wat zijn ze blij...
Een laatste groet naar de crew, till next time!
En toen ging de brug eraf.
Passagiers onderweg voor zaken, onderweg naar huis, onderweg naar familie, onderweg naar hun vakantie, onderweg naar een nieuw begin...
groepsreizen, gezinnen, stelletjes, alleenreizenden, baby's, kinderen, oma's, opa's, moeders, vaders, zoons, dochters, partners, ooms, tantes, collega's, vrienden, bekenden, buren, kennissen
Voor het laatst heb ik ze gezien, gesproken en een fijne reis gewenst, de passagiers van vlucht MH017 op 17jul14
Een laatste lach, een laatste groet, een blij gezicht...
+Rust zacht lieve passagiers & crew+
Names de afhandeling van de vlucht MH017 op donderdag 17-07-2014.
*********************************************************************************
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, ik moest er gewoon aan denken dat er 1 iemand was die deze mensen voor het laatst in leven heeft gezien
https://www.facebook.com/virangnaa/posts/304142183080153quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb best met die groep te doen. Echt. In het bijzonder diegene die de deur dicht deden en de slurf eraf.quote:
Gewetensloos IMOquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.
Mafkees.
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh fijn opgelost. Die 194 Nederlanders zitten gewoon op hun gat op het strand.
Mafkees.
Ze lijken ook allemaal erg op elkaar die vliegtuigen. Zieke geesten met zieke gedachten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de foto van de "vergelijking" gezien en je ziet al dat de motoren anders zijn. Godver, hoe dom kan je zijn door te denken dat het 1 en hetzelfde vliegtuig is. Los van alle onmogelijkheden verder (zoals tracking van dat vliegtuig, registratie, onderhoud, etc.).
Mensen zoeken graag naar antwoorden, maar hier is het wel erg overduidelijk dom, op 1 foto kan je het al debunken...
Goed werk zeg!! APquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef DeJori het volgende:
[..][What happened? The day Flight 17 was downed
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Happel het volgende:
Het mysterie van MH30 is ook opgelost: http://humansarefree.com/(...)t-flight-mh.html?m=0
Wat een malloten leven er ook op deze wereld...
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb best met die groep te doen. Echt. In het bijzonder diegene die de deur dicht deden en de slurf eraf.
Had je meegeholpen. Maar iedereen eigenlijk wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappen
Ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het liefst zou je nu een tijdmachine willen bouwen en daarna desnoods letterlijk iedereen uit het vliegtuig willen trappen
Feit is wel dat je precies diezelfde vlucht ook gewoon kan boeken via de KLM-website, en gezien het aantal Nederlanders op de vlucht is dat waarschijnlijk veelvuldig gebeurt. KLM heeft dus wel degelijk een rol in dit hele verhaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
? ? Leg eens uit? Als bestaat niet hier.
MH017 is altijd uitgevoerd door MH zelf. Nog nooit een klm kist geweest.
Trouwens, die eurlings is een echte politicus. Alles wat hij doet, zit wat achter om er zelf beter van te worden. Dus ja, da's hard. Enige goede is dat hij bij de nabestaanden is geweest. Maar weet ook van heel veel mensen die dat gedaan hebben, die er ook geen woord meer over zeggen.
Inderdaad hebben ze een rol. Het interline agreement met elkaar. Maar dat is echt veruit het enige.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Feit is wel dat je precies diezelfde vlucht ook gewoon kan boeken via de KLM-website, en gezien het aantal Nederlanders op de vlucht is dat waarschijnlijk veelvuldig gebeurt. KLM heeft dus wel degelijk een rol in dit hele verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |